ik denk het ook. Maar, ondertussen is het maart. Ik denk dat ik er nog wel een maandje in zit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Als je terug in Nederland bent en hier weer normale Nederlandse winters zijn (lees: zonder sneeuw) dan ga je die sneeuw nog missen joh
Nou, d'r is hier al een week weinig in het huishouden gedaan en als mensen zeggen langs te komen ga ik opruimen en schoonmakenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
Fnuffel voor Isa![]()
Moeten we je even komen knuffelen of wil je met rust gelaten worden? (Wij zijn tegenwoordig meteen zo'n horde mensen)
En hier ook heerlijk weerNet voor het eten met Leander in de speeltuin achter ons huis geweest. Glijbaan, schommel, wipkip... Hij was helemaal blij, even alleen met mama
Ergste winter in 20 jaar in Zweden hoorde ik op de radio vorige week.quote:
Schrok je dat er plots mannen in een bakje langskwamen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ze zijn hier de gevelplaten beter aan het vast zetten na dat fiasco dat er 1 was afgewaaid, wat een lawaai en mannen in een bakje langs mn raam
Nou ja, wij hebben hier ook wekenlang in de sneeuw gezeten, dus het verbaast me niets dat het noordelijk ook veel meer was dan normaal.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef borisz het volgende:
Ergste winter in 20 jaar in Zweden hoorde ik op de radio vorige week.
neuh ik wiist dat t ging gebeuren en hoorde hele ochtend al wat boorlawaai maar nu zijn ze dus aanbeland bij de platen tussen mijn ramen inquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schrok je dat er plots mannen in een bakje langskwamen?En toch wel wat vaag hoor van zo'n nieuw gebouw.
Fijn hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zo maar even op t fietsje naar De Bilt voor wat boodschapjeshet weer is lief vandaag
voldoendequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:25 schreef borisz het volgende:
Cijfer terug voor mijn paper terug van het werkcollege accounting. een 6. Wist ik ook wel, was zelf niet tevreden maar gezien de situatie waarin ik mijn paper heb moeten maken kan ik er wel mee leven.
linkjequote:Acute renal colic is probably the most excruciatingly painful event a person can endure. Striking without warning, the pain is often described as being worse than childbirth, broken bones, gunshot wounds, burns, or surgery.
Hmmmm, bescherm Isa tegen zichzelf, ga nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, d'r is hier al een week weinig in het huishouden gedaan en als mensen zeggen langs te komen ga ik opruimen en schoonmaken(uiteraard ben je van harte welkom, met al je mannen en ik weet dat je niet opkijkt van wat rommel
)
Dat speeltuintje is geweldig! Vrijwel direct achter jullie huis en dan ook beschut betreffende wegen etc
Ik weet nu zelfs hoe het voelt, dus mij maken ze niet bang meer. Want bij een bevalling is 1 ding zeker: het is eindig en je krijgt er iets moois voor terugquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
Wat let je, Isa? Alle ingredienten zijn aanwezig, toch?
Dat zei ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wat aan het rondlezen op medische sites, leuke intro hier:
[..]
linkje
Zwangerschap & bevalling: kom maar op
Toen de dokter vorige week zei dat hij er aan kwam ben ik de strijkplank op gaan ruimen en daarna toch maar weer ter aarde gestortquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef freecell het volgende:
Hmmmm, bescherm Isa tegen zichzelf, ga niet
Nou ja, neem aan dat een bevalling geen flankpijn geeftquote:
Ik had nota bene koorts en mevrouw de assistente bleef haar mantra maar herhalen dat 'geen vervoer is geen reden voor doktersbezoek'. Nee, geen vervoer misschien niet, maar een medisch spoedgeval welquote:The presence of pyuria, fever, leukocytosis, or bacteriuria suggests the possibility of a urinary infection and the potential for an infected obstructed renal unit or pyonephrosis. Such a condition is potentially life threatening and should be treated as a surgical emergency.
Is ook zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet nu zelfs hoe het voelt, dus mij maken ze niet bang meer. Want bij een bevalling is 1 ding zeker: het is eindig en je krijgt er iets moois voor terug
en ik vind het toch nog iets te vroeg in de relatie hooral moet ik niet nog jaren wachten, weet ik ook wel
![]()
Jawelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, neem aan dat een bevalling geen flankpijn geeft
Was je verdwaald?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:23 schreef freecell het volgende:
Háááágel.
Meer hagel.
Al wel een half uur hagel!
Is er ook nogquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
waar heb je de zon gelaten dan??
Een kleinkind krijgen is nog makkelijkerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet nu zelfs hoe het voelt, dus mij maken ze niet bang meer. Want bij een bevalling is 1 ding zeker: het is eindig en je krijgt er iets moois voor terug
Heeft dr. Rossi wel een kinderwens ?quote:en ik vind het toch nog iets te vroeg in de relatie hooral moet ik niet nog jaren wachten, weet ik ook wel
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Bluezz: moet nog wel een beetje wennen aan salade caprese als lunch maar verder.. KAAS!![]()
Ohh die had ik gister!! maar dan met yoghurt ipv huttekasequote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik verbouw dagelijks de menu's hoor
![]()
Vandaag een komijnenkaasje, komkommer, dille, peper, huttenkase rommel in een bakkie
* Bluezz gaat deel 3 van het huishouden boven doen
I love it when a plan comes together
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ben je ook aan het Dr-F'en, Sunny?
Moet je ook regelmatig eieren eten bij dat dieet?
Klinkt heel lekker! *Noteert voor volgende week*quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
straks weer lekker koken voor mezelf, ben goed bezig sinds afgelopen vrijdagNu kipfilet gevuld met kruidenroomkaas omwikkeld met spek en een rucolastamppotje
en wat staat er bij jullie op het menu?
Leuk sun!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:ohjee..
Ohja vanavond fotoopdracht: ouwelullenband portretteren voor een poster
Oh yeah mommaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoor, lieverd, voel me prima(voor zolang als dat het duurt, vertrouw mijn lijf voor geen meter meer)
Fijn dat het allemaal zo goed gaat met XenaDie knapt vast snel op en dan kan ze weer achter vogeltjes aanrennen (en hopenlijk niet vangen, beest eet maar whiskas hoor). Dr. Rossi wil overigens dolgraag kinderen. En een poes. En ik wil geen poes.
Kan je er niet een paar leasen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:43 schreef Duderella het volgende:
Ik voel me helemaal actief, jong en succcesvol. Ik ben bijna geneigd vrolijk fietsend, met haren wapperend in het lentebriesje, mijn spontane en knappe montessori-kinderen van de vioolles te gaan halen. In zo'n jong-en-succesvolle-moeder-bakfiets.
Maar dan staan ze vast raar te kijken bij de plaatselijke muziekschool.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:43 schreef Duderella het volgende:
Ik voel me helemaal actief, jong en succcesvol. Ik ben bijna geneigd vrolijk fietsend, met haren wapperend in het lentebriesje, mijn spontane en knappe montessori-kinderen van de vioolles te gaan halen. In zo'n jong-en-succesvolle-moeder-bakfiets
Geniaalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:49 schreef SeaOfLove het volgende:Have fun, Dude! ik mis mijn dochter geloof ik, ben nu sesamstraat aant kijken
aankomen in weke zin?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef SeaOfLove het volgende:
ik merk btw dat mijn maag weer wat groter wordt, wil een kilo of 3 aankomen en ben sinds vorige week woensdag best stevig gaan ontbijten en lunchen en 's avonds ben ik voor het avondeten echt misselijk van de honger. en nu 's ochtends ook als ik wakker word en lunsj hoef ik ook echt niet meer over te slaan
wokmeukjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
straks weer lekker koken voor mezelf, ben goed bezig sinds afgelopen vrijdagNu kipfilet gevuld met kruidenroomkaas omwikkeld met spek en een rucolastamppotje
en wat staat er bij jullie op het menu?
Mja gewoon een eigen bedacht receptquote:
Zou u niet eerst afstuderen, lieverd?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoor, lieverd, voel me prima(voor zolang als dat het duurt, vertrouw mijn lijf voor geen meter meer)
. Dr. Rossi wil overigens dolgraag kinderen. En een poes. En ik wil geen poes.
spek op de botten, voor spieren moet je sportenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:52 schreef z80 het volgende:
[..]
aankomen in weke zin?
meer spek op de botten, of meer spieren?
mager zag je er niet uit tijdens de meet.
Ruilen? Je mag zo 5 kilo spek van mij hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
spek op de botten, voor spieren moet je sportenmijn broeken zakken van mijn kont en blubberen op mijn bovenbenen, zelfs mijn skinny-jeans
met een kilo of 54 moet alles weer goed zitten
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:30 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL even traantje wegpinkt.... net milou aan de telefoon gehad, ze zei: mammie ik jou missen, jij mij nu komen halen! en ze moest huilen toen ze moest ophangenIk nu ook dus...heb me maar even groot gehouden aan de foon.
Ja dat is best lastig hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:30 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL even traantje wegpinkt.... net milou aan de telefoon gehad, ze zei: mammie ik jou missen, jij mij nu komen halen! en ze moest huilen toen ze moest ophangenIk nu ook dus...heb me maar even groot gehouden aan de foon.
Gelukkig ben je jong en flexibel genoeg om je snel aan de nieuw ontstane situatie te kunnen aanpassen, toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:41 schreef LieLie het volgende:
Ja, behoorlijk.
Loop er uiteindelijk geen vertraging door op, maar de knop moet wel even om...
Ja schatje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zou u niet eerst afstuderen, lieverd?
Hee zou je dat mensen aanraden, yoga? Ik ben naar ontspanningsdingen aan het zoeken in mijn voorbereiding voor tentamens, en nu hoor ik aan alle kanten dat yoga daarvoor goed zou zijn. Ik ben niet zo zweverig - en jij volgens mij ook nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Duderella het volgende:
Ik geef yoga de schuld. Opeens heb ik mezelf gevonden hé.![]()
![]()
Haaaa een half jaartje maarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:32 schreef LieLie het volgende:
Zo.![]()
Denk je dat je de rest van je studie mooi uitgestippeld hebt, hoor je opeens iets wat nergens te vinden is, waar nooit iemand je op gewezen heeft, waardoor je de planning om moet gooien![]()
Stage was informeel al rond, moet nu ineens een half jaar later, omdat een ander half jaar, alleen in het half jaar dat ik stage zou lopen wordt aangeboden.
Morgen maar bellen, regelen en de knop om.. Niet meteen op stage, eerst na de vakantie terug naar school
Die existentiële crisis heh. Ik zou m ontkennen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Duderella het volgende:
Ik heb een existentiële crisis (denk ik!) en nu dreig ik mijn hele carrière te cancellen omdat ik vrijwilligerswerk wil doen, namelijk iets met geitjes of met mensen die om welke reden dan ook een salivaoverschot produceren dan wel ledematen missen of andere wezenlijke lichaamsfuncties ontberen.Het zou mij niet verbazen als ik aanstonds louter in wit gekleed door het leven ga en bij de opkomst van de zon mantra's zing onder de pruimenboom.
Ik geef yoga de schuld. Opeens heb ik mezelf gevonden hé.![]()
![]()
Wel ga ik als de wiedeweerga een koppeltje dure vakanties afwerken, voor de altruïstische zeven magere jaren hier aanbreken.![]()
Oh Lie, wat balen van je studieverloop! Maar in the long run gaat het om intrinsiek geluk meid.![]()
Nee maar ik snap het wel hoor. Je hebt je ergens op ingesteld en dan blijkt het buiten jouw invloed om, anders te gaan verlopen. That sucks!
Dat jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Duderella het volgende:
Oh Lie, wat balen van je studieverloop! Maar in the long run gaat het om intrinsiek geluk meid.![]()
Nee maar ik snap het wel hoor. Je hebt je ergens op ingesteld en dan blijkt het buiten jouw invloed om, anders te gaan verlopen. That sucks!
Allebei te duur, 250 mg?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, en grotelevensvraag
van vandaag in de AH:
Blooker pure Cacao: 1.50 EUR per 250mg
Droste pure Cacao: 2.50 EUR per 250mg
Toch maar de Droste gepakt. Damn you marketing!!!
Ik ben het gaan doen uit nieuwsgierigheid. Het leek me maar zweverig maar hé, wel komisch om het eens te proberen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee zou je dat mensen aanraden, yoga? Ik ben naar ontspanningsdingen aan het zoeken in mijn voorbereiding voor tentamens, en nu hoor ik aan alle kanten dat yoga daarvoor goed zou zijn. Ik ben niet zo zweverig - en jij volgens mij ook niet- dus zou je yoga zelfs aan niet-zweverige mensen willen aanraden?
En dan specifiek wat voor yoga?
Jij gaat niet winnen, jaaaaaaaaquote:
Maar de geitjes dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die existentiële crisis heh. Ik zou m ontkennen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
Medidatieve yoga had ook mijn voorkeur. Moet wat meer tot rust komen in mijn drukke fantasiehoofdje. Kun je yoga ook via een DVDdoen, of werkt het beter in een real-life groep?
Jawelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Sunny.......
[..]
Jij gaat niet winnen, jaaaaaaaa![]()
Coolquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:
ohjee..
Ohja vanavond fotoopdracht: ouwelullenband portretteren voor een poster
Oh jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jawelik de ene en jij de andere prijs was het toch??
![]()
zelfs ik ben begonnen met yoga. Via podcast, dat wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee zou je dat mensen aanraden, yoga? Ik ben naar ontspanningsdingen aan het zoeken in mijn voorbereiding voor tentamens, en nu hoor ik aan alle kanten dat yoga daarvoor goed zou zijn. Ik ben niet zo zweverig - en jij volgens mij ook niet- dus zou je yoga zelfs aan niet-zweverige mensen willen aanraden?
Ja. Yoga voor dummies en Meer Yoga voor dummiesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
Medidatieve yoga had ook mijn voorkeur. Moet wat meer tot rust komen in mijn drukke fantasiehoofdje. Kun je yoga ook via een DVDdoen, of werkt het beter in een real-life groep?
Ga dan 1 dagdeel in de 2 weken vrijwilligerswerk doen. Maar je moet wel je welstandsniveau behouden. Denk dat je anders misschien wel ongelukkig wordt.quote:
daar ben ik ook wel benieuwd naar. maar met yoga moet je toch totaal ontspannen met de ogen dicht? ik kan dat niet en ga alleen maar tjekken wie er nog meer zijn/haar ogen open heeftquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, zou me niet relaxt voelen metrosexuele man zijnde tussen al die midlifecrises Viva-vrouwtjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het eerst maar eens bij een juf doen, en dan wellicht wat verder beunen met een DVD.![]()
Het komt niet in een potje met instant happiness steer.
Die zijn allemaal geruimd vanwege de Q-koorts.quote:
Ik was zonder voorgenoemd welstandsniveau anders ook stikgelukkig hoor. Ik heb alles gekend van armoe thuis tot miljonairsvrouw (geen gebbetje, al klinkt het een beetje als een smartlap uit de Jordaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ga dan 1 dagdeel in de 2 weken vrijwilligerswerk doen. Maar je moet wel je welstandsniveau behouden. Denk dat je anders misschien wel ongelukkig wordt.
quote:
Jeetje, wat een dubbel nieuws. Fijn dat de oorzaak van de pijn is gevonden, maar spijtig dat het deze gevolgen heeft. Wens haar alle goeds van deze kant en ik hoop écht dat ze na de operatie min of meer opgelucht kan ademhalen en kan herstellen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Rtificial het volgende:
Zo, allereerst eens iedereen bedanken van wie er vandaag kaartjes bezorgd waren bij DE:
Ik heb de kaart gezien die vanaf de meet gestuurd is, teveel namen om te onthouden, sorry
Verder van Freecel; en Tara, van Den_Haag, en waarschijnlijk nog meer die ik nu vergeten ben.
Ze vindt de kaartjes echt heel lief, leuk en fijn![]()
Dan ook wat minder goed nieuws dat we vandaag kregen.
Ons elfje gaat morgen onder t mes. Bij een CT scan vandaag is er gezien dat er een flinke cyste, gevuld met vies, geinfecteerd vocht, op d'r alvleesklier groeit. Dat ding is nu zo'n 12cm groot.
Doordat deze flink drukt op de ontsteking en daardoor pijn veroorzaakt, en doordat ie geinfecteerd is, hebben ze besloten dat ze deze moeten laten leeglopen.
Om dit te doen gaan ze morgen de cyste aan de maag vast hechten, en vervolgens een gaatje vanuit de maag naar de cyste maken om em in de maag leeg te laten lopen. Klinkt vies, maar schijnt de beste methode te zijn.
Omdat ze DE dan toch al open hebben, verwijderen ze direct de galblaas.
Op zich natuurlijk prima dat ze snel reageren en de boel regelen, maar t is wel zo dat het eigenlijk juist vooral niet de bedoeling was te opereren in verband met het risico hiervan. Dus wat dat betreft best zorgwekkend nieuws. Ons elfje is ook erg gespannen, en vindt het allemaal behoorlijk eng
Dus nu duimen dat morgen alles goed gaat, en dat de pijn daarna een beetje minder is. Momenteel wordt ze bijna ieder half uur platgespoten
Je moet je vingers ook niet in hun bekkie stekenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:47 schreef Duderella het volgende:
![]()
Ze kunnen trouwens wel bijten als de pest, die beesten.
Hoe ging de shoot?
Ik heb nog nooit van mijn leven een Viva van dichtbij gezien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, zou me niet relaxt voelen metrosexuele man zijnde tussen al die midlifecrises Viva-vrouwtjes.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je moet je vingers ook niet in hun bekkie steken![]()
![]()
Enneh:
[ afbeelding ]
Simpel edoch doeltreffend..
O M F Gquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Enneh:
[ afbeelding ]
Oosters als ik ben, zal ik medidatieve Yoga eens uitproberen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mijn leven een Viva van dichtbij gezien.![]()
En er zitten hele stoere mannen bij ons op yoga hoor. Ik ga dan geheel in mijn gevoel altijd een beetje van mijn matje af, al zoekende naar mijn kern en die vind ik dan soms zo maar bij de buurman!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Enneh:
[ afbeelding ]
Moet Wierden niet met een hoofdletter?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Enneh:
[ afbeelding ]
Een ventilatorquote:
Ehhmm.. ja..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet Wierden niet met een hoofdletter?.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:54 schreef TAV74 het volgende:
Damn, Rutger Hauer wordt gezocht zie ik op Opsporing verzocht
Wel slim dat hij een Vlaams accent acteerde![]()
nog lang niet bijgelezen, maar damz wat ontzettend spannend allemaalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Rtificial het volgende:
Zo, allereerst eens iedereen bedanken van wie er vandaag kaartjes bezorgd waren bij DE:
Ik heb de kaart gezien die vanaf de meet gestuurd is, teveel namen om te onthouden, sorry
Verder van Freecel; en Tara, van Den_Haag, en waarschijnlijk nog meer die ik nu vergeten ben.
Ons elfje gaat morgen onder t mes. Bij een CT scan vandaag is er gezien dat er een flinke cyste, gevuld met vies, geinfecteerd vocht, op d'r alvleesklier groeit. Dat ding is nu zo'n 12cm groot.
Doordat deze flink drukt op de ontsteking en daardoor pijn veroorzaakt, en doordat ie geinfecteerd is, hebben ze besloten dat ze deze moeten laten leeglopen.
Om dit te doen gaan ze morgen de cyste aan de maag vast hechten, en vervolgens een gaatje vanuit de maag naar de cyste maken om em in de maag leeg te laten lopen. Klinkt vies, maar schijnt de beste methode te zijn.
Op zich natuurlijk prima dat ze snel reageren en de boel regelen, maar t is wel zo dat het eigenlijk juist vooral niet de bedoeling was te opereren in verband met het risico hiervan. Dus wat dat betreft best zorgwekkend nieuws. Ons elfje is ook erg gespannen, en vindt het allemaal behoorlijk eng
Dus nu duimen dat morgen alles goed gaat, en dat de pijn daarna een beetje minder is. Momenteel wordt ze bijna ieder half uur platgespoten
Ik heb vorige week een yogalesje gevolgd, maar ik vond het echt niets. 't Ging me veel te snel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
Oh man, dit is weer helemaal geen fijn nieuws. Wat krijgt ze het toch te verduren, die ElfHoe laat is ze morgen aan de beurt? Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht, Rt!
Wat betreft de yoga: ik vind het echt briljant, en het echte yoga-gevoel leer je niet van een DVD, vind ik. Het is die combinatie van rustige, diepe ademhaling met een sterke focus op het ervaren van je eigen lichaam die het voor mij zomaakt. Omdat je inderdaad van nature de neiging hebt om te kijken of je buurvrouw haar rug verder kan buigen dan jij
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een yogalesje gevolgd, maar ik vond het echt niets. 't Ging me veel te snel..
Nou, dan moet je voor de grap eens een proeflesje aan de Rabenhaupt komen doen. Da's echt heeeeel slow cooooking.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een yogalesje gevolgd, maar ik vond het echt niets. 't Ging me veel te snel..
We moesten echt van de hond door je knieën in de cobra in 1 ademhaling of zo. Terwijl ik dat à la Pilates op het ritme van m'n ademhaling wilde doen. Ik liep dus constant achter de feiten aan. Daar wordt het niet rustgevender van.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Dat hoort niet! Of dat is het bij ons in ieder geval niet.
WAAR heb jij yoga gedaan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We moesten echt van de hond door je knieën in de cobra in 1 ademhaling of zo. Terwijl ik dat à la Pilates op het ritme van m'n ademhaling wilde doen. Ik liep dus constant achter de feiten aan. Daar wordt het niet rustgevender van.. En dat zonnegroetgedoe hoeft van mij ook niet zo.
Bij mijn sportschool, Fit 4 Free. Ik ben wel heel erg fan van de lessen Pilates daar!quote:
Pfff. Nou, hou ons op de hoogte, ik hoor graag hoe het met haar gaat. Arme meidquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:37 schreef Rtificial het volgende:
Geen idee hoe laat ze morgen aan de beurt is. Ze gaat er tussen geschoven worden, bij voorkeur in de ochtend, maar dat is niet zeker.
Ik denk eigenlijk dat je geen yoga moet volgen bij een sportschool. Dan krijg je die volstrekt onzinnige aftreksels als power yoga.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij mijn sportschool, Fit 4 Free. Ik ben wel heel erg fan van de lessen Pilates daar!. Daar kom ik wel echt van tot rust én ik kan bijna met m'n platte handen op de grond.
.
Maar goed, ik kan normaal ook niet op het tijdstip van de yogales, vorige week alleen toevallig een keertje.
Ja ik heb je hele reisverslag hier paraat!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
't Is voor mij erg afhankelijk van de docent, hoe goed ik ontspan. De gewone docent hier is een wat oudere man, die vind ik heel prettig en rustig. Zijn invalster is echt een kwebbel
Dude, je hebt toch wel het adres opgeslagen van die mountain retreat in Puerto Rico? Dat vond ik echt de ultieme yoga-ervaring
Ik vond Pilates altijd wel erg lekker. Niet lekker zoals yoga dat doet, maar wel fijn stretchen met je lijf. Ik had wel het idee dat het echt goed werkte als je het een paar keer per week deed. Je lijf moet er een beetje op ingesteld raken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga met mijn schoonmoeder 1x per week fitnessen, en volgens mij doen ze daar ook pilates achtige dingen.. misschien toch eens een keer een proeflesje doen..
Wat doe jij met je apparatuur?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:51 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn foon is op hol geslagenDit is de 2de foon die meldt dat het ding aan het opladen is terwijl de oplader niet in de buurt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:59 schreef Den_Haag het volgende:
Busted!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Hmm paar keer per week gaat hem niet worden, maar misschien is 1x/week wel lekker genoeg voor mequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vond Pilates altijd wel erg lekker. Niet lekker zoals yoga dat doet, maar wel fijn stretchen met je lijf. Ik had wel het idee dat het echt goed werkte als je het een paar keer per week deed. Je lijf moet er een beetje op ingesteld raken.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:59 schreef Den_Haag het volgende:
MIETJUHHHHHHHHHHHHHHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Gewoon een keer doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm paar keer per week gaat hem niet worden, maar misschien is 1x/week wel lekker genoeg voor me
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:05 schreef Tezz het volgende:
En nu ga ik nog een hamkaastaart de oven in schuiven en mijn etagiere leegmaken voor de hapjes morgen, want tralalalala, Teske is morgen jarig! Jaja, ik word 35 jaartjes jong maar ben nog steeds zo blij als een kip!
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:05 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Ik kom even zwaaien! Heb tussen de bedrijven door wel een beetje terug gelezen, pff, heftig hoor voor DE! Maar waarschijnlijk is dit wel het echte begin van het herstel.....
En nu ga ik nog een hamkaastaart de oven in schuiven en mijn etagiere leegmaken voor de hapjes morgen, want tralalalala, Teske is morgen jarig! Jaja, ik word 35 jaartjes jong maar ben nog steeds zo blij als een kip!
Soms reageer ik ook zo op mijn (freelance) werk, maar dan bedenk ik me dat ik me toch in een vrij luxe positie bevind en dat veel mensen een moord zouden willen doen voor mijn baan, en dan denk ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Anyway.. ik ga maar naar bed of zo.. morgen weer werken
Wandelen. Veel wandelen. En als je daar mee klaar bent: weer wandelen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
helpt me vooral de rugpijn te verlichten
Ik denk zo ook wel eens. Bah, dan heb ik echt geen zin... Maar nu, in crisistijden en vooral erg drukke tijden vind ik het heerlijk op mijn werk! Ik werk op dubbele snelheid en ben er goed in! Tralalala! Mijn volgende werkgever wordt er ook eentje waar ik me helemaal kan uitleven. Hard werken, 100% loyaliteit en voldaan thuiskomen (nu nog een werkgever zoeken die me dat kan bieden).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Anyway.. ik ga maar naar bed of zo.. morgen weer werken
Nou ja, soms voelt je doelgroep ook zo, als journalist.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soms reageer ik ook zo op mijn (freelance) werk, maar dan bedenk ik me dat ik me toch in een vrij luxe positie bevind en dat veel mensen een moord zouden willen doen voor mijn baan, en dan denk ik
Maargoed, mijn baan heeft dan ook weinig met jengelende kinderen te maken.
Is hij weer ergens?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:18 schreef Tezz het volgende:
Wat is die Joran van der Sloot toch een misselijk mannetje. Bah.
Dat is best cryptisch Dude.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou ja, soms voelt je doelgroep ook zo, als journalist.
Al ligt dat dan altijd wel weer aan jezelf.Wat jij wilt strookt niet altijd met wat je lezers willen weten.
Ja, hij heeft zogenaamd zijn echte verhaal verteld. Was zondagavond op tv en wordt nu herhaald (rtl 5).quote:
Las in de krant dat het OM op Aruba die video al vorige zomer had en het niet gelooft #nonnieuwsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zogenaamd zijn echte verhaal verteld. Was zondagavond op tv en wordt nu herhaald (rtl 5).
Oh dat kan ik volgens mij niets eens ergens in huis ontvangen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zogenaamd zijn echte verhaal verteld. Was zondagavond op tv en wordt nu herhaald (rtl 5).
Ja, interview is van september 2009. Ik geloof niet dat wij ooit nog te weten krijgen hoe het nu echt gebeurd is...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Las in de krant dat het OM op Aruba die video al vorige zomer had en het niet gelooft #nonnieuws
Oke: samenvatting: Joran doet net of ie nu het echte verhaal vertelt. Huilt wat, is wat opstandig, vertelt een nepverhaal dat ze van een balkon gevallen is en dat hij er echt niets aan kon doen. Lijk weggemoffeld want ohoh 'ik heb er echt niet aan gedacht de autoriteiten in te schakelen' en weer verder janken. Einde interview.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh dat kan ik volgens mij niets eens ergens in huis ontvangen.
Dus dan hoor ik het wel uit de krant, hoe dat afloopt.
Wat dan? Er onder slapen? De puzzel maken? De strip lezen? De vis in rollen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Krant
Ik heb volgens mij nog nooit een krant gekocht met als doel het nieuws erin te lezen.
Da's het leuke van nieuwe media: je kunt je lezers lekker met een riek prikken en dan heerlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou ja, soms voelt je doelgroep ook zo, als journalist.
Al ligt dat dan altijd wel weer aan jezelf.Wat jij wilt strookt niet altijd met wat je lezers willen weten.
Ja, ik ben lekker vrij morgen! Ik verwacht morgenmiddag wat vriendinnen met kinderen (gezellig! De bovenste etage van de etagiere staat helemaal vol met oud-hollandse snoepjes inmiddels). En morgenavond een select groepje vrienden om onder het genot van een goed glas wijn en wat hapjes het glas te heffen op eenieders gezondheid.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz, jarig morgenLeuk! Hele avond visite en hapjes?
Nee, krantenmepper spelen. Is leuk in een groep als je elkaars namen niet kent. Eén iemand gaat in het midden staan met een krant, en moet dan een willekeurig persoon in de kring meppen. Diegene die gemept gaat worden moet zo snel mogelijk een naam van iemand anders roepen, die dan gemept gaat worden, tenzij hij weer een andere naam roept, etc.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat dan? Er onder slapen? De puzzel maken? De strip lezen? De vis in rollen?
Voor duiding, achtergrond, onderzoek en analyse lijkt het me het enige medium hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Krant
Ik heb volgens mij nog nooit een krant gekocht met als doel het nieuws erin te lezen.
Hier ook standaard een rondje online-kranten 's morgens. Ik neem af en toe een proefabonnementje op het Eindhovens Dagblad voor het regionale nieuws en het gezellig-knisperen-aan-de-grote-tafel-gevoel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, krantenmepper spelen. Is leuk in een groep als je elkaars namen niet kent. Eén iemand gaat in het midden staan met een krant, en moet dan een willekeurig persoon in de kring meppen. Diegene die gemept gaat worden moet zo snel mogelijk een naam van iemand anders roepen, die dan gemept gaat worden, tenzij hij weer een andere naam roept, etc.
Maar zelfs dat is al heel lang geleden. Ik doe eigenlijk alles online.
Ik koop de laatste tijd wel eens een NRC next voor wat achtergronden idd..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Voor duiding, achtergrond, onderzoek en analyse lijkt het me het enige medium hoor.Met Opinie daarbij. Misschien hangt het van je definitie van Nieuws af, maar waar komen de meeste maatschappelijk relevante onthulligen vandaan, denk je?
Nou, ik doe een poging tot rustig. Maar ik verwacht toch stiekem wel wat visite..... Ik heb niemand speciaal gebeld, dus als mijn vrienden de datum niet vergeten dan zit het wel goed!quote:
Zo langzamerhand mag wel losgelaten worden van de notie dat de krant en het journaal de enige twee goede media zijn voor duiding, achtergrond, onderzoek en analyse.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Voor duiding, achtergrond, onderzoek en analyse lijkt het me het enige medium hoor.Met Opinie daarbij. Misschien hangt het van je definitie van Nieuws af, maar waar komen de meeste maatschappelijk relevante onthulligen vandaan, denk je?
Shhht, Dude wordt gekieteld.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik koop de laatste tijd wel eens een NRC next voor wat achtergronden idd..
Maarreh, ging je niet slapen?
Leuk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jongens, ik heb leuk nieuws gekregen vanavond!! We krijgen een neefje of nichtje, mijn Spaanse schoonzuster is in blijde verwachtingWat een beetje onverwacht is; ze is 'al' 38 en wist niet helemaal zeker of ze nog wel wilde. Maar oh wat leuk. Ik ben er helemaal joepie van
Neefjes en nichtjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jongens, ik heb leuk nieuws gekregen vanavond!! We krijgen een neefje of nichtje, mijn Spaanse schoonzuster is in blijde verwachtingWat een beetje onverwacht is; ze is 'al' 38 en wist niet helemaal zeker of ze nog wel wilde. Maar oh wat leuk. Ik ben er helemaal joepie van
Bij CF moet het zolangzamerhand wel een aardbeving wezenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Beginnen jouw eierstokken nu ook al een beetje te rammelen?
Van harte proficiat! Leuk hoor! Ik ken het gevoel, mijn eerste neefje (of nichtje, als de echoscopist niet goed haar werk heeft gedaan) wordt over een paar weken geboren!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:43 schreef Duderella het volgende:
O gut den taart moet ook slapen. Morgen weer gezond weer op!
Morgen weer verder discussiëren.![]()
And wish me luck, we hebben morgen de Keuringsdienst van Franse VakantieKinderen over de vloer. Dwe hulp komt extra poetsen![]()
En Arty heeft sort of beloofd geen grappen te maken over pornokelders.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo langzamerhand mag wel losgelaten worden van de notie dat de krant en het journaal de enige twee goede media zijn voor duiding, achtergrond, onderzoek en analyse.
quote:Ja, wie gaat dat dan doen?
Het gaat niet om enig gedoe verder, maar om expertise die er zit. Niks meer, niks minder, eigenlijk.
Dat die media selectiever kunnen en moeten zijn voor de mensen die daarvoor produceren, en dat iedere nitwit op het internet kan produceren, betekent niet automatisch dat de hoogste kwaliteit buiten internet gezocht hoeft te worden voor elk onderwerp.
Ohh, leukquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Van harte proficiat! Leuk hoor! Ik ken het gevoel, mijn eerste neefje (of nichtje, als de echoscopist niet goed haar werk heeft gedaan) wordt over een paar weken geboren!
Schaam je je al?? Want het MOET wel he, anders ben je geen VROUW!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohh, leukWanneer is het uitgerekend?
Het tante-schap bevalt me wel; we hebben al een neefje van bijna vier en die wordt dus nu grote broer. Man. Wat leuk wordt dat!
Golfer, nah, helaas. Wat er ook rammelt, ik durf er nog steeds niet aan te beginnen
Oh ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en succes met de keuringsdienst, Dude! Pas op dat het niet te steriel is he
Easyquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Schaam je je al?? Want het MOET wel he, anders ben je geen VROUW!!
Flikker toch op CF, en de hele aardkloot is overbevolkt dus ik ga over mijn nek van alle onbegreidelde geplande voortplanting,![]()
De wereld heeft vooral behoefte aan mensen die andermans kinderen opvangen in de toekomst.
O ja pais en vree en haleluja.![]()
Ach, het hoeft van mij niet, maar ik zou het zelf echt heel eng vinden, ongepland. Mijn zus en ik waren een soort ongepland en daar krijg je niks van, hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:05 schreef LieLie het volgende:
Ben er toch ook wel voor, over het algemeen, dat mensen die kinderen nemen dat een beetje plannen
Zeer goede keus! want echt je proef het verschil direct ( fout onlangs nog gemaaktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, en grotelevensvraag
van vandaag in de AH:
Blooker pure Cacao: 1.50 EUR per 250mg
Droste pure Cacao: 2.50 EUR per 250mg
Toch maar de Droste gepakt. Damn you marketing!!!
Gefeliciteerd meisquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:47 schreef Tezz het volgende:
Anyway, ik ga nog even mijn quiche uit de oven halen en dan naar bedje. Oh shit, ik kan natuurlijk om 23.50 uur niet naar bed gaan zo vlak voor het heugelijke moment van mijn verjaardag. Nou ja, nog maar lekker even lezen dan en wakker blijven voor de ZOEN (en zulks) van mijn man....
Trusten allemaal!
Ach gos.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:53 schreef golfer het volgende:
Poesje even als experiment losgelaten uit verpleegkamer.
Toch niet echt een goed idee. Ze kwam wel, staart omhoog, de trap af en kopjes geven, maar even later zakte ze toch weer kermend van de pijn door haar hoefjes.
Teveel prikkels nog voor haar blijkbaar.
Dus met traantjes in onze ogen door B. terug gedragen naar haar verpleegkamertje.
Ze kroop meteen weer onder het dekbekje.
Komende dagen dus gewoon weer om de paar uur pilletje voeren en aaien en maar hopen dat het verbetert.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
Lieve Tezz, gefeliciteerd met je 25e verjaardag!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:53 schreef golfer het volgende:
Toch niet echt een goed idee. Ze kwam wel, staart omhoog, de trap af en kopjes geven, maar even later zakte ze toch weer kermend van de pijn door haar hoefjes.
Dus met traantjes in onze ogen door B. terug gedragen naar haar verpleegkamertje.
Komende dagen dus gewoon weer om de paar uur pilletje voeren en aaien en maar hopen dat het verbetert.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:05 schreef LieLie het volgende:
Ben er toch ook wel voor, over het algemeen, dat mensen die kinderen nemen dat een beetje plannen
Wat leuk, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
Mogguh enquote:
Awwwquote:Op woensdag 3 maart 2010 07:57 schreef Tezz het volgende:
Joepie! De buit is een onbestemd knutselwerkje, maar er stond wel heel mooi 'mama gefeeliesieteert' op, dus koesteren........... En twee Pandorra bedeltjes voor aan mijn armband!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast heel veel sterkte voor Elf vandaag met de operatie![]()
En Isa hoe was je nacht ?
Kwarkje erin gepropt, ik ga nog even een uurtje proberen te slapen![]()
trustequote:Op woensdag 3 maart 2010 08:34 schreef Bluezz het volgende:
Kwarkje erin gepropt, ik ga nog even een uurtje proberen te slapen
Nou het positieve is dan maar dat de oorzaak van de pijn gevonden isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Rtificial het volgende:
Hee!quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:52 schreef Tezz het volgende:
Bluezz, ik zou zeker de DA bellen als je twijfelt. Je kent zelf je eigen huisdier het beste dus als ze in jouw ogen niet goed reageert of als de pijnstilling niet voldoende werkt dan gewoon bellen !
En ik ben al actief geweest vandaag. Kind op school afgezet, doosje wijn gehaald (Gato Negro Carbernet Sauvignon![]()
) voor vanavond en ik heb al gestemd!
Goed bezig Tezz! Nu nog even een zwabber door mijn huis en een uurtje werken en klaar, laat de visite maar komen!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:53 schreef golfer het volgende:
Arm poesjequote:Op woensdag 3 maart 2010 00:53 schreef golfer het volgende:
Wens haar heel veel sterkte, en jij ook heel veel sterkte!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:23 schreef Rtificial het volgende:
DE is staat als één-na-laatste gepland voor vanochtend. Ze heeft vannacht nog wel af en toe wat lekker geslapen, en dankzij de pijnstilling niet al te gek veel pijn gehad.
Waarschijnlijk gaat ze na de operatie naar een andere afdeling.
Spannende dag vandaag...
Ja hé, heb ik net een kaart op de bus gedaan vanochtendquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:23 schreef Rtificial het volgende:
DE is staat als één-na-laatste gepland voor vanochtend. Ze heeft vannacht nog wel af en toe wat lekker geslapen, en dankzij de pijnstilling niet al te gek veel pijn gehad.
Spannende dag vandaag...
Sterkte en ik hoop dat alles goed gaat en dat ze er niet ook nog complicaties bij krijgt. Fijn dat nu bekend is wat de oorzaak van de pijn was, wat er aan gedaan kan worden en hopenlijk straks dus stukken minder pijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:23 schreef Rtificial het volgende:
Spannende dag vandaag...
Hoogopgeleiden kunnen niet 'Ja' of 'Nee' zeggen. Het is altijd Op zich ja, maar.... of Op zich nee, maar....quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:52 schreef Isabeau het volgende:
D'66 vind ik vooral de Twijfelpartij, nergens voor, nergens tegen, beetje neutraal hier en beetje neutraal daar.
Misschien dat jonge hoogopgeleiden ook allemaal twijfelen tegenwoordig, vind je het ook gek met de politiek van de afgelopen tijd
Het voelde als een heerlijke luxequote:Op woensdag 3 maart 2010 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jee. Akelige medicijnen, Isa? Maar fijn dat je fatsoenlijk hebt geslapen, dat maakt echt alle verschil van de wereld he
D66 heeft fatsoenlijke grondbeginselenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:49 schreef Stereotomy het volgende:
D66 is weer helemaal hip onder de jongere hoogopgeleide. Hoe komt dat? Onder paars I was D66 opeens ook al hip. Toen kwam het Lousewies vd Laan-debacle, en donderde D66 ineen tot 6 zetels.
Maar blijkbaar is het nu weer fashionably in? Waarom? Zijn ze opeens zoveel beter dan 8 jaar geleden? Hoe komt dat? Of weten mensen gewoon niet wat ze willen en is dit een natuurlijke golfbeweging die je ook ziet bij de lengte van vrouwelijke rokjes? Wat heeft het dan nog voor zin om verschillende partijen te hebben? Borisz, help?
Dat roept Wilders ook al de hele tijdquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:00 schreef borisz het volgende:
[..]
En met het wanbeleid van het CDA laatste jaren is het tijd voor iets fatsoenlijks.
Maar het schijnt ook dat veel hoogopgeleiden nou net weer voor Wilders kiezen. Ik kan me daar zo weinig bij voorstellen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:01 schreef Stereotomy het volgende:
Dat roept Wilders ook al de hele tijd
Wilders basht alleen maar de PvdA.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat roept Wilders ook al de hele tijd
Klopt!! Maar wist je dat uit onderzoek blijkt dat de meeste reaguurders bij Geenstijl.nl ook jongere hoogopgeleiden zijn?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het schijnt ook dat veel hoogopgeleiden nou net weer voor Wilders kiezen. Ik kan me daar zo weinig bij voorstellen.
Wat zou jij dan stemmen? Ik heb partijprogramma's bekeken en ze leken me allemaal zo wollig. Iedereen wil meer veiligheidquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:02 schreef ColdFeet het volgende:
D'66 fatsoenlijk? Dat vind ik dus juist weer niet. Ik zie op zich de charme wel in van de partij, maar om het fatsoenlijk te noemen, nee.
Maar ik mag uberhaupt niet stemmen
quote:Koel -en vriescontainers
Verplaatsbaar - HACCP - tot 250m³ Koeling op maat - Direct leverbaar!
www.reftrade.nl
Het verkiezingsspotjequote:Op woensdag 3 maart 2010 11:07 schreef LieLie het volgende:
Haha, jullie hebben het over D66 en de PvdA en ik krijg hier een mega advertentie van de SP
Ik emigreer nog liever dan dat ik me door Dion Graus laat vertegenwoordigenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:05 schreef borisz het volgende:
Pim had tenminste nog zinnige plannen naast integratie. Bij Wilders krijg je drie keer niks. Voor mij is de elangrijkste reden om niet op Wilders te stemmen de mensen die op de lijst staan na Wilders. Agema, Graus, Brinkman, De Roon, Fritsma, Bosma en consorten.
Dat zei ik vorige week: ze willen allemaal vrijwel hetzelfde, maar ik heb geen flauw idee of de mensen die ik kies dat ook daadwerkelijk kunnen realiseren. Zijn ze daadkrachtig? Komen ze beloftes na? Kortom: hebben ze wel de juiste capaciteiten om waar te kunnen maken wat ze roepen. Dat politici heel veel roepen (Veiligheid! Zorg! Scholing! Groen!) dat weten we nu wel, maar ik weet niet zo heel goed wat er van dat alles terecht komt en wie dan dus de beste man/vrouw op de beste plaats isquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zou jij dan stemmen? Ik heb partijprogramma's bekeken en ze leken me allemaal zo wollig. Iedereen wil meer veiligheidbeter onderwijs
en samen sterk voor de stad zijn
.
Ik maak me weinig zorgen het huisvrouw-aspect, maar het lijkt steeds meer een grote-bekkenwedstrijd te worden. Brrr.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:26 schreef Stereotomy het volgende:
Dat klopt, er zou een capaciteitenwijzer ofzo moeten komen voor de raadslieden. Elke huisvrouw - met respect voor huisvrouwen / -mannen - kan nu zomaar in de raad komen zonder relevante ervaring of capaciteiten.
Oude waarden als nederigheid en dienstvaardigheid bestaan niet meerquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ik maak me weinig zorgen het huisvrouw-aspect, maar het lijkt steeds meer een grote-bekkenwedstrijd te worden. Brrr.
wanneer hebben die wel bestaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oude waarden als nederigheid en dienstvaardigheid bestaan niet meer
Ik denk dat we zijn doorgeslagen naar 'je moet alles kunnen zeggen' en we verwarren het met openheid. Wat dat betreft sluit ik me aan bij CF. Ik stem ook al jaren CDA, misschien is dat hetquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat we zijn doorgeslagen naar 'je moet alles kunnen zeggen' en we verwarren het met openheid. Wat dat betreft sluit ik me aan bij CF. Ik stem ook al jaren CDA, misschien is dat het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |