Bij wel meer outfits lijkt het haar er niet om te gaan haar figuur mooi uit te laten komenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
GaGa gister tijdens een optreden
Ik vind dit paarse pakje echt zonde.Haar figuur komt helemaal niet mooi uit, eerder raar..
Ik vind deze niet zo geslaagd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:50 schreef kanya het volgende:
[..]
Bij wel meer outfits lijkt het haar er niet om te gaan haar figuur mooi uit te laten komen
Vind je dat nu mee- of tegenvallen? Ik dacht zelf dat dat die kaarten van 85 euro zouden zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
OMG, STAANPLAATSEN ZIJN 65?!
Ok, ik ga echt nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:03 schreef kanya het volgende:
Van livenation.nl:
Rangindeling
1e rang: veld (staanplaatsen) ¤65*
2e rang: zitplaatsen eerste ring ¤85*
3e rang: zitplaatsen eerste ring ¤65*
4e rang: zitplaatsen tweede ring ¤50*
Nu is het net of de staanplaatsen slechter zijn dan de zitplaatsen van de eerste rij. Ik wil graag het beste zicht.. maar voel er niks voor om urenlang zittend naar z'n spectaculaire show te kijken. Als je ruim op tijd komt moet het toch wel lukken redelijk vooraan te komen staan?
Edit: mijn uitspraak hierboven is gebaseerd op de prijzen. Ik realiseer me nu pas dat er rangnummers voor staan. Maar dan snap ik niet dat 1e rang 20 euro goedkoper is terwijl dat de plaatsen zijn die de meeste voorkeur zullen hebben![]()
Meevallen! Ik dacht dat je voor staan ¤85,- moest betalen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:48 schreef kanya het volgende:
[..]
Vind je dat nu mee- of tegenvallen? Ik dacht zelf dat dat die kaarten van 85 euro zouden zijn.
Ik snap de logica achter de prijzen ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Meevallen! Ik dacht dat je voor staan ¤85,- moest betalen!
Nu overweeg ik het om wel te gaan. Moet alleen even 50 euro bij elkaar rapen voor zaterdag, haha.
Ja, ik wil ook heel erg graag. Maar ik heb het geld nog niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef kanya het volgende:
[..]
Ik snap de logica achter de prijzen ook niet![]()
Ik kreeg de indruk dat je sowieso wel zou gaan trouwens. En 50 euro? Ga je dan voor 4e rang (zitplaatsen)?
wauwquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Jonathan Ross show interview
Telephone?
quote:Its so silly,I do these interviews, + they say Gaga "arent u sick of the life," I think to myself, if they only knew how much I love my fans
about 5 hours ago via web
Nieuwe tweets.quote:LITTLE MONSTERS!! Today is an exciting day. Telephone become our SIXTH NUMBER 1 RECORD IN A ROW IN AMERICA! I love you so much! Celebrate!
about 2 hours ago via web
Mag ik die 2 kaartjes voor een avondje Bad Romance?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:55 schreef Rechterbal het volgende:
Ik koop 3 tickets...
1 voor mezelf, en 2 om andere mensen mee te naaien!
Ligt eraan hoe goed die Bad Romance is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mag ik die 2 kaartjes voor een avondje Bad Romance?
In ruil voor een ride on your discostick zeker?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:31 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed die Bad Romance is.
Hmmmm.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:31 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed die Bad Romance is.
Leuke headsetquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Jonathan Ross show interview
Telephone?
Voor de gelegenheid strooi ik er ook nog wat glitter op.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
In ruil voor een ride on your discostick zeker?
quote:
you taste just like glitter mixed with rock and roll.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Voor de gelegenheid strooi ik er ook nog wat glitter op.
think you really hot, hot?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
you taste just like glitter mixed with rock and roll.
Oh, ik hoorde het vandaag voor het eerst.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:52 schreef Rechterbal het volgende:
Hebben ze al vaak gebruikt bij Passion for fashion of hoe dat programma ook heet. (Omg, wat ben ik gay)
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:40 schreef Rechterbal het volgende:
Ben ik trouwens gek als ik een sequinblazer aandoen tijdens het Gaga-concert?
Niet eens door deze geweldige performance?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:06 schreef Toad het volgende:
GaGa Top 5:
1. Paparazzi - dat komt vooral door de liveversie van vorig jaar, zie:
Oh my, i fucking love this?!quote:
Oh, dat doe ik sowieso. ben alleen benieuwd op reacties!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Doe gewoon aan waar je je fijn in voelt.
Ah, ja dat is misschien wel zo, maar die act met dat bloed en de ontzetting in de zaal en hoe ze er uiteindelijk bijhangt, geweldigquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:15 schreef Toad het volgende:
@Scott: die versie is best geinig. Maar ik vind die andere versie muzikaal gezien beter.
Ik heb kunstacademie gedaan, viel wel mee (in mijn tijd en dat was alweer 5 jaar geleden) met de GaGa'tjes.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef Rechterbal het volgende:
Ik haat mijn studie.
Waarom heb ik niet kunst gekozen en was ik creatief, ffs!
Mensen op de kunstacademie lopen zovele leuker rond. Mini-gaga'tjes.![]()
Dat ziet er goed uit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe telephone pic!
Ow, wacht...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:20 schreef Toad het volgende:
Wat een normaal gesprek opeens. De vorige keer was het een heel stroef interview.
Duitsland? Dat gaat me te ver, daar krijg ik niemand naar toe joh.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:41 schreef Toad het volgende:
@Cee: je hebt nog wat extra kansen volgende week in Duitsland. Dus blijf relaxed.
Ik vraag me alleen af waarom Beyoncé vindt dat het lijkt alsof ze soms op Grand Central Station is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:39 schreef Toad het volgende:
Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh
Stop telephonin' me!
Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh
I'm busy!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waarom Beyoncé vindt dat het lijkt alsof ze soms op Grand Central Station is.
Haha.. goed plan. Dit is niet goed voor mijn hart!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:16 schreef Cee het volgende:
Damn, en nu maar eens even een lekkere kop thee om de (onnodige?) stress weg te drinken.
Ik vind het een handig maar tegelijkertijd zeer riskant systeem, zo'n pdf ticket. Ik hoef m'n computer of usb maar ergens onbemand rond te laten slingeren (niet dat ik dat makkelijk doe) en iemand kan er zo met je kaartjes vandoor gaan en ze kopiėren en doorverkopen etc.quote:
Hoezo niet? Waar heb je ze besteld? Of wacht, iemand heeft ze voor jou besteld en je weet niet of het die persoon is gelukt?quote:
Ik wilde ze eigenlijk ook op papier, maar ik was iets vergeten aan te vinken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het een handig maar tegelijkertijd zeer riskant systeem, zo'n pdf ticket. Ik hoef m'n computer of usb maar ergens onbemand rond te laten slingeren (niet dat ik dat makkelijk doe) en iemand kan er zo met je kaartjes vandoor gaan en ze kopiėren en doorverkopen etc.
De moeder van mn vriend heeft ze besteld voor mij, mn vriend en 2 vriendinnen van mij. EN WE HEBBEN ZEEEEEEEE.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoezo niet? Waar heb je ze besteld? Of wacht, iemand heeft ze voor jou besteld en je weet niet of het die persoon is gelukt?
- edit: er zijn nog steeds arenakaartjes beschikbaar dus het moet toch wel gelukt zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |