Er voorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:57 schreef onderjas het volgende:
[..]
Probeer daar maar eens een tafel in te krijgen. En de lockers zijn op het terrein dus dat werkt niet zo practisch.
Handig om je drugs in te stoppenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:57 schreef 988012 het volgende:
[..]
Ja, maar zijn die niet al vroeg vol? Lijkt me ook wel een keer handig dit jaar.
Idd, maar op Dour kan je wel verwachten dat er in je tent word gesnuffeldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is op elk festival volgens mij wel. Alles wat je buiten laat staan is de volgende dag weg.
Haha lol. Tafel van 2 past er wel in.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:57 schreef onderjas het volgende:
[..]
Probeer daar maar eens een tafel in te krijgen.
Ik dacht dat het bij Project Hardcore was, maar daar stopte ook een aantal mensen hun pillen in de lockerquote:
Dus jij was het!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:58 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Idd, maar op Dour kan je wel verwachten dat er in je tent word gesnuffeld![]()
Niks gestolen, behalve mijn favoriete zonnebril. En wat eten. Terwijl er een interrailticket onder mijn kussen lag enzo![]()
Op LL zelf wel eens een stoeltje gekaapt, wel weer teruggezet hoor
O, de keer dat ik ze heb gezien waren ze er in.quote:
Volgende keer eten vergiftigen. En niet vergeten dat je dat hebt gedaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:58 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Idd, maar op Dour kan je wel verwachten dat er in je tent word gesnuffeld![]()
Niks gestolen, behalve mijn favoriete zonnebril. En wat eten. Terwijl er een interrailticket onder mijn kussen lag enzo![]()
Op LL zelf wel eens een stoeltje gekaapt, wel weer teruggezet hoor
Een paar jaar geleden slingerden overal van die Walibi-skippyballen rond, die waren superhandig als stoelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:00 schreef vogelkooi het volgende:
tafel mee naar LL?
Ik gebruik me daily paradise wel als stoel/bord/wc papier/schaduw/leesvoer/slagwapen.
Niet allemaal tegelijk en volgorde staat niet in goede volgorde.
Als je ziet wat sommige mensen meezuilen. De kliko's vol met schultenbrau vind ik ook altijd wel een beetje heel erg sneu.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:00 schreef vogelkooi het volgende:
tafel mee naar LL?
Ik gebruik me daily paradise wel als stoel/bord/wc papier/schaduw/leesvoer/slagwapen.
Deze bedoel je?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:58 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Haha lol. Tafel van 2 past er wel in.
Ik neem m'n brandkast wel mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:00 schreef fredjanssen het volgende:
Gewoon je eigen lockers meenemen.
Nee want, volgens de verhalen, stond ik heel ergens anders. (en ik had hem terug gezet want ik vond onze buren een beetje engquote:
Zie je past makkelijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:01 schreef onderjas het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
1 x 2 = 2
2 x 2 = 4
3 x 2 = 6
4 x 2 = 8
5 x 2 = 10
6 x 2 = 12
7 x 2 = 14
8 x 2 = 16
9 x 2 = 18
10 x 2 =20
Hebben we wel veel plezier van gehad, echt chill om bier op te zetten enzo en andere dingetjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:00 schreef vogelkooi het volgende:
tafel mee naar LL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |