abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165827241
1
2
3
4
5
6
 Nederland moet aantrekkelijk zijn voor hoogopgeleide
mensen uit het buitenland die met hun unieke talenten en goede innovatieve ideeënbijdragen aan
onze welvaart. Daarom willen wij een ‘kennismigrantenregeling’ op basis van een puntensysteem.
Hierbij kijken we niet alleen naar het inkomen dat je gaat verdienen, maar ook naar je
opleidingsniveau, werkervaring en taalvaardigheid. Hoe groter je mogelijke bijdrage aan de
Nederlandse economie, hoe groter je kans om hier als kenniswerker aan de slag te kunnen. 

Ah... dus de grenzen sluiten voor armoedzaaiers en mensen die wat kunnen zijn welkom?
pi_165827245
in de samenvatting van het verkiezingsprogramma staat niets over lastenverlichting trouwens
pi_165827247
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:02 schreef borisz het volgende:
Voor wie de 100+ pagina's door wil nemen https://www.vvd.nl/nieuws/610/verkiezingsprogramma#lezen
Bedankt voor deze link
pi_166141626
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:24 schreef Arjan1113 het volgende:

[ code verwijderd ]

Ah... dus de grenzen sluiten voor armoedzaaiers en mensen die wat kunnen zijn welkom?
Prima.

Op naar Rutte III
pi_166175212
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)rdt-sinterklaasfeest

Ik dacht dat de VVD vond dat de politiek zich niet behoorde te bemoeien met het sinterklaasfeest, zie: http://www.ad.nl/binnenla(...)e-politiek~ac66aa47/
pi_166175716
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 18:07 schreef Beatific het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)rdt-sinterklaasfeest

Ik dacht dat de VVD vond dat de politiek zich niet behoorde te bemoeien met het sinterklaasfeest, zie: http://www.ad.nl/binnenla(...)e-politiek~ac66aa47/
Zijlstra is dan ook een halfgeleider idioot die beter bije de PVV kan gaan. Wat mij betreft een extreem slechte vertegenwoordiger van de VVD, alles bij die man is gebaseerd op populisme.
En wat is het ook voor een onzin dat het abrupt gebeurt? De discussie duurt toch al een aantal jaar en er is al geëxperimenteerd met regenboogpieten en roet veeg pieten.
pi_166256344
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 18:36 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

Zijlstra is dan ook een halfgeleider idioot die beter bije de PVV kan gaan. Wat mij betreft een extreem slechte vertegenwoordiger van de VVD, alles bij die man is gebaseerd op populisme.
En wat is het ook voor een onzin dat het abrupt gebeurt? De discussie duurt toch al een aantal jaar en er is al geëxperimenteerd met regenboogpieten en roet veeg pieten.
Jij snapt de strategie van de vvd niet. Hun hopen op een 2 strijd rutte wilders
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 november 2016 @ 16:37:02 #283
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_166503148
fritswester twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 15:46:30 Ex-PVV Kamerlid Roland van Vliet heeft gisteren te horen gekregen dat hij niet op de #VVDlijst komt. "Ik ben teleurgesteld" aldus Van Vliet reageer retweet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 november 2016 @ 09:20:13 #284
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_166529189
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_166563365
quote:
Rutte opdonderen! Als het volk mag beslissen op jouw positie zit. Dan kun je aan het sentiment wel aanvoelen dat je op moet rotten. Niemand wil jou, alleen jijzelf.

Vieze vuile leugenaar, en dan ook nog eens zo doorzichtig. Hoop dat als je straks van je plek bent kennis maakt met Henk en Ingrid. Henk die met je kaak je nek breekt door wat je hem nu aan doet.

En Ingrid? Geen idee wat Ingrid gaat doen, ze zal de onderste steen wel op jouw laatste rustplek leggen. Klootzak.
Mooi stukje proza van BarryOSeven op GeenStijl. Hierom hoop ik ook gewoon dat er een Rutte III komt :D
pi_166583170
Zozo, dikke Ton Elias niet op de kandidatenlijst!

http://www.nu.nl/algemeen(...)kandidatenlijst.html

Edit: ow, oud nieuws zie ik nu...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2016 14:37:41 ]
  vrijdag 11 november 2016 @ 14:38:02 #287
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_166583185
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 16:37 schreef borisz het volgende:
fritswester twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 15:46:30 Ex-PVV Kamerlid Roland van Vliet heeft gisteren te horen gekregen dat hij niet op de #VVDlijst komt. "Ik ben teleurgesteld" aldus Van Vliet reageer retweet
Je verwacht het niet.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_166583189
Bente Becker (assistent Henk Kamp) en Sophie Hermans (rechterhand Rutte) op 14 en 16.

Ook Dilan Yesilgoz op 19.

Dennis Wiersma ken ik tbh niet echt.
  woensdag 16 november 2016 @ 09:56:11 #289
379802 -BladHark-
Altijd een net gazon!
pi_166688194
waarom hernoemt de vvd zich niet naar de pvpm

partij voor poenerige mensen

lol
Groen ist gras, groen ist gras
Onder mijn voetjes
pi_167433098
Ik vind de referendumtactiek van VVD heel erg goed. Punt dat sowieso zetelsverlies op zou leveren nog een positieve draai weten te geven. Benieuwd wat het voor de peilingen betekent, maar Mark Rutte wordt meer en meer neergezet als de staatsman die als enige in staat is Nederland te leiden in deze tijden. Heel veel facebookvideos en het overleg met 80 neestemmers, wordt enorm goed weggezet allemaal.
  woensdag 4 januari 2017 @ 15:41:45 #291
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_167879119
Ik heb altijd het gevoel dat de VVD een partij is voor de hogere middenklasse met Iphone en Tesla met ambitie van vrijstaand huis en over beleggingen praat op feestjes. Klopt dit beeld nog een beetje?

Ik stem trouwens geen VVD, maar vind wel dat Mark Rutte het heel goed gedaan heeft afgelopen jaren.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_167879675
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:41 schreef trigt013 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat de VVD een partij is voor de hogere middenklasse met Iphone en Tesla met ambitie van vrijstaand huis en over beleggingen praat op feestjes. Klopt dit beeld nog een beetje?

Ik stem trouwens geen VVD, maar vind wel dat Mark Rutte het heel goed gedaan heeft afgelopen jaren.
Klopt, zie post #289.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_167884690
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 november 2016 14:36 schreef Nielsch het volgende:
Zozo, dikke Ton Elias niet op de kandidatenlijst!

http://www.nu.nl/algemeen(...)kandidatenlijst.html

Edit: ow, oud nieuws zie ik nu...
Zo'n dikke volgevreten gast past niet meer bij het imago dat de VVD uit wil stralen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:26:02 #294
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_167884936
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:41 schreef trigt013 het volgende:

Ik ben geen hogere middenklasse, heb geen iPhone of tesla, heb wel oog op een vrijstaand huis, maar ik praat niet over beleggingen op feestjes. Maar ik stem wel VVD. Dat beeld van je heeft overigens nooit geklopt, net als alle andere veel-te-kort-door-de-bocht-beelden over alle politieke partijen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_167887708
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:26 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik ben geen hogere middenklasse, heb geen iPhone of tesla, heb wel oog op een vrijstaand huis, maar ik praat niet over beleggingen op feestjes. Maar ik stem wel VVD. Dat beeld van je heeft overigens nooit geklopt, net als alle andere veel-te-kort-door-de-bocht-beelden over alle politieke partijen.
Dan zit jij dus verkeerd bij de VVD. :')

Al ben je niet de enige helaas.

Modalen en beneden-modalen die denken bij de VVD wat te zoeken te hebben. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 4 januari 2017 @ 21:08:38 #296
65252 Bart
pi_167888012
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

:O
pi_167888042
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef Bart het volgende:

[..]

:O
Goede inhoudelijke reactie. :')

Maar droom lekker verder zou ik zeggen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 4 januari 2017 @ 21:13:36 #298
65252 Bart
pi_167888164
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Goede inhoudelijke reactie. :')

Maar droom lekker verder zou ik zeggen.
Nee, jouw post was doordrongen van intelligente en weldoordachte redenaties :')! Als je een serieuze reactie verwacht op je geblaat, dan moet je een andere user zoeken. Tevens stel ik voor dat je lekker het topic op gaat zoeken van je eigen politieke partij als je alleen maar dit soort kansloze posts kunt/wil maken.
pi_167888388
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 21:13 schreef Bart het volgende:

[..]

Nee, jouw post was doordrongen van intelligente en weldoordachte redenaties :')! Als je een serieuze reactie verwacht op je geblaat, dan moet je een andere user zoeken. Tevens stel ik voor dat je lekker het topic op gaat zoeken van je eigen politieke partij als je alleen maar dit soort kansloze posts kunt/wil maken.
Nee hoor, mijn post was zeer inhoudelijk. De VVD doet nauwelijks iets wat de middenklasse ten goede komt.

Noem anders eens 3 zaken waarvan jij denkt dat dat de middenklasse ten goede komt en waar de VVD voor pleit?

De VVD komt overwegend op voor de belangen van het grootbedrijf (en niet eens zo zeer voor het MKB).
pi_167888899
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jij opende ook niet inhoudelijk. Iets met zaaien en oogsten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')