Harrie is wel de nieuwe saviour en de beste zanger ooit, ja!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Men men wat een gelul, Johan kruipt in de koffer van Sly, neef Harrie zingt de sterren van de hemel en alles is weer pies en vree. Niks nis met Harrie, maar ik raak ervan aan de schijt.
Bingo!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:58 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gelezen maar dat kan ik niet geloven, Wat is in de meerwaarde van een lelijke kelder met camera's erin? Beginnende programma makers kunnen beter een camcorder kopen van 200 euro en hun "programma"op youtube plaatsen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
Dottey, hulde voor de geweldige update in het update topic![]()
Ben toch positief over Harriequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Harrie is wel de nieuwe saviour en de beste zanger ooit, ja!
Tuuhluk!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
euh.. spelfauten worden best vergefen tog!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Niks nis met Harrie, maar ik raak ervan aan de schijt.
Jij ook bedankt bbfakirquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:58 schreef bbfakir het volgende:
Als iemand nog behoefte heeft aan het hele gesprek?
http___home.nowlive[2].mp3
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey noteert de tip! CD van HarryIE kopen!
Die cd`s heb ik al maar dan gezongen door de orginele zangersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey noteert de tip! CD van Harry kopen!
Dottey hartelijk dank voor het uitgebreide telefoonverslag van Sly en Johan bij de updates.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:01 schreef Dottey het volgende:
![]()
euh.. spelfauten worden best vergefen tog!
Ik zag er wel een paarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dottey hartelijk dank voor het uitgebreide telefoonverslag van Sly en Johan bij de updates.
En ik zie geen enkele spelfout. Dus maak je maar niet druk.Zijn ergere dingen op de wereld.
![]()
Ik heb niet de indruk dat Hansie wil verifieren of hij echt mod-af isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:28 schreef Dottey het volgende:
Ik probeer Hans nog eens op de hoogte te krijgen.. en mee doen vele![]()
Van zijn glorietijd die vervaagd (is).
Dat je moeite doet om een telefoonverslag uit te tikken vind ik attent van je,quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er al een link van gesprek van Johan met Sly?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er al een link van gesprek van Johan met Sly?
Ja, dat was mij gevraagd. Dus dan doe ik dat wel. Maar sweet sweetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat je moeite doet om een telefoonverslag uit te tikken vind ik attent van je,
eventuele tikfoutjes zie ik niet.
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef Dottey het volgende:
Ja, dat was mij gevraagd. Dus dan doe ik dat wel. Maar sweet sweet![]()
van jou
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |