Die naam van jouquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef tliciouz het volgende:
Een bashsvrije pub? Heb het hele verhaal niet mee gekregen maar daar kom ik juist voor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die naam van jou
Nee jou naam dan! Achterlijke mongoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
All good things are wild and free.
Goed en met de jouwe?quote:
Komt hier niet overeenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee jou naam dan! Achterlijke mongool!!!
Ik heb heul geen baby, suffiequote:
En je ziet eruit alsof je net van de maan bent komen vallenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee jou naam dan! Achterlijke mongool!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
INHAKEN!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef Renesite het volgende:
Doet iemand mij een samenvatting geven of moet ik ergens inhaken
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lees terug
Teruglezen in een scSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
jij ook alquote:
Nee hij is al bijna 2quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En je ziet eruit alsof je net van de maan bent komen vallenJij alsof je tegen een betonnen muur bent aangelopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Oh, weer een subforum minder worth visiting.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig mogen we in PUB alleen nog maar lieve dingen zeggen, schatje.
Zeg dat eens niet!quote:
Als dat zo is zeg ik gedag tegen PUBquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig mogen we in PUB alleen nog maar lieve dingen zeggen, schatje.
Ja ik snap het wel, maar ik denk niet dat de SC de juiste plaats is om het te bespreken. Ik weet niet wie er gelijk heeft en ik weet niet wat voor'n posts het waren, maar ik ga er vanuit dat jij wel weet wat wel en niet kan, en ik ga er ook vanuit dat je weet dat iedereen fouten maakt. Ren is net nieuw op haar plaats dus geef haar ook even wat ruimte. Ja zeker mag je aangeven als je het er niet mee eens bent, maar naar mijn mening overdreef je daar wel wat in.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:30 schreef TwyLight het volgende:
Maar snap je waarom ik me zo opwind nijnja?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij alsof je tegen een betonnen muur bent aangelopen!En je borsten zijn net 2 zoutzakken die over een plank heen hangen, en die heb ik niet, borsten, dus nu kan je me niet meer bashen, haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |