Zei wouquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef Vierkantblokje het volgende:zei wou dus duidelijk dat ik opzij ging zodat zij er langs kon
owja lol ik d8 dat ik da had verbetertdquote:
Niet dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:59 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
owja lol ik d8 dat ik da had verbetertd
goed opgemerktquote:
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef Splutje het volgende:
Wat een verhaal, hier moet ik even van bijkomen
Dat is toch leuk, een opvallende fout maken zodat iedereen daar op reageert?quote:
sad but truequote:Op woensdag 3 maart 2010 10:43 schreef Demophon het volgende:
Tja, nare eigenschap van vrouwen:
- Ze denken dat ze gelijk hebben, ook al zitten zij fout.
- En als ze tenslotte weten dat ze fout zitten, dan houden ze nog vol dat zij gelijk hebben
- Vervolgens als je ze daar op wijst, dan willen ze nog het tegendeel bewijzen om hun gelijk te halen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef Vierkantblokje het volgende:
En ik zag haar halt houden bij de plaatselijke supermarkt. Gelukkig was er een bushalte dus ik stapte op de bus en ging naar een andere supermarkt in een andere wijk zodat ik haar niet meer kon tegenkomen.
Ik wil er een geven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Goede topic en ik begrijp ook wel dat je een andere supermarkt ging pittige huisvrouwen die lekker gek, lekker vlot, lekker apart zijn zijn ook erg angstaanjagend
Maak een topic G.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:20 schreef gnilrednoz het volgende:
over huisvrouwen bij supermarkten gesproken btw
ik was een tijd terug (is inmiddels echt al aanzienlijke tijd geleden (lees: maanden)) bij een supermarkt.. toen ik aan het afrekenen was viel mijn blik op de MILF die een paar kassa's van de mijne met haar familie aan het afrekenen was. Jezus mina zeg, wat was dat een batsbaar geheel. Die kont.. maar ook haar borsten.. gewoon het totaalpakket.. Ik zou haar letterlijk over de kassa heen hebben gevouwen en haar daarna compleet verwoest hebben, als ze me had toegestaan. Dat zou een fijne dag geweest zijn.
Ah, je had me dus toch gezienquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:20 schreef gnilrednoz het volgende:
over huisvrouwen bij supermarkten gesproken btw
ik was een tijd terug (is inmiddels echt al aanzienlijke tijd geleden (lees: maanden)) bij een supermarkt.. toen ik aan het afrekenen was viel mijn blik op de MILF die een paar kassa's van de mijne met haar familie aan het afrekenen was. Jezus mina zeg, wat was dat een batsbaar geheel. Die kont.. maar ook haar borsten.. gewoon het totaalpakket.. Ik zou haar letterlijk over de kassa heen hebben gevouwen en haar daarna compleet verwoest hebben, als ze me had toegestaan. Dat zou een fijne dag geweest zijn.
Wut?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:24 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
no mang, veel te lazy boy
wetog matong, no spang
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:25 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Weet niet, heb je gezicht niet gezien. Post eens een foto van je kont.
een echte fokker had die al lang gevondenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:25 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Weet niet, heb je gezicht niet gezien. Post eens een foto van je kont.
Ik ben dan ook bijzonder nep. Kunt u (als echte fokker zijnde) mij (als nepperd) assistentie verlenen in het localiseren van uw kont, vastgelegd met camera? Bij voorbaat dank.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een echte fokker had die al lang gevonden
Als ik mn pik niet slap kon krijgen was dat wel gebeurd na het zien van je foboquote:
gelukkig, de laatste die ik opgewonden zou willen hebben ben jij welquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als ik mn pik niet slap kon krijgen was dat wel gebeurd na het zien van je fobo
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig, de laatste die ik opgewonden zou willen hebben ben jij wel
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:42 schreef gnilrednoz het volgende:
Leuk en aardig, ik zie alleen nog steeds geen kont.
[..]
[..]
whehequote:Op woensdag 3 maart 2010 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wil je meer foto's?quote:
dan weet ie ook eens hoe een echte vrouw eruit zietquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wil je meer foto's?
dan ben ik er tenminste zeker van dat je je ook niet voortplant
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan weet ie ook eens hoe een echte vrouw eruit ziet
Als alle 'echte' vrouwen zo waren zou ik nog liever homo wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan weet ie ook eens hoe een echte vrouw eruit ziet
deze is nog beterquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wil je meer foto's?
dan ben ik er tenminste zeker van dat je je ook niet voortplant
die van jouw moet je nog steeds opblazenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]Ben ik blij dat ik geen "echte" vrouw heb
hoezo wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:19 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als alle 'echte' vrouwen zo waren zou ik nog liever homo worden
waarom zeg je toetje?quote:
quote:
Nee maar die batterijen raken wel steeds opquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van jouw moet je nog steeds opblazen
nu alquote:
wtf lul jij nou weerquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom zeg je toetje?
Online vertalers falen blijkbaar
whehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee maar die batterijen raken wel steeds op![]()
!
geeft niet, je mag best falen, al is het hardquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geeft niet, je mag best falen, al is het hard
letterlijk vertalen
echtje zet je zelf voor paal
*FLITS*
Uh juistquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geeft niet, je mag best falen, al is het hard
letterlijk vertalen
echtje zet je zelf voor paal
*FLITS*
nee, je zei toetjequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Uh juist
Ik zeg tegen die pinda dat ie zijn bek moet houden en jullie beginnen over toetjes
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Uh juist
Ik zeg tegen die pinda dat ie zijn bek moet houden en jullie beginnen over toetjes
zegt de nerd die met een down syndroom rocker omgaatquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
![]()
en hij maakt het alleen maar erger ook nog
it takes one to know onequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
zegt de nerd die met een down syndroom rocker omgaat
waar de (censuur) heb jij het over danquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat hij met jou omgaatquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat hij met jou omgaat
Nee, dat zei je NIET, je zei 'tutup mulut', en dat betekent 'toetje'. Als je nu had gezegd 'Diam kau!' of iets in die richting had ik begrepen dat je wilde dat ik mijn mond moest houden. Helaas faalde je meesterlijk doordat je geen idee hebt tegen wie je wat zei.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Uh juist
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, dat zei je NIET, je zei 'tutup mulut', en dat betekent 'toetje'. Als je nu had gezegd 'Diam kau!' of iets in die richting had ik begrepen dat je wilde dat ik mijn mond moest houden. Helaas faalde je meesterlijk doordat je geen idee hebt tegen wie je wat zei.
Voor de duidelijkheid, kom al 11 jaar in Indonesie en woon er al bijna 4 jaar nu.
quote:
serieus?quote:
Vriendjequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jij ben het vriendje van J.Herrer zeker?
Dat valt inderdaad in mijn verwachtingspatroon. Lijkt een genetische afwijking te zijn voor mensen met Indonesisch bloed, maar daar heb ik ook een antwoord op.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan nog gaat het het tegendeel beweren Indah, let maar op.
oh jee, een foutjequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, dat zei je NIET, je zei 'tutup mulut', en dat betekent 'toetje'. Als je nu had gezegd 'Diam kau!' of iets in die richting had ik begrepen dat je wilde dat ik mijn mond moest houden. Helaas faalde je meesterlijk doordat je geen idee hebt tegen wie je wat zei.
Voor de duidelijkheid, kom al 11 jaar in Indonesie en woon er al bijna 4 jaar nu.
mogen ze hier ook wel doenquote:
Ik denk dat je wiet verwarde met koequote:
een foutje? Laat me niet lachen man, stop gewoon met reageren, je maakt het alleen maar erger.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
oh jee, een foutje
Leuk voor je, maar het interesseert me werkelijk geen moer
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
oh jee, een foutje
Leuk voor je, maar het interesseert me werkelijk geen moer
Koeien kunnen toch niet als kruiden gebruikt worden of wel somsquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik denk dat je wiet verwarde met koe
en India met Indonesie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik denk dat je wiet verwarde met koe
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nice try buddy, maar iedereen weet nou dat je een grote, hele grote faler bent
*FLITS
je stond zo snel voor paal, dat je geflitst bent
BEK DICHT HOMO!quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
ik ook niet
(was dit als diss bedoelt ofzo)faler
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:01 schreef J.Herrer het volgende:
Leuk he, bazen proberen te dissenik eet jullie allemaal op man
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stop gewoon met reageren, je maakt het alleen maar erger.
probeer helemaal niemand te dissen, heb je net in je blote kontje gezet zonder dat je het in de gaten hebt kennelijk. Nu jij weer!quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:01 schreef J.Herrer het volgende:
mja en in amerka ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:02 schreef Skonk het volgende:
Ze roken wel meth in Indonesie heb ik gezien
Ja nou moet ik me wel in een hoekje wegstoppen van schaamtequote:
ze roken hier wel meer vreemd spul.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:02 schreef Skonk het volgende:
Ze roken wel meth in Indonesie heb ik gezien
Alleen omdat ik dat monyet taaltje van je niet goed beheers?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
probeer helemaal niemand te dissen, heb je net in je blote kontje gezet zonder dat je het in de gaten hebt kennelijk. Nu jij weer!
het lijkt niet tot je door te dringen, maar ja, dat is het beste voor je.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja nou moet ik me wel in een hoekje wegstoppen van schaamte
Nee, omdat jij dacht met wat vreemde woordjes geleerd van vriendjes of van Google wel even een topic naar je hand te kunnen zetten maar daarin gruwelijk faalde omdat je geen idee had (en hebt) met wie je te maken hebt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alleen omdat ik dat monyet taaltje van je niet goed beheers?alsjeblieft man
quote:
het is dan ook geen baas.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het lijkt niet tot je door te dringen, maar ja, dat is het beste voor je.
Het is me toch watquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, omdat jij dacht met wat vreemde woordjes geleerd van vriendjes of van Google wel even een topic naar je hand te kunnen zetten maar daarin gruwelijk faalde omdat je geen idee had (en hebt) met wie je te maken hebt.
GMTAquote:
welke baasquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:01 schreef J.Herrer het volgende:
Huh doe jij nooit koekruid op je pizza danquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef Skonk het volgende:
[..]
Koeien kunnen toch niet als kruiden gebruikt worden of wel soms
ik kan begrijpen dat je er niet wakker van ligt, doe ik immers ook niet, maar je zult toch hopelijk wel inzien dat een beetje patsen tegenover anderen ook fout kan uitpakken en je dan je biezen moet pakken?quote:
het ligt wel daar in de buurtquote:
Je voelt je wel een mannetje he omdat je dat moslimtaaltje begrijptquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ketua Organisasi Negara Kecoa Merdeka... verder komt ie niet.
ach het scheelt ook maar een paar kilometersquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ketua Organisasi Negara Kecoa Merdeka... verder komt ie niet.
ik alleen de plakkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Huh doe jij nooit koekruid op je pizza dan
hey, nog een FAIL. Indonesie is geen moslimland, het is een seculiere democratische republiek met een meerderheid aan Moslims als inwoners.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je voelt je wel een mannetje he omdat je dat moslimtaaltje begrijpt
Euh nee? Wat boeit mij het nou of ik iets fouts hebt neergezetquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan begrijpen dat je er niet wakker van ligt, doe ik immers ook niet, maar je zult toch hopelijk wel inzien dat een beetje patsen tegenover anderen ook fout kan uitpakken en je dan je biezen moet pakken?
Dude. Dat taaltje is baas man. Helemaal als je het goed hanteerd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
denk je nou werkelijk dat een simpel persoon als hij dat nou echt zelf doorheeft.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan begrijpen dat je er niet wakker van ligt, doe ik immers ook niet, maar je zult toch hopelijk wel inzien dat een beetje patsen tegenover anderen ook fout kan uitpakken en je dan je biezen moet pakken?
jij duidelijk nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
sorry, ik schat dergelijke mensen vaker te hoog in. My bad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk je nou werkelijk dat een simpel persoon als hij dat nou echt zelf doorheeft.
Zelfs na deze letterlijke uitleg denk ik dat hij zijn ass nog probeert te redden
dat hij in andere topics al faler genoemd wordt, ziet hij niet dus zal hem weinig boeien
Zo is hetquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk je nou werkelijk dat een simpel persoon als hij dat nou echt zelf doorheeft.
Zelfs na deze letterlijke uitleg denk ik dat hij zijn ass nog probeert te redden
dat hij in andere topics al faler genoemd wordt, ziet hij niet dus zal hem weinig boeien
het boeit je dus duidelijk wel watquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Euh nee? Wat boeit mij het nou of ik iets fouts hebt neergezetik ga er toch niet dood aan ofzo
Ok als het in het Engels was faalde ik misschien wel hard, maar Indonesisch? Lekker belangrijk joh
Ik focus me liever op talen die belangrijker zijnquote:
okay dit is wel goed, zelfkennisquote:
anders zou die er ook niet op reageren hequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het boeit je dus duidelijk wel wat
kan niet missen dat het hem boeit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het boeit je dus duidelijk wel wat
Reageer dan op mijn post stumperd, of kan je daar niks op verzinnen omdat je weet wie er gelijk heeft?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar dat maakt ook niet uit, aldus meneer.
ben jij indo dan of wat zijn jou banden ermee?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan niet missen dat het hem boeit.
hij blijft maar doorgaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan niet missen dat het hem boeit.
Hij weet iig dat het een simpel persoon isquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind drie woordjes niet echt zelfkennis hoor..
precies dat dus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
anders zou die er ook niet op reageren he
ik woon en werk er al enkele jaren. Ben geen indo, want die hebben het hier over het algemeen minder naar hun zin (dit is niet het land van 65 jaar geleden namelijk)quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben jij indo dan of wat zijn jou banden ermee?
ben je wel snel klaar met hem.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij weet iig dat het een simpel persoon is
Je moet al het goede in een kindje motiveren, ik zat blijkbaar in mijn mamma-modus
Waarom groet je mij niet?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:18 schreef J.Herrer het volgende:
Weet je, ik zal jullie wel een plezier doen en mijn laatste post hier in dit topic plaatsen
Niet omdat jullie gelijk hebben (al denken jullie zelf van wel) maar meer omdat ik geen zin heb in dit kinderachtige gedoe
Dus de ballen aan alle pinda's, nerds en shemales
motiveer je eigen kroost maar, dit is hopeloos.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij weet iig dat het een simpel persoon is
Je moet al het goede in een kindje motiveren, ik zat blijkbaar in mijn mamma-modus
Zes stokslagen voor de moskee zal het doen. jeps.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:18 schreef Ladylike het volgende:
Maar bij stout zijn werkt negeren het beste
Ooh en nou issie boos en stampt hij met de voetjes..quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben je wel snel klaar met hem.
zelfs reageren zonder uitschelden is al moeilijk voor hem.
Inwendigequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zes stokslagen voor de moskee zal het doen. jeps.
stel je voor dat hij nog moet nadenken om fatsoenlijk te spreken..quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben je wel snel klaar met hem.
zelfs reageren zonder uitschelden is al moeilijk voor hem.
boe boe boe naar mama toe!quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ooh en nou issie boos en stampt hij met de voetjes..
of stokslagenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:18 schreef Ladylike het volgende:
Maar bij stout zijn werkt negeren het beste
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ooh en nou issie boos en stampt hij met de voetjes..
Gillendquote:
sabbelend op zijn duimpje in een foetus houdingquote:
jaa waar is hijquote:
ik ook niet echtquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind drie woordjes niet echt zelfkennis hoor..
Omdat Kelly de rest van mijn quote weglaatquote:
quote:
weer een loze beloftequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:18 schreef J.Herrer het volgende:
Weet je, ik zal jullie wel een plezier doen en mijn laatste post hier in dit topic plaatsen
Niet omdat jullie gelijk hebben (al denken jullie zelf van wel) maar meer omdat ik geen zin heb in dit kinderachtige gedoe
Dus de ballen aan alle pinda's, nerds en shemales
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef J.Herrer het volgende:
En TS sorry voor het verneuken van je topic
zelfs meerdere keren, daarna heeft ie NOG eens gepostquote:
alweerquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Omdat Kelly de rest van mijn quote weglaat
En dit is echt het laatste berichtje
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zelfs meerdere keren, daarna heeft ie NOG eens gepost
hij faalt zelfs in het nakomen van beloftes
nee nog steedsquote:
whehehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:25 schreef Ladylike het volgende:
mamma, mijn bash is helemaal mis gegaaaaaan
[ afbeelding ]
en daar is ie danquote:
ik heb nog geen niveau bij hem gezienquote:
met een beetje geluk reageert ie nog een keerquote:
Je bent net Supermanquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
met een beetje geluk reageert ie nog een keer
grinnik begrijpelijk welquote:
neuh ik denk het nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
met een beetje geluk reageert ie nog een keer
ik heb alleen geen capequote:
quote:
whehehehquote:
Melvinquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Melvin
Dadadadaaaaaaaaaaaa!
"Do you have any superhero abilities?"
"I can fly"
"How good can you fly?"
"Depends on how far you can throw me"
Ik heb het niet verzonnenquote:
Jeff is briljantquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen
Hij kan ook een kogel stoppen met zijn hoofd ................................. 1 keer.
En hij heeft x-ray vision, maar ik weet niet meer wat voor flauwe grappen hij daarbij verzon . . .
En de D staat dus voor zijn "superhero theme" "dadadadaaaaaaaaaa"
Aaaah the Player In the Management Profession.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jeff is briljant
(behalve Sweet Daddy D, die vind ik irritant)
ik vind er geen reet aanquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jeff is briljant
(behalve Sweet Daddy D, die vind ik irritant)
dan heb je geen humorquote:
jawel maar meer op een ander niveauquote:
quote:
quote:
Heeft denk ik ook met het type humor te maken. Ik vind Lebbis en Najib namelijk ook erg leuk, maar Jeff Dunham dus ook. Dat ik Jeff Dunham leuk vind is de combinatie van de hilarische poppen en de Amerikaanse humor. Ik vind de Amerkaanse humor erg leuk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel maar meer op een ander niveau
zowiezo ben vrij selectief met cabaret
ik vind lebbis wel goed en najib amhali
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |