quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar is ts nou??
Dan kan ik haar e-hosselen en morgen nog K3 oya lele tantoe hard geven
Shit dan wil iemand jou een keer dekselen en dan ga je zo doen!quote:
quote:dekselen is een trademerk van bowa en daarzit copyright op
Sorry daar heb ik geen mensen van fok voor nodig. Zeker dat soort kansloze lui nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Shit dan wil iemand jou een keer dekselen en dan ga je zo doen!
[..]
Je mag in de super niet naar binnen met een winkelwagentje?quote:met d'r winkelwagentje (waar je overigens bij ons niet eens mee naar binnen mag)
Ik ben rijk, heb een lul van 30cm, 3 auto's en een vette kast van een huis en een goede baan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:24 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Sorry daar heb ik geen mensen van fok voor nodig. Zeker dat soort kansloze lui niet
Ik werk in een drogisterij, niet in een supermarkt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:25 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Je mag in de super niet naar binnen met een winkelwagentje?
O, je verkoopt condooms!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:26 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ik werk in een drogisterij, niet in een supermarkt.
quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Fortitude het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
Instant transmission ftw enzo.
Toch denk ik dat een psycholoog bovengemiddeld verdient hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef zquing het volgende:
Ik troll niet hoor, ben gewoons benieuwd naar wat er gestudeerd wordt op fok, puur uit academische interesse
Krijgt het wel, maar verdienen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Toch denk ik dat een psycholoog bovengemiddeld verdient hoor.
jij hebt wel een laag zelfbeeld als je dit leuk vindquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:44 schreef netflanders het volgende:
Ik vind je een hartstikke leuke meid om te zien, heur. Maar in de supermarkt werken is wel een vaag.
Zielige mensen onzin aanpraten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het zal je verbazen wat je met de kennis van een psycholoog kan doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |