Die CD-ROM was wel beter dan het doornemen van dat boek iig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:52 schreef missziggy het volgende:
remmen moet je zien als wanneer je keihard op je rem moet trappen omdat er dusdanig gevaar dreigt. Met dat in mijn achterhoofd plus oefenen met een cdrom was het een eitje.

Joh, dat boek is echt Quasi-intelligent geschreven, ik vermaak me altijd prima want als ik dat Theorieboek lees hoor ik koos spé in mijn hoofd voorlezenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die CD-ROM was wel beter dan het doornemen van dat boek iig.

Jonge, jij met je scootmobieletje bent zowel voetganger als bestuurder, hoezo retards?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:00 schreef Nico_Galijk het volgende:
En weer slaagt het systeem erin om retards (tijdelijk) van de weg te houden. BRAVO!

Omdat je gezakt bent voor je theorie examen en vervolgens het CBR de schuld ervan geeft.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Jonge, jij met je scootmobieletje bent zowel voetganger als bestuurder, hoezo retards?

Iedereen vind zichzelf de beste chauffeur, zo niet lijden ze aan een gebrek van zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:04 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Omdat je gezakt bent voor je theorie examen en vervolgens het CBR de schuld ervan geeft.![]()
Je zult straks als je eenmaal je rijbewijs hebt ook vast menen dat je een geweldig chauffeur bent en dat je alles beter weet in t verkeer.

quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:13 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Iedereen vind zichzelf de beste chauffeur, zo niet lijden ze aan een gebrek van zelfvertrouwen.

Ik weet dat ik beter kan rijden dan een hoop idioten op de weg, dat is zeker.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:19 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Dat is een goede... een gebrek aan zelfvertrouwen of een gezonde beeld van de wereld.
Eigendunk heb je in ieder geval wel

Feli!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:18 schreef Mansjester het volgende:
Onterechte klacht. Je moest gewoon even oefenen op zo'n site, voor 1 euro nogwat, makkie.
En ow ja, vandaag geslaagd voor praktijk examen

En dan betrap je jezelf tijdens het lezen ook met het vragen van: "Nou Koos, wat mag je absoluut niet doen op een kruispunt?"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:59 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Joh, dat boek is echt Quasi-intelligent geschreven, ik vermaak me altijd prima want als ik dat Theorieboek lees hoor ik koos spé in mijn hoofd voorlezen![]()
![]()

Parallel parkeren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan betrap je jezelf tijdens het lezen ook met het vragen van: "Nou Koos, wat mag je absoluut niet doen op een kruispunt?"

je mag er 13 fout hebben van de 25.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:34 schreef Ethanolic het volgende:
Tering, ik had 1 fout op gevarenherkenningDat was zó simpel.
En trouwens, je mag ook 1/3 fout hebben ofzo met gevarenherkenning, dus wat is je probleem![]()

Zo zwart/wit is het verkeer alleen niet. Alsof je nooit mag remmen als er iets achter je zit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
je mag er 13 fout hebben van de 25.
Ik heb ook twee keer gedaan over theorie... eerste keer 6 fout bij theorie terwijl je er vijf mag hebben :/ en bij inzicht had ik er 3 fout. Tweede keer iig 2 om 2
Gevaarherkenning is zo makkelijk, ijs/sneeuw en modder op de weg = gas los laten, nooit remmen. Kinderen of een bal op straat = remmen. Als er iets vlak achter je zit = nooit remmen. Dat moet je in het echt ook doen, dat je daar op kan zakken

Je weet best wat ik bedoelquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo zwart/wit is het verkeer alleen niet. Alsof je nooit mag remmen als er iets achter je zit.

Inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
Maar eh, wat heeft dat met homo's te maken?

gefeliciteerd! ik gisteren!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:18 schreef Mansjester het volgende:
Onterechte klacht. Je moest gewoon even oefenen op zo'n site, voor 1 euro nogwat, makkie.
En ow ja, vandaag geslaagd voor praktijk examen
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |