ik denk het ook. Maar, ondertussen is het maart. Ik denk dat ik er nog wel een maandje in zit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Als je terug in Nederland bent en hier weer normale Nederlandse winters zijn (lees: zonder sneeuw) dan ga je die sneeuw nog missen joh
Nou, d'r is hier al een week weinig in het huishouden gedaan en als mensen zeggen langs te komen ga ik opruimen en schoonmakenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
Fnuffel voor Isa![]()
Moeten we je even komen knuffelen of wil je met rust gelaten worden? (Wij zijn tegenwoordig meteen zo'n horde mensen)
En hier ook heerlijk weerNet voor het eten met Leander in de speeltuin achter ons huis geweest. Glijbaan, schommel, wipkip... Hij was helemaal blij, even alleen met mama
Ergste winter in 20 jaar in Zweden hoorde ik op de radio vorige week.quote:
Schrok je dat er plots mannen in een bakje langskwamen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ze zijn hier de gevelplaten beter aan het vast zetten na dat fiasco dat er 1 was afgewaaid, wat een lawaai en mannen in een bakje langs mn raam
Nou ja, wij hebben hier ook wekenlang in de sneeuw gezeten, dus het verbaast me niets dat het noordelijk ook veel meer was dan normaal.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef borisz het volgende:
Ergste winter in 20 jaar in Zweden hoorde ik op de radio vorige week.
neuh ik wiist dat t ging gebeuren en hoorde hele ochtend al wat boorlawaai maar nu zijn ze dus aanbeland bij de platen tussen mijn ramen inquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schrok je dat er plots mannen in een bakje langskwamen?En toch wel wat vaag hoor van zo'n nieuw gebouw.
Fijn hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zo maar even op t fietsje naar De Bilt voor wat boodschapjeshet weer is lief vandaag
voldoendequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:25 schreef borisz het volgende:
Cijfer terug voor mijn paper terug van het werkcollege accounting. een 6. Wist ik ook wel, was zelf niet tevreden maar gezien de situatie waarin ik mijn paper heb moeten maken kan ik er wel mee leven.
linkjequote:Acute renal colic is probably the most excruciatingly painful event a person can endure. Striking without warning, the pain is often described as being worse than childbirth, broken bones, gunshot wounds, burns, or surgery.
Hmmmm, bescherm Isa tegen zichzelf, ga nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, d'r is hier al een week weinig in het huishouden gedaan en als mensen zeggen langs te komen ga ik opruimen en schoonmaken(uiteraard ben je van harte welkom, met al je mannen en ik weet dat je niet opkijkt van wat rommel
)
Dat speeltuintje is geweldig! Vrijwel direct achter jullie huis en dan ook beschut betreffende wegen etc
Ik weet nu zelfs hoe het voelt, dus mij maken ze niet bang meer. Want bij een bevalling is 1 ding zeker: het is eindig en je krijgt er iets moois voor terugquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
Wat let je, Isa? Alle ingredienten zijn aanwezig, toch?
Dat zei ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wat aan het rondlezen op medische sites, leuke intro hier:
[..]
linkje
Zwangerschap & bevalling: kom maar op
Toen de dokter vorige week zei dat hij er aan kwam ben ik de strijkplank op gaan ruimen en daarna toch maar weer ter aarde gestortquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef freecell het volgende:
Hmmmm, bescherm Isa tegen zichzelf, ga niet
Nou ja, neem aan dat een bevalling geen flankpijn geeftquote:
Ik had nota bene koorts en mevrouw de assistente bleef haar mantra maar herhalen dat 'geen vervoer is geen reden voor doktersbezoek'. Nee, geen vervoer misschien niet, maar een medisch spoedgeval welquote:The presence of pyuria, fever, leukocytosis, or bacteriuria suggests the possibility of a urinary infection and the potential for an infected obstructed renal unit or pyonephrosis. Such a condition is potentially life threatening and should be treated as a surgical emergency.
Is ook zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet nu zelfs hoe het voelt, dus mij maken ze niet bang meer. Want bij een bevalling is 1 ding zeker: het is eindig en je krijgt er iets moois voor terug
en ik vind het toch nog iets te vroeg in de relatie hooral moet ik niet nog jaren wachten, weet ik ook wel
![]()
Jawelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, neem aan dat een bevalling geen flankpijn geeft
Was je verdwaald?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:23 schreef freecell het volgende:
Háááágel.
Meer hagel.
Al wel een half uur hagel!
Is er ook nogquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
waar heb je de zon gelaten dan??
Een kleinkind krijgen is nog makkelijkerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet nu zelfs hoe het voelt, dus mij maken ze niet bang meer. Want bij een bevalling is 1 ding zeker: het is eindig en je krijgt er iets moois voor terug
Heeft dr. Rossi wel een kinderwens ?quote:en ik vind het toch nog iets te vroeg in de relatie hooral moet ik niet nog jaren wachten, weet ik ook wel
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Bluezz: moet nog wel een beetje wennen aan salade caprese als lunch maar verder.. KAAS!![]()
Ohh die had ik gister!! maar dan met yoghurt ipv huttekasequote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik verbouw dagelijks de menu's hoor
![]()
Vandaag een komijnenkaasje, komkommer, dille, peper, huttenkase rommel in een bakkie
* Bluezz gaat deel 3 van het huishouden boven doen
I love it when a plan comes together
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ben je ook aan het Dr-F'en, Sunny?
Moet je ook regelmatig eieren eten bij dat dieet?
Klinkt heel lekker! *Noteert voor volgende week*quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
straks weer lekker koken voor mezelf, ben goed bezig sinds afgelopen vrijdagNu kipfilet gevuld met kruidenroomkaas omwikkeld met spek en een rucolastamppotje
en wat staat er bij jullie op het menu?
Leuk sun!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:ohjee..
Ohja vanavond fotoopdracht: ouwelullenband portretteren voor een poster
Oh yeah mommaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoor, lieverd, voel me prima(voor zolang als dat het duurt, vertrouw mijn lijf voor geen meter meer)
Fijn dat het allemaal zo goed gaat met XenaDie knapt vast snel op en dan kan ze weer achter vogeltjes aanrennen (en hopenlijk niet vangen, beest eet maar whiskas hoor). Dr. Rossi wil overigens dolgraag kinderen. En een poes. En ik wil geen poes.
Kan je er niet een paar leasen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:43 schreef Duderella het volgende:
Ik voel me helemaal actief, jong en succcesvol. Ik ben bijna geneigd vrolijk fietsend, met haren wapperend in het lentebriesje, mijn spontane en knappe montessori-kinderen van de vioolles te gaan halen. In zo'n jong-en-succesvolle-moeder-bakfiets.
Maar dan staan ze vast raar te kijken bij de plaatselijke muziekschool.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:43 schreef Duderella het volgende:
Ik voel me helemaal actief, jong en succcesvol. Ik ben bijna geneigd vrolijk fietsend, met haren wapperend in het lentebriesje, mijn spontane en knappe montessori-kinderen van de vioolles te gaan halen. In zo'n jong-en-succesvolle-moeder-bakfiets
Geniaalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:49 schreef SeaOfLove het volgende:Have fun, Dude! ik mis mijn dochter geloof ik, ben nu sesamstraat aant kijken
aankomen in weke zin?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef SeaOfLove het volgende:
ik merk btw dat mijn maag weer wat groter wordt, wil een kilo of 3 aankomen en ben sinds vorige week woensdag best stevig gaan ontbijten en lunchen en 's avonds ben ik voor het avondeten echt misselijk van de honger. en nu 's ochtends ook als ik wakker word en lunsj hoef ik ook echt niet meer over te slaan
wokmeukjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
straks weer lekker koken voor mezelf, ben goed bezig sinds afgelopen vrijdagNu kipfilet gevuld met kruidenroomkaas omwikkeld met spek en een rucolastamppotje
en wat staat er bij jullie op het menu?
Mja gewoon een eigen bedacht receptquote:
Zou u niet eerst afstuderen, lieverd?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoor, lieverd, voel me prima(voor zolang als dat het duurt, vertrouw mijn lijf voor geen meter meer)
. Dr. Rossi wil overigens dolgraag kinderen. En een poes. En ik wil geen poes.
spek op de botten, voor spieren moet je sportenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:52 schreef z80 het volgende:
[..]
aankomen in weke zin?
meer spek op de botten, of meer spieren?
mager zag je er niet uit tijdens de meet.
Ruilen? Je mag zo 5 kilo spek van mij hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
spek op de botten, voor spieren moet je sportenmijn broeken zakken van mijn kont en blubberen op mijn bovenbenen, zelfs mijn skinny-jeans
met een kilo of 54 moet alles weer goed zitten
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:30 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL even traantje wegpinkt.... net milou aan de telefoon gehad, ze zei: mammie ik jou missen, jij mij nu komen halen! en ze moest huilen toen ze moest ophangenIk nu ook dus...heb me maar even groot gehouden aan de foon.
Ja dat is best lastig hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:30 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL even traantje wegpinkt.... net milou aan de telefoon gehad, ze zei: mammie ik jou missen, jij mij nu komen halen! en ze moest huilen toen ze moest ophangenIk nu ook dus...heb me maar even groot gehouden aan de foon.
Gelukkig ben je jong en flexibel genoeg om je snel aan de nieuw ontstane situatie te kunnen aanpassen, toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:41 schreef LieLie het volgende:
Ja, behoorlijk.
Loop er uiteindelijk geen vertraging door op, maar de knop moet wel even om...
Ja schatje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zou u niet eerst afstuderen, lieverd?
Hee zou je dat mensen aanraden, yoga? Ik ben naar ontspanningsdingen aan het zoeken in mijn voorbereiding voor tentamens, en nu hoor ik aan alle kanten dat yoga daarvoor goed zou zijn. Ik ben niet zo zweverig - en jij volgens mij ook nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Duderella het volgende:
Ik geef yoga de schuld. Opeens heb ik mezelf gevonden hé.![]()
![]()
Haaaa een half jaartje maarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:32 schreef LieLie het volgende:
Zo.![]()
Denk je dat je de rest van je studie mooi uitgestippeld hebt, hoor je opeens iets wat nergens te vinden is, waar nooit iemand je op gewezen heeft, waardoor je de planning om moet gooien![]()
Stage was informeel al rond, moet nu ineens een half jaar later, omdat een ander half jaar, alleen in het half jaar dat ik stage zou lopen wordt aangeboden.
Morgen maar bellen, regelen en de knop om.. Niet meteen op stage, eerst na de vakantie terug naar school
Die existentiële crisis heh. Ik zou m ontkennen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Duderella het volgende:
Ik heb een existentiële crisis (denk ik!) en nu dreig ik mijn hele carrière te cancellen omdat ik vrijwilligerswerk wil doen, namelijk iets met geitjes of met mensen die om welke reden dan ook een salivaoverschot produceren dan wel ledematen missen of andere wezenlijke lichaamsfuncties ontberen.Het zou mij niet verbazen als ik aanstonds louter in wit gekleed door het leven ga en bij de opkomst van de zon mantra's zing onder de pruimenboom.
Ik geef yoga de schuld. Opeens heb ik mezelf gevonden hé.![]()
![]()
Wel ga ik als de wiedeweerga een koppeltje dure vakanties afwerken, voor de altruïstische zeven magere jaren hier aanbreken.![]()
Oh Lie, wat balen van je studieverloop! Maar in the long run gaat het om intrinsiek geluk meid.![]()
Nee maar ik snap het wel hoor. Je hebt je ergens op ingesteld en dan blijkt het buiten jouw invloed om, anders te gaan verlopen. That sucks!
Dat jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Duderella het volgende:
Oh Lie, wat balen van je studieverloop! Maar in the long run gaat het om intrinsiek geluk meid.![]()
Nee maar ik snap het wel hoor. Je hebt je ergens op ingesteld en dan blijkt het buiten jouw invloed om, anders te gaan verlopen. That sucks!
Allebei te duur, 250 mg?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, en grotelevensvraag
van vandaag in de AH:
Blooker pure Cacao: 1.50 EUR per 250mg
Droste pure Cacao: 2.50 EUR per 250mg
Toch maar de Droste gepakt. Damn you marketing!!!
Ik ben het gaan doen uit nieuwsgierigheid. Het leek me maar zweverig maar hé, wel komisch om het eens te proberen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee zou je dat mensen aanraden, yoga? Ik ben naar ontspanningsdingen aan het zoeken in mijn voorbereiding voor tentamens, en nu hoor ik aan alle kanten dat yoga daarvoor goed zou zijn. Ik ben niet zo zweverig - en jij volgens mij ook niet- dus zou je yoga zelfs aan niet-zweverige mensen willen aanraden?
En dan specifiek wat voor yoga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |