quote:
Nee hoor, ik ga er van uit dat ze weer magisch beter wordt strakjesquote:
Ik doe niet aan bekkenbosjes!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees wel eens mee, maar twijfel over de locatieGreys?
Die voelt zich niet lekker. Ligt nu in d'r mand.quote:
Zou het?quote:
Bekken wist ik ook wel ja... maar de locatie dan weer nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees wel eens mee, maar twijfel over de locatieGreys?
Zenuwtjes voor jullie date?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bekkenbosjes!
[..]
Die voelt zich niet lekker. Ligt nu in d'r mand.
Maar die komt er vast als herboooooooren uit! *duimt*
[..]
Zou het?
Echt?
Goodbye? Zenuwtjes?quote:
Hmmm.... maar wat kan het anders zijn?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye? Zenuwtjes?
Die is ons wel gewend hoor, dus dat zal het niet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gewoon echt ziek, ze is er voor naar huis gegaan van het werk.quote:
quote:Mannen in rok nieuwe hype?
AMSTERDAM - Nu ook gewoon bij H&M verkrijgbaar: de mannenrok. Maar of het wat is? Topontwerper Marc Jacobs draagt regelmatig een rok en ook Jean Paul Gailtier en Comme Des Garçons lieten hun modellen afgelopen winter in een rok op de catwalk lopen. Misschien toch een nieuwe trend? Wat vind jij?
aah joh, even flink doorleren, dan mag je morgen misschien al een snelkoppeling op je bureaublad makenquote:
nou, ik vind deze man een beetje vrouwelijk eigenlijk...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon echt ziek, ze is er voor naar huis gegaan van het werk.
Die voelt zich echt niet lekker hoor. Maar ik duim dat het straks beter gaat
En anders moeten we het verzetten.
Oh enneh... in de Telegraaf:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:42 schreef tombolafan het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-moet-grootser.html
5 draaiorgels FTW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gáát onze klompendroomquote:"Ik zie mezelf echt niet in een rood-wit-blauwe of Delftsblauwe jurk staan."
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zij hoeft toch ook niet te kijken... WIJ!quote:
ssssssssssst!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
een rok staat alleen schotten![]()
en mcmossel
he greys, hoest met je zwemteam?
RIP Inge, Ian en Peterquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
een rok staat alleen schotten![]()
en mcmossel
he greys, hoest met je zwemteam?
Ik zou ook onder water blijven als ik ooit een reiger boven mn huis zag hangenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
RIP Inge, Ian en Peter![]()
Denk ik. Want ik heb ze nog steeds niet gezien en het is nu toch wel weer warm genoeg om boven te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |