Dacht door New Kids dit jaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:03 schreef vogelkooi het volgende:
Schultebrau komt uit de rode cijfers door lowlands!!
Ook je maten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:03 schreef onderjas het volgende:
Ik ga er van uit dat alles wat ik mee neem daar blijft.
Ja een beetje relaxed zitten is wel handig. Jammer dat dat op het terrein zelf ook zo weinig kan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:04 schreef 988012 het volgende:
Stoelen en desnoods krukjes zijn verdomd relaxed als je je tent uit komt zweten 's ochtends. Weet niet wat het is, maar blijkbaar heb je die ondersteuning aan je rug echt nodig ofzo
Mwa genoeg vind ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:04 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Ja een beetje relaxed zitten is wel handig. Jammer dat dat op het terrein zelf ook zo weinig kan.
Ze zijn anders niet echt vriendelijk als je niet op tijd van het terrein bent. Klote herdershonden...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:05 schreef onderjas het volgende:
[..]
Zouden ze wel willen ja. (als de rest van 't volk ook bleef dan)
Geboortedatum met wat fantasie :$quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:04 schreef onderjas het volgende:
Is dat nou je gevangenis nummer of hoe moet ik dat zien?
Dat hebben ze een keer uitgedeeld.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:06 schreef onderjas het volgende:
Waar haal je die 3fm zit ding vandaan eigenlijk?
Ik dacht toen ik wakker gemaakt werd (voor de eerste keer in 4 jaar) dat het de koffie wekker was.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:06 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Ze zijn anders niet echt vriendelijk als je niet op tijd van het terrein bent. Klote herdershonden...
Nemen mensen die telkens weer mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:06 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Dat hebben ze een keer uitgedeeld.
Nou die bijt niet in je ballen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:07 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik wakker gemaakt werd (voor de eerste keer in 4 jaar) dat het de koffie wekker was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |