Ik voel me oudquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat doe ik hier ook![]()
![]()
jaaaajaajee coco jambo
![]()
Jij vervangt Ian tot ie er weer is?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
fipeaux!
Die panda's laten zich ook echt įlles maar aanleunen hč! Panda meets iegere bievert en hop. Plop!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:41 schreef Noek het volgende:
Ik presenteer u, de pandabever:
[ afbeelding ]
Je doet wel aardig wat moeite voor net die ene schrijfmap die je wilde hebben hč?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef D. het volgende:
Ik ging net voor de 2e keer naar de winkel voor een schrijfmap en greep weer mis, dus heb 'm nu online besteld. Via de link die Mera destijds postte
Wow, dat is al bijna net zo spannend als mijn agenda-trip.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef D. het volgende:
Ik ging net voor de 2e keer naar de winkel voor een schrijfmap en greep weer mis, dus heb 'm nu online besteld. Via de link die Mera destijds postte
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je doet wel aardig wat moeite voor net die ene schrijfmap die je wilde hebben hč?![]()
Die ga je van je leven nooit meer wegdoen denk ik
Google Calendar for the win.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Wow, dat is al bijna net zo spannend als mijn agenda-trip.
Bijna!
Mag ik dan om de spanning bij mijn verhaal op te voeren dat de parkeermeter doortikte terwijl ik aan het winkelen wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijna!
Wat is de sterke vrouwenspreuk van de dag?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijna!
De spreuk van de week:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is de sterke vrouwenspreuk van de dag?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu Björk op de radio, it's oh so quiet. Ik moet aan Noek denken, vind dit wel bij haar passen
Voor werk-afspraken is er hier de outlook calendar. En voor privézaken een ouderwetse papieren agenda. Waar dan heel vrolijk bij sommige weekends ingekleurd staat dat er vrienden op bezoek komen, met een glaasje wijn en een pony aan het spit erbij getekend. En bij een ander weekend staat dan in van ongerief druipende letters "etentje tante Corry". Da's leuk voor later! Ik blader ook nog zeer geregeld door m'n oude schoolagenda's. Of nee, één keer gedaan, maar best geinig. Zo'n halve agenda volgekliederd met een meisjesnaam. En verder een hoop 'stoere' dingen. Toen al hakenkruizen bij de vleet ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Google Calendar for the win.
Sinds dit jaar gebruik ik geen papieren agenda meer
Ik ben voor het eerst aan een papieren agenda!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds mijn middelbare school weer een papieren agenda gekochtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:02 schreef Gert het volgende:
En verder een hoop 'stoere' dingen. Toen al hakenkruizen bij de vleet ook.
Ik ben wat minder creatief ingesteld, eerder zeer praktisch.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor werk-afspraken is er hier de outlook calendar. En voor privézaken een ouderwetse papieren agenda. Waar dan heel vrolijk bij sommige weekends ingekleurd staat dat er vrienden op bezoek komen, met een glaasje wijn en een pony aan het spit erbij getekend. En bij een ander weekend staat dan in van ongerief druipende letters "etentje tante Corry". Da's leuk voor later! Ik blader ook nog zeer geregeld door m'n oude schoolagenda's. Of nee, één keer gedaan, maar best geinig. Zo'n halve agenda volgekliederd met een meisjesnaam. En verder een hoop 'stoere' dingen. Toen al hakenkruizen bij de vleet ook.
Ik vind jou meteen een stuk toffer!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Google Calendar idd, gratis sms'jes om vooral niks te vergeten. En natuurlijk synchronisatie met je mobiel, zo nerdy
.
Ik vergeet hem steeds mee te nemen en mijn telefoon ook. Dat komt weer door mijn hoofd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:09 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ook een papieren agenda....met zilveren kaft....ik word blij van papieren agenda's
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lief dat je Mera zo verdedigt![]()
Whatever, ik vond Mera toch altijd al de leukste
Eerst je oude verkopen dan hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vergeet hem steeds mee te nemen en mijn telefoon ook. Dat komt weer door mijn hoofd.
Beter koop ik een nieuw hoofd.
ik rij gerust gewoon terug naar huis als ik me telefoon ben vergetenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vergeet hem steeds mee te nemen en mijn telefoon ook. Dat komt weer door mijn hoofd.
Ik ook!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:09 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ook een papieren agenda....met zilveren kaft....ik word blij van papieren agenda's
Sleutelbos. Telefoon. Portmonnee. Altijd, overalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Grote tas....vol met al mn spulquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sleutelbos. Telefoon. Portmonnee. Altijd, overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |