AM-STER-DAM HOO-LI-GANS!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou haar echt kk hard geven 3 biggetjes style
I'm not fat!! I'm big boned :'Dquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Nee sorry, je bent niet zo slank..
De rest van mijn crew mag daarna iddquote:
Ja want ik zal een foto nemen van de weegschaal, nou goed?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ben 1.70 en maar 55kg en dan nog zoiets krijsen ook, gebruik je ogen eens ofzo
Its a lie !
Want moeite doen om een baan te vinden die nog wat voor je CV doet dat is teveel werkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Want geld verdienen met een bijbaan is zeker triestflikker toch op man, luie drol.
jij hebt lieverquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Nee sorry, je bent niet zo slank..
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef zquing het volgende:
[..]
Als 21 jarige kan je echt wel wat beters vinden dan vakkenvullen, en ik heb me altijd te goed gevoeld om in een supermarkt te werken.
Dan verandert de boel.quote:Geboortedatum 16-03-1988
zegt het mannetje van de HEMAquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:57 schreef zquing het volgende:
TS is een proleet
vakkenvullen, hoe diep kan je zakken
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou haar echt kk hard geven 3 biggetjes style
algemene kennis?quote:
Toevallig kom je in die richting pas aan de bak als je een diploma hebt, en ik ga echt geen gratis vrijwilligers werk doen in die richting. Dat jij nou zo lui bent, sommige mensen werken nou eenmaal hard voor hun studie maar dat zal jij wel niet begrijpenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef zquing het volgende:
[..]
Want moeite doen om een baan te vinden die nog wat voor je CV doet dat is teveel werkDenk eens aan je toekomst, denk je serieus dat dat goed op je CV staat?
Zij past niet achter de kassa, 55kg OmG!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef Teteteterek het volgende:
vrouwen zitten toch altjid achter de kassa?!
ik ook in het bedrijfs leven heet ik mnr gatesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef zquing het volgende:
[..]
Als 21 jarige kan je echt wel wat beters vinden dan vakkenvullen, en ik heb me altijd te goed gevoeld om in een supermarkt te werken.
Te goed gevoeld? Die ongepaste arrogantie siert je nu ook niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef zquing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Toevallig kom je in die richting pas aan de bak als je een diploma hebt, en ik ga echt geen gratis vrijwilligers werk doen in die richting. Dat jij nou zo lui bent, sommige mensen werken nou eenmaal hard voor hun studie maar dat zal jij wel niet begrijpen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |