Ik voel me oudquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat doe ik hier ook![]()
![]()
jaaaajaajee coco jambo
![]()
Jij vervangt Ian tot ie er weer is?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
fipeaux!
Die panda's laten zich ook echt įlles maar aanleunen hč! Panda meets iegere bievert en hop. Plop!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:41 schreef Noek het volgende:
Ik presenteer u, de pandabever:
[ afbeelding ]
Je doet wel aardig wat moeite voor net die ene schrijfmap die je wilde hebben hč?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef D. het volgende:
Ik ging net voor de 2e keer naar de winkel voor een schrijfmap en greep weer mis, dus heb 'm nu online besteld. Via de link die Mera destijds postte
Wow, dat is al bijna net zo spannend als mijn agenda-trip.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef D. het volgende:
Ik ging net voor de 2e keer naar de winkel voor een schrijfmap en greep weer mis, dus heb 'm nu online besteld. Via de link die Mera destijds postte
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je doet wel aardig wat moeite voor net die ene schrijfmap die je wilde hebben hč?![]()
Die ga je van je leven nooit meer wegdoen denk ik
Google Calendar for the win.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Wow, dat is al bijna net zo spannend als mijn agenda-trip.
Bijna!
Mag ik dan om de spanning bij mijn verhaal op te voeren dat de parkeermeter doortikte terwijl ik aan het winkelen wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijna!
Wat is de sterke vrouwenspreuk van de dag?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijna!
De spreuk van de week:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is de sterke vrouwenspreuk van de dag?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu Björk op de radio, it's oh so quiet. Ik moet aan Noek denken, vind dit wel bij haar passen
Voor werk-afspraken is er hier de outlook calendar. En voor privézaken een ouderwetse papieren agenda. Waar dan heel vrolijk bij sommige weekends ingekleurd staat dat er vrienden op bezoek komen, met een glaasje wijn en een pony aan het spit erbij getekend. En bij een ander weekend staat dan in van ongerief druipende letters "etentje tante Corry". Da's leuk voor later! Ik blader ook nog zeer geregeld door m'n oude schoolagenda's. Of nee, één keer gedaan, maar best geinig. Zo'n halve agenda volgekliederd met een meisjesnaam. En verder een hoop 'stoere' dingen. Toen al hakenkruizen bij de vleet ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Google Calendar for the win.
Sinds dit jaar gebruik ik geen papieren agenda meer
Ik ben voor het eerst aan een papieren agenda!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds mijn middelbare school weer een papieren agenda gekochtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:02 schreef Gert het volgende:
En verder een hoop 'stoere' dingen. Toen al hakenkruizen bij de vleet ook.
Ik ben wat minder creatief ingesteld, eerder zeer praktisch.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor werk-afspraken is er hier de outlook calendar. En voor privézaken een ouderwetse papieren agenda. Waar dan heel vrolijk bij sommige weekends ingekleurd staat dat er vrienden op bezoek komen, met een glaasje wijn en een pony aan het spit erbij getekend. En bij een ander weekend staat dan in van ongerief druipende letters "etentje tante Corry". Da's leuk voor later! Ik blader ook nog zeer geregeld door m'n oude schoolagenda's. Of nee, één keer gedaan, maar best geinig. Zo'n halve agenda volgekliederd met een meisjesnaam. En verder een hoop 'stoere' dingen. Toen al hakenkruizen bij de vleet ook.
Ik vind jou meteen een stuk toffer!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Google Calendar idd, gratis sms'jes om vooral niks te vergeten. En natuurlijk synchronisatie met je mobiel, zo nerdy
.
Ik vergeet hem steeds mee te nemen en mijn telefoon ook. Dat komt weer door mijn hoofd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:09 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ook een papieren agenda....met zilveren kaft....ik word blij van papieren agenda's
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lief dat je Mera zo verdedigt![]()
Whatever, ik vond Mera toch altijd al de leukste
Eerst je oude verkopen dan hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vergeet hem steeds mee te nemen en mijn telefoon ook. Dat komt weer door mijn hoofd.
Beter koop ik een nieuw hoofd.
ik rij gerust gewoon terug naar huis als ik me telefoon ben vergetenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vergeet hem steeds mee te nemen en mijn telefoon ook. Dat komt weer door mijn hoofd.
Ik ook!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:09 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ook een papieren agenda....met zilveren kaft....ik word blij van papieren agenda's
Sleutelbos. Telefoon. Portmonnee. Altijd, overalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Grote tas....vol met al mn spulquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sleutelbos. Telefoon. Portmonnee. Altijd, overal.
Dat dus. En als ik een tas meeheb, dan iig nog tissues, smintjes en een pen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met Bootsie Collinsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Groove is in the heeeeaaart [ afbeelding ]
Die clip was geweldig
Ze willen de 4G zo maken dat ie door handgebaren te besturen is, met een camera/sensor aan de voorkantquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:21 schreef Copycat het volgende:
Dit jaar voor het eerst geen Taschen agenda. Aan alle verzamelingen komt een eind en iPhone houdt alles bij.
Mijn telefoon vergeet ik zelden, want die zit in mijn zakquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik rij gerust gewoon terug naar huis als ik me telefoon ben vergeten
Handgebaren?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze willen de 4G zo maken dat ie door handgebaren te besturen is, met een camera/sensor aan de voorkant.
Het is vast instelbaar idd, dus dat zou mogelijk moeten zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:25 schreef D. het volgende:
Handgebaren?
Dus dan steek je je middelvinger op en dan belt ie je baas?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
Handgebaren?
Geld in je broekzak, dat scheelt ruimtequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wanneer komt die uit?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze willen de 4G zo maken dat ie door handgebaren te besturen is, met een camera/sensor aan de voorkant.
Oeh dan denk ik dat het bij mij eerder een instant conference call wordt met minimaal 4 personenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
Handgebaren?
Ik verwacht in juni. Tenminste, dat lijkt me logisch, anders stappen honderduizende mensen wellicht over naar een ander merkquote:
Ik heb al jaren nokia (business modellen, die zijn wat steviger dan bijv. de N-serie), maar denk dat ik in mei toch overga naar Android, waarschijnlijk de HTC Desire.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verwacht in juni. Tenminste, dat lijkt me logisch, anders stappen honderduizende mensen wellicht over naar een ander merk
Geen idee, het zijn nog altijd geruchten aangezien Apple z'n bedrijfsgeheimen met hart en ziel bewaaktquote:
Ik mis de logica?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:28 schreef D. het volgende:
Ik verwacht in juni. Tenminste, dat lijkt me logisch, anders stappen honderduizende mensen wellicht over naar een ander merk
Ik heb de Hero (komende maand naar Android 2.1quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:29 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb al jaren nokia (business modellen, die zijn wat steviger dan bijv. de N-serie), maar denk dat ik in mei toch overga naar Android, waarschijnlijk de HTC Desire.
Er zijn heel veel mensen die status halen uit de nieuwste/mooiste telefoons. En aangezien de iPhone ook een soort van fashion statement is, zal Apple dus proberen elk jaar een nog betere en mooiere iPhone uit te brengen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mis de logica?
Ik ben nog geen jaar in mijn sas met mij 3Gs, dat blijf ik nog wel een jaar, denk ik.
Nice nice... mijn abbo loopt af begin juni, dus rond begin mei hoop ik eindelijk ook over te stappen op Android.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb de Hero (komende maand naar Android 2.1) en die bevalt prima
.
Hij is vanaf juni 2008 in Nederland geleverdquote:
quote:Mannen in rok nieuwe hype?
Nu ook gewoon bij H&M verkrijgbaar: de mannenrok. Maar of het wat is? Topontwerper Marc Jacobs draagt regelmatig een rok en ook Jean Paul Gailtier en Comme Des Garēons lieten hun modellen afgelopen winter in een rok op de catwalk lopen. Misschien toch een nieuwe trend? Wat vind jij?
Is al beperkt beschikbaar in Nederland, wel veel problemenquote:
Oh ja, als ik hem eens meeneem, is die leeg. Ik denk dat ik het opgeef.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:37 schreef CarOnline het volgende:
September mag ik weer een nieuwe iPhone![]()
Jammer genoeg vergeet ik 'm steeds op te laden dus ben ik alsnog onbereikbaar![]()
Tot grote ergernis van sommigen.
Jaaaaaren geleden eens een modeshow gezien waar de mannen ook al in rok liepen, echt de nieuwste trent!quote:
Zo vind ik het niets...quote:
eerste jaar 19, 2e 29quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:39 schreef Laysa het volgende:
Maar wat betalen jullie dan aan abbo kosten....met internet erbij?
Ja of ik kom gewoon anderhalf uur later op een afspraak omdat ik mn foon nog op moest ladenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, als ik hem eens meeneem, is die leeg. Ik denk dat ik het opgeef.
Meneer was laatst zoonlief vergeten bij de garage. Dat is pas erg!Ik maak altijd de Ikea-grap maar dit was echt. Zo genant.
das best veel ja....en dat van 30 euro hoor ik van meerdere....ik betaal 9,95...en das meer dan zatquote:
Ik las klit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Een kilt vind ik dan wel weer leuk. Dat verwart me.
Was dat daarom??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja of ik kom gewoon anderhalf uur later op een afspraak omdat ik mn foon nog op moest laden![]()
Haha jaaa dat is wel erg! Ook zo erg dat ze belden van: er ligt hier nog iets van u?
20 euro ofzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:39 schreef Laysa het volgende:
Nee, dah vink ook nie wat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Een kilt vind ik dan wel weer leuk. Dat verwart me.
30 euro, all in (onbeperkt internet, en heul veul belminuten en smsjes)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:39 schreef Laysa het volgende:
Abbo + internet = 40 euro. Hoog bel abonnement maar dat is omdat ik (nog) geen huistelefoon heb.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:39 schreef Laysa het volgende:
Ja, ik zag dat ie leeg was, toen snel de stekkert er in, snel naar t dorp, chipsen en snoepen gekocht, toen nog even wachten en toen was ie eindelijk klaar. Ik was zouzo later gekomen maar t grootste deel kwam wel daardoor jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Was dat daarom??![]()
![]()
![]()
Ja, hij zei aan de telefoon: 'Je bent iets vergeten maar het kleurt vrolijk verder.'
Dat is toch afschuwelijk.
Zou jij een kilt dragen, Piet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ook geen huistelefoon, maar dat is logisch.
want..?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Want? Jij woont wel in een kartonnen doos en je internet met een dongel?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar had je ze achtergelaten dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat ie leeg was, toen snel de stekkert er in, snel naar t dorp, chipsen en snoepen gekocht, toen nog even wachten en toen was ie eindelijk klaar. Ik was zouzo later gekomen maar t grootste deel kwam wel daardoor ja![]()
Gelukkig mag je hier 600 rijden op de snelweg dus dat scheelde weer.
Hahaha humor.
Wel suf inderdaad. Tis mij ook al gebeurt hoor, alleen waren ze toen nog nieuw en had ik ze net.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Want? Jij woont wel in een kartonnen doos en je internet met een dongel?
Dat heb ik dus officieel ook, alleen moet ik nog een vast toestel kopenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:52 schreef Laysa het volgende:
Ik heb dan wel weer tv en internet en bellen ineen op de kabel......hoor ik er toch nog een beetje bij
We gingen voor het eerst de stad in met de babies.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Waar had je ze achtergelaten dan?![]()
En toen, en toen, en toen?
Ow das wel sund...want dan kan je gratis bellen naar vaste nummers...en die toestellen kosten echt nietsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat heb ik dus officieel ook, alleen moet ik nog een vast toestel kopen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
We gingen voor het eerst de stad in met de babies.
Nou de mijnese zat op een bankje buiten in t zonnetje met 1 maxi-cosi en een maxi-taxi en ik had de ander en ging even winkelen.
Best een grote kleding winkel met veel rekken enzo. En ik had 1 kind even geparkeerd, ik de hele winkel door, kijken, afrekenen en naar buiten.
En dan je man zien zitten met zo'n setje wat ik even daarvoor óók had.
Snel de winkel weer in, en gelukkig, ze stond er nog
Ik geloof dat ik 39 Euro per maand betaal, maar ik ben verre van een huishoudboekje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:39 schreef Laysa het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Hondjes vindt die hot en ik weet dat gewoon nog.
Braaf hoofd toch wel.
Ik heb er wel eentje, maar heb die al een jaar niet aangeraaktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een luxequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:52 schreef Laysa het volgende:
Ik heb dan wel weer tv en internet en bellen ineen op de kabel......hoor ik er toch nog een beetje bij
waar?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:03 schreef D. het volgende:
Kijken mensen naar de statistieken/dagcijfers?
Yehhhhhhh.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:59 schreef CarOnline het volgende:
Wat is het trouwens WALCHELIJK lekker weer!![]()
Alle ramen open hier, ga zo maar eens aan de poets, een opgeruimd huis en een opgeruimd hoofd ofzoiets.
Lekker de frisse wind er door
quote:
je moet doen wat jij leuk vind.....ik kijk zo nu en dan ...en dan denk ik...Ow....gehehequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had een paar lijstjes gemaakt.
Nu kan ik van iedere dag wel een lijstje gaan maken, maar als er niemand behoefte aan heeft dan neem ik de moeite niet
Oh ik vind het wel grappig, en weet zeker dat IaN het geweldig vindtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dat sowieso, daarom vraag ik er ook om
Ik vind het leuk om te doen als mensen het willen zien
Okquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel grappig, en weet zeker dat IaN het geweldig vindt
Nu al wakker??.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie heeft de zon aangezet?![]()
Djeejs, dit zijn geen tijden om op te staan!
Ja, veel te licht hier! Het doet gewoon zeer aan mijn ogen!quote:
Vampierenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, veel te licht hier! Het doet gewoon zeer aan mijn ogen!
[ afbeelding ]
Nee, maar ik ben sowieso bloedsaai qua kleding.quote:
Yayquote:
Want het biedt geen enkel voordeel tov alleen mobiel bellen. De meeste mensen sluiten 't niet "omdat iedereen het nummer kent". Als je er niet aan begint krijg je dat argument ook nooit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:51 schreef Lotusss het volgende:
Want? Jij woont wel in een kartonnen doos en je internet met een dongel?
Hoi schat!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, veel te licht hier! Het doet gewoon zeer aan mijn ogen!
[ afbeelding ]
Bij jou komt je leuter er ook onderuit! Nu kan je hem tenminste via je broekspijp in je sok hangen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben sowieso bloedsaai qua kleding.
Mijn nummer geef ik alleen aan mijn nummer moeder en broertje. De rest mag mij op mijn mobiel lastig vallen. Want die mobiel kan uitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Want het biedt geen enkel voordeel tov alleen mobiel bellen. De meeste mensen sluiten 't niet "omdat iedereen het nummer kent". Als je er niet aan begint krijg je dat argument ook nooit.
op vaste tel heb je ook nummerherkenningquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn nummer geef ik alleen aan mijn nummer en broertje. De rest mag mij op mijn mobiel lastig vallen. Want die mobiel kan uit
Je vaste nummer eindigt op een 7!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn nummer geef ik alleen aan mijn nummer en broertje. De rest mag mij op mijn mobiel lastig vallen. Want die mobiel kan uit
Ja, en die kan je uitzetten!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
op vaste tel heb je ook nummerherkenning
Oké... en hele speciale personen danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je vaste nummer eindigt op een 7!
Of iedereen met een telefoonboek bedoel je?quote:
Tuurlijk... je kan zelf kiezen of je wel of niet in het telefoonboek vermeld wordt, koekwausquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of iedereen met een telefoonboek bedoel je?
Als niemand je nummer mag hebben, waarom sta je dan in het telefoonboek?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tuurlijk... je kan zelf kiezen of je wel of niet in het telefoonboek vermeld wordt, koekwaus
Ik ben af en toe slimmer dan dat je me doet laten overkomen hoor...
Half 6, 6 uur.. In Bredaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
hoe laat verwacht je Ian....zonder vertragingen ed
Godver das morgen al he....als ik het maar niet vergeetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
In Doetinchem mogen ze wel met een kastje stemmen!
Doe nou niet alsof je dat erg vindt! Iedereen weet dat je in je kamertje in Nijmegen postertjes had hangen van de Backstreet Boys en Boyzonequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat waren er in de jaren 90 toch veel boybands, damn.
Potver, je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als niemand je nummer mag hebben, waarom sta je dan in het telefoonboek?
Nou hč?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat waren er in de jaren 90 toch veel boybands, damn.
EINZ ZWEI GESTAPO-POLIZEI!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Potver, je hebt nog gelijk ook
Verdomme, had aangegeven dat het NIET moest.
Ja hier hetzelfdequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou hč?![]()
En toch vind het smullen, ik blčr ze stuk voor stuk mee![]()
En ik maar denken dat ik niet zo'n top 40 fan was toentertijd, met m'n gabberhoofd![]()
Nou, die bordeauxrode Lacoste's waren anders best vermakelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben sowieso bloedsaai qua kleding.
"Goh, mevrouw, ik zie inderdaad dat u de optie "geheim" heeft aangevinkt bij aanmelding"quote:
Bordeauxrood? Die zomerschoenen? Die waren bruin.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:19 schreef Marrije het volgende:
Nou, die bordeauxrode Lacoste's waren anders best vermakelijk
Ah, gaf jij de voorkeur aan die lellike bruine dingen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bordeauxrood? Die zomerschoenen? Die waren bruin.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, gaf jij de voorkeur aan die lellike bruine dingen.
Vrijdagmorgen, best een eind fietsen vanuit Oost-Germany.quote:
Hij moest eerst nog naakt op het station gaan staanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vrijdagmorgen, best een eind fietsen vanuit Oost-Germany.
Half 10 had ie de eerste trein geloof ik.quote:
Ja nou ik had begrepen dat ie vanmorgen vertrok, woont ie zo diep Duitsland in dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vrijdagmorgen, best een eind fietsen vanuit Oost-Germany.
Ja wat is dat dan een verrekt lange reis....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Half 10 had ie de eerste trein geloof ik.![]()
Arme ventje komt straks heul verkreukeld uit die trein rollen.
Is het ook...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja wat is dat dan een verrekt lange reis....
Dat hebben jullie goed bekeken....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is het ook...![]()
Daarom komt hij ook bij me wonen uiteindelijk![]()
Ik weet gewoon welk nummer je bedoeltquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
it's allright
it's allright
it's really allllllllllllllright
ook zo fout
Wie niet waagt, die niet wintquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is het ook...![]()
Jaaaaaquote:
En moest je alle 100x huilen?quote:
De laatste keer dat ik samengewoonde eindigde ze in delen in de vriezerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is het ook...![]()
Ik ga binnenkort naar Alice in wonderland met mijn dochter, maar daar hebben jullie t al over gehad zag ik, ja ik ben een heumeux....quote:
Wel een jaar lang te eten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik samengewoonde eindigde ze in delen in de vriezer
Dat doen ze allemaal toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:37 schreef Anniebab het volgende:
Zo!! Pan chinese tomatensoep staat op, gehakt gebakken, kip gesneden,en nu moet ik boodschappen doen en dan naar school voor gesprek waar zoon volgend jaar heen gaat, NIO- toets wees VWO uit....Maar hij haat huiswerk.
Als ik nou kon koken!quote:
Gewoon alles in de wok, beetje ketjap erbij, nomnomnomquote:
Vanwaar dequote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:37 schreef Anniebab het volgende:
Zo!! Pan chinese tomatensoep staat op, gehakt gebakken, kip gesneden,en nu moet ik boodschappen doen en dan naar school voor gesprek waar zoon volgend jaar heen gaat, NIO- toets wees VWO uit....Maar hij haat huiswerk.
De eerste 50 keer wel, maar dat had ook nog een andere oorzaaKquote:
Wat is er mis met VMBO techniek? Nou? Nou?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanwaar de?
Moet je toch juist blij mee zijn. Beter dan VMBO techniek of zo.
VWO is toch goed, doe eensquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:37 schreef Anniebab het volgende:
quote:De Nederlandse Intelligentietest voor Onderwijs niveau is een test die gebruikt kan worden voor advisering van leerlingen in groep 8 basisonderwijs tot en met de derde klas van het voortgezet onderwijs.
De NIO die zowel individueel als klassikaal kan worden afgenomen, kan een alternatief zijn voor de Cito-eindtoets, Givo, ISI en NDT.
Enkele kenmerken zijn:
* zes subtests, m.b.t. verbale vaardigheid, rekenvaardigheid en ruimtelijk inzicht,
* afnameduur 2 uur, inclusief instructies,
* kan met optisch leesapparaat of met een mal worden gescoord,
* normering en uitwerking m.b.v. Windows-computerprogramma,
* uitkomsten worden op individueel niveau en op groepsniveau gepresenteerd,
* normering per leerjaar en maand van afname,
* intelligentie-index voor populatie met gemiddelde 100 en standaard deviatie 15,
* per onderwijsniveau (van PRO tot VWO) worden scores op stanine-schaal weergegeven,
* betrouwbaarheid totaalscore is .95; subtests gemiddeld .84,
* stabiliteit totaalscore met tussenpoos 2 jaar en 8 maanden is .88,
* samenhang met onderwijsniveau in klas 1, 2 en 3 van voortgezet onderwijs gemiddeld .80,
* goede discriminatie bij leerlingen die in vervolgklas 'opstromen' of 'afstromen',
* correlatie met advies basisschool en gewenst niveau door ouders is .75,
* correlaties met Cito-entreetoets en Cito-eindtoets gemiddeld .79,
* in homogene VSO-groep is correlatie met WISC-R .69,
* de correlatie met de DAT'83 bij leerlingen van hoger niveau VO is .74.
De NIO is door de COTAN op alle punten als goed beoordeeld.
De test voldoet ook aan de criteria van de RVC-VO.
Where to start, where to start ...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is er mis met VMBO techniek? Nou? Nou?
Ja das waar ,maar ik ben nu gewend aan mijn dochter die gedwee aan haar huiswerk gaat en altijd alles doet wat er gezegd wordt,en ook nog eens een toprapport heeft altijd, ze heeft weleens een uitbarsting, maar goed over t algemeen is ze top. Maaarrr mijn zoon veel koppiger en onstuimiger, die zal ik meer achter zijn vodden moeten zitten, maar ik zie wel hoe t loopt, misschien valt t wel hartstikke mee, ik wil toch niet dat ze iets tegen hun zin doen,dan maar een stapje lager.(Kwa school bedoel ik dus)quote:
Het moet ook niet vanzelf gaan, ouderschap.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:46 schreef Anniebab het volgende:
Ja das waar ,maar ik ben nu gewend aan mijn dochter die gedwee aan haar huiswerk gaat en altijd alles doet wat er gezegd wordt,en ook nog eens een toprapport heeft altijd, ze heeft weleens een uitbarsting, maar goed over t algemeen is ze top. Maaarrr mijn zoon veel koppiger en onstuimiger, die zal ik meer achter zijn vodden moeten zitten, maar ik zie wel hoe t loopt, misschien valt t wel hartstikke mee, ik wil toch niet dat ze iets tegen hun zin doen,dan maar een stapje lager.(Kwa school bedoel ik dus)
Ja natuurlijk vindt ik dat juist goed, maar ik weet niet of hij doorzet weet je,tis best wel veel leren ,maar dat moet blijken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanwaar de?
Nou? Waarom ben ik minder dan iemand die wel goed kan leren? Verklaar me dat eens even?quote:
Je hebt een blauwe collar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou? Waarom ben ik minder dan iemand die wel goed kan leren? Verklaar me dat eens even?
Ja maar dat ga ik ook doen. er wordt straks toch t hoogst haalbare geadviseerd , en dan zien we wel, kan hij altijd nog terug naar Havo oid.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:47 schreef Copycat het volgende:
Maar hem al van tevoren op zijn knieėn te laten zitten qua niveau lijkt me helemaal zonde. Terugzetten kan altijd nog. Alle opties openhouden, zeg ik dus maar weer eens.
Ligt eraan voor wie en hoe het karakter van diegene is toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanwaar de?
quote:
Tsja ,dat zijn nou van die voorbeelden, ik durf ook nooit weg tegaan als er nog iemand op bed ligt die ergens heen moet. Dan roep ik net zolang tot degene eraf is, anders verslapen ze zich gegarandeerd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:46 schreef Deisyy het volgende:
Over pubers gesproken: Vanmorgen ben ik om 7 uur begonnen mijn zoon te roepen en dat elk kwartier herhaalt. Om 8 uur riep ik voor de laatste keer met de mededeling dat ik naar mjin werk ging.
Om kwart over 10 belde bij op, hij was weer in slaap gevallen en had om half 10 op school moeten zijn
Dat weet je vantevoren nooit en daar moet je je nu helemaal niet druk om maken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja natuurlijk vindt ik dat juist goed, maar ik weet niet of hij doorzet weet je,tis best wel veel leren ,maar dat moet blijken.
Ikzelf vind niemand minder die minder goed kan leren, maar ik vind t wel zonde als iemand t wel kan en t dan niet doet of wil. das wat anders.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou? Waarom ben ik minder dan iemand die wel goed kan leren? Verklaar me dat eens even?
Als je dat blijft doen, blijven daaraan gewendquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tsja ,dat zijn nou van die voorbeelden, ik durf ook nooit weg tegaan als er nog iemand op bed ligt die ergens heen moet. Dan roep ik net zolang tot degene eraf is, anders verslapen ze zich gegarandeerd.
Ik vind het zijn eigen verantwoording, ik heb hem 5 keer geroepen en dat is eigenljik al te veel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tsja ,dat zijn nou van die voorbeelden, ik durf ook nooit weg tegaan als er nog iemand op bed ligt die ergens heen moet. Dan roep ik net zolang tot degene eraf is, anders verslapen ze zich gegarandeerd.
Juist. Ik heb ook mijn eigen keuzes gemaakt, zes jaar Mavo gedaan omdat ik een kutpuber was en het me allemaal niet boeide en thuis me ook niet echt achter de vodden zat. Toen besefte ik dat ik voor de door mij gewenste HBO-opleidng toch echt Havo nodig had en toen opeens kwam de zin en de motivatie. Zo erg dat er nog een jaartje universiteit achteraan werd geplakt. Maar toen was ik ook wel weer snel genezenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:54 schreef Deisyy het volgende:
Dat weet je vantevoren nooit en daar moet je je nu helemaal niet druk om maken.
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ikzelf vind niemand minder die minder goed kan leren, maar ik vind t wel zonde als iemand t wel kan en t dan niet doet of wil. das wat anders.
Ja hoor zo gaat t hier ook vaak,mijn dochter gaat waarschijnlijk naar 4 Havo- Atheneum,maar die heeft idd heel veel huiswerk, en zit soms te slapen boven haar boeken, dan denk ik ook weleens ,ze mag van mij gerust naar Havo, maar tot nu toe wil ze t zelf zo blijven proberen vol te houden.Ik maak er iig geen probleem van mocht ze veranderen .quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet je vantevoren nooit en daar moet je je nu helemaal niet druk om maken.
Mijn dochter is in de brugklas begonnen met gymnasium, 2e atheneum en 3e HAVO. Dat is jammer omdat ze, volgens mij wel de mogelijkheden had, maar ze had geen in om het grootste gedeelte van haar tijd aan huiswerk te besteden en wij hebben haar haar eigen keuze daarin laten maken en dat is ook wat waard.
Nu doet ze HBO en dat gaat tot nu toe prima.
Ja ik vind t wel zonde , maar ik kan ook goed begrijpen ,dat iemand die t wel kan ,t gewoon niet wil, ik formuleerde t een beetje ongelukkig, zoals wel vaker....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Ik had ook VWO advies, en daar ook begonnen.
Uiteindelijk MAVO gedaan, omdat ik er gewoon géén zin in had. Had ook een paar andere redenen, maar de bottom line was dat VWO en HAVO gewoon too much was, wat huiswerk betreft. Ik had het echt nooit af. Niet dat ik zoveel andere dingen te doen had, maar gewoon zó'n tyfushekel aan hebben dat ik mezelf er niet toe kon zetten.![]()
Uiteindelijk ben ik een beroep gaan leren dat ik graag wilde doen.
hhahaha ook weer gelijk in, ik weet t ik ben te soft....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het zijn eigen verantwoording, ik heb hem 5 keer geroepen en dat is eigenljik al te veel.
Hij wilde dat ik school ging bellen om te zeggen dat hij naar de tandarts was, maar hij mocht het zelf van me regelen.
Worden ze mooi groot van
Ik snap dat je dat als moeder zonde vindt, dat vindt mijn moeder nl. ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik vind t wel zonde , maar ik kan ook goed begrijpen ,dat iemand die t wel kan ,t gewoon niet wil, ik formuleerde t een beetje ongelukkig, zoals wel vaker....
Zo heb ik het oko gedaan, HAVO begonnen, daarna afgezakt naar MAVO, waar ik totaal 5 jaar over heb gedaan. Daarna lekker gaan werken en dus centen verdienen en een paar jaar later mijn HBO gedaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Ik heb ook mijn eigen keuzes gemaakt, zes jaar Mavo gedaan omdat ik een kutpuber was en het me allemaal niet boeide en thuis me ook niet echt achter de vodden zat. Toen besefte ik dat ik voor de door mij gewenste HBO-opleidng toch echt Havo nodig had en toen opeens kwam de zin en de motivatie. Zo erg dat er nog een jaartje universiteit achteraan werd geplakt. Maar toen was ik ook wel weer snel genezen.
Heel belangrijk! Ik ben bijna klaar met het aflossen van mijn studieschuldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:08 schreef Deisyy het volgende:
En ondertussen wel feest gevierd en lol gehad![]()
Ook niet onbelangrjik
Ach welnee, de enen dag wil ie bankdirecteur wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat als moeder zonde vindt, dat vindt mijn moeder nl. ook![]()
Ik ben zelf alleen maar gelukkig met mijn keuzes, omdat ik niet oneindig heb hoeven leren om toch het beroep uit te oefenen dat ik altijd al heb willen doen.
Weet je zoon al wat hij wil worden als hij groot wordt?![]()
Dus heb je nu je jeugd officieel afgeslotenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel belangrijk! Ik ben bijna klaar met het aflossen van mijn studieschuld.
Nee!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Dus heb je nu je jeugd officieel afgesloten![]()
Ik zou bjina zeggen: reden voor weer een feestje?
Das ook mijn mening,quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Copycat het volgende:
Daarom, kun je nu maar beter zo hoog mogelijk inzetten, als hij dat zelf ook ziet zitten en hij niet tegen de klippen op moet zwoegen. Wat je hebt aan kennis, pakken ze je niet meer af.
Nou! Zes jaar Mavo ... wereldwonder!quote:
Dus eigenlijk ben jij het wonder!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar wel een diploma, dat kan ik niet zeggen na vijf jaar Mavo
Hoe komt dat dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb diploma's maar geen geld! Zelfs een zwerver verdient op een goede dag meer dan ik.
Zit wel ongeveer in dezelfde situatie denk ik (mits het een heel handige zwerver betreft)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb diploma's maar geen geld! Zelfs een zwerver verdient op een goede dag meer dan ik.
Waarom roep je hem? :Heeft ie geen wekker?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:46 schreef Deisyy het volgende:
Over pubers gesproken: Vanmorgen ben ik om 7 uur begonnen mijn zoon te roepen en dat elk kwartier herhaalt. Om 8 uur riep ik voor de laatste keer met de mededeling dat ik naar mjin werk ging.
Om kwart over 10 belde bij op, hij was weer in slaap gevallen en had om half 10 op school moeten zijn
Zit jij nu gewoon in de trein te fokken???quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Omdat ik elke ochtend weer hoop op een mooi moeder-zoon momentquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:20 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom roep je hem? :Heeft ie geen wekker?
Ah, okquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik elke ochtend weer hoop op een mooi moeder-zoon moment
Ik wel iigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zit jij nu gewoon in de trein te fokken???
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kun je zien als hij geen PI gebruikt.
Ik kan wel gewoon PI's gebruiken met mijn mobiel. Volgens mij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
Dat kun je zien als hij geen PI gebruikt.
Met de mobiele layout kan het niet iig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan wel gewoon PI's gebruiken met mijn mobiel. Volgens mij.
En pms lezen is ook wat moeilijker naar het schijntquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Met de mobiele layout kan het niet iig.
Die heb ik geloof ik niet. Ik heb precies dezelfde layout als nu, met mijn eigen gekozen kleurtjes. Ga het straks thuis eens proberen. Anders moet ik weer in- en uitloggenquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
En pms lezen is ook wat moeilijker naar het schijnt
Ja dattequote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel hoor
Je hebt alleen geen envelopje die je op PM's attendeert.
Is die layout niet uit te zetten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef remlof het volgende:
PMen is kut mobiel ja, de layout werkt voor geen meter op ee klein schermpje. Ik negeer ze meestal dan ook maar op m'n mobiel
LOL, ik heb dan weer wel een envelopje, maar kan niet reageren. Mijn toetsenbord popt niet op, zeg maar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef D. het volgende:
Jawel hoor
Je hebt alleen geen envelopje die je op PM's attendeert.
Vaagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL, ik heb dan weer wel een envelopje, maar kan niet reageren. Mijn toetsenbord popt niet op, zeg maar.
Dat mag jij gewoon zeggen hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:26 schreef liesje1979 het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik zoooooooooooooooooooooooo geen zin meer heb in school?
Het voelt alsof ik de afgelopen twee weken niets anders heb gedaan dan studeren en opdrachten maken.
Vrijdag tentamen en dan nog 2 weken en dan is het eerste jaar alweer om (en moet alles ingeleverd zijn) dus nog even 2 weken doorbikkelen.
Maar ik heb geen zin meer!!!!
Oplossing gevonden. Pfffff....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:29 schreef Lotusss het volgende:
Heerlijk al mijn documenten ingescand naar pdf... wil mijn printer die pdf-jes niet printen.....![]()
Andere bestanden doet-ie gewoon wel. Ik moet die zooi printen voor kwijtscheldingsverzoeken van gemeentelijke belastingen verdorie!!!
Ghehehehequote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoi, ook vanuit trein. Gewoon laten slapen deis. Geen pm is kut
.
In goed overleg is besloten nog maar 1 keer te roepenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoi, ook vanuit trein. Gewoon laten slapen deis. Geen pm is kut
.
Uh, ja, de printer aandoen. Stekkers goed in het stopcontact.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
En ik krijg een bepaald document gewoon met geen mogelijkheid uit de afdrukllijst van mijn printer. Iemand?
Heb je misschen het afdrukken onderbroken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
En ik krijg een bepaald document gewoon met geen mogelijkheid uit de afdrukllijst van mijn printer. Iemand?
En als daar na 15 min geen reactie op komt laat je hem dan liggen of trap je hem er dan uit?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In goed overleg is besloten nog maar 1 keer te roepen![]()
Ik ben benieuwd
Dan waarschuw ik waarschijnlijk nog 1 keer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
En als daar na 15 min geen reactie op komt laat je hem dan liggen of trap je hem er dan uit?
Ja dat heb ik maar ik heb hem al heel vaak geprobeerd te anuleren. Dat werkte dus niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je misschen het afdrukken onderbroken?
Dan moet je weer op onderbreken klikken om dat vinkje weg te halen en daarna op annuleren.
Ja hoor! Iedereen heeft natuurlijk netjes zijn spullen bij de hand behalve ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:11 schreef Laysa het volgende:
dank Liesl...gelijk mn paspoort gepakt....al weet ik nog steeds niet wat ik ga stemmen....met de ogen dicht denk ik
Ja, dat moet je dus niet doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan waarschuw ik waarschijnlijk nog 1 keer.
Ik ben ook een watje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |