abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78633220
Zijn jullie ook op de hoogte van het weer in Hoogeveen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:20:02 #2
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78633261
Met een meter sneeuw, en groeiende...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78633332
Als je terug in Nederland bent en hier weer normale Nederlandse winters zijn (lees: zonder sneeuw) dan ga je die sneeuw nog missen joh
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78633355
ik ga zo maar even op t fietsje naar De Bilt voor wat boodschapjes het weer is lief vandaag
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:22:56 #5
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78633380
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Als je terug in Nederland bent en hier weer normale Nederlandse winters zijn (lees: zonder sneeuw) dan ga je die sneeuw nog missen joh
ik denk het ook. Maar, ondertussen is het maart. Ik denk dat ik er nog wel een maandje in zit.
pi_78633415
Fnuffel voor Isa
Moeten we je even komen knuffelen of wil je met rust gelaten worden? (Wij zijn tegenwoordig meteen zo'n horde mensen )

En hier ook heerlijk weer Net voor het eten met Leander in de speeltuin achter ons huis geweest. Glijbaan, schommel, wipkip... Hij was helemaal blij, even alleen met mama
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 maart 2010 @ 13:25:23 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78633483
Cijfer terug voor mijn paper terug van het werkcollege accounting. een 6. Wist ik ook wel, was zelf niet tevreden maar gezien de situatie waarin ik mijn paper heb moeten maken kan ik er wel mee leven.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_78633528
ze zijn hier de gevelplaten beter aan het vast zetten na dat fiasco dat er 1 was afgewaaid, wat een lawaai en mannen in een bakje langs mn raam
pi_78633558
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
Fnuffel voor Isa
Moeten we je even komen knuffelen of wil je met rust gelaten worden? (Wij zijn tegenwoordig meteen zo'n horde mensen )

En hier ook heerlijk weer Net voor het eten met Leander in de speeltuin achter ons huis geweest. Glijbaan, schommel, wipkip... Hij was helemaal blij, even alleen met mama
Nou, d'r is hier al een week weinig in het huishouden gedaan en als mensen zeggen langs te komen ga ik opruimen en schoonmaken (uiteraard ben je van harte welkom, met al je mannen en ik weet dat je niet opkijkt van wat rommel )

Dat speeltuintje is geweldig! Vrijwel direct achter jullie huis en dan ook beschut betreffende wegen etc
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 maart 2010 @ 13:27:44 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78633570
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:20 schreef AKnynke het volgende:
Met een meter sneeuw, en groeiende...
Ergste winter in 20 jaar in Zweden hoorde ik op de radio vorige week.
pi_78633578
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ze zijn hier de gevelplaten beter aan het vast zetten na dat fiasco dat er 1 was afgewaaid, wat een lawaai en mannen in een bakje langs mn raam
Schrok je dat er plots mannen in een bakje langskwamen? En toch wel wat vaag hoor van zo'n nieuw gebouw.
pi_78633602
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef borisz het volgende:

Ergste winter in 20 jaar in Zweden hoorde ik op de radio vorige week.
Nou ja, wij hebben hier ook wekenlang in de sneeuw gezeten, dus het verbaast me niets dat het noordelijk ook veel meer was dan normaal.
pi_78633662
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Schrok je dat er plots mannen in een bakje langskwamen? En toch wel wat vaag hoor van zo'n nieuw gebouw.
neuh ik wiist dat t ging gebeuren en hoorde hele ochtend al wat boorlawaai maar nu zijn ze dus aanbeland bij de platen tussen mijn ramen in (heb 3 ramen en daarussen zitten dan ook platen en vlak bovene n onder mn raam natuurlijk)
pi_78633723
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zo maar even op t fietsje naar De Bilt voor wat boodschapjes het weer is lief vandaag
Fijn he Ik voel me ineens zo zonnig en blij Eigenlijk raar, dat je zo sterk reageert op het weer
pi_78633779
Boodschapjes dus
pi_78633819
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:25 schreef borisz het volgende:
Cijfer terug voor mijn paper terug van het werkcollege accounting. een 6. Wist ik ook wel, was zelf niet tevreden maar gezien de situatie waarin ik mijn paper heb moeten maken kan ik er wel mee leven.
voldoende
pi_78633937
Ik ben wat aan het rondlezen op medische sites, leuke intro hier:
quote:
Acute renal colic is probably the most excruciatingly painful event a person can endure. Striking without warning, the pain is often described as being worse than childbirth, broken bones, gunshot wounds, burns, or surgery.
linkje

Zwangerschap & bevalling: kom maar op
pi_78634082
Wat let je, Isa? Alle ingredienten zijn aanwezig, toch?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 maart 2010 @ 13:43:42 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78634122
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:35 schreef freecell het volgende:

[..]

voldoende
Ja en zes studiepunten maar daar is alles mee gezegd
pi_78634226
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, d'r is hier al een week weinig in het huishouden gedaan en als mensen zeggen langs te komen ga ik opruimen en schoonmaken (uiteraard ben je van harte welkom, met al je mannen en ik weet dat je niet opkijkt van wat rommel )

Dat speeltuintje is geweldig! Vrijwel direct achter jullie huis en dan ook beschut betreffende wegen etc
Hmmmm, bescherm Isa tegen zichzelf, ga niet
pi_78634239
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
Wat let je, Isa? Alle ingredienten zijn aanwezig, toch?
Ik weet nu zelfs hoe het voelt, dus mij maken ze niet bang meer. Want bij een bevalling is 1 ding zeker: het is eindig en je krijgt er iets moois voor terug

en ik vind het toch nog iets te vroeg in de relatie hoor al moet ik niet nog jaren wachten, weet ik ook wel

borisz, zoals je al zei gezien de omstandigheden is het fijn dat het een voldoende was! (al herken ik het ontevreden zijn met een zes ook heel goed)
pi_78634276
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wat aan het rondlezen op medische sites, leuke intro hier:
[..]

linkje

Zwangerschap & bevalling: kom maar op
Dat zei ik
Beiden meegemaakt, duurt net zo lang, is ongeveer even pijnlijk, maar aan het einde van de bevalling heb je iig oxytocine en een kind
pi_78634281
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef freecell het volgende:

Hmmmm, bescherm Isa tegen zichzelf, ga niet
Toen de dokter vorige week zei dat hij er aan kwam ben ik de strijkplank op gaan ruimen en daarna toch maar weer ter aarde gestort
pi_78634326
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet nu zelfs hoe het voelt,
nou... Het voelt wel anders hoor
pi_78634402
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:48 schreef freecell het volgende:
nou... Het voelt wel anders hoor
Nou ja, neem aan dat een bevalling geen flankpijn geeft

En met het oog op vannacht vind ik dit soort teksten ook zo geweldig om te lezen:
quote:
The presence of pyuria, fever, leukocytosis, or bacteriuria suggests the possibility of a urinary infection and the potential for an infected obstructed renal unit or pyonephrosis. Such a condition is potentially life threatening and should be treated as a surgical emergency.
Ik had nota bene koorts en mevrouw de assistente bleef haar mantra maar herhalen dat 'geen vervoer is geen reden voor doktersbezoek'. Nee, geen vervoer misschien niet, maar een medisch spoedgeval wel
pi_78634510
quote:

[..]

Ik weet nu zelfs hoe het voelt, dus mij maken ze niet bang meer. Want bij een bevalling is 1 ding zeker: het is eindig en je krijgt er iets moois voor terug

en ik vind het toch nog iets te vroeg in de relatie hoor al moet ik niet nog jaren wachten, weet ik ook wel
Is ook zo Maar aan de andere kant; je bent ook snel gaan samenwonen, blijkbaar is het gewoon zo goed, je relatie

Toch blijf ik bevallingen eng vinden; die delen zijn gemaakt om met enige vriendelijkheid behandeld te worden, niet om mega-veel kracht op te zetten
pi_78634627
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, neem aan dat een bevalling geen flankpijn geeft
Jawel

Maar nierpijn is gewoon echt afschuwelijk
pi_78635196
Ah Isa, ben blij dat je weer even wat laat weten en zo!!
pi_78635314
hier zijn jullie
pi_78635386
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:13 schreef SeaOfLove het volgende:
hier zijn jullie
Was je verdwaald?

En wat vervelend dat afspraken zo makkelijk worden afgezegd in de dienstverlenende sector waar jij mee te maken hebt. Moet je in het bedrijfsleven eens doen, zo vaak mensen teleurstellen
pi_78635751
Háááágel.
Meer hagel.
Al wel een half uur hagel!
pi_78635799
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:23 schreef freecell het volgende:
Háááágel.
Meer hagel.
Al wel een half uur hagel!
waar heb je de zon gelaten dan??
pi_78635836
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

waar heb je de zon gelaten dan??
Is er ook nog
Nuja, 2 minuten geleden nog wel
pi_78636984
Zonnetje
Heb dettol gehaald en in verhouding gemengd, kan ik straks de wond even spoelen (als het mag )

Isa, wat een gekut met die huisartsenpost zeg En voor de pijn
pi_78637113
quote:

Een kleinkind krijgen is nog makkelijker
quote:
Heeft dr. Rossi wel een kinderwens ?
Of is dat weer een stomme vraag waar bloes niks mee te maken heeft
pi_78637319
Bluezz: moet nog wel een beetje wennen aan salade caprese als lunch maar verder.. KAAS!
pi_78637385
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Bluezz: moet nog wel een beetje wennen aan salade caprese als lunch maar verder.. KAAS!
Ik verbouw dagelijks de menu's hoor
Vandaag een komijnenkaasje, komkommer, dille, peper, huttenkase rommel in een bakkie

* Bluezz gaat deel 3 van het huishouden boven doen

I love it when a plan comes together
pi_78637642
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik verbouw dagelijks de menu's hoor
Vandaag een komijnenkaasje, komkommer, dille, peper, huttenkase rommel in een bakkie

* Bluezz gaat deel 3 van het huishouden boven doen

I love it when a plan comes together
Ohh die had ik gister!! maar dan met yoghurt ipv huttekase was lekker!

Maar kom de dag nog niet helemaal trekvrij door.. ben ook bang dat het op mijn werk moeilijk gaat worden, maar we zullen zien!! Ik hou vol
pi_78639537
Ben je ook aan het Dr-F'en, Sunny?
Moet je ook regelmatig eieren eten bij dat dieet?
pi_78639857
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ben je ook aan het Dr-F'en, Sunny?
Moet je ook regelmatig eieren eten bij dat dieet?
en kaas
pi_78640110
Wondspoelen liet ze toe *pfiew
Kamertje is wat schoner dan het was en ze kwam nieuwsgierig een wankel stapje dichterbij wat ik toch allemaal aan het rommelen was
Wat ondergaat ze dit toch allemaal bijzonder goed, geen gekrijs gemauw gezeur gekrab aan de deur, echt wonderbaarlijk en tegen alle verwachting in
pi_78640120
Oh en nieuw is het trouwens absoluut niet: http://www.steentijddieet.nl/
pi_78640206
Ja, ik geloof dat degene die op het 'dr frankenstein' dieet is gepromoveerd dit ook aangehaald heeft.
Dat las ik weer bij mij op mijn werk in een internistenvakblad.
pi_78640262
Ik heb met de maker van de site workshops gevolgd tijdens het bushcraftweekend. Achteraf had ik zijn workshop ook moeten volgen geloof ik
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:19:06 #45
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78640646
Goedemorgen
heerlijk geslapen hier en was rond 15 wakker, en nu echt wakker
Zit wel ff lekker in de relaxed stand nog.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:24:40 #46
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78640888
Lekker even chillen Hobbel!

Fijn dat Xena en Bluezz de goede kant op gaan en een hele dikke knuffel voor Isa.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_78641189
ben ik weer Wat fijn dat je de wond hebt kunnen spoelen bluez! Xena is een bikkel!
pi_78641223
Poezel heeft veel vertrouwen in haar baasje
pi_78641751
Leuk dat je langs komt in Duitsland, Nynke!

Gaat het al weer wat beter Isa?
pi_78642181
Ja hoor, lieverd, voel me prima (voor zolang als dat het duurt, vertrouw mijn lijf voor geen meter meer)

Fijn dat het allemaal zo goed gaat met Xena Die knapt vast snel op en dan kan ze weer achter vogeltjes aanrennen (en hopenlijk niet vangen, beest eet maar whiskas hoor). Dr. Rossi wil overigens dolgraag kinderen. En een poes. En ik wil geen poes.
pi_78642473
straks weer lekker koken voor mezelf, ben goed bezig sinds afgelopen vrijdag Nu kipfilet gevuld met kruidenroomkaas omwikkeld met spek en een rucolastamppotje en wat staat er bij jullie op het menu?
pi_78642639
Klinkt lekker SOL!
Ik maak straks voor mezelf roergebakken spinazie (met een beetje knof), tartaartjes en een eitje. Thijs krijgt oosterse groente, shoarmavlees en evt wat rijst als ie dat wilt..
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:04:06 #53
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78642645
Wat m'n danspartner d'r vriend gaat koken.
Confidence through competence
pi_78642896
ohjee..

Ohja vanavond fotoopdracht: ouwelullenband portretteren voor een poster
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:17:28 #55
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78643196
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
straks weer lekker koken voor mezelf, ben goed bezig sinds afgelopen vrijdag Nu kipfilet gevuld met kruidenroomkaas omwikkeld met spek en een rucolastamppotje en wat staat er bij jullie op het menu?
Klinkt heel lekker! *Noteert voor volgende week*

Hier staat indiase witlofstamp met vegaburger op het menu
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:18:08 #56
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78643219
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:
ohjee..

Leuk sun!
pi_78643296
Wat is Indiase witlofstamp, dan?
pi_78643365
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:18 schreef Duderella het volgende:

[..]

Leuk sun!
Dat moeten we nog maar afwachten natuurlijk
pi_78643485
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoor, lieverd, voel me prima (voor zolang als dat het duurt, vertrouw mijn lijf voor geen meter meer)

Fijn dat het allemaal zo goed gaat met Xena Die knapt vast snel op en dan kan ze weer achter vogeltjes aanrennen (en hopenlijk niet vangen, beest eet maar whiskas hoor). Dr. Rossi wil overigens dolgraag kinderen. En een poes. En ik wil geen poes.
Oh yeah momma (qua kinderen, niet qua poes)

Hier onder het genot van Pat Benatar waarvan ik de tekst er maar niet in krijg maak ik prei, uien, tomaten en italiaansche

pi_78643568
Haaai

Mn voeten doen pijn, heb net iets te lang op de markt rondgelopen vanmiddag

Oh en ik ga zo lekker pangasius wokken met wat groente dat ik nog heb liggen... Beetje de restjes opmaken
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:32:34 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78643803
Zo. Middagje werken zit er weer op.
Lekker morgen weer een vrije dag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_78643845
ik merk btw dat mijn maag weer wat groter wordt, wil een kilo of 3 aankomen en ben sinds vorige week woensdag best stevig gaan ontbijten en lunchen en 's avonds ben ik voor het avondeten echt misselijk van de honger. en nu 's ochtends ook als ik wakker word en lunsj hoef ik ook echt niet meer over te slaan
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:43:31 #63
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78644173
Vanochtend koffie gedronken met een vriendin, toen gesport, gedouched, gezond gegeten en nu op naar yoga!

Ik voel me helemaal actief, jong en succcesvol. Ik ben bijna geneigd vrolijk fietsend, met haren wapperend in het lentebriesje, mijn spontane en knappe montessori-kinderen van de vioolles te gaan halen. In zo'n jong-en-succesvolle-moeder-bakfiets.

Maar dan staan ze vast raar te kijken bij de plaatselijke muziekschool.

Bye bye!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:47:11 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78644292
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:43 schreef Duderella het volgende:

Ik voel me helemaal actief, jong en succcesvol. Ik ben bijna geneigd vrolijk fietsend, met haren wapperend in het lentebriesje, mijn spontane en knappe montessori-kinderen van de vioolles te gaan halen. In zo'n jong-en-succesvolle-moeder-bakfiets.

Maar dan staan ze vast raar te kijken bij de plaatselijke muziekschool.

Kan je er niet een paar leasen?
Staat je vast goed.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_78644366
Have fun, Dude! ik mis mijn dochter geloof ik, ben nu sesamstraat aant kijken
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:49:52 #66
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78644368
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:43 schreef Duderella het volgende:
Ik voel me helemaal actief, jong en succcesvol. Ik ben bijna geneigd vrolijk fietsend, met haren wapperend in het lentebriesje, mijn spontane en knappe montessori-kinderen van de vioolles te gaan halen. In zo'n jong-en-succesvolle-moeder-bakfiets
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78644433
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Have fun, Dude! ik mis mijn dochter geloof ik, ben nu sesamstraat aant kijken
Geniaal
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:52:52 #68
63722 z80
I fink you freaky
pi_78644483
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef SeaOfLove het volgende:
ik merk btw dat mijn maag weer wat groter wordt, wil een kilo of 3 aankomen en ben sinds vorige week woensdag best stevig gaan ontbijten en lunchen en 's avonds ben ik voor het avondeten echt misselijk van de honger. en nu 's ochtends ook als ik wakker word en lunsj hoef ik ook echt niet meer over te slaan
aankomen in weke zin?
meer spek op de botten, of meer spieren?
mager zag je er niet uit tijdens de meet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_78644601
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
wokmeukje had zo'n pakje (ohnoes) Hot ajam gekocht met marinade en saus en door de saus zit een paprikaatje, boontjes en cashewnootjes (en kip natuurlijk) en rijst erbij.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:59:46 #70
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78644747
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is Indiase witlofstamp, dan?
Mja gewoon een eigen bedacht recept t is een beetje een fantasienaam. Het is gestoofde witlof met kerrie, djintan, paprikapoeder, gemengd door aardappelpuree met kaas
pi_78645016
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:53 schreef Isabeau het volgende:

. Dr. Rossi wil overigens dolgraag kinderen. En een poes. En ik wil geen poes.
Zou u niet eerst afstuderen, lieverd?
pi_78645738
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:52 schreef z80 het volgende:

[..]

aankomen in weke zin?
meer spek op de botten, of meer spieren?
mager zag je er niet uit tijdens de meet.
spek op de botten, voor spieren moet je sporten mijn broeken zakken van mijn kont en blubberen op mijn bovenbenen, zelfs mijn skinny-jeans met een kilo of 54 moet alles weer goed zitten
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:29:29 #73
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78645837
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

spek op de botten, voor spieren moet je sporten mijn broeken zakken van mijn kont en blubberen op mijn bovenbenen, zelfs mijn skinny-jeans met een kilo of 54 moet alles weer goed zitten
Ruilen? Je mag zo 5 kilo spek van mij hebben
pi_78645846
Wil je wat van mij hebben Sol?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:30:07 #75
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78645857
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Wil je wat van mij hebben Sol?
Twee zielen, één gedachte
pi_78645880
*SOL even traantje wegpinkt.... net milou aan de telefoon gehad, ze zei: mammie ik jou missen, jij mij nu komen halen! en ze moest huilen toen ze moest ophangen Ik nu ook dus...heb me maar even groot gehouden aan de foon.
pi_78645882
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:30 schreef Windigo het volgende:

[..]

Twee zielen, één gedachte
Ik kan meer missen hoor
pi_78645969
lolz @ win en sun
pi_78645986
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:30 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL even traantje wegpinkt.... net milou aan de telefoon gehad, ze zei: mammie ik jou missen, jij mij nu komen halen! en ze moest huilen toen ze moest ophangen Ik nu ook dus...heb me maar even groot gehouden aan de foon.
pi_78646473
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Ja dat is best lastig he
Ik had ook week op week af, maar bij mij liepen ze dan nog wel eens naar binnen

Poes net eten gegeven met veel water eroverheen, alles op En door de pijnstiller van half 4 kan ze zich beter bewegen en draaien. Grote wasbeurt nu, dat had ik ook nog niet eerder gezien.
Ik denk dat dit poesje met veel tijd er wel komt
pi_78646475
* Den_Haag doet met sunny mee

SOL
pi_78647462
Isa, ga je nog een klacht indienen tegen de HAP mevrouw? Ik vind wel dat je dat moet doen namelijk.

Milou'tje awwwwww.

Xena
pi_78647507
Oh en ColdFeet(??) ik wist niets over Isa want ik lag te slapen. Heb nachtdienst.
pi_78648456
Zo.

Denk je dat je de rest van je studie mooi uitgestippeld hebt, hoor je opeens iets wat nergens te vinden is, waar nooit iemand je op gewezen heeft, waardoor je de planning om moet gooien
Stage was informeel al rond, moet nu ineens een half jaar later, omdat een ander half jaar, alleen in het half jaar dat ik stage zou lopen wordt aangeboden.

Morgen maar bellen, regelen en de knop om.. Niet meteen op stage, eerst na de vakantie terug naar school
pi_78650048
tnx lieverds me net heerlijk op het koken gericht en de gevulde kipfilet met spek werkte echt netals comfortfood gelukkig gaat deze week na vandaag snel voorbij want morgen ga ik de rest vd boodschappen doen voor donderdag en alle hapjes maken die ik al kan maken donderdag dus die receptie en vrijdag weer lekker aan de slag in huis en dan komt mijn meisje weer @LieLie, dat is ook kut zeg!
pi_78651487
Dat is balen Lielie
pi_78652364
Ja, behoorlijk.
Loop er uiteindelijk geen vertraging door op, maar de knop moet wel even om...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:44:13 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78652524
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:41 schreef LieLie het volgende:
Ja, behoorlijk.
Loop er uiteindelijk geen vertraging door op, maar de knop moet wel even om...
Gelukkig ben je jong en flexibel genoeg om je snel aan de nieuw ontstane situatie te kunnen aanpassen, toch?
Poef.....gone! ©golfer
pi_78652656
Wat vervelend zeg LieLie... Maar gelukkig loop je geen vertraging op Dat scheelt al een hoop
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:56:29 #90
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78653281
Ik heb een existentiële crisis (denk ik!) en nu dreig ik mijn hele carrière te cancellen omdat ik vrijwilligerswerk wil doen, namelijk iets met geitjes of met mensen die om welke reden dan ook een salivaoverschot produceren dan wel ledematen missen of andere wezenlijke lichaamsfuncties ontberen. Het zou mij niet verbazen als ik aanstonds louter in wit gekleed door het leven ga en bij de opkomst van de zon mantra's zing onder de pruimenboom.

Ik geef yoga de schuld. Opeens heb ik mezelf gevonden hé.

Wel ga ik als de wiedeweerga een koppeltje dure vakanties afwerken, voor de altruïstische zeven magere jaren hier aanbreken.

Oh Lie, wat balen van je studieverloop! Maar in the long run gaat het om intrinsiek geluk meid. Nee maar ik snap het wel hoor. Je hebt je ergens op ingesteld en dan blijkt het buiten jouw invloed om, anders te gaan verlopen. That sucks!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:02:50 #91
55709 Stereotomy
pi_78653649
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Zou u niet eerst afstuderen, lieverd?
Ja schatje.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:04:13 #92
55709 Stereotomy
pi_78653755
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Duderella het volgende:

Hee zou je dat mensen aanraden, yoga? Ik ben naar ontspanningsdingen aan het zoeken in mijn voorbereiding voor tentamens, en nu hoor ik aan alle kanten dat yoga daarvoor goed zou zijn. Ik ben niet zo zweverig - en jij volgens mij ook niet - dus zou je yoga zelfs aan niet-zweverige mensen willen aanraden?

En dan specifiek wat voor yoga?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:05:25 #93
55709 Stereotomy
pi_78653831
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:32 schreef LieLie het volgende:
Zo.

Denk je dat je de rest van je studie mooi uitgestippeld hebt, hoor je opeens iets wat nergens te vinden is, waar nooit iemand je op gewezen heeft, waardoor je de planning om moet gooien
Stage was informeel al rond, moet nu ineens een half jaar later, omdat een ander half jaar, alleen in het half jaar dat ik stage zou lopen wordt aangeboden.

Morgen maar bellen, regelen en de knop om.. Niet meteen op stage, eerst na de vakantie terug naar school
Haaaa een half jaartje maar

Ja, is kut, maar buiten je schuld en niet onoverkombaar in het licht van Je Hele Leven.
pi_78653876
quote:
Ik heb een existentiële crisis (denk ik!) en nu dreig ik mijn hele carrière te cancellen omdat ik vrijwilligerswerk wil doen, namelijk iets met geitjes of met mensen die om welke reden dan ook een salivaoverschot produceren dan wel ledematen missen of andere wezenlijke lichaamsfuncties ontberen. Het zou mij niet verbazen als ik aanstonds louter in wit gekleed door het leven ga en bij de opkomst van de zon mantra's zing onder de pruimenboom.

Wel ga ik als de wiedeweerga een koppeltje dure vakanties afwerken, voor de altruïstische zeven magere jaren hier aanbreken.

Oh Lie, wat balen van je studieverloop! Maar in the long run gaat het om intrinsiek geluk meid. Nee maar ik snap het wel hoor. Je hebt je ergens op ingesteld en dan blijkt het buiten jouw invloed om, anders te gaan verlopen. That sucks!
Die existentiële crisis heh. Ik zou m ontkennen.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:06:52 #95
55709 Stereotomy
pi_78653946
Oh, en grote levensvraag van vandaag in de AH:

Blooker pure Cacao: 1.50 EUR per 250mg
Droste pure Cacao: 2.50 EUR per 250mg

Toch maar de Droste gepakt. Damn you marketing!!!
pi_78653962
quote:

Dat ja

En inderdaad golfer, daar pas ik me snel weer aan aan, maar het is 6 uur geleden dat ik het hoorde :p
Maar ik ben al weer kalm, morgen even gemeente bellen, hopen dat de stage gewoon later kan.

Heb het nog eens nagezocht, en er is nergens informatie te vinden hierover, ik zou niet weten hoe ik het had moeten weten. Het was puur toeval dat ik het nu hoorde als MR-lid, niet eens als student. Heb mijn situatie wel eerder besproken, en er is nooit iemand geweest die me daar op gewezen heeft.

Dus dat het onoplettendheid van mezelf was, daar hoef ik me niet mee te plagen. Dus nu gewoon regelen en rustig verder studeren
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 maart 2010 @ 21:09:22 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78654160
Balen Lielie

Morgen op het gemeentehuis de verkiezingsuitslag afwachten .
pi_78654177
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:

Allebei te duur, 250 mg?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:11:41 #99
55709 Stereotomy
pi_78654314
Heh.

Ben andere hoeveelheden gewend, *snuif*
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:12:58 #100
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78654403
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hee zou je dat mensen aanraden, yoga? Ik ben naar ontspanningsdingen aan het zoeken in mijn voorbereiding voor tentamens, en nu hoor ik aan alle kanten dat yoga daarvoor goed zou zijn. Ik ben niet zo zweverig - en jij volgens mij ook niet - dus zou je yoga zelfs aan niet-zweverige mensen willen aanraden?

Ik ben het gaan doen uit nieuwsgierigheid. Het leek me maar zweverig maar hé, wel komisch om het eens te proberen.
Aldaar geef ik me er wel aan over. Ik denk dat het lastig wordt als je steeds maar denkt: wat een Kwatsch.

En ja, het werkt wel. Vraag me niet hoe, maar ik heb er wel baat bij. Het haalt je even uit de waan van de dag en werpt je terug op jezelf. Dat is wel prettig (maar bij vlagen ook confronterend).

Je hebt even zoveel soorten als er juffen (en meesters) zijn geloof ik, dus je moet gewoon goed rondkijken wat er in jouw omgeving wordt aangeboden. Ik doe hele meditatieve yoga (ik weet niet hoe die variant heet), waarbij mijn juf zich erg richt op 'voelen' (niet bij je buurvrouw ) wat er in je lijf omgaat.

CF doet ook yoga. Misschien weet die er wat meer van. Ik doe maar wat.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:14:43 #101
55709 Stereotomy
pi_78654541
Medidatieve yoga had ook mijn voorkeur. Moet wat meer tot rust komen in mijn drukke fantasiehoofdje. Kun je yoga ook via een DVD doen, of werkt het beter in een real-life groep?
pi_78654590
Zeg Sunny.......
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb ik al gewonnen??
Jij gaat niet winnen, jaaaaaaaa
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:16:12 #103
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78654665
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Die existentiële crisis heh. Ik zou m ontkennen.
Maar de geitjes dan?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:17:17 #104
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78654753
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
Medidatieve yoga had ook mijn voorkeur. Moet wat meer tot rust komen in mijn drukke fantasiehoofdje. Kun je yoga ook via een DVD doen, of werkt het beter in een real-life groep?

Ik zou het eerst maar eens bij een juf doen, en dan wellicht wat verder beunen met een DVD.

Het komt niet in een potje met instant happiness steer.
pi_78654844
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Sunny.......
[..]

Jij gaat niet winnen, jaaaaaaaa
Jawel ik de ene en jij de andere prijs was het toch??
pi_78654896
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:
ohjee..

Cool Niet vervelend, zo'n opdracht
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_78654917
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Jawel ik de ene en jij de andere prijs was het toch??
Oh ja
pi_78654999
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:16 schreef Duderella het volgende:

[..]

Maar de geitjes dan?
Die mag je niet ontkennen
pi_78655275
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Cool Niet vervelend, zo'n opdracht
Postertje is zelfs al gemaakt en verstuurd..
pi_78655348
Dude:

pi_78655351
Morgen stemmen he! Nie vergeten
pi_78655373
Aah, Sun, wat zijn ze
pi_78655384
pi_78655413
BOEH!! Daar gaat mijn kwartet
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:28:53 #115
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78655543
quote:

[..]

zelfs ik ben begonnen met yoga. Via podcast, dat wel.
pi_78655584
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ja. Yoga voor dummies en Meer Yoga voor dummies
pi_78655666
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:16 schreef Duderella het volgende:
Maar de geitjes dan?
Ga dan 1 dagdeel in de 2 weken vrijwilligerswerk doen. Maar je moet wel je welstandsniveau behouden. Denk dat je anders misschien wel ongelukkig wordt.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:32:22 #118
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_78655796
Zo, allereerst eens iedereen bedanken van wie er vandaag kaartjes bezorgd waren bij DE:
Ik heb de kaart gezien die vanaf de meet gestuurd is, teveel namen om te onthouden, sorry
Verder van Freecel; en Tara, van Den_Haag, en waarschijnlijk nog meer die ik nu vergeten ben.
Ze vindt de kaartjes echt heel lief, leuk en fijn

Dan ook wat minder goed nieuws dat we vandaag kregen.
Ons elfje gaat morgen onder t mes. Bij een CT scan vandaag is er gezien dat er een flinke cyste, gevuld met vies, geinfecteerd vocht, op d'r alvleesklier groeit. Dat ding is nu zo'n 12cm groot.
Doordat deze flink drukt op de ontsteking en daardoor pijn veroorzaakt, en doordat ie geinfecteerd is, hebben ze besloten dat ze deze moeten laten leeglopen.
Om dit te doen gaan ze morgen de cyste aan de maag vast hechten, en vervolgens een gaatje vanuit de maag naar de cyste maken om em in de maag leeg te laten lopen. Klinkt vies, maar schijnt de beste methode te zijn.
Omdat ze DE dan toch al open hebben, verwijderen ze direct de galblaas.

Op zich natuurlijk prima dat ze snel reageren en de boel regelen, maar t is wel zo dat het eigenlijk juist vooral niet de bedoeling was te opereren in verband met het risico hiervan. Dus wat dat betreft best zorgwekkend nieuws. Ons elfje is ook erg gespannen, en vindt het allemaal behoorlijk eng

Dus nu duimen dat morgen alles goed gaat, en dat de pijn daarna een beetje minder is. Momenteel wordt ze bijna ieder half uur platgespoten
pi_78655902

pi_78655973
quote:

[..]

daar ben ik ook wel benieuwd naar. maar met yoga moet je toch totaal ontspannen met de ogen dicht? ik kan dat niet en ga alleen maar tjekken wie er nog meer zijn/haar ogen open heeft
pi_78656229
Oef pittig Rt.. ik hoop dat ze morgen de dag goed door gaat komen, en jij ook! Ik zal iig duimen..
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:42:19 #122
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78656498
Poeh, ik duim mee voor DE!
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78656547
bah rt wat ontzettend naar allemaal heel veel sterkte voor jou en DE morgen
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:44:25 #124
55709 Stereotomy
pi_78656640
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik zou het eerst maar eens bij een juf doen, en dan wellicht wat verder beunen met een DVD.

Het komt niet in een potje met instant happiness steer.
Mja, zou me niet relaxt voelen metrosexuele man zijnde tussen al die midlifecrises Viva-vrouwtjes.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:44:48 #125
55709 Stereotomy
pi_78656668
Jeetje rT, dat klinkt als een behoorlijk grote ingreep. Arme DE, jammer dat haar lichaam zo moeilijk doet.

Ook ik duim mee...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:46:27 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78656785
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude:

[ afbeelding ]
Die zijn allemaal geruimd vanwege de Q-koorts.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:47:36 #127
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78656880
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ga dan 1 dagdeel in de 2 weken vrijwilligerswerk doen. Maar je moet wel je welstandsniveau behouden. Denk dat je anders misschien wel ongelukkig wordt.
Ik was zonder voorgenoemd welstandsniveau anders ook stikgelukkig hoor. Ik heb alles gekend van armoe thuis tot miljonairsvrouw (geen gebbetje, al klinkt het een beetje als een smartlap uit de Jordaan ) en qua geluk is daar geen peil op te trekken.
Maar lieve Lein, ik zal eens kijken naar deeltijd altruïsme. Ik mot ook nog studeren en zo, dus dat is sowieso wel een goed idee.
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude:

[ afbeelding ]

Ze kunnen trouwens wel bijten als de pest, die beesten.
Hoe ging de shoot?
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Rtificial het volgende:
Zo, allereerst eens iedereen bedanken van wie er vandaag kaartjes bezorgd waren bij DE:
Ik heb de kaart gezien die vanaf de meet gestuurd is, teveel namen om te onthouden, sorry
Verder van Freecel; en Tara, van Den_Haag, en waarschijnlijk nog meer die ik nu vergeten ben.

Ons elfje gaat morgen onder t mes. Bij een CT scan vandaag is er gezien dat er een flinke cyste, gevuld met vies, geinfecteerd vocht, op d'r alvleesklier groeit. Dat ding is nu zo'n 12cm groot.
Doordat deze flink drukt op de ontsteking en daardoor pijn veroorzaakt, en doordat ie geinfecteerd is, hebben ze besloten dat ze deze moeten laten leeglopen.
Om dit te doen gaan ze morgen de cyste aan de maag vast hechten, en vervolgens een gaatje vanuit de maag naar de cyste maken om em in de maag leeg te laten lopen. Klinkt vies, maar schijnt de beste methode te zijn.

Op zich natuurlijk prima dat ze snel reageren en de boel regelen, maar t is wel zo dat het eigenlijk juist vooral niet de bedoeling was te opereren in verband met het risico hiervan. Dus wat dat betreft best zorgwekkend nieuws. Ons elfje is ook erg gespannen, en vindt het allemaal behoorlijk eng

Dus nu duimen dat morgen alles goed gaat, en dat de pijn daarna een beetje minder is. Momenteel wordt ze bijna ieder half uur platgespoten
Jeetje, wat een dubbel nieuws. Fijn dat de oorzaak van de pijn is gevonden, maar spijtig dat het deze gevolgen heeft. Wens haar alle goeds van deze kant en ik hoop écht dat ze na de operatie min of meer opgelucht kan ademhalen en kan herstellen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 maart 2010 @ 21:48:25 #128
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78656938
Sterkte rt en DE
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:48:50 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78656964
Best wel een heftige ingreep bij DE, Rt.
Maar zo te lezen zou het wel een goede oplossing kunnen zijn en in ieder geval een aantal klachten kunnen verhelpen.
Ik duim voor haar dat het allemaal meevalt en goed gaat.
Poef.....gone! ©golfer
pi_78657079
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:47 schreef Duderella het volgende:

Ze kunnen trouwens wel bijten als de pest, die beesten.
Hoe ging de shoot?
Je moet je vingers ook niet in hun bekkie steken

Enneh:

Simpel edoch doeltreffend..
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:50:42 #131
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78657090
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Mja, zou me niet relaxt voelen metrosexuele man zijnde tussen al die midlifecrises Viva-vrouwtjes.
Ik heb nog nooit van mijn leven een Viva van dichtbij gezien.

En er zitten hele stoere mannen bij ons op yoga hoor. Ik ga dan geheel in mijn gevoel altijd een beetje van mijn matje af, al zoekende naar mijn kern en die vind ik dan soms zo maar bij de buurman!
pi_78657140
crisis jullie gaan te snel, nog 40 berichten terug te lezen ofzo, tot over een half uur ofzo
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:51:41 #133
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78657169
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Enneh:
[ afbeelding ]

Niks gelogen qua leeftijdsindicatie.

Leuk hoor!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:51:49 #134
55709 Stereotomy
pi_78657176
quote:

[..]

Enneh:
[ afbeelding ]

O M F G Ik dacht 'Kayak' maar dit is veel erger.
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit van mijn leven een Viva van dichtbij gezien.

En er zitten hele stoere mannen bij ons op yoga hoor. Ik ga dan geheel in mijn gevoel altijd een beetje van mijn matje af, al zoekende naar mijn kern en die vind ik dan soms zo maar bij de buurman!
Oosters als ik ben, zal ik medidatieve Yoga eens uitproberen.
pi_78657221
Jeetje, dat klinkt niet goed Rt. . Heftig hoor. Ik hoop dat de operatie goed verloopt en vanaf hier wordt geduimd!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78657255
Elf
Heel veel sterkte jullie allebei, tjonge jonge zeg wat een toestand
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:54:16 #137
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78657327
Damn, Rutger Hauer wordt gezocht zie ik op Opsporing verzocht

Wel slim dat hij een Vlaams accent acteerde
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:54:30 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78657338
quote:

Enneh:
[ afbeelding ]

Wat was daar boven te zien?
Poef.....gone! ©golfer
pi_78657342
quote:

[..]

Enneh:
[ afbeelding ]

Moet Wierden niet met een hoofdletter? .
pi_78657438
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat was daar boven te zien?
Een ventilator

Maar vond dit net ff interessanter dan de foto's waarop ze naar voren keken (bewust al niet in de lens laten kijken maar toch..)
pi_78657461
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Moet Wierden niet met een hoofdletter? .
Ehhmm.. ja..
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:56:31 #142
55709 Stereotomy
pi_78657470
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:54 schreef TAV74 het volgende:
Damn, Rutger Hauer wordt gezocht zie ik op Opsporing verzocht

Wel slim dat hij een Vlaams accent acteerde

Navarre met Isabeau te paard.
pi_78657812
quote:

nog lang niet bijgelezen, maar damz wat ontzettend spannend allemaal ik heb echt zoiets van : kom op lieve ELF! Snel weer bij ons gezond en wel zijn! Rt, ik bedank je nogmaals dat je ons op de hoogte houdt!
pi_78658738
Oh man, dit is weer helemaal geen fijn nieuws. Wat krijgt ze het toch te verduren, die Elf Hoe laat is ze morgen aan de beurt? Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht, Rt!

Wat betreft de yoga: ik vind het echt briljant, en het echte yoga-gevoel leer je niet van een DVD, vind ik. Het is die combinatie van rustige, diepe ademhaling met een sterke focus op het ervaren van je eigen lichaam die het voor mij zo maakt. Omdat je inderdaad van nature de neiging hebt om te kijken of je buurvrouw haar rug verder kan buigen dan jij
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:15:54 #145
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_78658792
Bedankt allemaal Jullie zijn heel lief voor m'n elfje.
pi_78659062
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
Oh man, dit is weer helemaal geen fijn nieuws. Wat krijgt ze het toch te verduren, die Elf Hoe laat is ze morgen aan de beurt? Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht, Rt!

Wat betreft de yoga: ik vind het echt briljant, en het echte yoga-gevoel leer je niet van een DVD, vind ik. Het is die combinatie van rustige, diepe ademhaling met een sterke focus op het ervaren van je eigen lichaam die het voor mij zo maakt. Omdat je inderdaad van nature de neiging hebt om te kijken of je buurvrouw haar rug verder kan buigen dan jij
Ik heb vorige week een yogalesje gevolgd, maar ik vond het echt niets. 't Ging me veel te snel. .
pi_78659182
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb vorige week een yogalesje gevolgd, maar ik vond het echt niets. 't Ging me veel te snel. .
Dat hoort niet! Of dat is het bij ons in ieder geval niet.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:23:17 #148
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78659301
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nou, dan moet je voor de grap eens een proeflesje aan de Rabenhaupt komen doen. Da's echt heeeeel slow cooooking.

CF: Je omschrijft het goed. En inderdaad lijkt het mij ook lastig om yoga via een DVD of wat dan ook te doen. De begeleiding is wel essentieel, vind ik.
pi_78659429
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat hoort niet! Of dat is het bij ons in ieder geval niet.
We moesten echt van de hond door je knieën in de cobra in 1 ademhaling of zo. Terwijl ik dat à la Pilates op het ritme van m'n ademhaling wilde doen. Ik liep dus constant achter de feiten aan. Daar wordt het niet rustgevender van. . En dat zonnegroetgedoe hoeft van mij ook niet zo.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:31:00 #150
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78659895
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

We moesten echt van de hond door je knieën in de cobra in 1 ademhaling of zo. Terwijl ik dat à la Pilates op het ritme van m'n ademhaling wilde doen. Ik liep dus constant achter de feiten aan. Daar wordt het niet rustgevender van. . En dat zonnegroetgedoe hoeft van mij ook niet zo.
WAAR heb jij yoga gedaan?
pi_78659913
Ja, de zonnegroet is inderdaad niet het meest rustgevend... Maar wij doen die als een soort warming-up aan het begin van de les.

Ik heb vorig jaar een keer een les buitenyoga gedaan. Dat was lekker joh, ongekend (terwijl ik mezelf toch absoluut geen zweefteef vind ) maar met je blote voeten in het hoge gras, kabbelend riviertje op een paar meter afstand...
pi_78660147
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:31 schreef Duderella het volgende:

[..]

WAAR heb jij yoga gedaan?
Bij mijn sportschool, Fit 4 Free. Ik ben wel heel erg fan van de lessen Pilates daar! . Daar kom ik wel echt van tot rust én ik kan bijna met m'n platte handen op de grond. .

Maar goed, ik kan normaal ook niet op het tijdstip van de yogales, vorige week alleen toevallig een keertje.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:37:21 #153
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_78660353
Geen idee hoe laat ze morgen aan de beurt is. Ze gaat er tussen geschoven worden, bij voorkeur in de ochtend, maar dat is niet zeker.
pi_78660393
't Is voor mij erg afhankelijk van de docent, hoe goed ik ontspan. De gewone docent hier is een wat oudere man, die vind ik heel prettig en rustig. Zijn invalster is echt een kwebbel

Dude, je hebt toch wel het adres opgeslagen van die mountain retreat in Puerto Rico? Dat vond ik echt de ultieme yoga-ervaring
pi_78660441
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:37 schreef Rtificial het volgende:
Geen idee hoe laat ze morgen aan de beurt is. Ze gaat er tussen geschoven worden, bij voorkeur in de ochtend, maar dat is niet zeker.
Pfff. Nou, hou ons op de hoogte, ik hoor graag hoe het met haar gaat. Arme meid
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:46:49 #156
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78660989
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Bij mijn sportschool, Fit 4 Free. Ik ben wel heel erg fan van de lessen Pilates daar! . Daar kom ik wel echt van tot rust én ik kan bijna met m'n platte handen op de grond. .

Maar goed, ik kan normaal ook niet op het tijdstip van de yogales, vorige week alleen toevallig een keertje.
Ik denk eigenlijk dat je geen yoga moet volgen bij een sportschool. Dan krijg je die volstrekt onzinnige aftreksels als power yoga.

Pilates is weer heel wat anders. Oók erg fijn en dat kan best via een sportschoolklasje inderdaad.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:48:10 #157
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78661066
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
't Is voor mij erg afhankelijk van de docent, hoe goed ik ontspan. De gewone docent hier is een wat oudere man, die vind ik heel prettig en rustig. Zijn invalster is echt een kwebbel

Dude, je hebt toch wel het adres opgeslagen van die mountain retreat in Puerto Rico? Dat vond ik echt de ultieme yoga-ervaring
Ja ik heb je hele reisverslag hier paraat!

Dat gaan we, uitgezonderd de tegenvallers, gewoon kopiëren.
pi_78661152
Ik ga met mijn schoonmoeder 1x per week fitnessen, en volgens mij doen ze daar ook pilates achtige dingen.. misschien toch eens een keer een proeflesje doen..
pi_78661285
mijn foon is op hol geslagen Dit is de 2de foon die meldt dat het ding aan het opladen is terwijl de oplader niet in de buurt is
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:53:49 #160
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78661410
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga met mijn schoonmoeder 1x per week fitnessen, en volgens mij doen ze daar ook pilates achtige dingen.. misschien toch eens een keer een proeflesje doen..
Ik vond Pilates altijd wel erg lekker. Niet lekker zoals yoga dat doet, maar wel fijn stretchen met je lijf. Ik had wel het idee dat het echt goed werkte als je het een paar keer per week deed. Je lijf moet er een beetje op ingesteld raken.
pi_78661412
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:51 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn foon is op hol geslagen Dit is de 2de foon die meldt dat het ding aan het opladen is terwijl de oplader niet in de buurt is
Wat doe jij met je apparatuur?
pi_78661780
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:00:00 #163
55709 Stereotomy
pi_78661845
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:59 schreef Den_Haag het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Busted!
pi_78661865
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:53 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik vond Pilates altijd wel erg lekker. Niet lekker zoals yoga dat doet, maar wel fijn stretchen met je lijf. Ik had wel het idee dat het echt goed werkte als je het een paar keer per week deed. Je lijf moet er een beetje op ingesteld raken.
Hmm paar keer per week gaat hem niet worden, maar misschien is 1x/week wel lekker genoeg voor me
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:01:10 #165
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78661910
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:59 schreef Den_Haag het volgende:
SPOILER
MIETJUHHHHHHHHHHHHHHHHH
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:01:54 #166
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78661944
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Hmm paar keer per week gaat hem niet worden, maar misschien is 1x/week wel lekker genoeg voor me
Gewoon een keer doen.
pi_78661946
Ik verveel me soms ook
pi_78662042
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik verveel me soms ook

Anyway.. ik ga maar naar bed of zo.. morgen weer werken
pi_78662200
Hoi! Ik kom even zwaaien! Heb tussen de bedrijven door wel een beetje terug gelezen, pff, heftig hoor voor DE! Maar waarschijnlijk is dit wel het echte begin van het herstel.....

En nu ga ik nog een hamkaastaart de oven in schuiven en mijn etagiere leegmaken voor de hapjes morgen, want tralalalala, Teske is morgen jarig! Jaja, ik word 35 jaartjes jong maar ben nog steeds zo blij als een kip!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_78662295
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:05 schreef Tezz het volgende:
En nu ga ik nog een hamkaastaart de oven in schuiven en mijn etagiere leegmaken voor de hapjes morgen, want tralalalala, Teske is morgen jarig! Jaja, ik word 35 jaartjes jong maar ben nog steeds zo blij als een kip!
Alvast gefeliciflapstaart!!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:08:04 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78662330
We hebben nog de DVD-opname van Den Blijker en Jamie Oliver te goed zo meteen.
En tussendoor, over een half uurtje, weer even pleegbroeder/zuster spelen voor ons poesje.
Poef.....gone! ©golfer
pi_78662594
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:01 schreef Duderella het volgende:

[..]

MIETJUHHHHHHHHHHHHHHHHH

helpt me vooral de rugpijn te verlichten
pi_78662678
Feli Tezz
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:14:18 #174
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78662682
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:05 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Ik kom even zwaaien! Heb tussen de bedrijven door wel een beetje terug gelezen, pff, heftig hoor voor DE! Maar waarschijnlijk is dit wel het echte begin van het herstel.....

Gefeliciteerd!!
Blom!!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:14:28 #175
55709 Stereotomy
pi_78662688
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Soms reageer ik ook zo op mijn (freelance) werk, maar dan bedenk ik me dat ik me toch in een vrij luxe positie bevind en dat veel mensen een moord zouden willen doen voor mijn baan, en dan denk ik

Maargoed, mijn baan heeft dan ook weinig met jengelende kinderen te maken.
pi_78662907
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:12 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

helpt me vooral de rugpijn te verlichten
Wandelen. Veel wandelen. En als je daar mee klaar bent: weer wandelen!
pi_78662933
Wat is die Joran van der Sloot toch een misselijk mannetje. Bah.
pi_78663035
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik denk zo ook wel eens. Bah, dan heb ik echt geen zin... Maar nu, in crisistijden en vooral erg drukke tijden vind ik het heerlijk op mijn werk! Ik werk op dubbele snelheid en ben er goed in! Tralalala! Mijn volgende werkgever wordt er ook eentje waar ik me helemaal kan uitleven. Hard werken, 100% loyaliteit en voldaan thuiskomen (nu nog een werkgever zoeken die me dat kan bieden).
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:20:31 #179
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78663047
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Soms reageer ik ook zo op mijn (freelance) werk, maar dan bedenk ik me dat ik me toch in een vrij luxe positie bevind en dat veel mensen een moord zouden willen doen voor mijn baan, en dan denk ik

Maargoed, mijn baan heeft dan ook weinig met jengelende kinderen te maken.
Nou ja, soms voelt je doelgroep ook zo, als journalist.

Al ligt dat dan altijd wel weer aan jezelf. Wat jij wilt strookt niet altijd met wat je lezers willen weten.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:21:02 #180
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78663069
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:18 schreef Tezz het volgende:
Wat is die Joran van der Sloot toch een misselijk mannetje. Bah.
Is hij weer ergens?
pi_78663159
Oja.. ik moet één van mijn baantjes ook aanhouden nu ik niet meteen ga stagelopen..
#kwilerwelvanaf
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:24:07 #182
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78663225
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:20 schreef Duderella het volgende:

[..]

Al ligt dat dan altijd wel weer aan jezelf. Wat jij wilt strookt niet altijd met wat je lezers willen weten.
Dat is best cryptisch Dude.

Apie doen!
pi_78663261
pi_78663275
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:21 schreef Duderella het volgende:

[..]

Is hij weer ergens?
Ja, hij heeft zogenaamd zijn echte verhaal verteld. Was zondagavond op tv en wordt nu herhaald (rtl 5).
pi_78663335
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja, hij heeft zogenaamd zijn echte verhaal verteld. Was zondagavond op tv en wordt nu herhaald (rtl 5).
Las in de krant dat het OM op Aruba die video al vorige zomer had en het niet gelooft #nonnieuws
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:27:32 #186
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78663395
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef Tezz het volgende:

[..]

Oh dat kan ik volgens mij niets eens ergens in huis ontvangen.
Dus dan hoor ik het wel uit de krant, hoe dat afloopt.
pi_78663516
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef LieLie het volgende:

[..]

Las in de krant dat het OM op Aruba die video al vorige zomer had en het niet gelooft #nonnieuws
Ja, interview is van september 2009. Ik geloof niet dat wij ooit nog te weten krijgen hoe het nu echt gebeurd is...

Mijn man kijkt de herhaling van het interview nu. Ik hoor een jankende Joran op de achtergrond, hoe slecht kan je dag eindigen?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:30:44 #188
55709 Stereotomy
pi_78663575
Krant

Ik heb volgens mij nog nooit een krant gekocht met als doel het nieuws erin te lezen.
pi_78663594
Probeer Van Geel eens op NED1 Dat die man de kar moet trekken..
pi_78663632
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:27 schreef Duderella het volgende:

[..]

Oh dat kan ik volgens mij niets eens ergens in huis ontvangen.
Dus dan hoor ik het wel uit de krant, hoe dat afloopt.
Oke: samenvatting: Joran doet net of ie nu het echte verhaal vertelt. Huilt wat, is wat opstandig, vertelt een nepverhaal dat ze van een balkon gevallen is en dat hij er echt niets aan kon doen. Lijk weggemoffeld want ohoh 'ik heb er echt niet aan gedacht de autoriteiten in te schakelen' en weer verder janken. Einde interview.
Wordt helemaal de grond ingeboord door allerlei psychologen, leugendetector-mensen en stemanalysten.
Joran heeft zijn hour of fame weer even gehad.

pi_78663644
Tezz, jarig morgen Leuk! Hele avond visite en hapjes?
pi_78663650
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Krant

Ik heb volgens mij nog nooit een krant gekocht met als doel het nieuws erin te lezen.
Wat dan? Er onder slapen? De puzzel maken? De strip lezen? De vis in rollen?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:33:22 #193
55709 Stereotomy
pi_78663706
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:20 schreef Duderella het volgende:

[..]

Da's het leuke van nieuwe media: je kunt je lezers lekker met een riek prikken en dan heerlijk bagger over je heenkrijgen in de reacties a la Geenstijl. Wanneer je als schrijver voor online media dusdanig kunt groeien dat je het voor het grootste gedeelte *niet* persoonlijk opneemt, is dit heerlijke interactie met je publiek. Hoe kwader ze worden, hoe méér ze om je geven.

Heb in de jaren behoorlijk wat collega's verloren doordat ze niet met de bagger wisten om te gaan. Het is wel een kunstje van de nieuwe generatie.
pi_78663765
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz, jarig morgen Leuk! Hele avond visite en hapjes?
Ja, ik ben lekker vrij morgen! Ik verwacht morgenmiddag wat vriendinnen met kinderen (gezellig! De bovenste etage van de etagiere staat helemaal vol met oud-hollandse snoepjes inmiddels). En morgenavond een select groepje vrienden om onder het genot van een goed glas wijn en wat hapjes het glas te heffen op eenieders gezondheid.
Ik heb er zin in!

Ik zal morgenvroeg denk ik eerst het huis rond moeten zoeken naar tekeningen en knutselwerkjes, hihi..... (kan allemaal weer mooi mee naar 'kantoor', want daar bewaart mama alle knutselfrutsels).
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:34:43 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78663770
Ik begin steeds meer een hekel aan de stem van Agnes Kant te krijgen. Ik mis bij dit soort debatten Jan wel erg.
en dat terwijl ik lid van die partij ben
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:34:49 #196
55709 Stereotomy
pi_78663774
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:32 schreef Tezz het volgende:

[..]

Wat dan? Er onder slapen? De puzzel maken? De strip lezen? De vis in rollen?
Nee, krantenmepper spelen. Is leuk in een groep als je elkaars namen niet kent. Eén iemand gaat in het midden staan met een krant, en moet dan een willekeurig persoon in de kring meppen. Diegene die gemept gaat worden moet zo snel mogelijk een naam van iemand anders roepen, die dan gemept gaat worden, tenzij hij weer een andere naam roept, etc.

Maar zelfs dat is al heel lang geleden. Ik doe eigenlijk alles online.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:35:18 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78663806
Oh, en Tezz alvast gefeliciteerd met het bereiken van die mooie jeugdige leeftijd.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:35:44 #198
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78663837
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Krant

Voor duiding, achtergrond, onderzoek en analyse lijkt het me het enige medium hoor. Met Opinie daarbij. Misschien hangt het van je definitie van Nieuws af, maar waar komen de meeste maatschappelijk relevante onthulligen vandaan, denk je?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:35:58 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78663850
En Halsema blijft
Poef.....gone! ©golfer
pi_78663870
Leuk Tezz! Rustige verjaardagen
pi_78663901
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:34 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee, krantenmepper spelen. Is leuk in een groep als je elkaars namen niet kent. Eén iemand gaat in het midden staan met een krant, en moet dan een willekeurig persoon in de kring meppen. Diegene die gemept gaat worden moet zo snel mogelijk een naam van iemand anders roepen, die dan gemept gaat worden, tenzij hij weer een andere naam roept, etc.

Maar zelfs dat is al heel lang geleden. Ik doe eigenlijk alles online.
Hier ook standaard een rondje online-kranten 's morgens. Ik neem af en toe een proefabonnementje op het Eindhovens Dagblad voor het regionale nieuws en het gezellig-knisperen-aan-de-grote-tafel-gevoel.
pi_78663908
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef Duderella het volgende:

[..]

Voor duiding, achtergrond, onderzoek en analyse lijkt het me het enige medium hoor. Met Opinie daarbij. Misschien hangt het van je definitie van Nieuws af, maar waar komen de meeste maatschappelijk relevante onthulligen vandaan, denk je?
Ik koop de laatste tijd wel eens een NRC next voor wat achtergronden idd..

Maarreh, ging je niet slapen?
pi_78663930
En een regionaal dagblad hebben we ook.
pi_78663971
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef LieLie het volgende:
Leuk Tezz! Rustige verjaardagen
Nou, ik doe een poging tot rustig. Maar ik verwacht toch stiekem wel wat visite..... Ik heb niemand speciaal gebeld, dus als mijn vrienden de datum niet vergeten dan zit het wel goed!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:38:49 #205
55709 Stereotomy
pi_78663974
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef Duderella het volgende:

[..]

Zo langzamerhand mag wel losgelaten worden van de notie dat de krant en het journaal de enige twee goede media zijn voor duiding, achtergrond, onderzoek en analyse.

Dat die media selectiever kunnen en moeten zijn voor de mensen die daarvoor produceren, en dat iedere nitwit op het internet kan produceren, betekent niet automatisch dat de hoogste kwaliteit buiten internet gezocht hoeft te worden voor elk onderwerp.
pi_78664058
Oh jongens, ik heb leuk nieuws gekregen vanavond!! We krijgen een neefje of nichtje, mijn Spaanse schoonzuster is in blijde verwachting Wat een beetje onverwacht is; ze is 'al' 38 en wist niet helemaal zeker of ze nog wel wilde. Maar oh wat leuk. Ik ben er helemaal joepie van
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:42:13 #207
55709 Stereotomy
pi_78664128
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:37 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik koop de laatste tijd wel eens een NRC next voor wat achtergronden idd..

Maarreh, ging je niet slapen?
Shhht, Dude wordt gekieteld.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:42:30 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78664139
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jongens, ik heb leuk nieuws gekregen vanavond!! We krijgen een neefje of nichtje, mijn Spaanse schoonzuster is in blijde verwachting Wat een beetje onverwacht is; ze is 'al' 38 en wist niet helemaal zeker of ze nog wel wilde. Maar oh wat leuk. Ik ben er helemaal joepie van
Leuk.
Beginnen jouw eierstokken nu ook al een beetje te rammelen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_78664178
quote:
Neefjes en nichtjes
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:43:44 #210
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78664206
O gut den taart moet ook slapen. Morgen weer gezond weer op!

Morgen weer verder discussiëren.

And wish me luck, we hebben morgen de Keuringsdienst van Franse VakantieKinderen over de vloer. De hulp komt extra poetsen
En Arty heeft sort of beloofd geen grappen te maken over pornokelders.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderella op 02-03-2010 23:49:26 ]
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:43:49 #211
55709 Stereotomy
pi_78664214
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Leuk.
Beginnen jouw eierstokken nu ook al een beetje te rammelen?
Bij CF moet het zolangzamerhand wel een aardbeving wezen
pi_78664322
quote:
Van harte proficiat! Leuk hoor! Ik ken het gevoel, mijn eerste neefje (of nichtje, als de echoscopist niet goed haar werk heeft gedaan) wordt over een paar weken geboren!
pi_78664350
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:43 schreef Duderella het volgende:
O gut den taart moet ook slapen. Morgen weer gezond weer op!

Morgen weer verder discussiëren.

And wish me luck, we hebben morgen de Keuringsdienst van Franse VakantieKinderen over de vloer. Dwe hulp komt extra poetsen
En Arty heeft sort of beloofd geen grappen te maken over pornokelders.

Succes!
pi_78664364
Anyway, ik ga nog even mijn quiche uit de oven halen en dan naar bedje. Oh shit, ik kan natuurlijk om 23.50 uur niet naar bed gaan zo vlak voor het heugelijke moment van mijn verjaardag. Nou ja, nog maar lekker even lezen dan en wakker blijven voor de ZOEN (en zulks) van mijn man....

Trusten allemaal!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:48:47 #215
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78664397
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zo langzamerhand mag wel losgelaten worden van de notie dat de krant en het journaal de enige twee goede media zijn voor duiding, achtergrond, onderzoek en analyse.
quote:
Ja, wie gaat dat dan doen?
Het gaat niet om enig gedoe verder, maar om expertise die er zit. Niks meer, niks minder, eigenlijk.

Dat die media selectiever kunnen en moeten zijn voor de mensen die daarvoor produceren, en dat iedere nitwit op het internet kan produceren, betekent niet automatisch dat de hoogste kwaliteit buiten internet gezocht hoeft te worden voor elk onderwerp.
pi_78664402
Alvast gefeliciteerd en welterusten!!
pi_78664663
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:46 schreef Tezz het volgende:

[..]

Van harte proficiat! Leuk hoor! Ik ken het gevoel, mijn eerste neefje (of nichtje, als de echoscopist niet goed haar werk heeft gedaan) wordt over een paar weken geboren!
Ohh, leuk Wanneer is het uitgerekend?
Het tante-schap bevalt me wel; we hebben al een neefje van bijna vier en die wordt dus nu grote broer. Man. Wat leuk wordt dat!

Golfer, nah, helaas. Wat er ook rammelt, ik durf er nog steeds niet aan te beginnen
pi_78664697
Mijn neefje van 3 wordt ook grote broer
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:01:05 #219
55709 Stereotomy
pi_78664857
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:48 schreef Duderella het volgende:

[..]

[..]
Um. Ja. Denk ik. Je quote zit in de qunoop.
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:01:11 #220
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78664864
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ohh, leuk Wanneer is het uitgerekend?
Het tante-schap bevalt me wel; we hebben al een neefje van bijna vier en die wordt dus nu grote broer. Man. Wat leuk wordt dat!

Golfer, nah, helaas. Wat er ook rammelt, ik durf er nog steeds niet aan te beginnen
Schaam je je al?? Want het MOET wel he, anders ben je geen VROUW!!

Flikker toch op CF, en de hele aardkloot is overbevolkt dus ik ga over mijn nek van alle onbegreidelde geplande voortplanting,

De wereld heeft vooral behoefte aan mensen die andermans kinderen opvangen in de toekomst.

O ja pais en vree en haleluja.
pi_78664890
Oh en succes met de keuringsdienst, Dude! Pas op dat het niet te steriel is he
pi_78664909
Ruhig, ruhig
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:02:29 #223
55709 Stereotomy
pi_78664919
Lieve Tezz, gefeliciteerd met je 25e verjaardag!!!
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:03:15 #224
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78664956
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en succes met de keuringsdienst, Dude! Pas op dat het niet te steriel is he
Oh ja.
pi_78664959
Ja, 0.00 geweest!

Van harte gefeliciteerd!!
pi_78664991
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:01 schreef Duderella het volgende:

[..]

Schaam je je al?? Want het MOET wel he, anders ben je geen VROUW!!

Flikker toch op CF, en de hele aardkloot is overbevolkt dus ik ga over mijn nek van alle onbegreidelde geplande voortplanting,

De wereld heeft vooral behoefte aan mensen die andermans kinderen opvangen in de toekomst.

O ja pais en vree en haleluja.
Easy Mocht ik er ooit aan beginnen, dan zel het toch echt gepland worden

Tezz, inderdaad, de klok heeft twaalf geslagen. Gefeliciteerd, gorgeous
pi_78665061
Ben er toch ook wel voor, over het algemeen, dat mensen die kinderen nemen dat een beetje plannen
pi_78665147
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:05 schreef LieLie het volgende:
Ben er toch ook wel voor, over het algemeen, dat mensen die kinderen nemen dat een beetje plannen
Ach, het hoeft van mij niet, maar ik zou het zelf echt heel eng vinden, ongepland. Mijn zus en ik waren een soort ongepland en daar krijg je niks van, hoor
pi_78665177
Nee, maar als het iedereen maar zo'n beetje overkomt vrees ik toch ook voor de toekomst van al die kinderen
pi_78665348
Slapen!
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:20:54 #231
55709 Stereotomy
pi_78665657
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:11 schreef LieLie het volgende:
Slapen!
+1 lift, was weer met iets bezig ipv slapen

kusjekroel
pi_78666317
Tezzyyyyyyyyyyyyyyy Heeel Veeel verjaardagszoenen van mij
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:52:52 #233
221912 minilot
Nancy boy
pi_78666373
Ik heb een vrije dag nodig! Ik heb zeshonderd van jullie topics terug te lezen!

Waar vind ik de laatste update over DE? Even bladeren..
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:53:06 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78666376
Poesje even als experiment losgelaten uit verpleegkamer.
Toch niet echt een goed idee. Ze kwam wel, staart omhoog, de trap af en kopjes geven, maar even later zakte ze toch weer kermend van de pijn door haar hoefjes.
Teveel prikkels nog voor haar blijkbaar.
Dus met traantjes in onze ogen door B. terug gedragen naar haar verpleegkamertje.
Ze kroop meteen weer onder het dekbekje.
Komende dagen dus gewoon weer om de paar uur pilletje voeren en aaien en maar hopen dat het verbetert.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 maart 2010 @ 01:49:15 #235
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78667245
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:

Zeer goede keus! want echt je proef het verschil direct ( fout onlangs nog gemaakt ! )
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 3 maart 2010 @ 01:51:22 #236
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78667270
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:47 schreef Tezz het volgende:
Anyway, ik ga nog even mijn quiche uit de oven halen en dan naar bedje. Oh shit, ik kan natuurlijk om 23.50 uur niet naar bed gaan zo vlak voor het heugelijke moment van mijn verjaardag. Nou ja, nog maar lekker even lezen dan en wakker blijven voor de ZOEN (en zulks) van mijn man....

Trusten allemaal!
Gefeliciteerd meis

enne fijne dag enzo.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_78668262
FELI VOOR TEZZJE
pi_78668298
damz ik heb mezelf net getrakteerd op een ontbijtje op bed (gebakken eitje met spek en kaas ) maar ik had nog steeds trek en heb ik de bulgur die van maandag nog over was opgegeten met wat humus *BURP
  woensdag 3 maart 2010 @ 06:25:08 #239
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78668368
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:53 schreef golfer het volgende:
Toch niet echt een goed idee. Ze kwam wel, staart omhoog, de trap af en kopjes geven, maar even later zakte ze toch weer kermend van de pijn door haar hoefjes.
Dus met traantjes in onze ogen door B. terug gedragen naar haar verpleegkamertje.
Komende dagen dus gewoon weer om de paar uur pilletje voeren en aaien en maar hopen dat het verbetert.
Ach gos. Toch maar weer even back to basic dus.

Tezz, gefeliciteerd!
pi_78668557
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
Lieve Tezz, gefeliciteerd met je 25e verjaardag!!!
pi_78668561
quote:
pi_78668566
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:05 schreef LieLie het volgende:

Ik hoop dat die knipoog achter je post betekent dat je het sarcastisch bedoeld.........
pi_78668567
Zo, vier op een rij! Maar dat mag als je jarig bent, tralalala!

Ik ga zometeen aan de zoektocht door huis beginnen met een door mijn dochter getekende plattegrond op zoek naar de schat....
pi_78668773
Gefeliciteerd met je verjaardag Tezz! .
pi_78668788
Joepie! De buit is een onbestemd knutselwerkje, maar er stond wel heel mooi 'mama gefeeliesieteert' op, dus koesteren........... En twee Pandorra bedeltjes voor aan mijn armband!
pi_78668938
@Tezz Gefeliciflapstaart!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 maart 2010 @ 08:22:29 #247
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78669044
Mogge

Ik heb net op mijzelf gestemd .

Tezz gefeli
pi_78669069
quote:
Wat leuk, gefeliciteerd!
pi_78669196
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:22 schreef borisz het volgende:
Mogge

Ik heb net op mijzelf gestemd .
Mogguh en Lijkt me leuk
Mijn zus zit de hele dag op het gemeentehuis, doet ze elke verkiezingen en kent als tandartsassistente toch al het hele dorp dus dat is de hele dag kleppen geblazen
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 07:57 schreef Tezz het volgende:
Joepie! De buit is een onbestemd knutselwerkje, maar er stond wel heel mooi 'mama gefeeliesieteert' op, dus koesteren........... En twee Pandorra bedeltjes voor aan mijn armband!
Awww
Koesteren & bewaren

Voor kattenverslag zie spoiler, geen zin in? Niet lezen
SPOILER
Alvast heel veel sterkte voor Elf vandaag met de operatie

En Isa hoe was je nacht ?

Kwarkje erin gepropt, ik ga nog even een uurtje proberen te slapen
pi_78669490
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:34 schreef Bluezz het volgende:

Kwarkje erin gepropt, ik ga nog even een uurtje proberen te slapen
truste
pi_78669495
Bluezz, ik zou zeker de DA bellen als je twijfelt. Je kent zelf je eigen huisdier het beste dus als ze in jouw ogen niet goed reageert of als de pijnstilling niet voldoende werkt dan gewoon bellen !

En ik ben al actief geweest vandaag. Kind op school afgezet, doosje wijn gehaald (Gato Negro Carbernet Sauvignon ) voor vanavond en ik heb al gestemd!
Goed bezig Tezz! Nu nog even een zwabber door mijn huis en een uurtje werken en klaar, laat de visite maar komen!
pi_78669564
quote:

Nou het positieve is dan maar dat de oorzaak van de pijn gevonden is En DE is sterk, dus die operatie komt wel goed. Ik heb er vertrouwen in
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:00:41 #253
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78669701
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:52 schreef Tezz het volgende:
Bluezz, ik zou zeker de DA bellen als je twijfelt. Je kent zelf je eigen huisdier het beste dus als ze in jouw ogen niet goed reageert of als de pijnstilling niet voldoende werkt dan gewoon bellen !

En ik ben al actief geweest vandaag. Kind op school afgezet, doosje wijn gehaald (Gato Negro Carbernet Sauvignon ) voor vanavond en ik heb al gestemd!
Goed bezig Tezz! Nu nog even een zwabber door mijn huis en een uurtje werken en klaar, laat de visite maar komen!
Hee!

Gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst
pi_78669749
Tezz gefeli
Bluezz en golfer, beterschap voor het katten-kind

Ik kwam in een mapje op m'n pc een foto tegen van oma's 80e verjaardag. En ik vind m zo onwijs mooi dat ik hem gewoon hier post. Sorry SOL!

Lein, 2 maanden oud met opa
pi_78669800
Leuk Lein, prachtige foto! Fijn dat het bewaard gebleven is!
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:14:32 #256
55709 Stereotomy
pi_78670056
mooie foto Lein

voor Xena

nogmaals voor Tezz, leuk dat je dochter een speurtocht door het huis had gemaakt

echt waar Hobje? Gisteren heb ik een kopje gemaakt (met kokend water cacao oplossen, sojamelk erbij en daarna nog een scheut natrena ) en ik vind het erg lekker. Het gaat me nu eigenlijk om de theobromide die erin zit, die onderdrukt de hoestprikkel. Samen met noscapine heb ik vanavond veel en veel minder gehoest dan maandag. Placebo of wetenschappelijke validatie? Wie weet

En goede vibes naar DE vandaag voor de grote ingreep. Word ze weer aan stukjes gesneden en vastgehecht.
pi_78670150
Och Lein, wat lief

Tezz, de dag is goed begonnen! Ik hoop dat je voor de rest ook een leuk feest hebt
Bluezz, wat akelig van het poezenbeest. Kan me voorstellen dat je je ongerust maakt.
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:18:27 #258
55709 Stereotomy
pi_78670174
Soms is de CUL SC net twitter.
pi_78670244
quote:
Niet goed dit
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:23:44 #260
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_78670321
DE is staat als één-na-laatste gepland voor vanochtend. Ze heeft vannacht nog wel af en toe wat lekker geslapen, en dankzij de pijnstilling niet al te gek veel pijn gehad.

Waarschijnlijk gaat ze na de operatie naar een andere afdeling.

Spannende dag vandaag...
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:25:13 #261
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_78670360
quote:
Arm poesje 't Is zo zielig dat die beestjes zelf niet kunnen vertellen hoe het gaat
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:26:05 #262
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78670385
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:23 schreef Rtificial het volgende:
DE is staat als één-na-laatste gepland voor vanochtend. Ze heeft vannacht nog wel af en toe wat lekker geslapen, en dankzij de pijnstilling niet al te gek veel pijn gehad.

Spannende dag vandaag...
Wens haar heel veel sterkte, en jij ook heel veel sterkte!
pi_78670418
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:18 schreef Stereotomy het volgende:
Soms is de CUL SC net twitter.
twitter is makkelijker bijhouden doordat er max 140 chars kunnen per bericht
pi_78671678
Moguh!

Dagje bij huis, maar veel te doen!
Moet nog stemmen, opdrachten maken, boodschappen doen, dingen voor stage regelen en.. oja! ontbijten

Sterkte voor DE en Rt!
En voor Xena!

pi_78671734
quote:

Spannende dag vandaag...
Ja hé, heb ik net een kaart op de bus gedaan vanochtend

Wens haar veel sterkte, Rt. Hopelijk is ze hierna echt van de pijn af
pi_78673033
quote:

Spannende dag vandaag...
Sterkte en ik hoop dat alles goed gaat en dat ze er niet ook nog complicaties bij krijgt. Fijn dat nu bekend is wat de oorzaak van de pijn was, wat er aan gedaan kan worden en hopenlijk straks dus stukken minder pijn.

Tezz, van harte gefeliciteerd! Een nieuw levensjaar (hopenlijk zonder meneer vd Sloot )

Bluezz, wat vervelend dat het nu weer minder lijkt te gaan. Dat Xena geen ontlasting heeft gehad lijkt me wel iets om door te geven aan de huisarts.

Dude, succes met de ballotage en gewoon ductape over Arty's mond plakken, komt alles in orde.
En ik weet niet wat je gisteren voor hallucinogeen hebt ingenomen, maar het effect lijkt iets afgenomen te zijn
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:49:21 #267
55709 Stereotomy
pi_78673040
D66 is weer helemaal hip onder de jongere hoogopgeleide. Hoe komt dat? Onder paars I was D66 opeens ook al hip. Toen kwam het Lousewies vd Laan-debacle, en donderde D66 ineen tot 6 zetels.

Maar blijkbaar is het nu weer fashionably in? Waarom? Zijn ze opeens zoveel beter dan 8 jaar geleden? Hoe komt dat? Of weten mensen gewoon niet wat ze willen en is dit een natuurlijke golfbeweging die je ook ziet bij de lengte van vrouwelijke rokjes? Wat heeft het dan nog voor zin om verschillende partijen te hebben? Borisz, help?
pi_78673101
Oh ja, ik ben net weer terug van de huisarts met een reeksje labonderzoeken en straks nog even langs apotheek om 2 medicijnen op te halen. Maar ik voel me goed en heb eindelijk lekker geslapen vannacht

* Isabeau moet ook nog d'r stempasdinges ergens vandaan vissen
pi_78673147
D'66 vind ik vooral de Twijfelpartij, nergens voor, nergens tegen, beetje neutraal hier en beetje neutraal daar.
Misschien dat jonge hoogopgeleiden ook allemaal twijfelen tegenwoordig, vind je het ook gek met de politiek van de afgelopen tijd
pi_78673185
Oh jee. Akelige medicijnen, Isa? Maar fijn dat je fatsoenlijk hebt geslapen, dat maakt echt alle verschil van de wereld he
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:56:22 #271
55709 Stereotomy
pi_78673293
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:52 schreef Isabeau het volgende:
D'66 vind ik vooral de Twijfelpartij, nergens voor, nergens tegen, beetje neutraal hier en beetje neutraal daar.
Misschien dat jonge hoogopgeleiden ook allemaal twijfelen tegenwoordig, vind je het ook gek met de politiek van de afgelopen tijd
Hoogopgeleiden kunnen niet 'Ja' of 'Nee' zeggen. Het is altijd Op zich ja, maar.... of Op zich nee, maar....

En op zich is dat correct bij de meeste complexe (politieke) problemen, maar vaak komt dat over als gebrek aan daadkracht.

'Recht door zee' verkoopt dan wat beter.
pi_78673342
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jee. Akelige medicijnen, Isa? Maar fijn dat je fatsoenlijk hebt geslapen, dat maakt echt alle verschil van de wereld he
Het voelde als een heerlijke luxe
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 maart 2010 @ 11:00:08 #273
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78673426
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:49 schreef Stereotomy het volgende:
D66 is weer helemaal hip onder de jongere hoogopgeleide. Hoe komt dat? Onder paars I was D66 opeens ook al hip. Toen kwam het Lousewies vd Laan-debacle, en donderde D66 ineen tot 6 zetels.

Maar blijkbaar is het nu weer fashionably in? Waarom? Zijn ze opeens zoveel beter dan 8 jaar geleden? Hoe komt dat? Of weten mensen gewoon niet wat ze willen en is dit een natuurlijke golfbeweging die je ook ziet bij de lengte van vrouwelijke rokjes? Wat heeft het dan nog voor zin om verschillende partijen te hebben? Borisz, help?
D66 heeft fatsoenlijke grondbeginselen . En met het wanbeleid van het CDA laatste jaren is het tijd voor iets fatsoenlijks.
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:01:24 #274
55709 Stereotomy
pi_78673480
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:00 schreef borisz het volgende:

[..]

En met het wanbeleid van het CDA laatste jaren is het tijd voor iets fatsoenlijks.
Dat roept Wilders ook al de hele tijd
pi_78673510
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:01 schreef Stereotomy het volgende:
Maar het schijnt ook dat veel hoogopgeleiden nou net weer voor Wilders kiezen. Ik kan me daar zo weinig bij voorstellen.
pi_78673518
D'66 fatsoenlijk? Dat vind ik dus juist weer niet. Ik zie op zich de charme wel in van de partij, maar om het fatsoenlijk te noemen, nee.

Maar ik mag uberhaupt niet stemmen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 maart 2010 @ 11:02:36 #277
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78673534
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:01 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wilders basht alleen maar de PvdA. .
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:04:04 #278
55709 Stereotomy
pi_78673607
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar het schijnt ook dat veel hoogopgeleiden nou net weer voor Wilders kiezen. Ik kan me daar zo weinig bij voorstellen.
Klopt!! Maar wist je dat uit onderzoek blijkt dat de meeste reaguurders bij Geenstijl.nl ook jongere hoogopgeleiden zijn? 't is net een tokkiekamp daar!

Had ooit een studievriend en die stemde destijds ook voor Pim Fortuyn omdat hij het niet eens wat met 'die Marokkanen die voor vandalisme en geweld zorgden'.
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:05:33 #279
55709 Stereotomy
pi_78673667
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:02 schreef ColdFeet het volgende:
D'66 fatsoenlijk? Dat vind ik dus juist weer niet. Ik zie op zich de charme wel in van de partij, maar om het fatsoenlijk te noemen, nee.

Maar ik mag uberhaupt niet stemmen
Wat zou jij dan stemmen? Ik heb partijprogramma's bekeken en ze leken me allemaal zo wollig. Iedereen wil meer veiligheid beter onderwijs en samen sterk voor de stad zijn .

Volgens stemwijzer heb ik de meeste affiniteit met PvdA maar ik heb nog nooit PvdA gestemd in m'n volwassen leven.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 maart 2010 @ 11:05:55 #280
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78673691
Pim had tenminste nog zinnige plannen naast integratie. Bij Wilders krijg je drie keer niks. Voor mij is de elangrijkste reden om niet op Wilders te stemmen de mensen die op de lijst staan na Wilders. Agema, Graus, Brinkman, De Roon, Fritsma, Bosma en consorten.
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:06:59 #281
55709 Stereotomy
pi_78673745
Fritsma

Hij lijkt een beetje op SJORS NU FF NIET
pi_78673757
Haha, jullie hebben het over D66 en de PvdA en ik krijg hier een mega advertentie van de SP
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:07:54 #283
55709 Stereotomy
pi_78673787
quote:
Koel -en vriescontainers
Verplaatsbaar - HACCP - tot 250m³ Koeling op maat - Direct leverbaar!
www.reftrade.nl
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 maart 2010 @ 11:08:26 #284
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78673803
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:07 schreef LieLie het volgende:
Haha, jullie hebben het over D66 en de PvdA en ik krijg hier een mega advertentie van de SP
Het verkiezingsspotje
pi_78673833
JIJ IK WIJ SP! krijg ik hier, haha
pi_78673853
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:08 schreef borisz het volgende:

[..]

Het verkiezingsspotje
Haha, die radslag! En die ogen!
pi_78674054
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:05 schreef borisz het volgende:
Pim had tenminste nog zinnige plannen naast integratie. Bij Wilders krijg je drie keer niks. Voor mij is de elangrijkste reden om niet op Wilders te stemmen de mensen die op de lijst staan na Wilders. Agema, Graus, Brinkman, De Roon, Fritsma, Bosma en consorten.
Ik emigreer nog liever dan dat ik me door Dion Graus laat vertegenwoordigen

Steer, ik weet het echt niet, heb me er ookm weinnig in verdiept. Ik ben van oorsprong een trouw CDA-stemmer, maar heb geen idee van het huidige beleid.
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:16:15 #288
55709 Stereotomy
pi_78674115
CDA mét koopzondagen lijkt me wel wat
pi_78674455
sterkte voor DE zo, Rt! Tezz, wat lief van B, die speurtocht Bluez, de dierenarts al gebeld? Isa, wat fijn dat je eindelijk een goede nachtrust hebt gehad Lein, wat een lieve foto! mijn foon kan btw best een foto handelen, alleen niet een hele serie

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2010 11:26:49 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 maart 2010 @ 11:24:22 #290
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78674464
Koopzondagen zijn sowieso verstandig . Laat ondernemers lekker zelf beslissen of ze op zondag open gaan ja of nee.
pi_78674496
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:05 schreef Stereotomy het volgende:

Wat zou jij dan stemmen? Ik heb partijprogramma's bekeken en ze leken me allemaal zo wollig. Iedereen wil meer veiligheid beter onderwijs en samen sterk voor de stad zijn .
Dat zei ik vorige week: ze willen allemaal vrijwel hetzelfde, maar ik heb geen flauw idee of de mensen die ik kies dat ook daadwerkelijk kunnen realiseren. Zijn ze daadkrachtig? Komen ze beloftes na? Kortom: hebben ze wel de juiste capaciteiten om waar te kunnen maken wat ze roepen. Dat politici heel veel roepen (Veiligheid! Zorg! Scholing! Groen!) dat weten we nu wel, maar ik weet niet zo heel goed wat er van dat alles terecht komt en wie dan dus de beste man/vrouw op de beste plaats is
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:26:54 #292
55709 Stereotomy
pi_78674582
Dat klopt, er zou een capaciteitenwijzer ofzo moeten komen voor de raadslieden. Elke huisvrouw - met respect voor huisvrouwen / -mannen - kan nu zomaar in de raad komen zonder relevante ervaring of capaciteiten.
pi_78674703
ohja.... niet vergeten te stemmen dus, geen flauw idee waar op nog
pi_78675915
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:26 schreef Stereotomy het volgende:
Dat klopt, er zou een capaciteitenwijzer ofzo moeten komen voor de raadslieden. Elke huisvrouw - met respect voor huisvrouwen / -mannen - kan nu zomaar in de raad komen zonder relevante ervaring of capaciteiten.
Ik maak me weinig zorgen het huisvrouw-aspect, maar het lijkt steeds meer een grote-bekkenwedstrijd te worden. Brrr.
pi_78675947
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:00 schreef ColdFeet het volgende:

Ik maak me weinig zorgen het huisvrouw-aspect, maar het lijkt steeds meer een grote-bekkenwedstrijd te worden. Brrr.
Oude waarden als nederigheid en dienstvaardigheid bestaan niet meer
pi_78676158
Wat dat betreft ben ik een echte CDA'er Maar de grofheid en botheid en het gebrek aan nuance enzo staat mij tegen. Echt.
pi_78676189
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oude waarden als nederigheid en dienstvaardigheid bestaan niet meer
wanneer hebben die wel bestaan
pi_78676398
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:08 schreef SeaOfLove het volgende:

wanneer hebben die wel bestaan
Ik denk dat we zijn doorgeslagen naar 'je moet alles kunnen zeggen' en we verwarren het met openheid. Wat dat betreft sluit ik me aan bij CF. Ik stem ook al jaren CDA, misschien is dat het
pi_78676405
Ik stem op mijn
pi_78676429
Hoe zou het met DE zijn, trouwens?
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:15:40 #301
55709 Stereotomy
pi_78676467
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat we zijn doorgeslagen naar 'je moet alles kunnen zeggen' en we verwarren het met openheid. Wat dat betreft sluit ik me aan bij CF. Ik stem ook al jaren CDA, misschien is dat het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')