Ja, hallo..quote:“Telephone” Music Video Update"
Posted on March 6, 2010
Lady Gaga’s music video for “Telephone” featuring Beyonce has been pushed back and will not be released on Monday. The premiere details will be announced on LadyGaga.com shortly. Stay tuned!
nouquote:
een vergelijking die de plank compleet misslaat. Elvis was een totaal andere tijd en zijn muziek had een andere boodschap, bovendien waren zijn looks ook erg belangrijk. Elvis had er jaren opzitten en Lady Gaga komt pas net om de hoek kijken. Met alle respect voor Elvis maar om nou naar een concert te gaan waarvan de artiest dood -dus afwezig- is... Daar valt ook iets van te zeggen...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:00 schreef rubje het volgende:
verbaast mij helemaal niks. Waar een dode artiest alle stadions 30 jaar na zijn dood nog steeds laat vollopen kan een levende artiest als Gaganiet eens een uitverkocht huis genereren?
![]()
los van je keuze; Zou jij naar een vrouw gaan die haar imago alleen moet hebben van een verkleedpartij?
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:54 schreef Tegan het volgende:
Zoek ff op wat de resolutie is en ga daarmee spelen. Of neem een hele grote foto, dan zal het denk ik minder erg zijn.
Als ik een foto heb met die afmeting, zou het dan als ik mijn foon draai ook mooi blijven?quote:Scherm en 3D
* Afmetingen: 2.4”
* Resolutie: 240 x 320 pixels
[...]
quote:What is the 'gaga law'?
(RAH)² (AH)³ + RO (MA + MAMA) + (GA)² + OOH(LA)² = Bad Romance
Nee, als je 320*320 neemt misschien wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[..]
Als ik een foto heb met die afmeting, zou het dan als ik mijn foon draai ook mooi blijven?
Oh, okay.. thanks!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, als je 320*320 neemt misschien wel.
Gevonden wat ik zocht.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Help mij even. :}
Ik wil een nieuwe achtergrond voor mijn foon. Van GaGa, dus. Ik heb nu dit, maar die is alleen mooi als ik mijn foon dicht heb, en hem zoals het 1e plaatje houd. Als ik hem zoals het 3e plaatje hou, is hij een beetje.. tja, uitelkaar getrokken. :}
Hebben jullie een foto van GaGa die op beide manieren mooi blijft?
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Gevonden wat ik zocht.
[ afbeelding ]
Die is mooiquote:Op zondag 7 maart 2010 23:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Gevonden wat ik zocht.
[ afbeelding ]
no wayquote:Op maandag 8 maart 2010 20:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
De clip van Telephone gaat 10 minuten duren.
Paparazzi duurt ook langer.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
no way
op de radio is telephone maar 3 min 30 sec ongeveer
Ik ook! Wel jammer dat er nog steeds in overvloed kaarten beschikbaar zijn. Er is nog geen enkele rang uitverkocht. Had wel een week in bed kunnen blijven liggen ipv speciaal de wekker te zetten en met een kater te zitten F5-en om 10:00 uurquote:
Ja, dat bedoel ik ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:21 schreef kanya het volgende:
Er staat bij bij helemaal geen vak bij. Alleen 'ingang L' en 'staanplaats'.
Misschien heb je wel een VIP ticketquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook.
Nou, iedereen die ik ken die gaat staat bij ingang L.
Endlichhh!quote:The highly anticipated new music video for Lady Gaga’s hit single “Telephone” featuring Beyoncé is coming out tonight!
The 9-minute mini movie, directed by Jonas Åkerlund, will premiere during E! News (starts at 11:30 PM EST / 4:30 AM GMT) and will be released to VEVO / YouTube immediately after its TV debut.
Exciting!
P.S. Be sure to purchase the song on iTunes!
Woon je in Frankrijk? Waarom heb je niet gekozen voor het intiemere Bercy?quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:36 schreef Prego het volgende:
In Frankrijk waren alle kaarten binnen no time uitverkocht.
Onze kaarten waren gisteren aangekomen in Frankrijk, snelle service!
in Lyon, Bercy is een fijne zaal maar mijn ervaring met het Franse publiek is niet geweldig.. En zo kan ik meteen op familiebezoek en een fijne joint rokenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Woon je in Frankrijk? Waarom heb je niet gekozen voor het intiemere Bercy?
Ik ben daar met concerten van Madonna en Mylène Farmer geweest en je hoefde nog geen eens zo laat in de rij te staan om vlak bij het podium te komen.
ik geloof het ze heeft toch zwart haar en ze lijkt op haar zusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Het zusje van GaGa, Natali, zit trouwens ook in de clip.Hebben jullie haar al gespot?
Ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik geloof het ze heeft toch zwart haar en ze lijkt op haar zus
natali heet zequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja.Net voordat het nummer begint, tijdens het vechten.
Ik dacht eerst "huh, GaGa!??!", maar dat is dus Natali! Haha ;p
Ja, dat zeg ik ook net.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
natali heet ze
ik dacht dat natali Gagawas toen ik de clip voor het eerst zag
hier lijkt ze op amy wijnhuisquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook net.
[ afbeelding ]
dikke wenkbrauwen vind ik sowieso 10 keer niks maar verder is ze geweldigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hmm, valt mee.
Ik vind het zooo jammer dat ze steeds haar wenkbrauwen zo dik aan laat zetten, nergens voor nodig! Ze krijgt er echt een.. "hard" gezicht door.
Dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:40 schreef Prego het volgende:
De clip wordt steeds leuker naar mate ik hem vaker zie, d
T moest ook wel want de clip is nou eenmaal ''edgy''quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hmm, valt mee.
Ik vind het zooo jammer dat ze steeds haar wenkbrauwen zo dik aan laat zetten, nergens voor nodig! Ze krijgt er echt een.. "hard" gezicht door.
Zoiets was ook wel te verwachten bij een clip van 9,5 minuut. Ging daar zelf ook van uit.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:12 schreef muay-toy het volgende:
Poll: Lady Gaga, geven of niet?ja nee
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |