denk dat hij nog door zal gaan tot 1 april als hij geen zetel haalt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
"We waren, dat zou, dat wilde ik ook doen" Dit soort teksten duiden op een einde volgens mij
ik ken haar niet en het maakt mij ook niks uit eerlijk gezegd wat dat betreft moet ik toegeven dat ik vind dat Sly een goed 'interview' heeft afgenomen. Niet te veel bijzaken aangehaald. Ook geluk natuurlijk dat Johan zo meewerkte.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
Ik had nu wel willen vragen waarom Baboes haar ban wel ingetrokken is..
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huissen alleen al was meer dan 200.000 euro.
Zou morgen zomaar gebeurd kunnen zijn... na de verkiezingen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Dementor het volgende:
Laat de boel maar ploffen, hopelijk vertrekt dat gespuis dan ook.
Waarschijnlijk klitnijd van de enige echte ik draai mij der in mod?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
Ik had nu wel willen vragen waarom Baboes haar ban wel ingetrokken is..
Johan lijkt eindelijk te beseffen dat hij het allemaal véél te makkelijk heeft opgevat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:26 schreef gomi het volgende:
en eigenlijk weet hij dat al en daarom praat hij in verleden tijd.
Dat gespuis? Oooo die 2quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Dementor het volgende:
Laat de boel maar ploffen, hopelijk vertrekt dat gespuis dan ook.
Ja, ik ook!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Johan lijkt eindelijk te beseffen dat hij het allemaal véél te makkelijk heeft opgevat.
De spirit en knowhow lijkt echter te ontbreken om een realistisch plan de campagne te maken. Goed, we kunnen het riedeltje wel weer afdraaien: business plan (wat een haalbaarheidsonderzoek impliceert), projectleider/manager, acquisitie.. maar het gaat er niet van komen.
Toch lijkt het me dat hij die studio moet gaan exploiteren. Ben benieuwd!
Was op verzoekquote:
Dat het vreemd is wat er gebeurd is dat is duidelijk. Maar waarom Baboes terug? Dat die ander der kont erin draait is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klitnijd van de enige echte ik draai mij der in mod? Nog even een hak zetten bij het wegklikken van de functie.. OHW bannetje kan natuurlijk ook.![]()
Geilen op macht misschien? en dan niet de ban ongedaan willen maken? zo iets?
speculaas kom maar op![]()
OHW WACHT .. positive vibes![]()
CHICK FIGHT IN MUDDDDDD![]()
ohw.. zei ik dat hardop?
Ik hoop op TBO II maar dat zie ik er ook niet van komen als daar 1 cent van Johan voor nodig zal zijn.quote:
Misschien dat je de high lights in het update topic wilt zetten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
Was op verzoek![]()
Aan modes.. bedoel ik..
Hij heeft zich er gewoon lelijk in vergist en het werd pas wat op het moment dat Jaap zijn kunstjes kwam vertonen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop op TBO II maar dat zie ik er ook niet van komen als daar 1 cent van Johan voor nodig zal zijn.
Return to sender.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef Dementor het volgende:
Hij heeft zich er gewoon lelijk in vergist en het werd pas wat op het moment dat Jaap zijn kunstjes kwam vertonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |