Dat kan niet anders.quote:
Ik vind dat het er nu erg dik bovenop ligt. Johan zal aan zn gezondheid denken, dus politiek nog wel, verder niks meer gok ik. Misschien dat hij SV over een paar maanden weer wil oppakken, maar voorlopig zal het game over zijn krijg ik de indruk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je stuurt er wel heel erg op aan.
Alsof je het geweldig vind dat ze eventueel gaan stoppen.
Als er dan ruimte komt voor een echt programma zou dat wel heel erg fijn zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind dat het er nu erg dik bovenop ligt. Johan zal aan zn gezondheid denken, dus politiek nog wel, verder niks meer gok ik. Misschien dat hij SV over een paar maanden weer wil oppakken, maar voorlopig zal het game over zijn krijg ik de indruk.
En wat ik daar persoonlijk van vind: nu is het ook niet veel Dementor. Wat valt er te missen? Als er iemand bijna elke ochtend kijkt naar het vaste item, dan ben ik het. Dus op zich jammer. Maar eh, het valt ook wel weer mee he, zoveel is het niet.
Als hij een zetel pakt stuur ik een bloemetje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef gomi het volgende:
als hij morgen een zetel pakt, stopt sv imo.
maar hij pakt geen zetel, dus sv gaat gewoon door
Pomp vooral geen geld in iets wat de mensen wel interesseert.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef Marrije het volgende:
TBO II komt er dus óók niet, als het allemaal echt niks mag kosten.
nog geen bestelling geplaatst neem ik aanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als hij een zetel pakt stuur ik een bloemetje.
Kom nou.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
nog geen bestelling geplaatst neem ik aan
"We waren, dat zou, dat wilde ik ook doen" Dit soort teksten duiden op een einde volgens mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, denk t niet. denk als hij eeen zetel pakt. maar die kans is toch praktisch nihil
Huissen alleen al was meer dan 200.000 euro.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
Hoeveel was er nodig voor een TBOII Tom? Hoeveel heeft hij over de balk gegooid v.w.b. Huissen en Weert?
dat proef ik ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
"We waren, dat zou, dat wilde ik ook doen" Dit soort teksten duiden op een einde volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |