Daarom is hij ook nog zolang gebleven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:47 schreef onderjas het volgende:
[..]
SP vond ik echt een goede partij. Maar toen ging Marijnissen weg en toen vond ik er een stuk minder aan.
Bob Fosko, links zingen, rechts vullen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Misschien wil Bob Fosko het wel live komen zingen op Lowlands als de SP de verkiezingen wint
Marijnissen kon het allemaal heel mooi vertellen en kwam sympathiek over. Kant komt over als een hysterisch, incapabel viswijf. Gaat ze absoluut stemmen kosten tijdens de landelijke verkiezingen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:47 schreef onderjas het volgende:
[..]
SP vond ik echt een goede partij. Maar toen ging Marijnissen weg en toen vond ik er een stuk minder aan.
Ik ook, die agnes kant is echt verschrikkelijk. Als zij begint te praten op TV heb ik telkens het gevoel dat ze elk moment in huilen kan uitbarstenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:47 schreef onderjas het volgende:
[..]
Kant wordt de ondergang van SP en Halsema de relevatie van GL.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Marijnissen kon het allemaal heel mooi vertellen en kwam sympathiek over. Kant komt over als een hysterisch, incapabel viswijf. Gaat ze absoluut stemmen kosten tijdens de landelijke verkiezingen.
We pakken alles mee!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:50 schreef i2Them2 het volgende:
Is dit het topic over Lowlands? Of zit ik verkeerd?
Soms gaat het hier over Lowlands ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:50 schreef i2Them2 het volgende:
Is dit het topic over Lowlands? Of zit ik verkeerd?
We meoten iets, anders krijgen we nooit 100 topics vol. En indirect heeft alles wel iets met Lowlands te maken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:51 schreef onderjas het volgende:
[..]
Soms gaat het hier over Lowlands ja.
Alles staat met elkaar in verbinding hé.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:52 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
We meoten iets, anders krijgen we nooit 100 topics vol. En indirect heeft alles wel iets met Lowlands te maken.
Da's minder. Ik was dan ook niet van plan dure spullen mee te nemenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:55 schreef julian6 het volgende:
't Is mij wel opgevallen vorig jaar, dat er veel wordt gestolen van elkaar. Vriend van mij had een stoeltje, was de volgende dag gestolen. Ik vreesde daarna het ergste voor mijn 20 jaar oude campingstoeltje en tafel. Heb die de overige nachten in mijn tent bewaard.
Je hebt een speciale groene camping waar extra vuilnisbakken staan en er extra gecontroleerd wordt.quote:
Dat is op elk festival volgens mij wel. Alles wat je buiten laat staan is de volgende dag weg.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:55 schreef julian6 het volgende:
't Is mij wel opgevallen vorig jaar, dat er veel wordt gestolen van elkaar. Vriend van mij had een stoeltje, was de volgende dag gestolen. Ik vreesde daarna het ergste voor mijn 20 jaar oude campingstoeltje en tafel. Heb die de overige nachten in mijn tent bewaard.
Erg slechte zaak eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is op elk festival volgens mij wel. Alles wat je buiten laat staan is de volgende dag weg.
De belangrijkste dingen heb je toch continue zelf op zak zoals geld en telefoon.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Da's minder. Ik was dan ook niet van plan dure spullen mee te nemen.
Een tijdbom, hihiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is op elk festival volgens mij wel. Alles wat je buiten laat staan is de volgende dag weg.
Ja, maar zijn die niet al vroeg vol? Lijkt me ook wel een keer handig dit jaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er zijn ook lockers toch?
Probeer daar maar eens een tafel in te krijgen. En de lockers zijn op het terrein dus dat werkt niet zo practisch.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er zijn ook lockers toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |