en anders wel van mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:27 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat neem ik dan maar even van je aan
Lievde enzowquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Los daarvan breekt wat humor altijd wel een hoop spanning. Maar ja, je moet maar net iemand hebben die de humor er van in ziet als je zoiets schrijft. Anders gaan allerlei mensen die er niks mee te maken hebben, denken dat je een lompe string sterretjes bent. En dat ook zeggen. En dat zou je toch niet willen hmm
quote:
God nou inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
Voor zover ik Fles ken (ik heb hem het vaakst gemeet)
Vraagt Wilma naar me ja?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:28 schreef Ladylike het volgende:
Lievde enzow
hoe is het met je duikboot?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraagt Wilma naar me ja?Ik poets hem wel even op
Gefeli DaMart!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef DaMart het volgende:
En dan is dit mijn 50.000e post op FOK!
Met net zoveel kaarsjes op de taart die ik voor deze gelegenheid in de KSC gooi:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef DaMart het volgende:
Met net zoveel kaarsjes op de taart die ik voor deze gelegenheid in de KSC gooi:
[ afbeelding ]
Spamaap, je plaatje is stuk!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Jeeeejquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Gekkenhuis! Oh, Ynske ook trouwens. En Astrid.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God nou inderdaadHoewel ik Marcb vgs mij OOK twee keer gezien heb
quote:
Nou, en hoeveel waren er in de KSCquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Oh en DaMart ook trouwensquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gekkenhuis! Oh, Ynske ook trouwens. En Astrid.
Dat wil niet zeggen dat je langer op mag blijven nu hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef FFSletop het volgende:
Yahoo!
Net gebeld, 1e twee uur vrij morgen!!
8 DaMart - 17816quote:
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
Ik ben de onbekendste top10 er denk ik. En ik haal langzaam Arcee in zie ik nu
Gelukkig zit die 3FM spammer achter me, die haalt mij wel weer in
1 toch pas?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God nou inderdaadHoewel ik Marcb vgs mij OOK twee keer gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |