Sorry, ik was je vergeten.quote:
En toch piercings en tats, dat vind ik best knapquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is een verschil tussen pijn en naalden, en ja, ik heb piercings en tat's, maar ook dat is elke keer een heel gestress![]()
[..]
elke 3 maanden een prikje in je kont![]()
[..]
Sowieso bang voor naalden
Ik wil de prikpil niet omdat je er zo dik van kunt wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik gewoon de prikpil moeten, maar die naald![]()
allergischquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:14 schreef RealZeus het volgende:
Oh, de enige pil die ik wel eens slik is een paracetamol.
en ik hoop ook dat mijn sleeve me voor eeuwig van mijn angst af gaat helpenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry, ik was je vergeten.
[..]
En toch piercings en tats, dat vind ik best knap
Vriendin van me kreeg huge boobies van de pil.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik wil de prikpil niet omdat je er zo dik van kunt worden
ZIt je maar te dollen hoor chef.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat ik Dyon vergeet... ehh.. jou vergeet...
nope, volgens mij nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef Murmeli het volgende:
hmmmz prikje in den bips...lijkt me ook wel watben je dan tussendoor niet lek?
Daar is vast wel een ander topic voor waar je die info kan vindenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef Murmeli het volgende:
hmmmz prikje in den bips...lijkt me ook wel watben je dan tussendoor niet lek?
Kun je er niet tegen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is vast wel een ander topic voor waar je die info kan vinden
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vriendin van me kreeg huge boobies van de pil.Die zit nu tegen E aan.
En verder slanke meid en best klein dus nu moet de groei wel beetje gaan stoppen.
Ik zal voor je duimen dat het gaat helpenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik hoop ook dat mijn sleeve me voor eeuwig van mijn angst af gaat helpen
Ik vind het een kutonderwerpquote:
Niks mis mee tochquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Al meen je het wel Andy, ieder zijn eigen mening toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ZIt je maar te dollen hoor chef.
Het moet wel in verhouding zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het een kutonderwerp![]()
[..]
Niks mis mee toch
Ja maar als ik je niet zo pruimen dan zou ik niet eens tegen je spreken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Al meen je het wel Andy, ieder zijn eigen mening toch?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kan ook toename krijgen van de zin in sex.. dan ga ik echt mensen aanranden
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ja, en ze is 1.65 en ze weegt rond de 60 ofzo. Heeft iig rond mijn bouw (al ken jij mijn bouw nog nietquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kan ook toename krijgen van de zin in sex.. dan ga ik echt mensen aanranden
Wat is een goeie verhouding dan?quote:
doeg adhd-ertjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik moet me gaan klaarmaken voor mijn laatste werkdag....
valt reuze mee..quote:
ik zie de rugklachten al aankomenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft die boobies niet voor de mannen. hoor.Voor haar is het heel onprettig.
Ik zou tegen de muren omhoog kruipen danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef RealZeus het volgende:
Voor sommige vrouwen hier lijkt het me niet handig die prikpil: de zin in sex kan afnemen maar ook toenemen. Dan weet ik niet of die vrouwen (ik zal geen namen noemen maar het is een krengetje) nog wel functioneren verder, als ze nog meer zin in sex krijgen.
Sow.. dus een klein dun meisje met huge borstenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, en ze is 1.65 en ze weegt rond de 60 ofzo. Heeft iig rond mijn bouw (al ken jij mijn bouw nog niet) maar ze had toch altijd flinke boobies maar nu had ik haar zeker 8 maanden niet gezien en nu viel me wel op dat ze groter leken. Ze is er ook niet echt blij mee.
Ik denk eerder dat je tegen andere dingen opkruipt. Tegen alles wat uitsteekt zeg maar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:23 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik zou tegen de muren omhoog kruipen dan
Ik zie voordelen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kan ook toename krijgen van de zin in sex.. dan ga ik echt mensen aanranden
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je tegen andere dingen opkruipt. Tegen alles wat uitsteekt zeg maar.
je rand ze al aan?quote:
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft die boobies niet voor de mannen. hoor.Voor haar is het heel onprettig.
hehe... ik ook geloof ik. tering ik heb echt zinquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je tegen andere dingen opkruipt. Tegen alles wat uitsteekt zeg maar.
Jij bent niet gedouched..., zodra ze je ruikt is de geilheid verdwenen.....quote:
Het is niet erg hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie nadelen.. er zijn teveel mensen in mijn omgeving die ik niet wil aanrandenquote:
Vertel dat maar tegen de rechterquote:
Bijv. ja. dus hopelijk houdt het groeien opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zie de rugklachten al aankomen
Ja, heel dun is ze gelukkig niet. Ze heeft gelukkig wel wat vet rond haar rond en benen. En ze voetbalt al jaren. Dan zijn schutboobies ook niet zo lekker.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:23 schreef krengetje het volgende:
[..]
Sow.. dus een klein dun meisje met huge borsten
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:25 schreef krengetje het volgende:
[..]
Bij haar voordelen en bij mij nadelen? Leg uit
Ja, en wat heb ik daar aan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehe... ik ook geloof ik. tering ik heb echt zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt zonde..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bijv. ja. dus hopelijk houdt het groeien op
[..]
Ja, heel dun is ze gelukkig niet. Ze heeft gelukkig wel wat vet rond haar rond en benen. En ze voetbalt al jaren. Dan zijn schutboobies ook niet zo lekker.Daarbij. het is best een verlegen, stil meisje. Nooit dates, jongens of wat dan ook. Dus pronken zit er ook niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |