Nou, zo erg is het bij ons nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Van alle 5 partijen folders, hevig geflyer op straat, allemaal auto's en borden met texten, achter zeker 1/3 van de huizen hangt een poster achter het raam, in de weekenden tractoren met versierde karren en geluidsinstallaties door alle dorpen (hey, het is een plattelandsgemeente!)
Leeft echt heel erg hier dus.
hier ook totaal niet. maar het gaat ook nergens over hier.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef Hukkie het volgende:
Leven de gemeenteraadsverkiezingen in jullie woonplaats ook zo?
Heb er hier niets van mee gekregen, geen flyers in de bus, geen campagnes in het winkelcentrum, helemaal niets.
Vandaag stond er bij een supermarkt ergens buiten het centrum een mevrouw VVD folders uit te delen, dat is alles. Verder lijkt het wel alsof men de verkiezingen met een stille trom voorbij willen laten gaan.
denken de burgers er ook zo over?quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:30 schreef borisz het volgende:
Hier in Velsen leven de verkiezingen wel. Er is al weken veel geflyerd. Er zijn veel debatten geweest en daarbij was de opkomst groter dan vier jaar geleden.
Weet ik niet precies, maar het aantal 'burgers/partijlozen' dat bij de debatten kwam kijken was echt groter dan vier jaar geleden. Dat stemt iig positief.quote:
Zal vrij snel zijn, aan de hand van exitpolls.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:28 schreef phpmystyle het volgende:
Hoelaat wordt de eerste prognose bekend gemaakt?
De nadruk lag op ''hoelaat'', en wanneer is de echte uitslag bekend?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal vrij snel zijn, aan de hand van exitpolls.
Vaak begin van de avond toch al? Vlak nadat de bureaus dichtzijn?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:28 schreef phpmystyle het volgende:
Hoelaat wordt de eerste prognose bekend gemaakt?
Dat klinkt zeker goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, maar het aantal 'burgers/partijlozen' dat bij de debatten kwam kijken was echt groter dan vier jaar geleden. Dat stemt iig positief.
Hier ook lijkt me http://nos.nl/dossier/133681-nederland-kiest/quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:33 schreef Misan het volgende:
Zijn de uitslagen vanavond trouwens alleen op Nederland 1 te volgen?
Vast in een of ander palingdorp.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waar kan ik op Jack de Vries stemmen?
Dat zou wel weer toepasselijk zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |