Jij hebt een privébalkon! Ik heb alleen een gedeeld balkon, waar ik dus nooit zitquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, het is echt een veredeld balkon, eigenlijk. Maar ik ben allang blij dat we buiten kunnen eten, en BBQ'en.
Een echt dakterras is toch wel wat groter, dan denk ik aan minstens 30 m2.
Mijn eerste studentenkamer was trouwens ook kleiner, ja
Dat is pas decadentquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een privé-balkon aan mn kantoorkamer . Staat 's middags ook mooi de zon op!
Daarom zou ik dus graag een balkon willenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind mijn tuintje ook heerlijk hoor. In de zomer verdubbelt daardoor ons gehele woonoppervlak.
Heb jij een huisje in Frankrijk???quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:57 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat mijn dakterrasje in Frankrijk ook niet veel groter is dan 20 m2 Maar ik vind dat wel een echt dakterras!! Daar is het ook zo hoog dat niemand je kan zien, behalve Google Earth.
Hier in A'dam heb ik ook een tuin waar iedereen op uitkijkt, maar toch ben ik er blij mee!!
Nee, ik laat mijn tukker alleen voor 4 dagen en ik ga bij mn beste vriendin crashen en proberen om zoveel mogelijk vrienden te zien dit weekendquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Leuk dat je naar Amsterdam gaat! Ga je een weekendje met je Tukker?
Ik heb ook echt een belachelijk grote kamer hier!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is pas decadentNou ja, ik werk in een park, dus met mooi weer heb ik ook niet te klagen.
Lekker, geniet ervan zou ik zeggenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een belachelijk grote kamer hier!
Nice. Ik deel een kamer zo groot als mijn dakterras met twee anderenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een belachelijk grote kamer hier!
quote:
Ik gok dat mijn kamer zo'n 35 m2 is.. 7 diep, 5 breed. Balkonnetje is beschaafd met 2 bij 1quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lekker, geniet ervan zou ik zeggenAls ik het zo hoor is je kantoorkamer + balkon groter dan mijn hele huis
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Heel schattig huisje uit de Middeleeuwen midden in een stadje tussen de zigeuners! Kilometer of 4 van zee.
Ik zit eraan te denken om het in de maanden juli en augustus te verhuren, want dan ben ik er zelf toch nooit en dat zou een mooie manier zijn om de kosten terug te verdienen. Weet alleen niet precies hoe dat dan praktisch zou moeten met schoonmaak en sleutels en weet ik wat. Ga ik me eens in verdiepen.
OK, dat is dus inderdaad groter dan mijn hele huisquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik gok dat mijn kamer zo'n 35 m2 is.. 7 diep, 5 breed. Balkonnetje is beschaafd met 2 bij 1
O jee, zometeen krijg ik een ban wegens spam, maar de TGV stopt in het stadje!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:26 schreef Ewelina het volgende:
co, het is dat het ergens is wat waarschijnlijk alleen goed per auto te bereiken is, anders had ik het graag gehuurd!
Maar goed, ik ga deze zomer al naar Roemenië/OekraïneEn als mijn financiën het toelaten misschien nog naar Istanbul ofzo.
er zijn een aantal vliegvelden vlakbij! (mijn ouders gaan altijd naar die buurt) waar je goed auto's kan huren. let wel even op dat je dan niet een auto krijgt met een catalaans/frans kenteken, dat levert je nogal wat, eh... gefrustreerde asociale reacties en eventuele parkeerdeuken op, met een beetje pechquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:26 schreef Ewelina het volgende:
co, het is dat het ergens is wat waarschijnlijk alleen goed per auto te bereiken is, anders had ik het graag gehuurd!
Maar goed, ik ga deze zomer al naar Roemenië/OekraïneEn als mijn financiën het toelaten misschien nog naar Istanbul ofzo.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
OK, dat is dus inderdaad groter dan mijn hele huis![]()
Ik heb geen rijbewijs...quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er zijn een aantal vliegvelden vlakbij! (mijn ouders gaan altijd naar die buurt) waar je goed auto's kan huren. let wel even op dat je dan niet een auto krijgt met een catalaans/frans kenteken, dat levert je nogal wat, eh... gefrustreerde asociale reacties en eventuele parkeerdeuken op, met een beetje pech
en de TGV natuurlijk
Ik ook. Heb nu een studio van 30m2, voor Amsterdamse begrippen mag ik niet klagenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een studentenkamer gehad die kleiner was dan deze ruimte hoor!
En ik moet 'm delen met de huisgeesten.
Waar gaan jouw ouders heen dan??quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er zijn een aantal vliegvelden vlakbij! (mijn ouders gaan altijd naar die buurt) waar je goed auto's kan huren. let wel even op dat je dan niet een auto krijgt met een catalaans/frans kenteken, dat levert je nogal wat, eh... gefrustreerde asociale reacties en eventuele parkeerdeuken op, met een beetje pech
en de TGV natuurlijk
zelf altijd naar een camping in Sauvian (vlakbij Sérignan) maar ook weleens naar het huis geweest van kennissen in Cap d'Agde, en op bezoek bij kennissen die een camping hebben in Vias...quote:
Ken ik allemaal!! Wat leuk!! Ik reed vroeger altijd van de camping (in Valras) waar ik werkte door Serignan en Sauvian heen om in Béziers te komen, waar ik toen woonde.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zelf altijd naar een camping in Sauvian (vlakbij Sérignan) maar ook weleens naar het huis van kennissen in Cap d'Agde, en op bezoek bij kennissen die een camping hebben in Vias...
Dat heb ik dus ook, het is lekker om alles voor jezelf te hebben maar uiteindelijk is het toch echt te klein. Gewoon stomme praktische dingen waar je tegenaan loopt zoals wanneer je de was moet drogen, dat dat rekje nergens anders kan staan dan midden in de kamer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ook. Heb nu een studio van 30m2, voor Amsterdamse begrippen mag ik niet klagenNormaal gesproken heb je met 5 jaar wachttijd geen zelfstandige woning
En tóch zou ik graag groter wonen... met een aparte slaapkamer enzo....
de camping ligt aan die weg! (niet de municipal, maar de andere, la gabinelle) het poortje in de muur kopmt uit op t kruispunt midden in t dorpje. als tiener heb ik daar heel wat rondgehangen, bij de fontein, en feesten op t feestterrein naast de camping. en één keer, heel stoer, met zn allen van Sauvian naar Sérignan gelopen, langs die weg, 's nachts, naar een feest in de tuin van een leegstaande schoolquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ken ik allemaal!! Wat leuk!! Ik reed vroeger altijd van de camping (in Valras) waar ik werkte door Serignan en Sauvian heen om in Béziers te komen, waar ik toen woonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |