Een chat met daar omheen wat bewegende beelden meestal in de vorm van een Boedhaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef logicc123 het volgende:
Ik heb de bunker gevolgd en ik volg de talkshow van Jaap ook puur omdat hij van dgk bekend is. En dit project mij wel interesseert, Maar ik kan niet begrijpen wat is de inhoud van dit "programma"? Ze hebben een proffesionele studio,cameras etc maar niks om te filmen? Misschien trap ik een open deur in maar ik kan niet begrijpen dat er gewoon wordt "vergeten"om inhoud voor de "zender"te vinden?
Na dagelijks even kijken wat er gebeurt snap ik nog steeds niet wat is studio vlemmix?
Allemaal verdronken op de plank in de kelder.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef Dottey het volgende:
S: ik ben van mening dat als je een goed concept heb dat je dan wat er voor kunt vragen.
J: dat heb ik momenteel niet
Maar wat was de oorspronkelijke bedoeling? , gewoon mensen kijken die er een biertje komen drinken ofzo?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Een chat met daar omheen wat bewegende beelden meestal in de vorm van een Boedha
Er stonden hordes programmamakers voor de deur, zoveel dat de mensen die eerder hadden meegewerkt in de vergetelheid raakte.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allemaal verdronken op de plank in de kelder.
(clap)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:46 schreef mootie het volgende:
Omfg, neef Harrie is echt de nieuwe messias.
Nee, programma's maken, maakt niet uit watquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:46 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Maar wat was de oorspronkelijke bedoeling? , gewoon mensen kijken die er een biertje komen drinken ofzo?
Meen je dat nu? en hoe zijn die verdwenen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er stonden hordes programmamakers voor de deur, zoveel dat de mensen die eerder hadden meegewerkt in de vergetelheid raakte.
huh? Ooo omdat Harrie ook zo iets gaat doen. Ik hoor Johan nog zeggen, NIET NOG EEN MUZIEKPROGRAMMA! Niets zo veranderlijk als Johan, been die maar bij pfffquote:
Er waren concepten en popelende programmamakers bij de vleet. En toen kwam de Tsunami.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:46 schreef logicc123 het volgende:
Maar wat was de oorspronkelijke bedoeling? , gewoon mensen kijken die er een biertje komen drinken ofzo?
programma's maken is een vak apart. En ze dan ook nog streaming aan bieden op internet is tegen de stroom in gaan. Tegenwoordig hebben we youtube. De kracht van internet is just kijken wat en wanneer jou het uit komt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee, programma's maken, maakt niet uit wat
Heel veel mensen zitten op een RLS te wachten. Op tv hoeven we die niet te verwachten. Dat is dus een gat waar je in zou kunnen springen..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef logicc123 het volgende:
[..]
programma's maken is een vak apart. En ze dan ook nog streaming aan bieden op internet is tegen de stroom in gaan. Tegenwoordig hebben we youtube. De kracht van internet is just kijken wat en wanneer jou het uit komt.
Ja, en op een dinsdagmiddag of dinsdagavond kondigde hij aan. Of gaat het OP weer terug naar de donderdag?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
huh? Ooo omdat Harrie ook zo iets gaat doen. Ik hoor Johan nog zeggen, NIET NOG EEN MUZIEKPROGRAMMA! Niets zo veranderlijk als Johan, been die maar bij pfff
Vreemd dat het is gebeurd?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat het vreemd is wat er gebeurd is dat is duidelijk. Maar waarom Baboes terug? Dat die ander der kont erin draait is wel duidelijk.
Trouwens, Baboes leest mee, logt niet in.
Ik denk dat een RLS ook hun enige mogelijkheid en potentie is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heel veel mensen zitten op een RLS te wachten. Op tv hoeven we die niet te verwachten. Dat is dus een gat waar je in zou kunnen springen..
allready donequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dat je de high lights in het update topic wilt zetten?
Dat heb ik wel gelezen maar dat kan ik niet geloven, Wat is in de meerwaarde van een lelijke kelder met camera's erin? Beginnende programma makers kunnen beter een camcorder kopen van 200 euro en hun "programma"op youtube plaatsen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er waren concepten en popelende programmamakers bij de vleet. En toen kwam de Tsunami.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |