Dat doen ze helmaal niet. Dat doet Mark Rutte wel, die wil de windmolens eruit, want die slurpen subsidie en dus slecht voor het milieu, omdat de oude economie dan extra moet stoken om de windmolens te kunnen laten draaien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:08 schreef waht het volgende:
Het is goed dat GL zich inzet voor het milieu.
Groen Links is pure oplichting.quote:Ze gaan het alleen wel moeilijk krijgen als de (nog omvangrijke) steenkoolvoorraden voordeliger worden en onze (relatief schone) aardgasreserves uitgeput zijn. Het energiebeleid van de grote landen op deze aardkloot spreekt boekdelen.
tuurlijk, ze waren voor militaire operaties in Afghanistan.quote:Verder is GL een veel te vredelievende partij voor mij.
Vechten, oorlogen, verdriet en pijn zijn veel leuker hè.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:08 schreef waht het volgende:
Verder is GL een veel te vredelievende partij voor mij.
quote:
Ik ook. Volgens mij halen ze wel één zetel.quote:
Nope. Integendeel, ze hebben het aardig goed gedaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ook. Volgens mij halen ze wel één zetel..
quote:
Niet bij mij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nope. Integendeel, ze hebben het aardig goed gedaan.
quote:GroenLinks presenteert vandaag haar verkiezingsprogramma onder de titel ‘Echte keuzes voor de toekomst’. De komende vier jaar maakt GroenLinks de overgang van een schulden- naar een gezonde economie, van een schrale verzorgingsstaat naar een participatiesamenleving. GroenLinks hervormt daartoe de AOW, de woning- en de arbeidsmarkt. De lasten worden eerlijker verdeeld en er wordt fors bezuinigd op overbodige overheidstaken en rechtse hobby’s.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
Klopt. 18 april moet dan gebeuren. Er worden nog een aantal andementen toegevoegd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:36 schreef knnth het volgende:
Programma maar eens lezen.
Waarom is het een concept? Moet het congres het nog goedkeuren oid?
Je leest 't niet helemaal goed. De adviescommissie adviseert om Dibi op plaats 2, 3, 4 of 5 te zetten.quote:
Och, de VVD zet Teeven op drie. Iemand die VVd stemt heeft daarmee elk recht om te lachen over andere kandidaten verloren.quote:
behoorlijk hechte club daar volgens mijquote:Op zondag 18 april 2010 16:32 schreef borisz het volgende:
Mooie toespraak van Femke, Naima Azough en Kees Vendrik.
Nummer 2 van GL is Jolande Sap.
oef een heel zakelijke halsema ookquote:Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Verkiezingsposter met een zelfverzekerde Halsema.Dit weekend uitgekomen.
Iemand een beter plaatje?
Ja, klopt. Er stonden meer kandidaten op de advieslijst dan er plekken waren op de kandidatenlijst. Dirkmaat werd daarvan het slachtoffer.quote:Op maandag 19 april 2010 23:01 schreef du_ke het volgende:
Waar is Jaap Dirkmaat gebleven?
Die stond hoog op de advieslijst maar lijkt nu verdwenen.
Ja zo'n vermoeden had ik al. Maar toch jammer.quote:Op maandag 19 april 2010 23:03 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, klopt. Er stonden meer kandidaten op de advieslijst dan er plekken waren op de kandidatenlijst. Dirkmaat werd daarvan het slachtoffer.
Ja, eindelijk!quote:
Dat vond ik ook. Heel knap zoals ze kalm duidelijke antwoorden gaf. Goed geformuleerd, weloverwogen, begrijpelijk. Gewoon goed.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:50 schreef dramatiek het volgende:
Goed optreden van Femke (buitenhof). Komt natuurlijk over, helder & duidelijk verhaal. Ben geen groenlinks stemmer maar zij springt er qua persoonlijkheid toch echt bovenuit. Waar anderen krampachtig opzoek zijn naar het aanmeten van een imago lijkt zij het van nature te hebben. Ze vlucht ook niet in debiele grappen of het met modder gooien zoals bv bij de VVD. Het is een helder geluid tussen de verkiezingspropaganda. Femke dix points
Meldt. *quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:41 schreef Dichtpiet. het volgende:
we hebben meer GL'ers nodig in dit topic:
De GROTE moral politics test 2010
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |