abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78676928
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Qua wachttijd? Nog 2 jaar wachten denk ik.... als het niet meer is Zou in principe wel in een woning in Noord kunnen, maar ja, daar wil ik dan weer niet wonen (ligt zeer ongunstig tov mijn werk en universiteit).

Ik heb wel een kledingkast, een enorme boekenkast (2 expedits van 2 x 2 vakjes, en 1 van 4x4) en een ladekast en een berghok, maar het is gewoon nog niet genoeg. Maar goed, er liggen ook geen spullen bij mijn ouders.

En wbt kleding in de droger... ik heb echt GEEN plek voor een droogrek, dus dan maar in de droger. Sommige echt kwetsbare dingen kan ik aan de douchestang ophangen, maar veel gewicht kan die niet hebben. Je weet waarschijnlijk wel hoe mijn huis eruit ziet
Dat is inderdaad altijd het probleem, locatie is ook belangrijk.

Ik heb ook bijna geen spullen meer bij mijn ouders maar op gegeven moment kom je daar ook bijna nooit meer en dan wil je gewoon de fase gehad hebben dat je spullen altijd verdeeld zijn over meerdere plaatsen. Maar ja, hoe weinig ruimte je ook hebt, na een aantal jaren op jezelf wonen bouw je toch aardig wat spullen op. De eerste paar jaar kun je allerlei dingen nog wel missen omdat het tijdelijk is enzo, maar dat gaat op den duur ook niet meer.

Ik weet hoe het eruit ziet ja, heb destijds je topic wel gevolgd. Bijna hetzelfde als het mijne.

Vik: die gang hebben wij dus niet meer. 90% van de tijd gebruik je toch alleen maar je eigen kamer, maar af en toe zou het toch wel heel handig zijn om uit te kunnen wijken. (Ik wilde bijvoorbeeld laatst mijn nieuwe schoenen inspuiten. ) Hoewel mijn bovenburen weleens wasrekjes in de gang van de flat zetten, maar dat zou ik echt niet doen.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:31:20 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78676985
Hier lang niet zoveel zon als gisteren helaas

Schade so far / planning:

O: 2 boterhammen; 1x 1/2 plak kaas, 1x appelstroop
T: klein puntje aardbeitaart + 1 klein puntje christoffelvlaai
L: Italiaanse bol met ham
T: appel
S: RPM
D: maaltijdsalade
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78676992
Je hebt ook wasrekjes die je aan de deur kunt hangen. Ideaal!
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:31:58 #154
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78677009
Zij die werken gaan groeten u......

(ik werk bij een vrouw met straatvrees, en needless to say zit daar minstens een steekje los... vind het dan ook erg vermoeiend altijd! Oh, en het is er vies Gelukkig is ze verder wel relaxed, ik kan vaak zat al na 2 uur naar huis en verzetten is nooit een probleem want ze is er toch altijd )
pi_78677057
Ewelina, jouw huis is toch best prima?

Ik zou ook wel groter willen wonen, maar ja, wie niet !!
pi_78677065
Oh, lijst!
O: 2 eitjes
T: zoute drop (nu zijn ze op!)
L: restje kip met paprikaroomsaus en rijst
T: amandelen
T: laatste koekjes
S: zwemmen of lopen
D: ik denk vis met groente
T: portje ofzo
pi_78677094
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:33 schreef P.F het volgende:

Ikke maar met de indeling van het huis ben ik dan weer minder tevreden.
pi_78677138
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit overigens nu, als ontbijt, heel moedig een volkorenbeschuit met cashew/pindakaas weg te werken. ik moet nog een beetje wennen maar ik hoop dat ik dit lekker ga vinden...
Oh, misschien vind je mijn favoriet ook wel lekker: met nog sambal en komkommer erop!!
pi_78677156
C
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:36:07 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78677173
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:24 schreef Adelante het volgende:

[..]

Voordeel van klein wonen is wel dat je minder zooi gaat opsparen, omdat je daar simpelweg geen ruimte voor hebt
O? .
Niet meer actief op Fok!
pi_78677208
Ik zou echt graag aan een gracht willen wonen want ik vind die grachtenhuizen zo gezellig! Maarrr ik ben niet de enige. Alleen echt heel erg jammer (maar ook wel weer heel erg leuk voor mij!) is dat echt iedereen die ik ken in een 2-3 keer zo groot huis woont, in het centrum! Ik ben echt armoedig met mijn 30m2, bizar he
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:37:21 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78677230
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jij hebt nog gemeenschappelijke ruimte waar je zooi kwijtkunt En dan nog bij je ouders. Heb je ook een gezamenlijke woonkamer?
Nee, geen woonkamer. En ik klaag ook niet hoor .

Vroeger woonde ik in het paradijs. Enorm grote gezamenlijke woonkamer, kamer van 25-30 m2 en dat voor maar 60 euro per maand en ik kreeg ook nog 23 euro per week toe voor eten! .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:37:33 #163
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_78677238
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat is inderdaad altijd het probleem, locatie is ook belangrijk.

Ik heb ook bijna geen spullen meer bij mijn ouders maar op gegeven moment kom je daar ook bijna nooit meer en dan wil je gewoon de fase gehad hebben dat je spullen altijd verdeeld zijn over meerdere plaatsen. Maar ja, hoe weinig ruimte je ook hebt, na een aantal jaren op jezelf wonen bouw je toch aardig wat spullen op. De eerste paar jaar kun je allerlei dingen nog wel missen omdat het tijdelijk is enzo, maar dat gaat op den duur ook niet meer.

Ik weet hoe het eruit ziet ja, heb destijds je topic wel gevolgd. Bijna hetzelfde als het mijne.

Vik: die gang hebben wij dus niet meer. 90% van de tijd gebruik je toch alleen maar je eigen kamer, maar af en toe zou het toch wel heel handig zijn om uit te kunnen wijken. (Ik wilde bijvoorbeeld laatst mijn nieuwe schoenen inspuiten. ) Hoewel mijn bovenburen weleens wasrekjes in de gang van de flat zetten, maar dat zou ik echt niet doen.
Wasrek op de gang mag echt niet, dan krijg je de woningbouw op je dak ivm veiligheid... En in de algemene ruimte zet ik liever geen spullen neer, er wordt wel eens uit gestolen (iemand had een hoop lege bierkratten daar even neergezet na een feestje, die waren dus gejat. Hoop statiegeld kwijt).
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:38:16 #164
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_78677270
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:33 schreef P.F het volgende:

Ja hoor, zeker, maar een slaapkamer erbij zou ik wel erg fijn vinden.
pi_78677290
Waarom kun je eigenlijk geen spullen bij je ouders zetten? Ik weet dat je geadopteerd bent maar hoe zit het dan met je adoptieouders? Of bij je zus?
pi_78677319
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:35 schreef P.F het volgende:
C
Hee mopski!! Had je m'n mail nog gekregen??
pi_78677323
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:38 schreef P.F het volgende:
Waarom kun je eigenlijk geen spullen bij je ouders zetten? Ik weet dat je geadopteerd bent maar hoe zit het dan met je adoptieouders? Of bij je zus?
Omdat je die spullen nodig hebt?
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:40:03 #168
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_78677324
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:36 schreef P.F het volgende:
Ik zou echt graag aan een gracht willen wonen want ik vind die grachtenhuizen zo gezellig! Maarrr ik ben niet de enige. Alleen echt heel erg jammer (maar ook wel weer heel erg leuk voor mij!) is dat echt iedereen die ik ken in een 2-3 keer zo groot huis woont, in het centrum! Ik ben echt armoedig met mijn 30m2, bizar he
Een hoop van mijn vrienden hebben ook een groter huis... Of met mazzel via woningnet gekregen, of gekocht. Maar een hoop vrienden zijn dan ook ouder.

Mijn ex woont trouwens wel weer minder goed dan ik Al heeft hij wel 10 jaar bij woningnet om iets leukers te krijgen.

En in het centrum wonen... aan de gracht... je bent niet de enige met die droom PF Ik heb mijn hoop nu maar gevestigd op stadsherstel.
pi_78677403
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee mopski!! Had je m'n mail nog gekregen??
Ja ik wou er nog op antwoorden! Maar krijg iedere dag 300 mailtjes van mijn bootje dus hij stond alweer op pagina 6

Dank je wel! Echt heel erg simpel! Maar je ziet niet aan welke categorie je het meest uitgeeft?
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:42:22 #170
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_78677434
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:38 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen contact meer met mijn moeder, het contact met mijn vader is schaars te noemen (ik zie hem zo eens in de 2-3 maanden en hij wil geen spullen van mij in huis hebben). Mijn zus zie ik zo mogelijk nog minder, dus nee.
pi_78677441
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Omdat je die spullen nodig hebt?
Ik ben heel erg benieuwd wat voor spullen dat dan zijn !
pi_78677469
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:41 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja ik wou er nog op antwoorden! Maar krijg iedere dag 300 mailtjes van mijn bootje dus hij stond alweer op pagina 6

Dank je wel! Echt heel erg simpel! Maar je ziet niet aan welke categorie je het meest uitgeeft?
Als je dat wil doen dan kan je sorteren op kolom en dan per kolom even een optelling tegenaan gooien.

Ik ben met open deuren aan het huishouden bezig. Kwalificeert zich dat als grote schoonmaak??
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:43:52 #173
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_78677504
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld schoenen, die liggen nu overal en nergens... Ik heb wel plek onder mijn bed, maar daar kan ik niet makkelijk bij. Maar 't was eigenlijk meer een voorbeeld.
pi_78677518
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb geen contact meer met mijn moeder, het contact met mijn vader is schaars te noemen (ik zie hem zo eens in de 2-3 maanden en hij wil geen spullen van mij in huis hebben). Mijn zus zie ik zo mogelijk nog minder, dus nee.
Je kan natuurlijk altijd nog een opslagbox huren als je echt heel erg veel spullen hebt, of een garage van iemand..

Maar ja, zo veel spullen heb je toch ook niet nodig, ik kan best zonder een stofzuiger. Of een wasdroger. Of een oven.

En voor je studieboeken kun je misschien een kluisje huren? Dat deed ik toen ik 12m2 had
pi_78677526
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik zie dat Ewelina een andere reden heeft maar als ik naar mezelf kijk, er zijn gewoon veel spullen die je nodig hebt, hoe klein je woning ook is (bijv. een stofzuiger, wasrek, andere schoonmaakspullen, kookspullen) en dan is je kastruimte toch snel vol. Dat zijn nou typisch dingen die je in een studentenhuis niet op je kamer hoeft te hebben.
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:45:28 #176
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_78677578
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:44 schreef P.F het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk altijd nog een opslagbox huren als je echt heel erg veel spullen hebt, of een garage van iemand..

Maar ja, zo veel spullen heb je toch ook niet nodig, ik kan best zonder een stofzuiger. Of een wasdroger. Of een oven.

En voor je studieboeken kun je misschien een kluisje huren? Dat deed ik toen ik 12m2 had
Zonder stofzuiger? No way... met die 2 haarballen in huis is mijn huis binnen no time een stofnest

Opslagbox huren... nah... Wasmachine en droger heb ik gewoon nodig. Althans, ze zijn goedkoper dan elke keer naar de wasserette.
pi_78677579
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld schoenen, die liggen nu overal en nergens... Ik heb wel plek onder mijn bed, maar daar kan ik niet makkelijk bij. Maar 't was eigenlijk meer een voorbeeld.
Ik heb 5 van die handige mandjes voor onder mijn bed, en er ligt zelfs nog een matras onder ook!

Ik heb 1 bak voor pumps, 1 voor platte schoenen, 1 voor laarzen, 1 voor tasjes en bij mijn kapstok heb ik er 1 staan zodat mijn schoenen niet zo rondslingeren. Kun je wel 30 paar schoenen kwijt hoor! Jij helemaal met die kleine schoentjes!
pi_78677613
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:44 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik zie dat Ewelina een andere reden heeft maar als ik naar mezelf kijk, er zijn gewoon veel spullen die je nodig hebt, hoe klein je woning ook is (bijv. een stofzuiger, wasrek, andere schoonmaakspullen, kookspullen) en dan is je kastruimte toch snel vol. Dat zijn nou typisch dingen die je in een studentenhuis niet op je kamer hoeft te hebben.
Ik woon ook zonder huisgenoten/gezamelijke ruimte, dus ik weet wel wat er wel en niet nodig is

Oh, voor het schoonmaken hoef je geen 8 flessen te hebben, had ze ooit wel, maar allesreiniger werkt ook prima !
pi_78677676
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:46 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik woon ook zonder huisgenoten/gezamelijke ruimte, dus ik weet wel wat er wel en niet nodig is
I know.
Droger en oven kun je misschien strikt genomen wel missen maar ik kan je vertellen, na een paar jaar gaat het toch wel vervelen om dat soort basale dingen niet te hebben.
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:47:44 #180
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_78677687
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb 5 van die handige mandjes voor onder mijn bed, en er ligt zelfs nog een matras onder ook!

Ik heb 1 bak voor pumps, 1 voor platte schoenen, 1 voor laarzen, 1 voor tasjes en bij mijn kapstok heb ik er 1 staan zodat mijn schoenen niet zo rondslingeren. Kun je wel 30 paar schoenen kwijt hoor! Jij helemaal met die kleine schoentjes!
Mijn bed is erg laag, als ik er spullen onder zet en ze er weer uit wil halen, moet ik de lattenbodem eruit halen. Liever niet

Overigens liggen er wel spullen hoor, maar dan dingen die je niet vaak nodig hebt (denk aan kerstversiering). Over mijn hoeveelheid keukenkastjes mag ik overigens niet klagen, daar kan ik erg veel in kwijt
pi_78677753
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

I know.
Droger en oven kun je misschien strikt genomen wel missen maar ik kan je vertellen, na een paar jaar gaat het toch wel vervelen om dat soort basale dingen niet te hebben.
Dat geloof ik ook wel...

Ik loop nu soms in mijn badjas 20 meter met een kopje koffie om die te brengen naar mijn vriendje of met een bord eten om die op te warmen in de magnetron En ik mag altijd de stofzuiger van mijn buurjongen lenen, hij bood het zelf aan. Dus dat scheelt idd. Maarrrr hij heeft echt een mini stofzuiger, dat scheelt ook weer!

En als ik een vaatwasser zou hebben scheelt dat ook heel erg in ruimte en tijd

Al heb ik nog nooit afgewassen sinds dat ik hier woon !
pi_78677781
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:47 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mijn bed is erg laag, als ik er spullen onder zet en ze er weer uit wil halen, moet ik de lattenbodem eruit halen. Liever niet

Overigens liggen er wel spullen hoor, maar dan dingen die je niet vaak nodig hebt (denk aan kerstversiering).
O, jij hebt dat malm bed he, ja dat is niet echt handig.. Ik heb er rekening mee gehouden bij het kiezen van mijn bed dat ik er wel veel onder kon leggen
pi_78677946
Mijn ouders hebben by the way een heeeeeeeel groot huis. Toen ze van hun 100? m2 huisje hierheen verhuisde kon dat nog makkelijk in een dag of 2? Nu kopen ze iedere keer zooo veel nieuwe spullen dat ze echt niet meer zouden kunnen verhuizen

Wel heel handig voor mij, ik heb bijv. gewoon een van de vele pannensets meegenomen. En een van de vele stapel glazen schaaltjes etc. etc. etc.
pi_78678028
Volgens mij hadden ze zelfs 2 dekens... Nou prima had ik weer een deken En een dubbel dekbedovertrekset en ze hadden er al 10.

Echt hoor.. Hoe meer plek je hebt, hoe meer spullen!

Ze hebben nu zelfs een bladzuigergekocht want dat was zo handig voor de blaadjes in de tuin. En ja een hogedrukreiniger ALTIJD handig om zelf te hebben!

Ooo en een zaagbank van 2x2 m, ook ECHT handig

pi_78678038
Quatroooo
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:55:37 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78678040
Ik vind de top500 van de jaren 90 op Q-music echt geweldig!

bonkbonkbonk
Come take my hand, I'll show you I'll guide you
bonkbonkbonk
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78678172
Volgens mij heb jij wel leuk werk XM!
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:58:21 #188
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_78678176
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:49 schreef P.F het volgende:

[..]

O, jij hebt dat malm bed he, ja dat is niet echt handig.. Ik heb er rekening mee gehouden bij het kiezen van mijn bed dat ik er wel veel onder kon leggen
Ik heb expres zo'n laag bed genomen omdat ik een boekenkast ertegenaan heb staan, bij de onderste vakjes kan ik nu heel moeilijk bij (aan de andere kant staat de bank). Vandaar mijn keuze
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:59:41 #189
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_78678248
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef P.F het volgende:
Volgens mij hadden ze zelfs 2 dekens... Nou prima had ik weer een deken En een dubbel dekbedovertrekset en ze hadden er al 10.

Ze hebben nu zelfs een bladzuigergekocht want dat was zo handig voor de blaadjes in de tuin. En ja een hogedrukreiniger ALTIJD handig om zelf te hebben!

Klopt wel... ik denk aan mijn ex-schoonvader. Die had 3 opslagruimtes en die zaten helemaal vol met spullen, evenals de rest van het huis.. Het huis staat ook bekend als de bermuda-driehoek omdat je er niks terug kan vinden
pi_78678359
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef P.F het volgende:

Het is inderdaad waar, hoe meer ruimte je hebt, hoe meer rotzooi je verzamelt. Gelukkig hebben mijn ouders een redelijk klein huis.
Helaas werkt het andersom niet helemaal zo.
pi_78678382
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Klopt wel... ik denk aan mijn ex-schoonvader. Die had 3 opslagruimtes en die zaten helemaal vol met spullen, evenals de rest van het huis.. Het huis staat ook bekend als de bermuda-driehoek omdat je er niks terug kan vinden
Echt heel erg Ze hebben geloof ik alles ook dubbel! En zelfs een espresso machine voor professioneel gebruik in de schuur staan, want ja om helemaal naar het huis te lopen als je lekker in de tuin zit is ook niet zo leuk...

Ik denk dan altijd: woow voor dat geld had je naar zoo veel leuke feestjes kunnen gaan! En op vakantie! Sondeee
pi_78678469
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:01 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het is inderdaad waar, hoe meer ruimte je hebt, hoe meer rotzooi je verzamelt. Gelukkig hebben mijn ouders een redelijk klein huis.
Helaas werkt het andersom niet helemaal zo.
Mijn vader heeft een schuur laten bouwen van 30m2 en 3 meter hoog Ik moest echt heel hard huilen toen ik dat hoorde

Het huis van de achterburen heeft bijna dat formaat !!

En de schuur staat alweer vol hoor! Met 2 fietsen p.p. en een vrieskist zo groot dat er een paard in kan
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:05:35 #193
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_78678528
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:02 schreef P.F het volgende:

[..]

Echt heel erg Ze hebben geloof ik alles ook dubbel! En zelfs een espresso machine voor professioneel gebruik in de schuur staan, want ja om helemaal naar het huis te lopen als je lekker in de tuin zit is ook niet zo leuk...

Ik denk dan altijd: woow voor dat geld had je naar zoo veel leuke feestjes kunnen gaan! En op vakantie! Sondeee
Ja, dat hebben mijn ex-schoonouders ook... Wel handig als je wat wil hebben, ze missen het toch niet
  Vis een optie? woensdag 3 maart 2010 @ 13:08:12 #194
70532 loveli
N
pi_78678646
Even snel nog kijken hoe het met de politiek in mijn woonplaats gesteld is.
crap in = crap out
pi_78678707
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, dat hebben mijn ex-schoonouders ook... Wel handig als je wat wil hebben, ze missen het toch niet
Zeker Alleen is het nu zo dat ik alleen nog maar spullen wil die lang mee gaan en die ik echt graag wil omdat ik eerst ook van alles kocht "want het was zo goedkoop".

Dat is wel fijn! Ik ben al maanden niet met tassen vol kleding etc thuis gekomen. Had ik 10 shirtjes van 2 euro gekocht waar ik er uiteindelijk maar 1 van aandeed. Dat is eigenlijk echt zonde van je ruimte

Eigenlijk koop ik nu vrij weinig ! Qua kleding denk ik in 5 maanden een jas, laarzen en een jurkje en een shirtje. Volgens mij!
pi_78678715
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:08 schreef loveli het volgende:
Even snel nog kijken hoe het met de politiek in mijn woonplaats gesteld is.
Oh, nog zo een verzamelaar
pi_78678737
loveli zou eigenlijk een soort garage sale moeten houden en dan van dat geld wat ze verdiend aandelen kopen en heel rijk worden
pi_78679059
Ik heb ontbeten met roti Had het gister gehaald voor vanavond maar ik had er echt trek in

Denk dat het wel een soort van gezond is
  Vis een optie? woensdag 3 maart 2010 @ 13:18:32 #199
70532 loveli
N
pi_78679121
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:10 schreef P.F het volgende:
loveli zou eigenlijk een soort garage sale moeten houden en dan van dat geld wat ze verdiend aandelen kopen en heel rijk worden
Ik heb geen garage
crap in = crap out
pi_78679129
Haha mijn schoonouders zijn ook van die verzamelaars. Niet zozeer veel dingen dubbel hebben, maar vooral niets weggooien. Mijn vriend heeft dat helaas (deels) overgenomen . Ik ben meer van het "als je het niet gebruikt is het troep en kan het weg".

En maar weer verder met deadline 3. Ik ga ze gewoon allemaal halen deze week .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')