Ik zou zelf iig nooit naar zoiets e-mailen of op spreekuur gaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:27 schreef Bragi het volgende:
[..]Heb je die serieus opgeslagen?
![]()
Ja, maar sommige problemen zijn specifiek. En kijk op FOK!, in R&P en SEX. Hoeveel dubbele topics daar niet in staan.
Hmm, ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou zelf iig nooit naar zoiets e-mailen of op spreekuur gaan.Dan ga ik liever gewoon meteen naar de huisarts.
Mooiste dag ooit. Eindelijk van die IQM af.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:27 schreef Bragi het volgende:
6 oktober 2009. Tragische dag. Tragische dag.
Heb ik een keer met Dreamweaver gehad. Uiteindelijk kon ik heel CS opnieuw installeren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:33 schreef Bragi het volgende:
Adobe Illustrator zat vanmiddag vast.
Ik probeerde het net weer opnieuw. Wil ik een 'New Document' openen, krijg ik dit gare pop-upje:
[ afbeelding ]
WHAT THE FUCK?!
Ja, dat laatste was ik dus al bang voor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb ik een keer met Dreamweaver gehad. Uiteindelijk kon ik heel CS opnieuw installeren.
Je hebt ook de optie om repair te doen. Niet aan beginnen want dat duurt 3 keer zo lang en het verhielp het probleem niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, dat laatste was ik dus al bang voor.
Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuu!
Hallo Sanna.quote:
Ja hoor. En met jou?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idee van een dronken boer met een kapotte vrachtwagen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:37 schreef BobbyB het volgende:
Boh wat ziet Kate er leuk uit in die Elvive reclame.
Prima.quote:
Ben al terug. Ik struikelde over 17 zigeuners.quote:
quote:
D'r zat een klein zigeunermeisje,quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Ben al terug. Ik struikelde over 17 zigeuners.
geniaalquote:
Nog iets gekocht?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Ben al terug. Ik struikelde over 17 zigeuners.
Wie bakt er nu patat.quote:
Een tas en en en een strapless shirtje en ik wilde een bikini kopen, maar ik paste maat 38 niet voor de bovenkant en ik wilde geen 40 halen want dat is zo groot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |