Die is wel goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:18 schreef jpg97 het volgende:
" Liever geen rechtsbuiten in PSV 1, dan een rechtsbuiten met AJAX op zijn been. "
zoiets?
Nogmaals, aan een Lazovic die het niet naar zijn zin heeft niemand iets. Nouja de moeder van Rutten misschienquote:Reactie Fred Rutten op vertrek Danko Lazovic
03 maart 2010 15:10
Fred Rutten voelde zich voor het blok gezet door Danko Lazovic, vertelt hij in een reactie op het vertrek van de Serviër naar Zenit Sint-Petersburg. “Hij heeft afgelopen weekeinde een signaal afgegeven waar ik niet gelukkig van werd. En dat is wel jammer.” De aangetrokken Andy van der Meyde kent Rutten nog uit een eerdere periode bij FC Twente.
Trainer, voelt u zich in de steek gelaten door Danko Lazovic, die vertrekt naar Zenit Sint-Petersburg?
“In de steek gelaten is een groot woord, maar het is wel een teleurstelling. Ik voelde me door Danko voor het blok gezet. Hij heeft afgelopen weekeinde een signaal afgegeven waar ik niet gelukkig van werd. En dat is wel jammer.”
Wilt u dat misschien toelichten?
“Danko heeft bij mij aangegeven dat hij een lucratieve aanbieding had uit Rusland en dat hij daarvoor wilde kiezen. Ik werd daardoor verrast omdat ik geen rekening meer hield met het vertrek van spelers dit seizoen. Na een aantal gesprekken heeft Danko aangegeven dat hij er ‘mentaal niet klaar’ voor was om te spelen tegen RKC Waalwijk. Dat is het signaal waarin ik teleurgesteld was. Wij hebben veel in hem geďnvesteerd.”
U moest snel zoeken naar een oplossing.
“Ik heb altijd gezegd dat de verschillen in onze kleedkamer niet zo groot zijn en dat we geen Maradona in ons midden hebben. Vandaar dat we de keuze hebben gemaakt om, ondanks dat de transfermarkt gesloten was, een free agent aan te trekken. Dat was de enige optie om een speler aan de selectie toe te voegen. Ik ken Andy van der Meyde nog uit mijn eerdere periode bij FC Twente. We zullen de komende weken kijken hoe hij zich fysiek ontwikkelt.”
Het vizier gaat nu weer op de eerstvolgende wedstrijd.
“Ja, dat klopt. Dit moet geen op zichzelf staand thema worden. We richten ons op NAC Breda, de wedstrijd die aanstaande zaterdag op het programma staat.”
Dat wel.. maar persoonlijk is de kans klein dat ik zo'n shirt met de naam van Lazovic erop zou nemen... als hij op een normale manier weggegaan was, was het evt. nog te overwegen geweest.. maar nu niet meerquote:
Voor competities die pas na de winter beginnen gelden andere transferregels.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:43 schreef Ritmo het volgende:
Lazovic kan toch nooit per direct vertrekken, midden in het seizoen?
Jepquote:En mag je clubloze voetballers ook contracteren buiten de transferperiode?
Dat is eigenlijk een rare regeling want wij kunnen nu maar uit een select aantal spelers kiezen als vervanger.. terwijl de Russische clubs iedere speler die ze willen zouden kunnen kopen...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:45 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Voor competities die pas na de winter beginnen gelden andere transferregels.
[..]
Jep
Maar dat is andersom ook zo dan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een rare regeling want wij kunnen nu maar uit een select aantal spelers kiezen als vervanger.. terwijl de Russische clubs iedere speler die ze willen zouden kunnen kopen...
Gewoon hele elftal verkopen joh, heb je komend boekjaar zéker geen rode cijfertjes meerquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:05 schreef Sj0rSz het volgende:
En we gaan nog ff door;
'PSV laat ook Dzsudzsák gaan'
Heb ik al gepost hier. Maar ik denk dat de manier waarop dat artikel is geschreven wat afwijkt van de werkelijkheid. Psv wil hem niet verkopen, maar alleen praten bij een goed bod. Oftewel, er staat een vaste afkoopsom in het contract (10 miljoen) en als iemand met dat bedrag komt zijn ze VERPLICHT om te luisteren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:05 schreef Sj0rSz het volgende:
En we gaan nog ff door;
quote:De zaakwaarnemer van Dzsudzsák was in Eindhoven om over een verbeterde overeenkomst te praten. De clubleiding was echter van mening dat een verhoging van het salaris nog niet bespreekbaar was. De huidige overeenkomst tussen de Eindhovense formatie en de vleugelspeler loopt nog tot medio 2013.
"PSV wil wachten tot de zomer," liet Fülöp, zaakwaarnemer van de Hongaar, in een reactie weten. "Dan kan het twee kanten op: of we gaan alsnog praten over een nieuw contract, of ze verkopen Balasz aan een andere club. PSV is bereid om te luisteren als de goede prijs op tafel komt."
Lijkt me geen goed plan aangezien hij geblesseerd is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:10 schreef ganzenherder het volgende:
Oja ook ergens op een forum gelezen: Manolev als rechtsbuiten gaan gebruiken...
Manolev als rechtsbuiten opstellen why not? slechter dan Alex kan ie niet zijn. Hij is tenslotte een omgevormde rechtsbuiten...En dan Dirkie rechtsback...
Lekker suggestieve titel. Dan heeft dit stuk mijn voorkeur:quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:05 schreef Sj0rSz het volgende:
En we gaan nog ff door;
Ik vind het wel terecht dat ze op dit moment een salarisverhoging uitsluiten. In de zomer kijken we wel verder. Goed beleid.quote:PSV wil luisteren naar aanbiedingen voor Dzsudzsák
03/03/2010 14:14
PSV staat niet onwelwillend tegenover een verkoop van Balász Dzsudzsák. Dat liet de clubleiding vorige week weten tijdens een onderhoud met de zaakwaarnemer van de 23-jarige Hongaarse linksbuiten.
De begeleider van Dzsudzsák was naar Eindhoven gekomen om te praten over een verbeterde aanbieding voor zijn cliënt, die nog tot medio 2013 vastligt bij PSV. Een salarisverhoging bleek op dit moment echter niet bespreekbaar voor de clubleiding.
'PSV wil wachten tot de zomer', aldus zaakwaarnemer Ferenc Fülöp tegen Voetbal International. 'Dan kan het twee kanten op: of we gaan alsnog praten over een nieuw contract, of ze verkopen Balasz aan een andere club. PSV is bereid om te luisteren als de goede prijs op tafel komt.'
'Welk bedrag ze dan bedoelen, weten we ook niet. We accepteren het standpunt van PSV. In ieder geval hebben we nu wat meer duidelijkheid', zegt Fülop. Over de intenties van de international houdt hij zich op de vlakte. 'Balasz is erg ambitieus, maar hij is ook gelukkig in Eindhoven. Hij hoeft niet per se weg. Maar als na dit seizoen een grotere club op zijn pad komt, is hij zeker geďnteresseerd.'
Overigens leek de enkelblessure van Dzsudzsák, die zich zondag moest laten vervangen tijdens het thuisduel met RKC Waalwijk (5-1), mee te vallen. 'Hij heeft wel wat pijn, maar denkt zelf dat hij komend weekeinde gewoon weer kan spelen voor PSV', aldus zijn zaakwaarnemer.
Hoezo suggestief? De zaakwaarnemer suggereert ook zoiets. Daarnaast sta ik er niet raar van te kijken als ie in de zomer pleite is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:21 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Lekker suggestieve titel. Dan heeft dit stuk mijn voorkeur:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |