quote:
Aandachtsgeil als boterquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef Shirley92 het volgende:
@Zquing: Volgens mij ben jij aandachtsgeil! Laat je niet zo opjutten!
Zei onze ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef Shirley92 het volgende:
@Zquing: Volgens mij ben jij aandachtsgeil! Laat je niet zo opjutten!
Serieus, is kinderarbeid een probleem in nederlandquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Shirley92 het volgende:
@zquing: Misschien kun jij je beter druk maken om de kinderarbeid in jou land van herkomst! Ik heb daar voorlichtingsfilms van gezien en ik vind dat onacceptabel! Jij zit hier roekeloos achter je scherm en die kinderen werken zich dood! Schaam je kapot man!
Worden onze goedkope "made in china" producten er wel duurder opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Shirley92 het volgende:
@zquing: Misschien kun jij je beter druk maken om de kinderarbeid in jou land van herkomst! Ik heb daar voorlichtingsfilms van gezien en ik vind dat onacceptabel! Jij zit hier roekeloos achter je scherm en die kinderen werken zich dood! Schaam je kapot man!
Ik vind je opeens helemaal niet meer leukquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Shirley92 het volgende:
nu je het zegt, ik heb de gordijnen wel iets lichter dan gister zien worden vandaag jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef drumminggod het volgende:
[..]
gewoon. omdat de zon scheen na 2 weken
hier geen wolkje aan de lucht in drenthequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:14 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
nu je het zegt, ik heb de gordijnen wel iets lichter dan gister zien worden vandaag ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |