Ik kom nu net van m'n ouders dus normaal heb ik dat dan nooit, maar nu ben ik ziek en is er niemand om voor me te zorgenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ahw schattig.
Ik soms ook.Dan ben ik echt blij dat het weekend is en ik m'n ouders weer zie.
je vriendje!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kom nu net van m'n ouders dus normaal heb ik dat dan nooit, maar nu ben ik ziek en is er niemand om voor me te zorgen!
En Gall?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
Iemand overigens interesse in een emmertje gal?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
Iemand overigens interesse in een emmertje gal?
Jij moet eens serieus genomen wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen dat ik een gekke drug ben en dat je me nooit moet nemen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen zijn te zwak voor me, ze kunnen me niet aanquote:
Ik liep door ZH zn straat vandaagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mensen zijn te zwak voor me, ze kunnen me niet aan. En dan ja dan raken ze verslaafd en maak ik ze kapot, ik heb een sterk iemand nodig
. Iemand sterker dan crack
.
Nou, Jaap?quote:Ook Terror Jaap is niet ontkomen aan de manipulaties van Joran van der Sloot. Dat vertelde de corpulente Gouden Kooi-winnaar gisteren in de Coen & Sandershow op 3FM.
Jaap maakt een pilot voor een programma dat hij aan een omroep wil verkopen. Na lang onderhandelen wilde Joran van der Sloot wel meewerken. Terror Jaap koppelde Joran voor de camera's aan een leugendetector. Wat er precies is gevraagd en geantwoord is niet bekend, wel wilde Jaap verklappen dat hij aan het eind de opgestoken middelvinger van Joran kreeg.
"Aan het eind fuckte hij me ook", zegt Jaap. "Maar ik heb materiaal om hem terug te fucken. Geloof me, als dit is uitgezonden kan Joran nooit meer voet op Nederlandse bodem zetten." Wanneer de beelden te zien zijn hangt af van of Jaap zijn talkshow aan een zender of omroep kan slijten.
Van die Jaap geloof ik al helemaal geen flikker meer hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:40 schreef Bragi het volgende:
Terror Jaap: Joran fuckte mij ook
[..]
Nou, Jaap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |