nou ja, laat ook maar, helemaal geen tijd om er wat aan te gaan doen (geprobeerd, even, maar moet verder aan de studie) dus post 'm maar gewoonquote:
Staatquote:Op zondag 21 maart 2010 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, laat ook maar, helemaal geen tijd om er wat aan te gaan doen (geprobeerd, even, maar moet verder aan de studie) dus post 'm maar gewoon
Oh joh!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
liefsm kan wel goed zingen![]()
Maar het klinkt ook alsof er iets in haar keel zit dus geen stem van mij
Ik zeg toch ook dat ze goed is?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh joh!Die is vet goed! Vooral in het begin en aan het hele einde. Power en toch nuance.
Eindelijk (![]()
) waardige competitie voor -Menn0-. Oei, nu wordt het toch nog lastig met stemmen.
idd alsof dr neus beetje dicht zit.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ze goed is?Maar ze klinkt ook alsof er een tennisbal in haar keel zit en dat vind ik niet leuk.
Ik zeg toch niet dat je zei dat ze niet goed kon zingen? Ik quotte je om je credit te geven voor het opmerkzaam maken dat die entry er überhaupt was, dat had ik zelf niet door en gaf daarna meteen een deels bevestigend antwoord op jouw analyse. Alleen jouw tennisbal- of 1-april-kikker-in-je-keel-analyse deel ik niet op die manier.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ze goed is?Maar ze klinkt ook alsof er een tennisbal in haar keel zit en dat vind ik niet leuk.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:21 schreef Godtje het volgende:
Kan ik al stemmen op -Menn0- ? De rest doet me niks.
Hij is erg goed idd, maar iedereen die meedoet verdient complimenten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:21 schreef Godtje het volgende:
Kan ik al stemmen op -Menn0- ? De rest doet me niks.
Lolquote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef Dagonet het volgende:
Is er ook iets van pluiskonijn zonder muziek? Ik krijg een playbackgevoel erbij namelijk. Ik heb nergens het gevoel dat het in een woonkamer is opgenomen met muziek op de achtergrond zoals bij de rest.
Dat zeker. Dat heb ik later ook gepost. Het was ook meer bedoeld om -Menn0- een veer in zijn reet te steken en niet om de rest af te vallen. Als mensen dat wel zo zien dan bij deze mijn nederige excuses. Echt respect dat mensen het doen en op het forum gooien.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:14 schreef ouderejongere het volgende:
Hij is erg goed idd, maar iedereen die meedoet verdient complimenten.
quote:
Muchos gracias! Voor het compliment dan, weet niet hoe ik over die veer denk die nu uit m'n reet steektquote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeker. Dat heb ik later ook gepost. Het was ook meer bedoeld om -Menn0- een veer in zijn reet te steken en niet om de rest af te vallen. Als mensen dat wel zo zien dan bij deze mijn nederige excuses. Echt respect dat mensen het doen en op het forum gooien.
playbacken in een andere vocal rangequote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Lol... noemt de een me een verkeerde stemsoort krijg ik nu ook nog het "je playbackt" verwijt... bedankt
Kijk de rest van m'n youtube. Ach moet ik 'm nog een keertje doen dan?
Je hoort echt wel dat het mijn stem is.
vrijdag 2 april 23:59... komt er al snel aan.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Muchos gracias! Voor het compliment dan, weet niet hoe ik over die veer denk die nu uit m'n reet steekt![]()
Zitten veel hele goede inzendingen tussen!!
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
playbacken in een andere vocal range
awesome. geef je ook les?
Hij is ook ERG goed, maar Motorbloempje heeft ook echt een emotionele topstem, allebei wel erg goed dus, zelfs beter dan veel Idols/X-Factor kandidaten eigenlijk. Wat dat betreft zijn die programma's ook complete onzin eigenlijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeker. Dat heb ik later ook gepost. Het was ook meer bedoeld om -Menn0- een veer in zijn reet te steken en niet om de rest af te vallen. Als mensen dat wel zo zien dan bij deze mijn nederige excuses. Echt respect dat mensen het doen en op het forum gooien.
Daar heb je het LOI voor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:06 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Ook in verschillende talen??
Er kan meer dan je denkt bij de Leidse Onderwijs Instellingen, Merel!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:15 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat ze daar ook playback cursussen gaven joh!
Nu weer over jou!quote:
Niet op letten, ik twijfel overigens nu tussen jou en Motorbloempje.quote:
No song that I could sing but I could try for your heartsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nu weer over jou!Laten we hem maar weer eens opzetten.
"There's no combination of words I could put on the back of a postcard..."
You can try or you can... run.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
No song that I could sing but I could try for your hearts
Ja, eerst dacht ik dus, dat die lyrics zo waren, toen dacht ik, oh hij zingt dat misschien zelf zo, maar toen het beiden niet waren, maakte ik er maar een epic ninja edit van.quote:
Haha nee ik dacht maak em ff wat mooier voor dit topic (stemmen winnen je weet zelluffffquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, eerst dacht ik dus, dat die lyrics zo waren, toen dacht ik, oh hij zingt dat misschien zelf zo, maar toen het beiden niet waren, maakte ik er maar een epic ninja edit van.
I get it... and it's working.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha nee ik dacht maak em ff wat mooier voor dit topic (stemmen winnen je weet zelluffff)
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Oke, welk nummer ga ik zingen?!
ik doe alles (mits bekend uiteraard) waanzinnig goed wordt het sowieso
Ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:06 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Ook in verschillende talen??
Rude Boy van Rihanna! Die ben ik van plan binnenkort ook te gaan zingen, vind het zo'n te gek nummer! (Natuurlijk totaal geen idee wat voor een stem je hebt en of het wat is voor je hoor, haha, maar ik roep maar wat!)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Oke, welk nummer ga ik zingen?!
ik doe alles (mits bekend uiteraard) waanzinnig goed wordt het sowieso
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:58 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Wow! Multi talent dat je er bent. (Ik ook, want ik rijm een hoopk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |