nou ja, laat ook maar, helemaal geen tijd om er wat aan te gaan doen (geprobeerd, even, maar moet verder aan de studie) dus post 'm maar gewoonquote:
Staatquote:Op zondag 21 maart 2010 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, laat ook maar, helemaal geen tijd om er wat aan te gaan doen (geprobeerd, even, maar moet verder aan de studie) dus post 'm maar gewoon
Oh joh!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
liefsm kan wel goed zingen![]()
Maar het klinkt ook alsof er iets in haar keel zit dus geen stem van mij
Ik zeg toch ook dat ze goed is?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh joh!Die is vet goed! Vooral in het begin en aan het hele einde. Power en toch nuance.
Eindelijk (![]()
) waardige competitie voor -Menn0-. Oei, nu wordt het toch nog lastig met stemmen.
idd alsof dr neus beetje dicht zit.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ze goed is?Maar ze klinkt ook alsof er een tennisbal in haar keel zit en dat vind ik niet leuk.
Ik zeg toch niet dat je zei dat ze niet goed kon zingen? Ik quotte je om je credit te geven voor het opmerkzaam maken dat die entry er überhaupt was, dat had ik zelf niet door en gaf daarna meteen een deels bevestigend antwoord op jouw analyse. Alleen jouw tennisbal- of 1-april-kikker-in-je-keel-analyse deel ik niet op die manier.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ze goed is?Maar ze klinkt ook alsof er een tennisbal in haar keel zit en dat vind ik niet leuk.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:21 schreef Godtje het volgende:
Kan ik al stemmen op -Menn0- ? De rest doet me niks.
Hij is erg goed idd, maar iedereen die meedoet verdient complimenten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:21 schreef Godtje het volgende:
Kan ik al stemmen op -Menn0- ? De rest doet me niks.
Lolquote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef Dagonet het volgende:
Is er ook iets van pluiskonijn zonder muziek? Ik krijg een playbackgevoel erbij namelijk. Ik heb nergens het gevoel dat het in een woonkamer is opgenomen met muziek op de achtergrond zoals bij de rest.
Dat zeker. Dat heb ik later ook gepost. Het was ook meer bedoeld om -Menn0- een veer in zijn reet te steken en niet om de rest af te vallen. Als mensen dat wel zo zien dan bij deze mijn nederige excuses. Echt respect dat mensen het doen en op het forum gooien.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:14 schreef ouderejongere het volgende:
Hij is erg goed idd, maar iedereen die meedoet verdient complimenten.
quote:
Muchos gracias! Voor het compliment dan, weet niet hoe ik over die veer denk die nu uit m'n reet steektquote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeker. Dat heb ik later ook gepost. Het was ook meer bedoeld om -Menn0- een veer in zijn reet te steken en niet om de rest af te vallen. Als mensen dat wel zo zien dan bij deze mijn nederige excuses. Echt respect dat mensen het doen en op het forum gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |