Haha.. goed plan. Dit is niet goed voor mijn hart!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:16 schreef Cee het volgende:
Damn, en nu maar eens even een lekkere kop thee om de (onnodige?) stress weg te drinken.
Ik vind het een handig maar tegelijkertijd zeer riskant systeem, zo'n pdf ticket. Ik hoef m'n computer of usb maar ergens onbemand rond te laten slingeren (niet dat ik dat makkelijk doe) en iemand kan er zo met je kaartjes vandoor gaan en ze kopiėren en doorverkopen etc.quote:
Hoezo niet? Waar heb je ze besteld? Of wacht, iemand heeft ze voor jou besteld en je weet niet of het die persoon is gelukt?quote:
Ik wilde ze eigenlijk ook op papier, maar ik was iets vergeten aan te vinken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het een handig maar tegelijkertijd zeer riskant systeem, zo'n pdf ticket. Ik hoef m'n computer of usb maar ergens onbemand rond te laten slingeren (niet dat ik dat makkelijk doe) en iemand kan er zo met je kaartjes vandoor gaan en ze kopiėren en doorverkopen etc.
De moeder van mn vriend heeft ze besteld voor mij, mn vriend en 2 vriendinnen van mij. EN WE HEBBEN ZEEEEEEEE.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoezo niet? Waar heb je ze besteld? Of wacht, iemand heeft ze voor jou besteld en je weet niet of het die persoon is gelukt?
- edit: er zijn nog steeds arenakaartjes beschikbaar dus het moet toch wel gelukt zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |