Ik voel me oudquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat doe ik hier ook![]()
![]()
jaaaajaajee coco jambo
![]()
Jij vervangt Ian tot ie er weer is?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
fipeaux!
Die panda's laten zich ook echt álles maar aanleunen hè! Panda meets iegere bievert en hop. Plop!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:41 schreef Noek het volgende:
Ik presenteer u, de pandabever:
[ afbeelding ]
Je doet wel aardig wat moeite voor net die ene schrijfmap die je wilde hebben hè?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef D. het volgende:
Ik ging net voor de 2e keer naar de winkel voor een schrijfmap en greep weer mis, dus heb 'm nu online besteld. Via de link die Mera destijds postte
Wow, dat is al bijna net zo spannend als mijn agenda-trip.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef D. het volgende:
Ik ging net voor de 2e keer naar de winkel voor een schrijfmap en greep weer mis, dus heb 'm nu online besteld. Via de link die Mera destijds postte
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je doet wel aardig wat moeite voor net die ene schrijfmap die je wilde hebben hè?![]()
Die ga je van je leven nooit meer wegdoen denk ik
Google Calendar for the win.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Wow, dat is al bijna net zo spannend als mijn agenda-trip.
Bijna!
Mag ik dan om de spanning bij mijn verhaal op te voeren dat de parkeermeter doortikte terwijl ik aan het winkelen wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijna!
Wat is de sterke vrouwenspreuk van de dag?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijna!
De spreuk van de week:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is de sterke vrouwenspreuk van de dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |