Mijn schoonouders hebben echt een kast van een vrijstaand huis, en die mensen sparen echt alles, allemaal rotzooi van de rommelmarkt die zij dan heel speciaal vinden. Een vitrinekast met theekopjes, bergen knuffelbeestjes, emaille schuimspanen, gebarsten puddingvormen, mijn schoonvaders collectie jaren-'50-perforators (ja, echtquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Klopt wel... ik denk aan mijn ex-schoonvader. Die had 3 opslagruimtes en die zaten helemaal vol met spullen, evenals de rest van het huis.. Het huis staat ook bekend als de bermuda-driehoek omdat je er niks terug kan vinden
Ik doe soms alsof ik ga verhuizen en als ik het een jaar oid niet heb aangeraakt en het komt niet omdat het winter is en het zijn sandaaltjes dan mag het ook weg van mij hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:18 schreef Chicolate het volgende:
Haha mijn schoonouders zijn ook van die verzamelaars. Niet zozeer veel dingen dubbel hebben, maar vooral niets weggooien. Mijn vriend heeft dat helaas (deels) overgenomen. Ik ben meer van het "als je het niet gebruikt is het troep en kan het weg".
En maar weer verder met deadline 3. Ik ga ze gewoon allemaal halen deze week.
Welke maat en kleurquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef loveli het volgende:
Ik heb wel een mooi leren jasje wat me niet staat. Kopen?
I'm listeningquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef loveli het volgende:
Ik heb wel een mooi leren jasje wat me niet staat. Kopen?
Hebben ze toevallig een buikkastje over? Die zijn leukquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hebben echt een kast van een vrijstaand huis, en die mensen sparen echt alles, allemaal rotzooi van de rommelmarkt die zij dan heel speciaal vinden. Een vitrinekast met theekopjes, bergen knuffelbeestjes, emaille schuimspanen, gebarsten puddingvormen, mijn schoonvaders collectie jaren-'50-perforators (ja, echt), oude scheerapparaten, tweedehandsboeken over kamerplanten... Alles bedekt met een ruime laag stof
My goodness. En als zij ooit naar het bejaardenhuis gaan, wie kan het dan opruimen?![]()
Suggestie geven dat ze alles in een leuk wiebelig kastje moet doen. En dan een hond binnen loslatenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn moeder begint ineens een voorliefde voor lelijk glaswerk en servies te ontwikkelen. Ben enigs kind. Dat wordt nog leuk op een gegeven moment.
Workquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I'm listening
Ben jij trouwens zaterdag overdag in Delluf en omstreken?
O dat klinkt wel apart, van welk dierquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Beetje parelmoer/zilver/platina ofzo, maat 38. Zei de ekster.
Ja, oudersquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan lopen ze te zaniken dat er op hun zólder, áchter het schot, 2 (twee!!!) verhuisdoosjes staan met wat speelgoed en schoolzooi van mij.
Hm. Ik ga een brief schrijven naar de NAM of ze in hun buurt willen gaan boren naar aardolie of -gas. Of naar de provincie dat er toch echt een ondergrondse oost-west lijn moet komenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Suggestie geven dat ze alles in een leuk wiebelig kastje moet doen. En dan een hond binnen loslaten
Hmm. misschien hebben we zondag nog een gaatjequote:
Maar ik ga sowieso niet echt op een lokale partij stemmen.. Maarrr waar moest je ook alweer kijken voor het echte resultaat?quote:Lijst 19 (Kattous)
D66
Partij voor Mens en Spirit
Tulpen voor Amsterdam
Red Amsterdam
Partij voor de Dieren
Republikeinse Moderne Partij
GroenLinks
Amsterdamsche Belangen
De Groenen
Nationale Democratische Partij
PvdA
Amsterdam Sociaal
VVD
SP
CDA
Trots op Nederland
ChristenUnie
Leefbaar Amsterdam
Er is toch maar één gedeelte af, en een bepaald gedeelte tot in de eeuwigheid opgehouden ivm al die verzakkingen van historische panden?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:46 schreef P.F het volgende:
Ik denk d66, want die schijnt wel goed te zijn in Amsterdam.
Partij voor de Dieren is tegen de noord-zuidlijn, maar die is al af!!!
Meubels ook? Jeetje, dat lijkt me inderdaad een rotklus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:52 schreef AKnynke het volgende:
mijn vader gaat voor mij stemmen. En niet eens op d66, want die zijn in hun woonplaats echt kut.
En speaking of meubilair: ik moet ergens in de zomer al m'n meubels en kleding en boeken van het ene land naar een ander land gaan verhuizen. Dat wordt nog leuk!
O dat weet ik niet! Maar ik vind het wel fijn dat hij komt! Openbaar vervoerquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:52 schreef Laureline het volgende:
[..]
Er is toch maar één gedeelte af, en een bepaald gedeelte tot in de eeuwigheid opgehouden ivm al die verzakkingen van historische panden?
Hoe ga je dat doen? Meubels verkopen en de rest in een grote verhuisdoos in een container?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:52 schreef AKnynke het volgende:
mijn vader gaat voor mij stemmen. En niet eens op d66, want die zijn in hun woonplaats echt kut.
En speaking of meubilair: ik moet ergens in de zomer al m'n meubels en kleding en boeken van het ene land naar een ander land gaan verhuizen. Dat wordt nog leuk!
Kun je je meubels dat niet beter verkopen op MërktPlëëts?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:52 schreef AKnynke het volgende:
bepaalde meubels verkopen denk ik..En de rest hoop ik dat m'n ouders met de auto willen komen/ dat ik hun auto mag lenen voor een week ofzo. Het hangt er ook van af waar ik een baan kan vinden/ waar ik werkeloos wil zijn...quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen? Meubels verkopen en de rest in een grote verhuisdoos in een container?
Als je die fietsaanhanger nou eens gaat gebruiken om er een paar te ditchenquote:
Een aantal wel. En een aantal komen van de plaatselijke Ikea. Maar sommigen zijn zonde om te verkopen. Zo heb ik bijvoorbeeld een geniale eettafel..quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Meubels ook? Jeetje, dat lijkt me inderdaad een rotklus.
Heb je die op de heenweg ook meegenomen dan?
Grijs staat me inderdaad goed. Kleurt ook goed bij mijn ogen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:53 schreef Tinkepink het volgende:
Jasje zou jou qua kleur best wel mooi kunnen staan Ewelina
stemwijzer geeft, als ie er is voor jouw woonplaats, voor leiden issie er niet bijvoorbeeld, de overeenkomst weer op basis van stellingen uit de verkiezingsprogramma's. kieskompas geeft je positie in t landschap weer (links/rechts, progressief/conservatief) en dan kun je zien welke paritjen bij jou in de buurt zitten, maar je kan daar ook zien hoeveel procent je het eens bent met de partijen op basis van stellingen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:50 schreef P.F het volgende:
Dit zegt de stemwijzer:
[..]
Maar ik ga sowieso niet echt op een lokale partij stemmen.. Maarrr waar moest je ook alweer kijken voor het echte resultaat?
Kan ik niet een fiets van je overnemen? Mijne is kapotquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
Amusant leesvoerFijne afleiding met mijn zielige pootje op de bank (ik mag dus niet autorijden vandaag
)
Wat betreft rommel en een groot huis:Het klopt. Wij hebben een kelder van 10 bij 10 meter én een garage én een heleboel kasten en die staan allemaal tot de nok toe vol met o.a.
16 fietsen
een bladblazer
een petroleumkachel
een fietsaanhanger
knutselmaterialen
5 serviezen
een turkse soep servies
6 tenten
8 luchtbedden
4 kasten vol met spelletjes
2 kasten vol met karnavalskleding
1 kast met fotocamera#s
5 oude computers
1000 servetjes
2 oude bedden + matrassen
een paar dozen met snoeren + kabels etc
oude lampen
ongeveer 17 verhuisdozen met... ?
en de rest![]()
etc
Ik kwam uit bij de Groenen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
stemwijzer geeft, als ie er is voor jouw woonplaats, voor leiden issie er niet bijvoorbeeld, de overeenkomst weer op basis van stellingen uit de verkiezingsprogramma's. kieskompas geeft je positie in t landschap weer (links/rechts, progressief/conservatief) en dan kun je zien welke paritjen bij jou in de buurt zitten, maar je kan daar ook zien hoeveel procent je het eens bent met de partijen op basis van stellingen.
D66 amsterdam is voor zover ik weet idd. wel ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |