Ik heb soms wel eens goeie ideenquote:
Ik heb nu al medelijden met jequote:
Met mij of Zeus?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb soms wel eens goeie ideen![]()
[..]
Ik heb nu al medelijden met je
Het is niet een kwestie van kunnen, maar van willen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, mannen die hem maar 1x per dag overeind krijgen
Ben bang dat veel mensen het daar niet mee eens zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van kunnen, maar van willen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
je mag best wat kont van mij hebben, maar dan krijg je er ook wat buik bij
boobies heb ik al genoeg, beetje kont erbij zou ik fijn vindenquote:
Dat kun jij heul niet wetenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt niet zoveel. Dat kun jij helemaal niet missen.
Ze kan wel wat van mij krijgen.
Zij gaat van E naar C. Dus nog genoeg overquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het meiske zelf moet ook nog wel wat overhouden.
Er zijn vrouwen die je echt niet achter je aanwilt hebbenquote:
ik ben niet op de meetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]Hoezo? Gaan jullie me aanranden op de meet, ja?
buik heb ik zelf alquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
je mag best wat kont van mij hebben, maar dan krijg je er ook wat buik bij
Met RZ die weet niet wat hem overkomt.quote:
Waarom moest ik dan een paar weken wachten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben niet op de meettentamen op maandag
en ik ben ook niet nympho.
maar ik wil wel een vent die vaak zin heeft ja. ik moet er echt niet aan denken dat ik zin heb en mn vent zegt nee. ik kan me daar ook niks bij voorstellen. ik hoef zelf al niet eens elke dag haha (ok maar soms dan wel 3x ofzo maar een beetje vent kan dat wel hebben toch?)
Nee, klopt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Er zijn vrouwen die je echt niet achter je aanwilt hebben
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef Murmeli het volgende:
maar ik wil wel een vent die vaak zin heeft ja. ik moet er echt niet aan denken dat ik zin heb en mn vent zegt nee. ik kan me daar ook niks bij voorstellen. ik hoef zelf al niet eens elke dag haha (ok maar soms dan wel 3x ofzo maar een beetje vent kan dat wel hebben toch?)
ik zeker niet, ben dan ook niet op de meet te vindenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]Hoezo? Gaan jullie me aanranden op de meet, ja?
Ik moet nog wat schade inhalen, Tijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met RZ die weet niet wat hem overkomt.
Dan zou jij toch echt wel aangiften doen.quote:
Op je Hyves wel, lieve schat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar daar sta ik toch niet helemaal op? Of wel?...
Ik zorg wel dat je schade teveel krijgt danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik moet nog wat schade inhalen, Tijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |