abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78684329
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:10 schreef stef040 het volgende:
iemand een idee voor een spandoek??
Het adres van een tatoeage verwijderaar?
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:18:57 #102
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_78684401
" Liever geen rechtsbuiten in PSV 1, dan een rechtsbuiten met AJAX op zijn been. "

zoiets?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_78684417
U MAD?
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:19:55 #104
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78684452
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:18 schreef jpg97 het volgende:
" Liever geen rechtsbuiten in PSV 1, dan een rechtsbuiten met AJAX op zijn been. "

zoiets?
Die is wel goed
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_78684479
"Liever aan de buikkramp en urenlang op de pot zitten schijten, dan een elftal met als rechtsbuiten Andy van der Meyde"
U MAD?
pi_78684564
"Niks geen gezeik over Andy van der Meijden, we gaan gewoon het kampioenschap halen met deze heiden!"
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_78684593
Ja, Jaja vd Meyde
Z'n moeder is een h*** maar dat terzijde
Z'n zus poseerde bloot
Ja, Mandy is een k************

(op de Ooijer melodie)

van psv.netwerk.to .!!!!
U MAD?
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:28:58 #108
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_78684828
quote:
Reactie Fred Rutten op vertrek Danko Lazovic
03 maart 2010 15:10

Fred Rutten voelde zich voor het blok gezet door Danko Lazovic, vertelt hij in een reactie op het vertrek van de Serviër naar Zenit Sint-Petersburg. “Hij heeft afgelopen weekeinde een signaal afgegeven waar ik niet gelukkig van werd. En dat is wel jammer.” De aangetrokken Andy van der Meyde kent Rutten nog uit een eerdere periode bij FC Twente.

Trainer, voelt u zich in de steek gelaten door Danko Lazovic, die vertrekt naar Zenit Sint-Petersburg?
“In de steek gelaten is een groot woord, maar het is wel een teleurstelling. Ik voelde me door Danko voor het blok gezet. Hij heeft afgelopen weekeinde een signaal afgegeven waar ik niet gelukkig van werd. En dat is wel jammer.”

Wilt u dat misschien toelichten?
“Danko heeft bij mij aangegeven dat hij een lucratieve aanbieding had uit Rusland en dat hij daarvoor wilde kiezen. Ik werd daardoor verrast omdat ik geen rekening meer hield met het vertrek van spelers dit seizoen. Na een aantal gesprekken heeft Danko aangegeven dat hij er ‘mentaal niet klaar’ voor was om te spelen tegen RKC Waalwijk. Dat is het signaal waarin ik teleurgesteld was. Wij hebben veel in hem geďnvesteerd.”

U moest snel zoeken naar een oplossing.
“Ik heb altijd gezegd dat de verschillen in onze kleedkamer niet zo groot zijn en dat we geen Maradona in ons midden hebben. Vandaar dat we de keuze hebben gemaakt om, ondanks dat de transfermarkt gesloten was, een free agent aan te trekken. Dat was de enige optie om een speler aan de selectie toe te voegen. Ik ken Andy van der Meyde nog uit mijn eerdere periode bij FC Twente. We zullen de komende weken kijken hoe hij zich fysiek ontwikkelt.”

Het vizier gaat nu weer op de eerstvolgende wedstrijd.
“Ja, dat klopt. Dit moet geen op zichzelf staand thema worden. We richten ons op NAC Breda, de wedstrijd die aanstaande zaterdag op het programma staat.”
Nogmaals, aan een Lazovic die het niet naar zijn zin heeft niemand iets. Nouja de moeder van Rutten misschien
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:35:06 #109
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78685079
Wel een gaaf shirt

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_78685231
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:35 schreef Zapper het volgende:
Wel een gaaf shirt

[ afbeelding ]
Dat wel.. maar persoonlijk is de kans klein dat ik zo'n shirt met de naam van Lazovic erop zou nemen... als hij op een normale manier weggegaan was, was het evt. nog te overwegen geweest.. maar nu niet meer
pi_78685464
Lazovic kan toch nooit per direct vertrekken, midden in het seizoen? En mag je clubloze voetballers ook contracteren buiten de transferperiode?
-
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:45:05 #112
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78685538
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:43 schreef Ritmo het volgende:
Lazovic kan toch nooit per direct vertrekken, midden in het seizoen?
Voor competities die pas na de winter beginnen gelden andere transferregels.
quote:
En mag je clubloze voetballers ook contracteren buiten de transferperiode?
Jep
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_78685592
Ah ok, duidelijk.
-
pi_78686018
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:45 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Voor competities die pas na de winter beginnen gelden andere transferregels.
[..]

Jep
Dat is eigenlijk een rare regeling want wij kunnen nu maar uit een select aantal spelers kiezen als vervanger.. terwijl de Russische clubs iedere speler die ze willen zouden kunnen kopen...
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:54:37 #115
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78686066
Daarvoor moet je denk ik bij de UEFA of de FIFA zijn
pi_78686305
Was Nonda niet nog steeds vrij (ook al is dat een centrumspits)?

Hij ziet er totaal niet fit uit. En dan heb ik het over de rest nog niet gehad. Hopelijk hebben we hem niet te veel nodig of kan-ie ons verrassen.

Ik heb echt medelijden met Fred Rutten. Zoveel investeren in Reis en Lazovic en er alleen maar rotzooi voor terugkrijgen.

Onprofessioneel ook van PSV. Had dan in de winter meer moeite gedaan om iemand te halen. We zaten toen ook al echt te krap in de voorhoedespelers. Ik zie trouwens liever Nijland spelen (of Manco) dan van der Meyde.

Maar goed, hopelijk pakt het een beetje redelijk uit...
pi_78686363
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk een rare regeling want wij kunnen nu maar uit een select aantal spelers kiezen als vervanger.. terwijl de Russische clubs iedere speler die ze willen zouden kunnen kopen...
Maar dat is andersom ook zo dan.
-
pi_78686432
Eigenlijk is Lazo zelf samen met de transferregelementen de hoofdschuldige. Er zijn nou eenmaal geen contractloze alternatieven voor die positie.
En een ontevreden Lazovic wil je niet in je selectie hebben, daar zijn we vorig seizoen wel achtergekomen. Dus zelfs als hij gebleven was waren de kampioenskansen aanzienlijk geslonken...

Maargoed het blijft toch wel een dieptepunt...
Patat Friet
pi_78686523
Ik wil de RVC in deze trouwens niet te zeer veel verwijten maken. De fout ligt bij Danko. Een ongemotiveerde/gefrustreerde Lazovic is de rest van het seizoen ook niks waard. Hij pakt hoogstens nog wat rode kaarten. En als hij in de zomer was of zou worden verkocht voor 5 miljoen, had ik een gat in de lucht gesprongen.

Ik hoef die gast ook nooit meer te zien in ons stadion...
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:05:07 #120
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78686669
En we gaan nog ff door;

'PSV laat ook Dzsudzsák gaan'
pi_78686798
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:05 schreef Sj0rSz het volgende:
En we gaan nog ff door;

Gewoon hele elftal verkopen joh, heb je komend boekjaar zéker geen rode cijfertjes meer
Patat Friet
pi_78686941
Oja ook ergens op een forum gelezen: Manolev als rechtsbuiten gaan gebruiken...

Manolev als rechtsbuiten opstellen why not? slechter dan Alex kan ie niet zijn. Hij is tenslotte een omgevormde rechtsbuiten...En dan Dirkie rechtsback...
Patat Friet
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:12:49 #123
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_78687073
quote:
En we gaan nog ff door;

Heb ik al gepost hier. Maar ik denk dat de manier waarop dat artikel is geschreven wat afwijkt van de werkelijkheid. Psv wil hem niet verkopen, maar alleen praten bij een goed bod. Oftewel, er staat een vaste afkoopsom in het contract (10 miljoen) en als iemand met dat bedrag komt zijn ze VERPLICHT om te luisteren.

Let op, het zijn de woorden van de makelaar hier he:
quote:
De zaakwaarnemer van Dzsudzsák was in Eindhoven om over een verbeterde overeenkomst te praten. De clubleiding was echter van mening dat een verhoging van het salaris nog niet bespreekbaar was. De huidige overeenkomst tussen de Eindhovense formatie en de vleugelspeler loopt nog tot medio 2013.

"PSV wil wachten tot de zomer," liet Fülöp, zaakwaarnemer van de Hongaar, in een reactie weten. "Dan kan het twee kanten op: of we gaan alsnog praten over een nieuw contract, of ze verkopen Balasz aan een andere club. PSV is bereid om te luisteren als de goede prijs op tafel komt."
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:10 schreef ganzenherder het volgende:
Oja ook ergens op een forum gelezen: Manolev als rechtsbuiten gaan gebruiken...

Manolev als rechtsbuiten opstellen why not? slechter dan Alex kan ie niet zijn. Hij is tenslotte een omgevormde rechtsbuiten...En dan Dirkie rechtsback...
Lijkt me geen goed plan aangezien hij geblesseerd is.
pi_78687458
quote:
En we gaan nog ff door;

Lekker suggestieve titel. Dan heeft dit stuk mijn voorkeur:
quote:
PSV wil luisteren naar aanbiedingen voor Dzsudzsák
03/03/2010 14:14

PSV staat niet onwelwillend tegenover een verkoop van Balász Dzsudzsák. Dat liet de clubleiding vorige week weten tijdens een onderhoud met de zaakwaarnemer van de 23-jarige Hongaarse linksbuiten.

De begeleider van Dzsudzsák was naar Eindhoven gekomen om te praten over een verbeterde aanbieding voor zijn cliënt, die nog tot medio 2013 vastligt bij PSV. Een salarisverhoging bleek op dit moment echter niet bespreekbaar voor de clubleiding.

'PSV wil wachten tot de zomer', aldus zaakwaarnemer Ferenc Fülöp tegen Voetbal International. 'Dan kan het twee kanten op: of we gaan alsnog praten over een nieuw contract, of ze verkopen Balasz aan een andere club. PSV is bereid om te luisteren als de goede prijs op tafel komt.'

'Welk bedrag ze dan bedoelen, weten we ook niet. We accepteren het standpunt van PSV. In ieder geval hebben we nu wat meer duidelijkheid', zegt Fülop. Over de intenties van de international houdt hij zich op de vlakte. 'Balasz is erg ambitieus, maar hij is ook gelukkig in Eindhoven. Hij hoeft niet per se weg. Maar als na dit seizoen een grotere club op zijn pad komt, is hij zeker geďnteresseerd.'

Overigens leek de enkelblessure van Dzsudzsák, die zich zondag moest laten vervangen tijdens het thuisduel met RKC Waalwijk (5-1), mee te vallen. 'Hij heeft wel wat pijn, maar denkt zelf dat hij komend weekeinde gewoon weer kan spelen voor PSV', aldus zijn zaakwaarnemer.
Ik vind het wel terecht dat ze op dit moment een salarisverhoging uitsluiten. In de zomer kijken we wel verder. Goed beleid.
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:22:54 #125
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78687529
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:21 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Lekker suggestieve titel. Dan heeft dit stuk mijn voorkeur:
Hoezo suggestief? De zaakwaarnemer suggereert ook zoiets. Daarnaast sta ik er niet raar van te kijken als ie in de zomer pleite is.

Bovendien staat de titel tussen quotes en duidt dat op een gerucht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')