Spannend!!!quote:
Tweede en derde lijkt me logisch, aangezien die nog een keer moetenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:49 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Spannend!!!
Krijgen we trouwens ook te horen wie de 2e, 3e (en ga zo maar door) plek hebben gekregen?
HERE'Z YOURE PRIZE:quote:
Hihi.. Af en toe..quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tweede en derde lijkt me logisch, aangezien die nog een keer moeten
uh een fortune cookie?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
HERE'Z YOURE PRIZE:
[ afbeelding ]
PLZ DONATE MOOR TO THE NIGERIANIC HELPAID FUNDING
Ze moeten wat tijdens de recessie.. Ik hoorde geruchten dat ze volgend jaar echter van plan zijn een miljoen euro weg te geven aan de winnaar.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:36 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
uh een fortune cookie?
tjonge die fok is wel royaal
Laat me raden...quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:27 schreef slaaf_fikkie het volgende:
aha, dan hou ik mijn beste nummers nog maar ff achter de hand
laatste poging dan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:38 schreef slaaf_fikkie het volgende:
2 keer fout, je mag nog 1 keer......
Dat mag je wel per PM aan mij kwijt, maar daar schiet je verder niks mee op qua stemmen zelf.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:10 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
We moesten via PM stemmen toch? Wie mag ik gaan PM'en om te vertellen dat ik op Pluis_Konijn stem???
Ah okay! Da's wel leuk, kan iedereen gelijk zien wat er gestemd wordt!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat mag je wel per PM aan mij kwijt, maar daar schiet je verder niks mee op qua stemmen zelf.
Er zal morgen vandaag (dus) wel een apart stemtopic geopend worden.
Met instructies hoe je (via PM) kan stemmen bedoel ik.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:22 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Ah okay! Da's wel leuk, kan iedereen gelijk zien wat er gestemd wordt!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |