quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil soms niet erkennen dat ik al 30 ben
Niet alleen met de boodschappenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klein beetje Sex & the city lifestyle zo met die boodschapjes ook
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil soms niet erkennen dat ik al 30 ben
Ook elke week een nieuwe date dan?quote:
En LL jouw boodschappen?quote:
Pssssssssssssssjt!quote:
-Bier (die was op, voor de oplettende lezers!)quote:
Die had je twee jaar geleden moeten kopen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
En uit de educatieve DVD-bak:"
-'How to handle 36-year olds'
Alleen 36 year olds?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
-Bier (die was op, voor de oplettende lezers!)
-Pizza
-Frisse Fruitdrank
-Vuilniszakken
-Chips
Ik doelde meer op de aardbeiencocktails laatst met Ml-etje, op de high tea met 4 dames afgelopen zaterdag...quote:
Ja ik had nog geen ervaring met die leeftijdscategorie. M'n ouders zijn ouder. En de mensen van m'n eigen generatie jongerquote:
Ja ik dacht al aan je jurkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de aardbeiencocktails laatst met Ml-etje, op de high tea met 4 dames afgelopen zaterdag...
Oh en op mijn roze jurk
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
-Pizza
-Frisse Fruitdrank
-Vuilniszakken
-Chips
Ik haat je. Srsly.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van dat bier in een flesje en een krat
Goeiekopie eigen merk bier zeker?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van dat bier in een flesje en een krat
Die jurkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de aardbeiencocktails laatst met Ml-etje, op de high tea met 4 dames afgelopen zaterdag...
Oh en op mijn roze jurk
Een echte man zorgt er voor dat het bier NOOIT op is, voorraad is belangrijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okayquote:-Pizza
Waarom frisdrank als er bier is, tenzij dat is om de nadorst te verhelpen, fris op medische gronden is dan toegestaan.quote:-Frisse Fruitdrank
Heb je geen tuin?quote:-Vuilniszakken
Primaquote:-Chips
Ah en wat wil je ervan opsteken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik had nog geen ervaring met die leeftijdscategorie. M'n ouders zijn ouder. En de mensen van m'n eigen generatie jonger
Nee maar als ik het merk noem krijgen we weer 3 pagina's discussie over wat bocht is en wat nietquote:
Wilde bijna vragen waarom maar die vraag trek ik direct weer in.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goed lijstje, meer heeft een man niet nodig. Ik mis alleen de tissues.
Ik ga nog even bedenken hoe en of ik die aan kan de 19equote:
Daar ben ik gister ook achter gekomen. Rosé is geen goed ideequote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een echte man zorgt er voor dat het bier NOOIT op is, voorraad is belangrijk.
[..]
Voor tijdens het lerenquote:Waarom frisdrank als er bier is, tenzij dat is om de nadorst te verhelpen, fris op medische gronden is dan toegestaan.
Nee, wel een balkonquote:Heb je geen tuin?
Daar heb ik nog 2 dozen van staan. Was laatst erg verkoudenquote:Goed lijstje, meer heeft een man niet nodig. Ik mis alleen de tissues.
Heb je geen tuin?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een echte man zorgt er voor dat het bier NOOIT op is, voorraad is belangrijk.
[..]
Okay
[..]
Waarom frisdrank als er bier is, tenzij dat is om de nadorst te verhelpen, fris op medische gronden is dan toegestaan.
[..]
Heb je geen tuin?
[..]
Prima
Goed lijstje, meer heeft een man niet nodig. Ik mis alleen de tissues.
Dat ligt helemaal aan jou, als jij nou gewoon het goede merk koopt hoeft er ook geen discussie te zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar als ik het merk noem krijgen we weer 3 pagina's discussie over wat bocht is en wat niet
Die groenesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:43 schreef JJH het volgende:
Dat ligt helemaal aan jou, als jij nou gewoon het goede merk koopt hoeft er ook geen discussie te zijn.
Zullen we het forum maar sluiten dan, ál die discussiesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar als ik het merk noem krijgen we weer 3 pagina's discussie over wat bocht is en wat niet
Jawellll dan doe ik ook een jurkje aanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga nog even bedenken hoe en of ik die aan kan de 19e
Maar ik zal het wel weer niet durven
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wilde bijna vragen waarom maar die vraag trek ik direct weer in.
Gevaarlijke vraag!quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga nog even bedenken hoe en of ik die aan kan de 19e
Maar ik zal het wel weer niet durven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |