Ik voel me oudquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat doe ik hier ook![]()
![]()
jaaaajaajee coco jambo
![]()
Jij vervangt Ian tot ie er weer is?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
fipeaux!
Die panda's laten zich ook echt įlles maar aanleunen hč! Panda meets iegere bievert en hop. Plop!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:41 schreef Noek het volgende:
Ik presenteer u, de pandabever:
[ afbeelding ]
Je doet wel aardig wat moeite voor net die ene schrijfmap die je wilde hebben hč?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef D. het volgende:
Ik ging net voor de 2e keer naar de winkel voor een schrijfmap en greep weer mis, dus heb 'm nu online besteld. Via de link die Mera destijds postte
Wow, dat is al bijna net zo spannend als mijn agenda-trip.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef D. het volgende:
Ik ging net voor de 2e keer naar de winkel voor een schrijfmap en greep weer mis, dus heb 'm nu online besteld. Via de link die Mera destijds postte
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je doet wel aardig wat moeite voor net die ene schrijfmap die je wilde hebben hč?![]()
Die ga je van je leven nooit meer wegdoen denk ik
Google Calendar for the win.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Wow, dat is al bijna net zo spannend als mijn agenda-trip.
Bijna!
Mag ik dan om de spanning bij mijn verhaal op te voeren dat de parkeermeter doortikte terwijl ik aan het winkelen wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijna!
Wat is de sterke vrouwenspreuk van de dag?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijna!
De spreuk van de week:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is de sterke vrouwenspreuk van de dag?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu Björk op de radio, it's oh so quiet. Ik moet aan Noek denken, vind dit wel bij haar passen
Voor werk-afspraken is er hier de outlook calendar. En voor privézaken een ouderwetse papieren agenda. Waar dan heel vrolijk bij sommige weekends ingekleurd staat dat er vrienden op bezoek komen, met een glaasje wijn en een pony aan het spit erbij getekend. En bij een ander weekend staat dan in van ongerief druipende letters "etentje tante Corry". Da's leuk voor later! Ik blader ook nog zeer geregeld door m'n oude schoolagenda's. Of nee, één keer gedaan, maar best geinig. Zo'n halve agenda volgekliederd met een meisjesnaam. En verder een hoop 'stoere' dingen. Toen al hakenkruizen bij de vleet ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Google Calendar for the win.
Sinds dit jaar gebruik ik geen papieren agenda meer
Ik ben voor het eerst aan een papieren agenda!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds mijn middelbare school weer een papieren agenda gekochtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:02 schreef Gert het volgende:
En verder een hoop 'stoere' dingen. Toen al hakenkruizen bij de vleet ook.
Ik ben wat minder creatief ingesteld, eerder zeer praktisch.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor werk-afspraken is er hier de outlook calendar. En voor privézaken een ouderwetse papieren agenda. Waar dan heel vrolijk bij sommige weekends ingekleurd staat dat er vrienden op bezoek komen, met een glaasje wijn en een pony aan het spit erbij getekend. En bij een ander weekend staat dan in van ongerief druipende letters "etentje tante Corry". Da's leuk voor later! Ik blader ook nog zeer geregeld door m'n oude schoolagenda's. Of nee, één keer gedaan, maar best geinig. Zo'n halve agenda volgekliederd met een meisjesnaam. En verder een hoop 'stoere' dingen. Toen al hakenkruizen bij de vleet ook.
Ik vind jou meteen een stuk toffer!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Google Calendar idd, gratis sms'jes om vooral niks te vergeten. En natuurlijk synchronisatie met je mobiel, zo nerdy
.
Ik vergeet hem steeds mee te nemen en mijn telefoon ook. Dat komt weer door mijn hoofd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:09 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ook een papieren agenda....met zilveren kaft....ik word blij van papieren agenda's
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lief dat je Mera zo verdedigt![]()
Whatever, ik vond Mera toch altijd al de leukste
Eerst je oude verkopen dan hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vergeet hem steeds mee te nemen en mijn telefoon ook. Dat komt weer door mijn hoofd.
Beter koop ik een nieuw hoofd.
ik rij gerust gewoon terug naar huis als ik me telefoon ben vergetenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vergeet hem steeds mee te nemen en mijn telefoon ook. Dat komt weer door mijn hoofd.
Ik ook!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:09 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ook een papieren agenda....met zilveren kaft....ik word blij van papieren agenda's
Sleutelbos. Telefoon. Portmonnee. Altijd, overalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Grote tas....vol met al mn spulquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sleutelbos. Telefoon. Portmonnee. Altijd, overal.
Dat dus. En als ik een tas meeheb, dan iig nog tissues, smintjes en een pen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met Bootsie Collinsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Groove is in the heeeeaaart [ afbeelding ]
Die clip was geweldig
Ze willen de 4G zo maken dat ie door handgebaren te besturen is, met een camera/sensor aan de voorkantquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:21 schreef Copycat het volgende:
Dit jaar voor het eerst geen Taschen agenda. Aan alle verzamelingen komt een eind en iPhone houdt alles bij.
Mijn telefoon vergeet ik zelden, want die zit in mijn zakquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik rij gerust gewoon terug naar huis als ik me telefoon ben vergeten
Handgebaren?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze willen de 4G zo maken dat ie door handgebaren te besturen is, met een camera/sensor aan de voorkant.
Het is vast instelbaar idd, dus dat zou mogelijk moeten zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:25 schreef D. het volgende:
Handgebaren?
Dus dan steek je je middelvinger op en dan belt ie je baas?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
Handgebaren?
Geld in je broekzak, dat scheelt ruimtequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wanneer komt die uit?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze willen de 4G zo maken dat ie door handgebaren te besturen is, met een camera/sensor aan de voorkant.
Oeh dan denk ik dat het bij mij eerder een instant conference call wordt met minimaal 4 personenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
Handgebaren?
Ik verwacht in juni. Tenminste, dat lijkt me logisch, anders stappen honderduizende mensen wellicht over naar een ander merkquote:
Ik heb al jaren nokia (business modellen, die zijn wat steviger dan bijv. de N-serie), maar denk dat ik in mei toch overga naar Android, waarschijnlijk de HTC Desire.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verwacht in juni. Tenminste, dat lijkt me logisch, anders stappen honderduizende mensen wellicht over naar een ander merk
Geen idee, het zijn nog altijd geruchten aangezien Apple z'n bedrijfsgeheimen met hart en ziel bewaaktquote:
Ik mis de logica?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:28 schreef D. het volgende:
Ik verwacht in juni. Tenminste, dat lijkt me logisch, anders stappen honderduizende mensen wellicht over naar een ander merk
Ik heb de Hero (komende maand naar Android 2.1quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:29 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb al jaren nokia (business modellen, die zijn wat steviger dan bijv. de N-serie), maar denk dat ik in mei toch overga naar Android, waarschijnlijk de HTC Desire.
Er zijn heel veel mensen die status halen uit de nieuwste/mooiste telefoons. En aangezien de iPhone ook een soort van fashion statement is, zal Apple dus proberen elk jaar een nog betere en mooiere iPhone uit te brengen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mis de logica?
Ik ben nog geen jaar in mijn sas met mij 3Gs, dat blijf ik nog wel een jaar, denk ik.
Nice nice... mijn abbo loopt af begin juni, dus rond begin mei hoop ik eindelijk ook over te stappen op Android.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb de Hero (komende maand naar Android 2.1) en die bevalt prima
.
Hij is vanaf juni 2008 in Nederland geleverdquote:
quote:Mannen in rok nieuwe hype?
Nu ook gewoon bij H&M verkrijgbaar: de mannenrok. Maar of het wat is? Topontwerper Marc Jacobs draagt regelmatig een rok en ook Jean Paul Gailtier en Comme Des Garēons lieten hun modellen afgelopen winter in een rok op de catwalk lopen. Misschien toch een nieuwe trend? Wat vind jij?
Is al beperkt beschikbaar in Nederland, wel veel problemenquote:
Oh ja, als ik hem eens meeneem, is die leeg. Ik denk dat ik het opgeef.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:37 schreef CarOnline het volgende:
September mag ik weer een nieuwe iPhone![]()
Jammer genoeg vergeet ik 'm steeds op te laden dus ben ik alsnog onbereikbaar![]()
Tot grote ergernis van sommigen.
Jaaaaaren geleden eens een modeshow gezien waar de mannen ook al in rok liepen, echt de nieuwste trent!quote:
Zo vind ik het niets...quote:
eerste jaar 19, 2e 29quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:39 schreef Laysa het volgende:
Maar wat betalen jullie dan aan abbo kosten....met internet erbij?
Ja of ik kom gewoon anderhalf uur later op een afspraak omdat ik mn foon nog op moest ladenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, als ik hem eens meeneem, is die leeg. Ik denk dat ik het opgeef.
Meneer was laatst zoonlief vergeten bij de garage. Dat is pas erg!Ik maak altijd de Ikea-grap maar dit was echt. Zo genant.
das best veel ja....en dat van 30 euro hoor ik van meerdere....ik betaal 9,95...en das meer dan zatquote:
Ik las klit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Een kilt vind ik dan wel weer leuk. Dat verwart me.
Was dat daarom??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja of ik kom gewoon anderhalf uur later op een afspraak omdat ik mn foon nog op moest laden![]()
Haha jaaa dat is wel erg! Ook zo erg dat ze belden van: er ligt hier nog iets van u?
20 euro ofzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:39 schreef Laysa het volgende:
Nee, dah vink ook nie wat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Een kilt vind ik dan wel weer leuk. Dat verwart me.
30 euro, all in (onbeperkt internet, en heul veul belminuten en smsjes)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:39 schreef Laysa het volgende:
Abbo + internet = 40 euro. Hoog bel abonnement maar dat is omdat ik (nog) geen huistelefoon heb.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:39 schreef Laysa het volgende:
Ja, ik zag dat ie leeg was, toen snel de stekkert er in, snel naar t dorp, chipsen en snoepen gekocht, toen nog even wachten en toen was ie eindelijk klaar. Ik was zouzo later gekomen maar t grootste deel kwam wel daardoor jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Was dat daarom??![]()
![]()
![]()
Ja, hij zei aan de telefoon: 'Je bent iets vergeten maar het kleurt vrolijk verder.'
Dat is toch afschuwelijk.
Zou jij een kilt dragen, Piet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ook geen huistelefoon, maar dat is logisch.
want..?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Want? Jij woont wel in een kartonnen doos en je internet met een dongel?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar had je ze achtergelaten dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat ie leeg was, toen snel de stekkert er in, snel naar t dorp, chipsen en snoepen gekocht, toen nog even wachten en toen was ie eindelijk klaar. Ik was zouzo later gekomen maar t grootste deel kwam wel daardoor ja![]()
Gelukkig mag je hier 600 rijden op de snelweg dus dat scheelde weer.
Hahaha humor.
Wel suf inderdaad. Tis mij ook al gebeurt hoor, alleen waren ze toen nog nieuw en had ik ze net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |