Ik ook. Maar welke studie doe jij dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Universiteit zou ik fatsoenlijke noemen ja.
Je hebt "studies" als psychologie en communicatiewetenschappen he, dat valt niet echt onder fatsoenlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Universiteit zou ik fatsoenlijke noemen ja.
HAHAHHAAHHAHAHAHAHAHA, WAAR HAAL JE HET VANDAAN!! HAHAHAHAHHAHAAHA! GODVERDOMME, RAAP MIJ OP!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef donthate het volgende:
[..]
ik ook in het bedrijfs leven heet ik mnr gates
Maar voor de rest mag je me gewoon bill noemen
Nou lieve schat, die doe ik dus niet, voor de rest heb ik geen zin om de trolls hier te voedenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef zquing het volgende:
[..]
Je hebt "studies" als psychologie en communicatiewetenschappen he, dat valt niet echt onder fatsoenlijk
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef zquing het volgende:
Ik troll niet hoor, ben gewoons benieuwd naar wat er gestudeerd wordt op fok, puur uit academische interesse
Hahahaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar is ts nou??
Dan kan ik haar e-hosselen en morgen nog K3 oya lele tantoe hard geven
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar is ts nou??
Dan kan ik haar e-hosselen en morgen nog K3 oya lele tantoe hard geven
Shit dan wil iemand jou een keer dekselen en dan ga je zo doen!quote:
quote:dekselen is een trademerk van bowa en daarzit copyright op
Sorry daar heb ik geen mensen van fok voor nodig. Zeker dat soort kansloze lui nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Shit dan wil iemand jou een keer dekselen en dan ga je zo doen!
[..]
Je mag in de super niet naar binnen met een winkelwagentje?quote:met d'r winkelwagentje (waar je overigens bij ons niet eens mee naar binnen mag)
Ik ben rijk, heb een lul van 30cm, 3 auto's en een vette kast van een huis en een goede baan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:24 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Sorry daar heb ik geen mensen van fok voor nodig. Zeker dat soort kansloze lui niet
Ik werk in een drogisterij, niet in een supermarkt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:25 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Je mag in de super niet naar binnen met een winkelwagentje?
O, je verkoopt condooms!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:26 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ik werk in een drogisterij, niet in een supermarkt.
quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Fortitude het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
Instant transmission ftw enzo.
Toch denk ik dat een psycholoog bovengemiddeld verdient hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef zquing het volgende:
Ik troll niet hoor, ben gewoons benieuwd naar wat er gestudeerd wordt op fok, puur uit academische interesse
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |