Jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Geloofde sommige kneuzen dit dan ook echt?!
Nou potverdorie heb je ons weer tukquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:15 schreef AdvancedPower het volgende:
Eigenlijk was ik Shirley helemaal niet!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie trapten er allemaal in!
Ik heb maar 1 kloon en dat is 'KerstmanMetPoepAanZijnLul'.
Hahahahhahaa!
Gelukkig heb ik geen zak met je te maken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:19 schreef AdvancedPower het volgende:
Jongens, ik was Shirley92! Ik geef het eerlijk toe. Het leek me wel even leuk om dat te doen. En het werd een groter succes dan ik ooit had durven dromen. Maar ja, door een stel overgeile FOK! pubertjes is mijn leuke kloon mislukt. Bedankt jongens!![]()
Users als: Pixie., Huppel,muts en donthate vonden het leuk om mij de gek aan te steken met hun waanideeėn.
Daarintegen waren er ook user's die mij lief opvingen: Kabouter_Batsgraag, ringomanic en al die andere FOK!kers die heel aardig deden op MSN.
En iedereen maar denken dat ik kloon.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:15 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Nou potverdorie heb je ons weer tuk
Eens!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:24 schreef wise het volgende:
TS deed zich voor als meisje.
klinkt als een grote homo, me dunkt
typisch een kakkerlakken opmerking, onder Ajax staan en nog gaan bitchen als een flikkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:33 schreef frank010 het volgende:
[..]
Haha, een ajacied die zich voordoet als meisjetypisch
Nu is je topic gebackfired en ga je opeens roepen dat je het toch niet was?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:15 schreef AdvancedPower het volgende:
Eigenlijk was ik Shirley helemaal niet!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie trapten er allemaal in!
Ik heb maar 1 kloon en dat is 'KerstmanMetPoepAanZijnLul'.
Hahahahhahaa!
Hoe doet ie dat tochquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:15 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Nou potverdorie heb je ons weer tuk
Das wel logies toch anders kunnen ze 90% van hun leven niks over ajax zeggen en iedereen weet dat dat de grootste hobby is van kakkerlakkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
typisch een kakkerlakken opmerking, onder Ajax staan en nog gaan bitchen als een flikker
Are you mad?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
typisch een kakkerlakken opmerking, onder Ajax staan en nog gaan bitchen als een flikker
Nee hoor, jij een beetje gefrustreerd met Ajax?quote:
Link?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:24 schreef wise het volgende:
TS deed zich voor als meisje.
klinkt als een grote homo, me dunkt
neuh hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, jij een beetje gefrustreerd met Ajax?
Dat zei ik dus ookal tegen hem.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
Als je het echt succesvol had willen maken, had je een fokker moeten laten cammen in zijn blote leuter en dit op FOK moeten zetten.
En zich voordoen als meisje vond hij niet gay?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ookal tegen hem.
Laat die gasten voor een cam zitten en met zichzelf spelen en maakt er foto's van en post die shit.
Maarja hij vond het een beetje gay.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |