Dat ik hem elke dag moet slikken ,en dan nog het liefst op het zelfde tijdstip ook..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat vind je nadelen van de pil dan?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:57 schreef RealZeus het volgende:
Zeg![]()
Ik ben even weg, Tijn maakt een opmerking tegen Krengel en ik krijg daar weer de schuld van?
Jullie kunnen wel denken dat je alles op mijn bord kunt schuiven maar zo is het niet.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:57 schreef RealZeus het volgende:
Zeg![]()
Ik ben even weg, Tijn maakt een opmerking tegen Krengel en ik krijg daar weer de schuld van?
Jullie kunnen wel denken dat je alles op mijn bord kunt schuiven maar zo is het niet.![]()
Face it! Als Oppergod ben je altijd de lul.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:57 schreef RealZeus het volgende:
Zeg![]()
Welke heb je dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ik hem elke dag moet slikken ,en dan nog het liefst op het zelfde tijdstip ook..
Dat ik de zwaarste pil heb, en dus maximaal een halve maand door kan slikken ipv een volle maand..
ik altijd iets aankom door de pil..
2 dagen vergeten = lek, zelfs al na een week
oefquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef RealZeus het volgende:
En ik lees net dat Krengel morgen met mij gaat douchen?
Dan moeten we elkaar eerst maar goed smerig maken.![]()
En het was jouw schuld dit keer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Face it! Als Oppergod ben je altijd de lul.
Misschien moet je even gaan douchen dan koel je misschien wat afquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:57 schreef RealZeus het volgende:
Zeg![]()
3 fasen pilquote:
Nee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je even gaan douchen dan koel je misschien wat af
Maar niemand weet wie ik ben.......quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee.
Krengetje is hier niet namelijk.
Dat kan ik niet zeggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar niemand weet wie ik ben.......
ik de trigynon oid..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef krengetje het volgende:
[..]
Heb ik ook.. maar een nieuwere, Qlaira
Zelfde tijdstip? Pff doe ik al jaren niet meer. Gewoon als ik naar mijn bed ga. Dat kan wisselen tussen 11 en 2 (gemiddeld). Maar wel zo prettig rond zelfde uren te doen ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ik hem elke dag moet slikken ,en dan nog het liefst op het zelfde tijdstip ook..
Dat ik de zwaarste pil heb, en dus maximaal een halve maand door kan slikken ipv een volle maand..
ik altijd iets aankom door de pil..
2 dagen vergeten = lek, zelfs al na een week
Dat deed ik vroeger ook altijdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
ik heb hm jaaaaren geslikt zonder stopweek! Niet goed voor je lijf en dat merkte ik ook, maar nu is het allemaal weer goed.
ik doe zo me best je te vergeten, maar nog weet ik wie je bentquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar niemand weet wie ik ben.......
Je gaat dus nooit meer douchen tenzij Krengetje mee gaat? Ik hoop dat het terras open is tijdens de meet.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee.
Krengetje is hier niet namelijk.
Wie zegt dat ik dat was?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik doe zo me best je te vergeten, maar nog weet ik wie je bent
Mja, heeft voordelen gehad maar ook flinke nadelen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook altijdalleen met die nieuwe pil kan dat helaas niet
Nja. ik ben echt vergeetachtig, en p dezelfde plek neerleggen of naast mijn kussen maakt niks uitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zelfde tijdstip? Pff doe ik al jaren niet meer. Gewoon als ik naar mijn bed ga. Dat kan wisselen tussen 11 en 2 (gemiddeld). Maar wel zo prettig rond zelfde uren te doen ja.
Hm..dan is pil voor jou niet beste middel nee. Voor mij is het ideaal. Ben er met de jaren niet echt van aangekomen, eerder door puberteit en volwassen worden. Ik zei al, slik hm al 10 jaar. En verder kan ik prima afstemmen om 3 weken te stoppen. Sterker nog, ik heb hm jaaaaren geslikt zonder stopweek! Niet goed voor je lijf en dat merkte ik ook, maar nu is het allemaal weer goed.
stuur je altijd anderen naar meets voor je dan?quote:
Verkenners.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
stuur je altijd anderen naar meets voor je dan?
Ja, vergeten is niet zo handigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja. ik ben echt vergeetachtig, en p dezelfde plek neerleggen of naast mijn kussen maakt niks uit
ik ben wel verplicht om die stopweek te houdenheb maar 10 gele pilletjes
quote:
Dat zeg je wel. Maar stiekum ben je het gewoon zelfquote:
Snoepjesquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je gaat dus nooit meer douchen tenzij Krengetje mee gaat? Ik hoop dat het terras open is tijdens de meet.....
Ssssttt ik heb liever dat Dyon me gewoon vergeet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeg je wel. Maar stiekum ben je het gewoon zelf
eigenlijk zou ik gewoon de prikpil moeten, maar die naaldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, vergeten is niet zo handigIk vergeet hm echt zelden. En als ik 1 keertje vergeet, duurt het nog ff voordat ik ongesteld wordt. Dus mijn lichaam is helemaal gewend aan de pil en de stopweek. Kan het gewoon uitrekenen. En soms stel ik weekje uit maar ik probeer wel echt die 4 weken aan te houden. Ook nog maar sinds afgelopen april. Daarvoor nooit een stopweek.
Ik dacht dat jij van de afdeling: pijn is fijn was.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik gewoon de prikpil moeten, maar die naald![]()
Hoe zit het met die prikpil ook alweer?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ssssttt ik heb liever dat Dyon me gewoon vergeet.
Sowieso bang voor naalden of alleen die naald?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat ik Dyon vergeet... ehh.. jou vergeet...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ssssttt ik heb liever dat Dyon me gewoon vergeet.
Dank je Tijn... dank je...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie![]()
[..]
Sowieso bang voor naalden of alleen die naald?
er is een verschil tussen pijn en naalden, en ja, ik heb piercings en tat's, maar ook dat is elke keer een heel gestressquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de afdeling: pijn is fijn was.
Heb je piercings? Dan kun je ook tegen een naald.
elke 3 maanden een prikje in je kontquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe zit het met die prikpil ook alweer?
Een vriendin van mij heeft een spiraaltje en cliënt van mijn oude stageplaats had een buisje ofzo in dr arm.
Sowieso bang voor naaldenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie![]()
[..]
Sowieso bang voor naalden of alleen die naald?
Precies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |