Ja maar wat Dizer áááánhad!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dan toch gelukkiger horen te zijn. Dat we suffe meets houden in een goedkope tent in Ehv. waar we gezellig met elkaar kletsen en niet boeien om hoe we er uit zien en hoe onzeker we zijn
Zeg!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik bedoel... dat kadootje in dat blik.... dat was best wel erg attent. Is er echt niets voorgevallen?
je hebt marc overmars gedate ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dan snap ik helemaal wat je bedoelt... ik heb nog een paar keer gedate met zo'n gozer die ook zo uit de hoogte ging staan doen... net alsof hij god's gift to gays was... terwijl het feitelijk gewoon een uit de kluiten gewassen tuinkabouter was
Ja, maar die gedachte is gewoon geboren uit het feit dat je liever had dat ie niets aanhadquote:
Ja je hebt ook wel gelijk, maar ik zei niet voor niets dat het me SOMS fijn lijkt om weg te kunnen duiken in zo'n schildquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dan toch gelukkiger horen te zijn. Dat we suffe meets houden in een goedkope tent in Ehv. waar we gezellig met elkaar kletsen en niet boeien om hoe we er uit zien en hoe onzeker we zijn
Was het maar waarquote:
Ik pak het grootser aan...quote:
Dan lieverquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef PhalanX het volgende:
[HOMO]#2697 waar soete lieve Gerritje 'n ordinaire relpot is
[ afbeelding ]
Ik begin nog een fetish voor puntoren te ontwikkelenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:48 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan liever
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Best tofquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben naar de kaper geweest.
Is toch niks mis mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dan horen ze ook nog eens wat van mij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik pak het grootser aan...
Het verhaal heeft Zwolle al bereikt
Het zit toch leuk??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij start nog steeds, dus... Hopelijk blijft het goed gaanquote:
Wachten is kut. Vooral als je weet wat er komt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Het beroerde telefoontje is nog niet gekomen.... toch raar dat je er toch min of meer op zit te wachten
Dat is zeker zo... en ik hoop ook gewoon voor haar dat het over is en ze de rust krijgt die ze verdiend....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wachten is kut. Vooral als je weet wat er komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |