Ik zou zelf iig nooit naar zoiets e-mailen of op spreekuur gaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:27 schreef Bragi het volgende:
[..]Heb je die serieus opgeslagen?
![]()
Ja, maar sommige problemen zijn specifiek. En kijk op FOK!, in R&P en SEX. Hoeveel dubbele topics daar niet in staan.
Hmm, ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou zelf iig nooit naar zoiets e-mailen of op spreekuur gaan.Dan ga ik liever gewoon meteen naar de huisarts.
Mooiste dag ooit. Eindelijk van die IQM af.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:27 schreef Bragi het volgende:
6 oktober 2009. Tragische dag. Tragische dag.
Heb ik een keer met Dreamweaver gehad. Uiteindelijk kon ik heel CS opnieuw installeren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:33 schreef Bragi het volgende:
Adobe Illustrator zat vanmiddag vast.
Ik probeerde het net weer opnieuw. Wil ik een 'New Document' openen, krijg ik dit gare pop-upje:
[ afbeelding ]
WHAT THE FUCK?!
Ja, dat laatste was ik dus al bang voor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb ik een keer met Dreamweaver gehad. Uiteindelijk kon ik heel CS opnieuw installeren.
Je hebt ook de optie om repair te doen. Niet aan beginnen want dat duurt 3 keer zo lang en het verhielp het probleem niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, dat laatste was ik dus al bang voor.
Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuu!
Hallo Sanna.quote:
Ja hoor. En met jou?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idee van een dronken boer met een kapotte vrachtwagen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:37 schreef BobbyB het volgende:
Boh wat ziet Kate er leuk uit in die Elvive reclame.
Prima.quote:
Ben al terug. Ik struikelde over 17 zigeuners.quote:
quote:
D'r zat een klein zigeunermeisje,quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Ben al terug. Ik struikelde over 17 zigeuners.
geniaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |