D66 heeft onderwijs inderdaa als een van de belangrijkste programmapunten, meer dan de VVD iig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef Jahr00n het volgende:
Ik twijfel nog of ik D66 of VVD moet stemmen, D66 lijkt me de beste keus voor studenten toch?
Kijk, dit klinkt mij echt als muziek in de oren.quote:Je zou kunnen zeggen: de missie van D66 is voltooid. Want D66 ontstond als een reactie op het regentendom en de verzuiling.
En de strijd tegen het verstikkende conservatisme van toen is gestreden. Maar D66 is nog steeds nodig. Want er zijn weer nieuwe behoudende krachten die de ontwikkeling naar een werkelijk open en sociale samenleving proberen tegen te houden.
En alleen in een open samenleving kan iedereen zijn talenten ontplooien.
Da's niet pechtold hoorquote:
Wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:45 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Da's niet pechtold hoor
Merk inderdaad dat veel voormalig VVD-stemmers nu D66 stemmen.
Nee, klopt, het is kabouter Wesley.:')quote:
Dat zou te tof zijn, als ze die konden strikken voor een filmpje.quote:
Heerlen, lijst 9, plek 15. Kies mijquote:
wat is daar jammer aan? Je kunt het er niet mee eens zijn, maar tis wél duidelijk dat D66 niet van plan is aan de etnocentrische hype van Wilder cs. mee te doen, ook niet als dat nu opeens salonfähig isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:27 schreef GasTurbine het volgende:
Jammer dat Pechtold zo anti-wilders is en altijd hetzelfde als dhr Wilders zegt, maar dan met een 'niet' ertussen.
Jammer dat Pechtold Wilders zoveel aandacht geeft.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:27 schreef GasTurbine het volgende:
Jammer dat Pechtold zo anti-wilders is en altijd hetzelfde als dhr Wilders zegt, maar dan met een 'niet' ertussen.
Dat ik daar een beetje moe van wordt. Eigen standpunten van D66 zijn te mooi om zo te versloffen. Veel (niet al te snuggere) jeugd weet niet dat D66 juist zulke goede standpunten heeft en ziet het als een achterlijk broertje van Groenlinks. En juist in het promoten van eigen standpunten zit hem de kracht.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat is daar jammer aan? Je kunt het er niet mee eens zijn, maar tis wél duidelijk dat D66 niet van plan is aan de etnocentrische hype van Wilder cs. mee te doen, ook niet als dat nu opeens salonfähig is
Hij moet z'n baard laten staan. Sowieso pleit ik voor meer mannen met gezichtsbeharing in het parlement.quote:
Never trust a man with facial hair.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:53 schreef waht het volgende:
[..]
Hij moet z'n baard laten staan. Sowieso pleit ik voor meer mannen met gezichtsbeharing in het parlement.![]()
Maar ja, feminisering he....
Alleen mannen zonder gezichtshaar zeggen dit.quote:
There are two kinds of people in this world that go around beardless—boys and women—and I am neither one.quote:
Ik voel me genegeerd als groenlinkser. Wij zijn ook wel liberaal.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
D66 is de enige liberale partij in Nederland.
Die Telegraaf-"liberalen" met die Rutte zijn gewoon Nederlandse Tories.
Jullie zijn radicaal evangelische communistische pacifisten toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:42 schreef ethiraseth het volgende:
Ik voel me genegeerd als groenlinkser. Wij zijn ook wel liberaal.
Mja, ik twijfel ook om GL te stemmen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:42 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik voel me genegeerd als groenlinkser. Wij zijn ook wel liberaal.
Nee, ga maar weer fijn terug naar je Wildersfanclubje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:26 schreef Bankfurt het volgende:
Ik walg van D66.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()