Dan zorg ik wel dat ik gedouched ben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij bent niet gedouched..., zodra ze je ruikt is de geilheid verdwenen.....
Bij mij mag ze ook wat donerenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vond ook dat ze best wat aan mij mocht geven!
Nou ja, voor mij zijn er geen voordelen, voor sommige mannen misschien wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:25 schreef krengetje het volgende:
[..]
Bij haar voordelen en bij mij nadelen? Leg uit
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en wat heb ik daar aan?![]()
Ik kan ook wel zeggen dat ik zin heb maar daar kunnen jullie ook niks mee.ach als je nog een paar weken wacht hahaha....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Ik zou je vrijspreken als ik de rechter wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:27 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik gooi dan al mn charmes in de strijdt
Een cup ofzoquote:
Tijn, ik weet niet hoe het met jou zit maar als vrouwen zoals Krengel mij bespringen doe ik geen aangifte. Integendeel, ze gebruikt me maar.quote:
Niet alle mannen vinden het fijn om een nimphomane vriendin te hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij zijn er geen voordelen, voor sommige mannen misschien wel.
Delen. Beide een cupmaat groterquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en wat heb ik daar aan?![]()
Ik kan ook wel zeggen dat ik zin heb maar daar kunnen jullie ook niks mee.willen inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
datquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
Niet alle mannen vinden het fijn om een nimphomane vriendin te hebben
*handboeien tevoorschijn haaltquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn, ik weet niet hoe het met jou zit maar als vrouwen zoals Krengel mij bespringen doe ik geen aangifte. Integendeel, ze gebruikt me maar.![]()
Ja maar als het nu eens iemand niet zoals krengel is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn, ik weet niet hoe het met jou zit maar als vrouwen zoals Krengel mij bespringen doe ik geen aangifte. Integendeel, ze gebruikt me maar.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach als je nog een paar weken wacht hahaha....
Ik zou een passende straf opleggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou je vrijspreken als ik de rechter was
Dat zijn homo's.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
Niet alle mannen vinden het fijn om een nimphomane vriendin te hebben
ik wil ook wel wat voor mn kontquote:
Dan ligt het eraan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar als het nu eens iemand niet zoals krengel is.
nee, mannen die hem maar 1x per dag overeind krijgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |