Das mooi klote Maan, geen chat en geen beeld.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef Maanvis het volgende:
Geen beeld jammergenoeg.. helemaal zwart.
Naja, eigenlijk ben ik die chat daar een beetje zat geworden. Ik wil gewoon gezellig kunnen kletsen en alles kunnen zeggen zonder een risico meteen de modjes over me heen te krijgenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Das mooi klote Maan, geen chat en geen beeld.
B.t.w. Hidi heeft gezegd dat hij iets voor je kon betekenen v.w.b. de chat.
Heb een keer daar gezeten, hadden we een comp. met een virus hier, werd er afgegooid. Zal wel eens kijken of ik er weer op kan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Naja, eigenlijk ben ik die chat daar een beetje zat geworden. Ik wil gewoon gezellig kunnen kletsen en alles kunnen zeggen zonder een risico meteen de modjes over me heen te krijgen.
Vandaar dat ik nu het kanaal #studiovlemmix op irc.fok.nl heb geregistreerd. Iedereen is welkom
Dit is toch echt te erg Scrut? Heb er gewoon geen woorden voor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een TROS Muziekfeest op het Plein chat geworden. Het gebodene op de stream is alleen nog dramatischer dan dat
quote:8:24 Gijsvandam: afkraken is zo makkelijk maar men moet er maar gaan staan an beginnend artiest
Ook qua beeld klopt er vanavond weer geen fuck van.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch echt te erg Scrut? Heb er gewoon geen woorden voor.
Er loopt ook echt hooguit 1/10 paard in die tent om er ook maar iets aan te doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook qua beeld klopt er vanavond weer geen fuck van.
Ik ben er weg van
Fijne avond Scrut. Ik wacht nog even op het telefoongesprek met DJ Plof.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook qua beeld klopt er vanavond weer geen fuck van.
Ik ben er weg van
Ja ja, en bier zonder alcohol is als een BH zonder tietenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:30 schreef beequeen het volgende:
Een kind zonder moeder is als een vaas zonder bloemen.
Wat moet een kijker met deze informatie? Maar beschouw dat maar als retorisch.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er loopt ook echt hooguit 1/10 paard in die tent om er ook maar iets aan te doen.
Skeleton crew!
je houd van die vergelijking hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja ja, en bier zonder alcohol is als een BH zonder tieten
It's the almighty excuse.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat moet een kijker met deze informatie? Maar beschouw dat maar als retorisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |