.....................................................................................................................................quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:20 schreef BobbyB het volgende:
We gaan naar Lady Gaga als we kaarten kunnen krijgen zaterdag.![]()
you fucking faggotquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:20 schreef BobbyB het volgende:
Je maakt een grapje. Goeie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:20 schreef BobbyB het volgende:
Nee, het is serieus.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, ik vind d'r over het algemeen niks.
quote:
quote:
Haters.quote:
Hoe is dat nou om officieel als man door het leven te gaan maar geen ballen te hebben?quote:
houd ze nou haar buik in?quote:
Hoezo? Het lijkt me gewoon lachen zo'n show. Slechter dan Rihanna kan het niet worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe is dat nou om officieel als man door het leven te gaan maar geen ballen te hebben?
Wacht maar tot ze voor je staat, dan zou je haar ook zo voorbij lopen.quote:
Wtf, ben je daar ook geweest?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Het lijkt me gewoon lachen zo'n show. Slechter dan Rihanna kan het niet worden.
En hoeveel betaal je voor "gewoon lachen"?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Het lijkt me gewoon lachen zo'n show. Slechter dan Rihanna kan het niet worden.
Ja. Die shows zijn best lachen soms. Ik zou niet nog een keer gaan, maar leuk om een keer bij geweest te zijn. Daarbij, zo slecht vind ik Lady Gaga niet. Ze is raar, dat wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf, ben je daar ook geweest?![]()
Ik zou het 5 minuten uithouden, dan krijg ik er echt de pleuris in.
Nee, hoor. Ze lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze voor je staat, dan zou je haar ook zo voorbij lopen.
Ik geloof dat Rihanna toen 40 euro was.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
En hoeveel betaal je voor "gewoon lachen"?
Nou, in die categorie zijn er zat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:40 schreef Bragi het volgende:
Ze is niet de allermooiste, maar ze lijkt me wel leuk. En mede daardoor doable.
Waar is die tijd gebleven dat mobieltjes alsmaar kleiner moesten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:42 schreef ajaxsostenitore het volgende:
whoop whoop whoop. Mag nieuwe mobiel uitzoeken![]()
[ afbeelding ]
Waarbij je met je dikke grote nederlandse klauwen telkens naast de knoppen zat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar is die tijd gebleven dat mobieltjes alsmaar kleiner moesten?
Nou dan. Niet zeiken dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar is die tijd gebleven dat mobieltjes alsmaar kleiner moesten?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:45 schreef ajaxsostenitore het volgende:
[..]
Waarbij je met je dikke grote nederlandse klauwen telkens naast de knoppen zat?
Je hoeft geen nieuwe te kopen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor.Die dingen zijn nu weer zo groot dat ze niet prettig in je broekzak kunnen zitten.
wut?quote:
quote:
quote:
Weet ik niet. Ik thuis vanuit bed nieuwe mobiel kiezen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor.Die dingen zijn nu weer zo groot dat ze niet prettig in je broekzak kunnen zitten.
Hoe voel je je?quote:
Beter dan vannachtquote:
Aaah.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beter dan vannachtmaar licht getraumatiseerd. Zoiets verschrikkelijks op lichamelijk gebied heb ik nog nooit meegemaakt
ik heb zelfs nog even overwogen het ziekenhuis te bellen want ik kon amper meer lopen
..
Ja nou als het nu nog niet beter ging dan had ik mezelf op laten nemen ofzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Aaah.![]()
Maar in ieder geval wel een goed teken dat het nu beter gaat, toch?
Wtf. Allemaal door verkeerde mayo?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nou als het nu nog niet beter ging dan had ik mezelf op laten nemen ofzoecht ik was totaal gedesoriënteerd en in de war constant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |