Truequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik moet nog wat schade inhalen, Tijn.
Je gaat je gang maar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:37 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat je schade teveel krijgt dan
De oppergod komt naar je toe deze zomer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeker niet, ben dan ook niet op de meet te vinden
RZquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:37 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat je schade teveel krijgt dan
Wanneer heb je tijd?quote:
dan gebruik ik mn buik wel als nieuwe bilquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja maar die krijg je er wel bijgraag of niet
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:37 schreef Ripley het volgende:
Nymphomaan wordt vaak zo losjes gebruikt - een echte nympho ondervindt er hinder van in haar dagelijkse leven en dat is nauwelijks positief te noemen. Hier lopen volgens mij vooral gewoon dames rond met een gezond libido.
je gaat naar de zomerfeesten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De oppergod komt naar je toe deze zomer.
Je gaat erop zitten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan gebruik ik mn buik wel als nieuwe bil
dat is bij jou niet meer in te halen, naast het feit dat niemand je daarbij wilt helpenquote:
Nu is dat voor een vrouw in een willekeurige kroeg niet zo moeilijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb periodes gehad dat het gewoon niet meer gezond en het beheerste ook echt alles! Maar aan één ding kunnen denken en het op alle mogelijke manieren voor elkaar proberen te krijgen.
Lang leve het gezonde libido
Ah, vandaar je aanwezigheid hier.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Ripley het volgende:
Tech
Het zwembad was dicht wegens onderhoud
mesje en een prittstift, moet werken toch?quote:
Ik dook niet met iedereen het bed in hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nu is dat voor een vrouw in een willekeurige kroeg niet zo moeilijk natuurlijk.
Bison lijmquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mesje en een prittstift, moet werken toch?
Een voordeel want je niet hebt ervaren kan je ook niet missenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is bij jou niet meer in te halen, naast het feit dat niemand je daarbij wilt helpen
Jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, vandaar je aanwezigheid hier.
Jammer.
Mannen hebben toch geen hersenen, just the penis!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nu is dat voor een vrouw in een willekeurige kroeg niet zo moeilijk natuurlijk.
Dat kan wel degelijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
Een voordeel want je niet hebt ervaren kan je ook niet missen
Hmm.. misschien beter de kit dan maar pakkenquote:
Jawel hoor, ben nog nooit rijk geweest, maar mis het welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een voordeel want je niet hebt ervaren kan je ook niet missen
No shit Sherlockquote:
Nog steeds lekker bezig dus. Oei, pics van lelijke badpak?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef Ripley het volgende:
JaNou ja, morgen maar weer proberen. Had juist zo'n zin om in mijn lelijke sporty badpak even flink wat baantjes te trekken
Echtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hmm.. misschien beter de kit dan maar pakken![]()
[..]
Jawel hoor, ben nog nooit rijk geweest, maar mis het wel
quote:
Zoek een rijke ventquote:
Zoietsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Nog steeds lekker bezig dus. Oei, pics van lelijke badpak?
Dat valt reuze meequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zoiets![]()
[ afbeelding ]
Niet opvallend lelijk of zo verder, maar ik ben gewend aan booby bikini's in leuke kleurtjes
Nee, valt wel mee inderdaad. Maar booby bikini's in leuke kleurtjes zijn inderdaad veel leuker ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:47 schreef Ripley het volgende:
Zoiets![]()
[ afbeelding ]
Niet opvallend lelijk of zo verder, maar ik ben gewend aan booby bikini's in leuke kleurtjes
rijke meneren zijn of lelijk, of zoeken de perfecte bimbo, of zijn balletjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoek een rijke ventdan mis je dat niet meer
Dat moet je die ene zoeken die wel leuk is en geen bimbo zoektquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
rijke meneren zijn of lelijk, of zoeken de perfecte bimbo, of zijn balletjes
Definieer rijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
rijke meneren zijn of lelijk, of zoeken de perfecte bimbo, of zijn balletjes
Dan viel dat alles er voor doen ook wel mee dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik dook niet met iedereen het bed in he
Dat is voor haar tijdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Dat was vroeger het zinnetje van het Veronica-promotieteam.
Weet je waarom veel mannen hun penis een naam geven?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen hebben toch geen hersenen, just the penis!
3 prinsen op zoek naar een vrouw, bij sbs. Twee lelijke en een geile italiaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef vencodark het volgende:
Er komt wel een nieuw programma. Een rijke prins zoekt een Hollandse vrouw, of zoiets. Zag vd week reclame.
OMG, teh noes.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef vencodark het volgende:
Er komt wel een nieuw programma. Een rijke prins zoekt een Hollandse vrouw, of zoiets. Zag vd week reclame.
Rip ga ervoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
3 prinsen op zoek naar een vrouw, bij sbs. Twee lelijke en een geile italiaan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |