abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78633220
Zijn jullie ook op de hoogte van het weer in Hoogeveen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:20:02 #2
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78633261
Met een meter sneeuw, en groeiende...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78633332
Als je terug in Nederland bent en hier weer normale Nederlandse winters zijn (lees: zonder sneeuw) dan ga je die sneeuw nog missen joh
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78633355
ik ga zo maar even op t fietsje naar De Bilt voor wat boodschapjes het weer is lief vandaag
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:22:56 #5
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78633380
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Als je terug in Nederland bent en hier weer normale Nederlandse winters zijn (lees: zonder sneeuw) dan ga je die sneeuw nog missen joh
ik denk het ook. Maar, ondertussen is het maart. Ik denk dat ik er nog wel een maandje in zit.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78633415
Fnuffel voor Isa
Moeten we je even komen knuffelen of wil je met rust gelaten worden? (Wij zijn tegenwoordig meteen zo'n horde mensen )

En hier ook heerlijk weer Net voor het eten met Leander in de speeltuin achter ons huis geweest. Glijbaan, schommel, wipkip... Hij was helemaal blij, even alleen met mama
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 maart 2010 @ 13:25:23 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78633483
Cijfer terug voor mijn paper terug van het werkcollege accounting. een 6. Wist ik ook wel, was zelf niet tevreden maar gezien de situatie waarin ik mijn paper heb moeten maken kan ik er wel mee leven.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_78633528
ze zijn hier de gevelplaten beter aan het vast zetten na dat fiasco dat er 1 was afgewaaid, wat een lawaai en mannen in een bakje langs mn raam
pi_78633558
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
Fnuffel voor Isa
Moeten we je even komen knuffelen of wil je met rust gelaten worden? (Wij zijn tegenwoordig meteen zo'n horde mensen )

En hier ook heerlijk weer Net voor het eten met Leander in de speeltuin achter ons huis geweest. Glijbaan, schommel, wipkip... Hij was helemaal blij, even alleen met mama
Nou, d'r is hier al een week weinig in het huishouden gedaan en als mensen zeggen langs te komen ga ik opruimen en schoonmaken (uiteraard ben je van harte welkom, met al je mannen en ik weet dat je niet opkijkt van wat rommel )

Dat speeltuintje is geweldig! Vrijwel direct achter jullie huis en dan ook beschut betreffende wegen etc
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 maart 2010 @ 13:27:44 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78633570
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:20 schreef AKnynke het volgende:
Met een meter sneeuw, en groeiende...
Ergste winter in 20 jaar in Zweden hoorde ik op de radio vorige week.
pi_78633578
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ze zijn hier de gevelplaten beter aan het vast zetten na dat fiasco dat er 1 was afgewaaid, wat een lawaai en mannen in een bakje langs mn raam
Schrok je dat er plots mannen in een bakje langskwamen? En toch wel wat vaag hoor van zo'n nieuw gebouw.
pi_78633602
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef borisz het volgende:

Ergste winter in 20 jaar in Zweden hoorde ik op de radio vorige week.
Nou ja, wij hebben hier ook wekenlang in de sneeuw gezeten, dus het verbaast me niets dat het noordelijk ook veel meer was dan normaal.
pi_78633662
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Schrok je dat er plots mannen in een bakje langskwamen? En toch wel wat vaag hoor van zo'n nieuw gebouw.
neuh ik wiist dat t ging gebeuren en hoorde hele ochtend al wat boorlawaai maar nu zijn ze dus aanbeland bij de platen tussen mijn ramen in (heb 3 ramen en daarussen zitten dan ook platen en vlak bovene n onder mn raam natuurlijk)
pi_78633723
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zo maar even op t fietsje naar De Bilt voor wat boodschapjes het weer is lief vandaag
Fijn he Ik voel me ineens zo zonnig en blij Eigenlijk raar, dat je zo sterk reageert op het weer
pi_78633779
Boodschapjes dus
pi_78633819
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:25 schreef borisz het volgende:
Cijfer terug voor mijn paper terug van het werkcollege accounting. een 6. Wist ik ook wel, was zelf niet tevreden maar gezien de situatie waarin ik mijn paper heb moeten maken kan ik er wel mee leven.
voldoende
pi_78633937
Ik ben wat aan het rondlezen op medische sites, leuke intro hier:
quote:
Acute renal colic is probably the most excruciatingly painful event a person can endure. Striking without warning, the pain is often described as being worse than childbirth, broken bones, gunshot wounds, burns, or surgery.
linkje

Zwangerschap & bevalling: kom maar op
pi_78634082
Wat let je, Isa? Alle ingredienten zijn aanwezig, toch?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 maart 2010 @ 13:43:42 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78634122
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:35 schreef freecell het volgende:

[..]

voldoende
Ja en zes studiepunten maar daar is alles mee gezegd
pi_78634226
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, d'r is hier al een week weinig in het huishouden gedaan en als mensen zeggen langs te komen ga ik opruimen en schoonmaken (uiteraard ben je van harte welkom, met al je mannen en ik weet dat je niet opkijkt van wat rommel )

Dat speeltuintje is geweldig! Vrijwel direct achter jullie huis en dan ook beschut betreffende wegen etc
Hmmmm, bescherm Isa tegen zichzelf, ga niet
pi_78634239
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
Wat let je, Isa? Alle ingredienten zijn aanwezig, toch?
Ik weet nu zelfs hoe het voelt, dus mij maken ze niet bang meer. Want bij een bevalling is 1 ding zeker: het is eindig en je krijgt er iets moois voor terug

en ik vind het toch nog iets te vroeg in de relatie hoor al moet ik niet nog jaren wachten, weet ik ook wel

borisz, zoals je al zei gezien de omstandigheden is het fijn dat het een voldoende was! (al herken ik het ontevreden zijn met een zes ook heel goed)
pi_78634276
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wat aan het rondlezen op medische sites, leuke intro hier:
[..]

linkje

Zwangerschap & bevalling: kom maar op
Dat zei ik
Beiden meegemaakt, duurt net zo lang, is ongeveer even pijnlijk, maar aan het einde van de bevalling heb je iig oxytocine en een kind
pi_78634281
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef freecell het volgende:

Hmmmm, bescherm Isa tegen zichzelf, ga niet
Toen de dokter vorige week zei dat hij er aan kwam ben ik de strijkplank op gaan ruimen en daarna toch maar weer ter aarde gestort
pi_78634326
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet nu zelfs hoe het voelt,
nou... Het voelt wel anders hoor
pi_78634402
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:48 schreef freecell het volgende:
nou... Het voelt wel anders hoor
Nou ja, neem aan dat een bevalling geen flankpijn geeft

En met het oog op vannacht vind ik dit soort teksten ook zo geweldig om te lezen:
quote:
The presence of pyuria, fever, leukocytosis, or bacteriuria suggests the possibility of a urinary infection and the potential for an infected obstructed renal unit or pyonephrosis. Such a condition is potentially life threatening and should be treated as a surgical emergency.
Ik had nota bene koorts en mevrouw de assistente bleef haar mantra maar herhalen dat 'geen vervoer is geen reden voor doktersbezoek'. Nee, geen vervoer misschien niet, maar een medisch spoedgeval wel
pi_78634510
quote:

[..]

Ik weet nu zelfs hoe het voelt, dus mij maken ze niet bang meer. Want bij een bevalling is 1 ding zeker: het is eindig en je krijgt er iets moois voor terug

en ik vind het toch nog iets te vroeg in de relatie hoor al moet ik niet nog jaren wachten, weet ik ook wel
Is ook zo Maar aan de andere kant; je bent ook snel gaan samenwonen, blijkbaar is het gewoon zo goed, je relatie

Toch blijf ik bevallingen eng vinden; die delen zijn gemaakt om met enige vriendelijkheid behandeld te worden, niet om mega-veel kracht op te zetten
pi_78634627
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, neem aan dat een bevalling geen flankpijn geeft
Jawel

Maar nierpijn is gewoon echt afschuwelijk
pi_78635196
Ah Isa, ben blij dat je weer even wat laat weten en zo!!
pi_78635314
hier zijn jullie
pi_78635386
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:13 schreef SeaOfLove het volgende:
hier zijn jullie
Was je verdwaald?

En wat vervelend dat afspraken zo makkelijk worden afgezegd in de dienstverlenende sector waar jij mee te maken hebt. Moet je in het bedrijfsleven eens doen, zo vaak mensen teleurstellen
pi_78635751
Háááágel.
Meer hagel.
Al wel een half uur hagel!
pi_78635799
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:23 schreef freecell het volgende:
Háááágel.
Meer hagel.
Al wel een half uur hagel!
waar heb je de zon gelaten dan??
pi_78635836
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

waar heb je de zon gelaten dan??
Is er ook nog
Nuja, 2 minuten geleden nog wel
pi_78636984
Zonnetje
Heb dettol gehaald en in verhouding gemengd, kan ik straks de wond even spoelen (als het mag )

Isa, wat een gekut met die huisartsenpost zeg En voor de pijn
pi_78637113
quote:

Een kleinkind krijgen is nog makkelijker
quote:
Heeft dr. Rossi wel een kinderwens ?
Of is dat weer een stomme vraag waar bloes niks mee te maken heeft
pi_78637319
Bluezz: moet nog wel een beetje wennen aan salade caprese als lunch maar verder.. KAAS!
pi_78637385
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Bluezz: moet nog wel een beetje wennen aan salade caprese als lunch maar verder.. KAAS!
Ik verbouw dagelijks de menu's hoor
Vandaag een komijnenkaasje, komkommer, dille, peper, huttenkase rommel in een bakkie

* Bluezz gaat deel 3 van het huishouden boven doen

I love it when a plan comes together
pi_78637642
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik verbouw dagelijks de menu's hoor
Vandaag een komijnenkaasje, komkommer, dille, peper, huttenkase rommel in een bakkie

* Bluezz gaat deel 3 van het huishouden boven doen

I love it when a plan comes together
Ohh die had ik gister!! maar dan met yoghurt ipv huttekase was lekker!

Maar kom de dag nog niet helemaal trekvrij door.. ben ook bang dat het op mijn werk moeilijk gaat worden, maar we zullen zien!! Ik hou vol
pi_78639537
Ben je ook aan het Dr-F'en, Sunny?
Moet je ook regelmatig eieren eten bij dat dieet?
pi_78639857
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ben je ook aan het Dr-F'en, Sunny?
Moet je ook regelmatig eieren eten bij dat dieet?
en kaas
pi_78640110
Wondspoelen liet ze toe *pfiew
Kamertje is wat schoner dan het was en ze kwam nieuwsgierig een wankel stapje dichterbij wat ik toch allemaal aan het rommelen was
Wat ondergaat ze dit toch allemaal bijzonder goed, geen gekrijs gemauw gezeur gekrab aan de deur, echt wonderbaarlijk en tegen alle verwachting in
pi_78640120
Oh en nieuw is het trouwens absoluut niet: http://www.steentijddieet.nl/
pi_78640206
Ja, ik geloof dat degene die op het 'dr frankenstein' dieet is gepromoveerd dit ook aangehaald heeft.
Dat las ik weer bij mij op mijn werk in een internistenvakblad.
pi_78640262
Ik heb met de maker van de site workshops gevolgd tijdens het bushcraftweekend. Achteraf had ik zijn workshop ook moeten volgen geloof ik
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:19:06 #45
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78640646
Goedemorgen
heerlijk geslapen hier en was rond 15 wakker, en nu echt wakker
Zit wel ff lekker in de relaxed stand nog.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:24:40 #46
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78640888
Lekker even chillen Hobbel!

Fijn dat Xena en Bluezz de goede kant op gaan en een hele dikke knuffel voor Isa.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_78641189
ben ik weer Wat fijn dat je de wond hebt kunnen spoelen bluez! Xena is een bikkel!
pi_78641223
Poezel heeft veel vertrouwen in haar baasje
pi_78641751
Leuk dat je langs komt in Duitsland, Nynke!

Gaat het al weer wat beter Isa?
pi_78642181
Ja hoor, lieverd, voel me prima (voor zolang als dat het duurt, vertrouw mijn lijf voor geen meter meer)

Fijn dat het allemaal zo goed gaat met Xena Die knapt vast snel op en dan kan ze weer achter vogeltjes aanrennen (en hopenlijk niet vangen, beest eet maar whiskas hoor). Dr. Rossi wil overigens dolgraag kinderen. En een poes. En ik wil geen poes.
pi_78642473
straks weer lekker koken voor mezelf, ben goed bezig sinds afgelopen vrijdag Nu kipfilet gevuld met kruidenroomkaas omwikkeld met spek en een rucolastamppotje en wat staat er bij jullie op het menu?
pi_78642639
Klinkt lekker SOL!
Ik maak straks voor mezelf roergebakken spinazie (met een beetje knof), tartaartjes en een eitje. Thijs krijgt oosterse groente, shoarmavlees en evt wat rijst als ie dat wilt..
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:04:06 #53
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78642645
Wat m'n danspartner d'r vriend gaat koken.
Confidence through competence
pi_78642896
ohjee..

Ohja vanavond fotoopdracht: ouwelullenband portretteren voor een poster
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:17:28 #55
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78643196
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
straks weer lekker koken voor mezelf, ben goed bezig sinds afgelopen vrijdag Nu kipfilet gevuld met kruidenroomkaas omwikkeld met spek en een rucolastamppotje en wat staat er bij jullie op het menu?
Klinkt heel lekker! *Noteert voor volgende week*

Hier staat indiase witlofstamp met vegaburger op het menu
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:18:08 #56
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78643219
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:
ohjee..

Ohja vanavond fotoopdracht: ouwelullenband portretteren voor een poster
Leuk sun!
pi_78643296
Wat is Indiase witlofstamp, dan?
pi_78643365
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:18 schreef Duderella het volgende:

[..]

Leuk sun!
Dat moeten we nog maar afwachten natuurlijk
pi_78643485
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoor, lieverd, voel me prima (voor zolang als dat het duurt, vertrouw mijn lijf voor geen meter meer)

Fijn dat het allemaal zo goed gaat met Xena Die knapt vast snel op en dan kan ze weer achter vogeltjes aanrennen (en hopenlijk niet vangen, beest eet maar whiskas hoor). Dr. Rossi wil overigens dolgraag kinderen. En een poes. En ik wil geen poes.
Oh yeah momma (qua kinderen, niet qua poes)

Hier onder het genot van Pat Benatar waarvan ik de tekst er maar niet in krijg maak ik prei, uien, tomaten en italiaansche

pi_78643568
Haaai

Mn voeten doen pijn, heb net iets te lang op de markt rondgelopen vanmiddag

Oh en ik ga zo lekker pangasius wokken met wat groente dat ik nog heb liggen... Beetje de restjes opmaken
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:32:34 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78643803
Zo. Middagje werken zit er weer op.
Lekker morgen weer een vrije dag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_78643845
ik merk btw dat mijn maag weer wat groter wordt, wil een kilo of 3 aankomen en ben sinds vorige week woensdag best stevig gaan ontbijten en lunchen en 's avonds ben ik voor het avondeten echt misselijk van de honger. en nu 's ochtends ook als ik wakker word en lunsj hoef ik ook echt niet meer over te slaan
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:43:31 #63
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78644173
Vanochtend koffie gedronken met een vriendin, toen gesport, gedouched, gezond gegeten en nu op naar yoga!

Ik voel me helemaal actief, jong en succcesvol. Ik ben bijna geneigd vrolijk fietsend, met haren wapperend in het lentebriesje, mijn spontane en knappe montessori-kinderen van de vioolles te gaan halen. In zo'n jong-en-succesvolle-moeder-bakfiets.

Maar dan staan ze vast raar te kijken bij de plaatselijke muziekschool.

Bye bye!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:47:11 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78644292
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:43 schreef Duderella het volgende:

Ik voel me helemaal actief, jong en succcesvol. Ik ben bijna geneigd vrolijk fietsend, met haren wapperend in het lentebriesje, mijn spontane en knappe montessori-kinderen van de vioolles te gaan halen. In zo'n jong-en-succesvolle-moeder-bakfiets.

Maar dan staan ze vast raar te kijken bij de plaatselijke muziekschool.

Kan je er niet een paar leasen?
Staat je vast goed.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_78644366
Have fun, Dude! ik mis mijn dochter geloof ik, ben nu sesamstraat aant kijken
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:49:52 #66
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78644368
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:43 schreef Duderella het volgende:
Ik voel me helemaal actief, jong en succcesvol. Ik ben bijna geneigd vrolijk fietsend, met haren wapperend in het lentebriesje, mijn spontane en knappe montessori-kinderen van de vioolles te gaan halen. In zo'n jong-en-succesvolle-moeder-bakfiets
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78644433
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Have fun, Dude! ik mis mijn dochter geloof ik, ben nu sesamstraat aant kijken
Geniaal
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:52:52 #68
63722 z80
I fink you freaky
pi_78644483
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef SeaOfLove het volgende:
ik merk btw dat mijn maag weer wat groter wordt, wil een kilo of 3 aankomen en ben sinds vorige week woensdag best stevig gaan ontbijten en lunchen en 's avonds ben ik voor het avondeten echt misselijk van de honger. en nu 's ochtends ook als ik wakker word en lunsj hoef ik ook echt niet meer over te slaan
aankomen in weke zin?
meer spek op de botten, of meer spieren?
mager zag je er niet uit tijdens de meet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_78644601
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
wokmeukje had zo'n pakje (ohnoes) Hot ajam gekocht met marinade en saus en door de saus zit een paprikaatje, boontjes en cashewnootjes (en kip natuurlijk) en rijst erbij.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:59:46 #70
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78644747
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is Indiase witlofstamp, dan?
Mja gewoon een eigen bedacht recept t is een beetje een fantasienaam. Het is gestoofde witlof met kerrie, djintan, paprikapoeder, gemengd door aardappelpuree met kaas
pi_78645016
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:53 schreef Isabeau het volgende:

. Dr. Rossi wil overigens dolgraag kinderen. En een poes. En ik wil geen poes.
Zou u niet eerst afstuderen, lieverd?
pi_78645738
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:52 schreef z80 het volgende:

[..]

aankomen in weke zin?
meer spek op de botten, of meer spieren?
mager zag je er niet uit tijdens de meet.
spek op de botten, voor spieren moet je sporten mijn broeken zakken van mijn kont en blubberen op mijn bovenbenen, zelfs mijn skinny-jeans met een kilo of 54 moet alles weer goed zitten
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:29:29 #73
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78645837
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

spek op de botten, voor spieren moet je sporten mijn broeken zakken van mijn kont en blubberen op mijn bovenbenen, zelfs mijn skinny-jeans met een kilo of 54 moet alles weer goed zitten
Ruilen? Je mag zo 5 kilo spek van mij hebben
pi_78645846
Wil je wat van mij hebben Sol?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:30:07 #75
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78645857
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Wil je wat van mij hebben Sol?
Twee zielen, één gedachte
pi_78645880
*SOL even traantje wegpinkt.... net milou aan de telefoon gehad, ze zei: mammie ik jou missen, jij mij nu komen halen! en ze moest huilen toen ze moest ophangen Ik nu ook dus...heb me maar even groot gehouden aan de foon.
pi_78645882
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:30 schreef Windigo het volgende:

[..]

Twee zielen, één gedachte
Ik kan meer missen hoor
pi_78645969
lolz @ win en sun
pi_78645986
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:30 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL even traantje wegpinkt.... net milou aan de telefoon gehad, ze zei: mammie ik jou missen, jij mij nu komen halen! en ze moest huilen toen ze moest ophangen Ik nu ook dus...heb me maar even groot gehouden aan de foon.
pi_78646473
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Ja dat is best lastig he
Ik had ook week op week af, maar bij mij liepen ze dan nog wel eens naar binnen

Poes net eten gegeven met veel water eroverheen, alles op En door de pijnstiller van half 4 kan ze zich beter bewegen en draaien. Grote wasbeurt nu, dat had ik ook nog niet eerder gezien.
Ik denk dat dit poesje met veel tijd er wel komt
pi_78646475
* Den_Haag doet met sunny mee

SOL
pi_78647462
Isa, ga je nog een klacht indienen tegen de HAP mevrouw? Ik vind wel dat je dat moet doen namelijk.

Milou'tje awwwwww.

Xena
pi_78647507
Oh en ColdFeet(??) ik wist niets over Isa want ik lag te slapen. Heb nachtdienst.
pi_78648456
Zo.

Denk je dat je de rest van je studie mooi uitgestippeld hebt, hoor je opeens iets wat nergens te vinden is, waar nooit iemand je op gewezen heeft, waardoor je de planning om moet gooien
Stage was informeel al rond, moet nu ineens een half jaar later, omdat een ander half jaar, alleen in het half jaar dat ik stage zou lopen wordt aangeboden.

Morgen maar bellen, regelen en de knop om.. Niet meteen op stage, eerst na de vakantie terug naar school
pi_78650048
tnx lieverds me net heerlijk op het koken gericht en de gevulde kipfilet met spek werkte echt netals comfortfood gelukkig gaat deze week na vandaag snel voorbij want morgen ga ik de rest vd boodschappen doen voor donderdag en alle hapjes maken die ik al kan maken donderdag dus die receptie en vrijdag weer lekker aan de slag in huis en dan komt mijn meisje weer @LieLie, dat is ook kut zeg!
pi_78651487
Dat is balen Lielie
pi_78652364
Ja, behoorlijk.
Loop er uiteindelijk geen vertraging door op, maar de knop moet wel even om...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:44:13 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78652524
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:41 schreef LieLie het volgende:
Ja, behoorlijk.
Loop er uiteindelijk geen vertraging door op, maar de knop moet wel even om...
Gelukkig ben je jong en flexibel genoeg om je snel aan de nieuw ontstane situatie te kunnen aanpassen, toch?
Poef.....gone! ©golfer
pi_78652656
Wat vervelend zeg LieLie... Maar gelukkig loop je geen vertraging op Dat scheelt al een hoop
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:56:29 #90
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78653281
Ik heb een existentiële crisis (denk ik!) en nu dreig ik mijn hele carrière te cancellen omdat ik vrijwilligerswerk wil doen, namelijk iets met geitjes of met mensen die om welke reden dan ook een salivaoverschot produceren dan wel ledematen missen of andere wezenlijke lichaamsfuncties ontberen. Het zou mij niet verbazen als ik aanstonds louter in wit gekleed door het leven ga en bij de opkomst van de zon mantra's zing onder de pruimenboom.

Ik geef yoga de schuld. Opeens heb ik mezelf gevonden hé.

Wel ga ik als de wiedeweerga een koppeltje dure vakanties afwerken, voor de altruïstische zeven magere jaren hier aanbreken.

Oh Lie, wat balen van je studieverloop! Maar in the long run gaat het om intrinsiek geluk meid. Nee maar ik snap het wel hoor. Je hebt je ergens op ingesteld en dan blijkt het buiten jouw invloed om, anders te gaan verlopen. That sucks!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:02:50 #91
55709 Stereotomy
pi_78653649
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Zou u niet eerst afstuderen, lieverd?
Ja schatje.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:04:13 #92
55709 Stereotomy
pi_78653755
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Duderella het volgende:

Hee zou je dat mensen aanraden, yoga? Ik ben naar ontspanningsdingen aan het zoeken in mijn voorbereiding voor tentamens, en nu hoor ik aan alle kanten dat yoga daarvoor goed zou zijn. Ik ben niet zo zweverig - en jij volgens mij ook niet - dus zou je yoga zelfs aan niet-zweverige mensen willen aanraden?

En dan specifiek wat voor yoga?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:05:25 #93
55709 Stereotomy
pi_78653831
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:32 schreef LieLie het volgende:
Zo.

Denk je dat je de rest van je studie mooi uitgestippeld hebt, hoor je opeens iets wat nergens te vinden is, waar nooit iemand je op gewezen heeft, waardoor je de planning om moet gooien
Stage was informeel al rond, moet nu ineens een half jaar later, omdat een ander half jaar, alleen in het half jaar dat ik stage zou lopen wordt aangeboden.

Morgen maar bellen, regelen en de knop om.. Niet meteen op stage, eerst na de vakantie terug naar school
Haaaa een half jaartje maar

Ja, is kut, maar buiten je schuld en niet onoverkombaar in het licht van Je Hele Leven.
pi_78653876
quote:
Ik heb een existentiële crisis (denk ik!) en nu dreig ik mijn hele carrière te cancellen omdat ik vrijwilligerswerk wil doen, namelijk iets met geitjes of met mensen die om welke reden dan ook een salivaoverschot produceren dan wel ledematen missen of andere wezenlijke lichaamsfuncties ontberen. Het zou mij niet verbazen als ik aanstonds louter in wit gekleed door het leven ga en bij de opkomst van de zon mantra's zing onder de pruimenboom.

Wel ga ik als de wiedeweerga een koppeltje dure vakanties afwerken, voor de altruïstische zeven magere jaren hier aanbreken.

Oh Lie, wat balen van je studieverloop! Maar in the long run gaat het om intrinsiek geluk meid. Nee maar ik snap het wel hoor. Je hebt je ergens op ingesteld en dan blijkt het buiten jouw invloed om, anders te gaan verlopen. That sucks!
Die existentiële crisis heh. Ik zou m ontkennen.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:06:52 #95
55709 Stereotomy
pi_78653946
Oh, en grote levensvraag van vandaag in de AH:

Blooker pure Cacao: 1.50 EUR per 250mg
Droste pure Cacao: 2.50 EUR per 250mg

Toch maar de Droste gepakt. Damn you marketing!!!
pi_78653962
quote:

Dat ja

En inderdaad golfer, daar pas ik me snel weer aan aan, maar het is 6 uur geleden dat ik het hoorde :p
Maar ik ben al weer kalm, morgen even gemeente bellen, hopen dat de stage gewoon later kan.

Heb het nog eens nagezocht, en er is nergens informatie te vinden hierover, ik zou niet weten hoe ik het had moeten weten. Het was puur toeval dat ik het nu hoorde als MR-lid, niet eens als student. Heb mijn situatie wel eerder besproken, en er is nooit iemand geweest die me daar op gewezen heeft.

Dus dat het onoplettendheid van mezelf was, daar hoef ik me niet mee te plagen. Dus nu gewoon regelen en rustig verder studeren
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 maart 2010 @ 21:09:22 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78654160
Balen Lielie

Morgen op het gemeentehuis de verkiezingsuitslag afwachten .
pi_78654177
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, en grote levensvraag van vandaag in de AH:

Blooker pure Cacao: 1.50 EUR per 250mg
Droste pure Cacao: 2.50 EUR per 250mg

Toch maar de Droste gepakt. Damn you marketing!!!
Allebei te duur, 250 mg?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:11:41 #99
55709 Stereotomy
pi_78654314
Heh.

Ben andere hoeveelheden gewend, *snuif*
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:12:58 #100
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78654403
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hee zou je dat mensen aanraden, yoga? Ik ben naar ontspanningsdingen aan het zoeken in mijn voorbereiding voor tentamens, en nu hoor ik aan alle kanten dat yoga daarvoor goed zou zijn. Ik ben niet zo zweverig - en jij volgens mij ook niet - dus zou je yoga zelfs aan niet-zweverige mensen willen aanraden?

En dan specifiek wat voor yoga?
Ik ben het gaan doen uit nieuwsgierigheid. Het leek me maar zweverig maar hé, wel komisch om het eens te proberen.
Aldaar geef ik me er wel aan over. Ik denk dat het lastig wordt als je steeds maar denkt: wat een Kwatsch.

En ja, het werkt wel. Vraag me niet hoe, maar ik heb er wel baat bij. Het haalt je even uit de waan van de dag en werpt je terug op jezelf. Dat is wel prettig (maar bij vlagen ook confronterend).

Je hebt even zoveel soorten als er juffen (en meesters) zijn geloof ik, dus je moet gewoon goed rondkijken wat er in jouw omgeving wordt aangeboden. Ik doe hele meditatieve yoga (ik weet niet hoe die variant heet), waarbij mijn juf zich erg richt op 'voelen' (niet bij je buurvrouw ) wat er in je lijf omgaat.

CF doet ook yoga. Misschien weet die er wat meer van. Ik doe maar wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')