inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef donthate het volgende:
Maar trouwens die vrouw is nou niet echt een schoonheid zie der foto
Moet jij toch weten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef IkBenOzan het volgende:
Mag je tegenwoordig ook trouwen met een aap?
Nee, jij wel?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef IkBenOzan het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind die eerste vent helemaal niet zo lelijk.
De 2e eigenlijk best wel.
quote:
quote:Liefde op het internet. Op weg naar misschien wel de relatie van hun leven verliezen mensen hun hart, en helaas soms ook hun geld. Op internet is toch enige voorzichtigheid geboden. Opgelicht?! neemt de proef op de som en betreedt het slagveld van de liefde
Want daten via het internet is hot. Naar schatting heeft de helft van de 2,5 miljoen alleenstaanden in Nederland een profiel aangemaakt op een relatiesite. Toch beloven sites van alles als het gaat om veiligheid, terwijl ze dit niet waar kunnen maken. Slechts een enkele site waarschuwt voor misbruik. Een waarschuwing die Mariette en Nico goed hadden kunnen gebruiken.
Mariette en Nico vertellen in onze uitzending openlijk over hun ervaring met een bende geraffineerde dating-scammers. Mariette loopt in de val als ze na haar scheiding op zoek gaat naar een nieuwe relatie. Via Parship.nl ontvangt ze een ontroerende e-mail van de Amerikaanse beroepsmilitair Ignastius Massingale. Mariette voelt onmiddelijk een klik met Ignatius. Ook Nico voelt een klik met ‘zijn’ Aisha Konee.
Helaas voor Mariette gaat achter de Amerikaanse Ignatius een Nigeriaanse fraudeur schuil. Wanneer hij niet komt opdagen tijdens zijn ‘verlofdagen’ maar intussen wel om geld blijft vragen, ziet Mariette in dat ze is opgelicht.
De geliefde van Nico, de jonge Afrikaanse Aïsha Koné, is erg bekend op het internet. Ze blijkt op gewiekste wijze tientallen, zo niet honderden mannen van hun geld te hebben beroofd. Ook Nico wordt door haar opgelicht, omdat ze hem vraagt te helpen bij het vrijmaken van een grote erfenis. Na een relatie van twee jaar, waarbij Nico zelfs twee keer naar Ivoorkust is afgereisd, is Nico ook een illusie armer.
Toch is het voor de Nigeriaanse scammers de normaalste zaak van de wereld om amoureuze westerlingen op te lichten. In de meeste West-Afrikaanse landen wordt het zelfs niet gezien als iets crimineels. Het algemene gevoel is dat westerlingen hier zelf ook om vragen. Ze zijn toch rijk, dus daar mag je wel wat pakken.
Nietquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:53 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
NietEen woeste holbewoner is een viking-warrior die met beren en leeuwen vecht en ze vilt om er kleding mee te maken.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef IkBenOzan het volgende:
Omg omg omg, ik heb echt heel veel huisdieren in fotoboeken gezien, maar jouw huisdier is mij toch wel een geval apartquote:
Dankje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Omg omg omg, ik heb echt heel veel huisdieren in fotoboeken gezien, maar jouw huisdier is mij toch wel een geval apartWat een vage apenbeest heb jij
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:30 schreef IkBenOzan het volgende:
Waarom voelen negers zich altijd aangesproken als er gesproken wordt over apen?
Geef ze een banaan!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:30 schreef IkBenOzan het volgende:
IK ben blank en vind dit ook nergens opslaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:30 schreef IkBenOzan het volgende:
Die bestaan ook ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef donthate het volgende:
[..]
IK ben blank en vind dit ook nergens opslaan
HAHAHA JE ZEI AAP MAAR JE BEDOELDE ZEKER DIE NEGERIN HE?!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef IkBenOzan het volgende:
Waar heeft het daar mee te maken? Je opmerking is gewoon kut.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:30 schreef IkBenOzan het volgende:
Moge Penisbaard in jouw kont pissen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
HAHAHA JE ZEI AAP MAAR JE BEDOELDE ZEKER DIE NEGERIN HE?!!!!![]()
![]()
IK MOEST ZO HARD LACHEN JIJ BENT FUCKING GRAPPIG
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Moge Penisbaard in jouw kont pissen.
Wie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken bewogen niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Penisbaardquote:
Waarom ben jij een mongool?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:30 schreef IkBenOzan het volgende:
Open een topic over internetdating en wie komt er binnen no-time ten tonelequote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Niet doen is te confronterend voor em
Sowwy, het kwam er zomaar uit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Niet doen is te confronterend voor em
Omdat ik geen half-kale flikker met een bekakte ewR ben.quote:
Opgeslotje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:04 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Omdat ik geen half-kale flikker met een bekakte ewR ben.
Je doet te hard je best om grappig over te komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:04 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Omdat ik geen half-kale flikker met een bekakte ewR ben.
Lamon is half-kaal, heeft een bekakte R en is een flikker. Dus nee, het was geen grap.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Je doet te hard je best om grappig over te komen.
How cute.
Je zou em spontaan grappig beginnen te vindenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Je doet te hard je best om grappig over te komen.
How cute.
Kijk em eens opstandig doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Lamon is half-kaal, heeft een bekakte R en is een flikker. Dus nee, het was geen grap.
Echte mannen zijn opstandig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kijk em eens opstandig doen.
How cute...
Túúrlijk joh.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Lamon is half-kaal, heeft een bekakte R en is een flikker. Dus nee, het was geen grap.
Kan ik dat super over the top maar toch supercoole nummer er even in gooien, gewoon omdat het kan?quote:
Coolioquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kan ik dat super over the top maar toch supercoole nummer er even in gooien, gewoon omdat het kan?
Maar dan superhard!
lollllllllllllquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind die eerste vent helemaal niet zo lelijk.
De 2e eigenlijk best wel.
en hij denkt dat ie op johnny depp lijktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Lamon is half-kaal, heeft een bekakte R en is een flikker.
Hoi kloon die het begrip sarcasme niet snapt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:30 schreef KathrynDodd het volgende:
[..]
en hij denkt dat ie op johnny depp lijkt
je bent een nikker?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoi kloon die het begrip sarcasme niet snapt.![]()
Wederom een bevestiging dat blanke mensen hun grote Tokkie bek eens moeten houden over andere culturen.
Nee , helaas een nederlander, en jij ook, maar dan iets verder beneden de voedselketen, met je domme "nikker"...quote:
Mee eens gewoon zo multi culti als et maar kanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee , helaas een nederlander, en jij ook, maar dan iets verder beneden de voedselketen, met je domme "nikker"...
Gelukkig zijn jullie dom genoeg om jezelf uiteindelijk om zeep te helpen dankzij natuurlijke selectie..
Dat dit land maar heel snel vol mag stromen met donkere mensen en marokkanen en turken en Polen en alles wat geen Nederlander is..
Multicultureel FTW! idd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Mee eens gewoon zo multi culti als et maar kan
en dan, die 10% nederlanders alle bijstand laten betalenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee , helaas een nederlander, en jij ook, maar dan iets verder beneden de voedselketen, met je domme "nikker"...
Gelukkig zijn jullie dom genoeg om jezelf uiteindelijk om zeep te helpen dankzij natuurlijke selectie..
Dat dit land maar heel snel vol mag stromen met donkere mensen en marokkanen en turken en Polen en alles wat geen "Nederlander" is..
Waarom zit je dan te lullen over tokkies? Het is een feit dat je een halfkale flikker met een debiel accent + achterlijke stem bent, dat is geen reden om anderen dom of tokkies te noemen.quote:
Familie van Wouter Bos?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat dit land maar heel snel vol mag stromen met donkere mensen en marokkanen en turken en Polen en alles wat geen "Nederlander" is..
Ga in een hoekje zitten en het al wiegend heel vaak herhalen, ik ga pitten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:01 schreef KathrynDodd het volgende:
[..]
Waarom zit je dan te lullen over tokkies? Het is een feit dat je een halfkale flikker met een debiel accent + achterlijke stem bent, dat is geen reden om anderen dom of tokkies te noemen.
jij bent echt een gestoorde nerd met je youtube filmpjesquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga in een hoekje zitten en het al wiegend heel vaak herhalen, ik ga pitten.
Er is geen enkele partij die zulkse opgekotste wanproat ook maar enigszins onderstreept.quote:
die nicht wil gewoon in z'n reet geneukt worden door afrikanen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:10 schreef nozem het volgende:
[..]
Er is geen enkele partij die zulkse opgekotste wanproat ook maar enigszins onderstreept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |